Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

Zadeva je takšna, da se takšen nadzor lahko izvede in se jih tudi izvaja. Problem nastane nekje drugje oziroma se ga naredi na samem mestu nadzora, ker za takšne nadzore ni ustreznega prostora ter pripadajoče infrastrukture. Nastanejo kolone vozil, kjer prihaja do jeze ljudi, kjer nastanejo še druge komplikacije povezane s čakanjem. Zakaj se izvaja takšne nadzore ? Uradna razlaga je, da se preko Slovenije vozi vse živo barab z ukradenimi vozili, ukradenim blagom, lopovi, mamila, orožje, ... Skratka, nema da nema. Kot sem napisal, to je uradna razlaga. In v resnici tudi je tako. Vendar statistika takšnih nadzorov pravi drugače. Ker se ti nadzori izvedejo v takšnem času, ko teh zlikovcev ni oziroma so na te nadzore opozorjeni in se jim izognejo. Kdo jih opozori ? Verjetno tisti, ki ve za tak nadzor. Za nadzor pa vedo tisti, ki naredijo načrt za njega, izvajalci v kravatah, nekateri sami izvajalci, že kontrolirani vozniki. V kolikor berete časopise ali gledate TV, potem se boste mogoče spomnili, da je en kriminalist zaprt zaradi sodelovanja v sumljivih poslih z mamili. Zastonj ni zaprt, ker je velikokrat klical, da je potrebno na nekem odseku ceste ustaviti točno določeno vozilo, ker naj bi prevažalo mamila. Seveda ga ni prevažalo, ker ga sploh ni bilo. Policisti so čakali samo to vozilo, v drugem se je pa resnično peljal paket mamil brez kontrole. Ali pa je šlo neko vozilo mimo po drugi cesti. Trik v takem klicu je bil samo v tem, da je bila patrulja pozorna samo na eno vozilo na samo enem odseku ceste. Vse ostalo je bilo brez kontrole. 

Če ostanemo pri teh kolone delajočih nadzorih, potem lahko vidimo, da je na tem prostoru veliko različnih služb z različnimi pooblastili. Naj bi vsak delal svoje. Na našem območju se ti nadzori opravljajo ponoči. Predvsem je bilo zastavljeno vprašanje kriminalistu, kateri prvenstveno dela po ukradenih vozilih, zakaj je nadzor ponoči, če pa vemo, da ukradena vozila vozijo podnevi v prometnih konicah (to tudi on sam ves čas ponavlja), ko je najmanjša možnost, da se jih dobi. Odgovor je bil, da tudi ponoči peljejo kakšno ukradeno vozilo. Torej čakamo mogoče eno ukradeno  vozilo. Je pa res, da bi izvedba nadzora podnevi naredila kolone do Rima. So pa drugi načini za izvedbo. V resnici so ti nadzori za mešanje megle, saj se z zaporo celotne avtoceste ujame tudi kakšna majhna ribica, da se lahko kravatarji tolčejo po prsih. Lari fari. Bolj kot ne gre za tehtanje "evropejcev", kasiranje teh popotnikov ter kontrolo vinjet. Vse ostalo je bolj tako "usput". Marsikdo zagovarja takšen način dela, ker s tem, ko vrže mrežo v vodo, ujame "vse živo" in mogoče tudi kakšnega morskega psa. Če bi pa samo namakal trnek, bi verjetno ostal brez vseh črvov in svojega časa. 

Takšni nadzori se opravljajo tudi drugje po Evropi. Vendar pri nas uporabljamo najnovejšo tehnologijo z najnovejšimi modeli loparčkov na najmanjšem možnem prostoru z najmanj ljudi. Napredni, ni kaj. V primeru ugotovitve nekega prekrška ali pa kaznivega dejanja zmanjka ljudi, da bi lahko nadzor še naprej potekal. 

 

 

Vse je res in imaš prav in v končni fazi tudi to ni nič novega (kar si povedal.)..

.vendar sem se na lastne oči prepričal, da je cca 80% organov držalo roke v žepih in čakalo. Tukaj je pa problem organizacije dela. Že Henry Ford je vedel, kaj je tekoči trak, žal pa pr nam še ne vedo, kako ga postavit, da bo delo steklo.

A ni tem "mojstrom", ki lahko in tudi so opravljali "svoje delo" jasno, da ne more carinik čakat policaja, da ta stehta en kamion? Očitno jim še ni vklopilo, da bi ta čas mogoče lahko pogledal 20 vozil z vinjetami in jih poslal naprej.....

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse je res in imaš prav in v končni fazi tudi to ni nič novega (kar si povedal.)..

.vendar sem se na lastne oči prepričal, da je cca 80% organov držalo roke v žepih in čakalo. Tukaj je pa problem organizacije dela. Že Henry Ford je vedel, kaj je tekoči trak, žal pa pr nam še ne vedo, kako ga postavit, da bo delo steklo.

A ni tem "mojstrom", ki lahko in tudi so opravljali "svoje delo" jasno, da ne more carinik čakat policaja, da ta stehta en kamion? Očitno jim še ni vklopilo, da bi ta čas mogoče lahko pogledal 20 vozil z vinjetami in jih poslal naprej.....

 

Ta stric Henry si je sposodil zamisel in jo uvedel v svojo proizvodnjo. 

 

Organizacija je totalno zje... Nič novega za to deželo Uzmovičev. Ne bo nič pomagalo, ker se vsi ti nadzori delajo samo, da se nekaj dela. Torej so sami sebi namen. Brez veze. 

 

Dajmo raje globino dezena pnevmatike meriti. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je takšna, da se takšen nadzor lahko izvede in se jih tudi izvaja. Problem nastane nekje drugje oziroma se ga naredi na samem mestu nadzora, ker za takšne nadzore ni ustreznega prostora ter pripadajoče infrastrukture. Nastanejo kolone vozil, kjer prihaja do jeze ljudi, kjer nastanejo še druge komplikacije povezane s čakanjem. Zakaj se izvaja takšne nadzore ? Uradna razlaga je, da se preko Slovenije vozi vse živo barab z ukradenimi vozili, ukradenim blagom, lopovi, mamila, orožje, ... Skratka, nema da nema. Kot sem napisal, to je uradna razlaga. In v resnici tudi je tako. Vendar statistika takšnih nadzorov pravi drugače. Ker se ti nadzori izvedejo v takšnem času, ko teh zlikovcev ni oziroma so na te nadzore opozorjeni in se jim izognejo. Kdo jih opozori ? Verjetno tisti, ki ve za tak nadzor. Za nadzor pa vedo tisti, ki naredijo načrt za njega, izvajalci v kravatah, nekateri sami izvajalci, že kontrolirani vozniki. V kolikor berete časopise ali gledate TV, potem se boste mogoče spomnili, da je en kriminalist zaprt zaradi sodelovanja v sumljivih poslih z mamili. Zastonj ni zaprt, ker je velikokrat klical, da je potrebno na nekem odseku ceste ustaviti točno določeno vozilo, ker naj bi prevažalo mamila. Seveda ga ni prevažalo, ker ga sploh ni bilo. Policisti so čakali samo to vozilo, v drugem se je pa resnično peljal paket mamil brez kontrole. Ali pa je šlo neko vozilo mimo po drugi cesti. Trik v takem klicu je bil samo v tem, da je bila patrulja pozorna samo na eno vozilo na samo enem odseku ceste. Vse ostalo je bilo brez kontrole. 

Če ostanemo pri teh kolone delajočih nadzorih, potem lahko vidimo, da je na tem prostoru veliko različnih služb z različnimi pooblastili. Naj bi vsak delal svoje. Na našem območju se ti nadzori opravljajo ponoči. Predvsem je bilo zastavljeno vprašanje kriminalistu, kateri prvenstveno dela po ukradenih vozilih, zakaj je nadzor ponoči, če pa vemo, da ukradena vozila vozijo podnevi v prometnih konicah (to tudi on sam ves čas ponavlja), ko je najmanjša možnost, da se jih dobi. Odgovor je bil, da tudi ponoči peljejo kakšno ukradeno vozilo. Torej čakamo mogoče eno ukradeno  vozilo. Je pa res, da bi izvedba nadzora podnevi naredila kolone do Rima. So pa drugi načini za izvedbo. V resnici so ti nadzori za mešanje megle, saj se z zaporo celotne avtoceste ujame tudi kakšna majhna ribica, da se lahko kravatarji tolčejo po prsih. Lari fari. Bolj kot ne gre za tehtanje "evropejcev", kasiranje teh popotnikov ter kontrolo vinjet. Vse ostalo je bolj tako "usput". Marsikdo zagovarja takšen način dela, ker s tem, ko vrže mrežo v vodo, ujame "vse živo" in mogoče tudi kakšnega morskega psa. Če bi pa samo namakal trnek, bi verjetno ostal brez vseh črvov in svojega časa. 

Takšni nadzori se opravljajo tudi drugje po Evropi. Vendar pri nas uporabljamo najnovejšo tehnologijo z najnovejšimi modeli loparčkov na najmanjšem možnem prostoru z najmanj ljudi. Napredni, ni kaj. V primeru ugotovitve nekega prekrška ali pa kaznivega dejanja zmanjka ljudi, da bi lahko nadzor še naprej potekal. 

Se popolnoma strinjam, povsod se izvajajo take kontrole, samo že v samem štartu imajo urejene zadeve, pri nas pa folk popizdi, vključno z mano, ker imaš stalno občutek da pri vsem tem najebejo samo ta mali spet. In kaj če koga pravega ujamejo, saj se potem v nadaljevanju bolj malo ukrepa. Saj so ujeli tudi velikega dilerja in ga oprostili krivde.

Poleg tega pa je 10 km naprej cestninska postaja kjer se promet tako ali tako umiri in bi lahko naredili tam, prihranili bi stroške zapore. Pa še en absurd, 5km naprej na višnjegorskem klancu je bila spet zapora prehitevalnega pasu, ker je en stric obdeloval razpoke v asfaltu.

Pa še Dami je lepo opisal kako je zadeva potekala, pišem kar sem videl, policaji in darsovci z rokami v žepih in dve policajki, ki sta plesali brakedance, ampak luštne so pa bile, po moje so jih dali za to tam, da smo se vsaj deci malo skulirali hahaha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse je res in imaš prav in v končni fazi tudi to ni nič novega (kar si povedal.)..

.vendar sem se na lastne oči prepričal, da je cca 80% organov držalo roke v žepih in čakalo. Tukaj je pa problem organizacije dela. Že Henry Ford je vedel, kaj je tekoči trak, žal pa pr nam še ne vedo, kako ga postavit, da bo delo steklo.

A ni tem "mojstrom", ki lahko in tudi so opravljali "svoje delo" jasno, da ne more carinik čakat policaja, da ta stehta en kamion? Očitno jim še ni vklopilo, da bi ta čas mogoče lahko pogledal 20 vozil z vinjetami in jih poslal naprej.....

 

Dami, malo za provokacijo.... A veš točno število teh organov, ki so imeli roke v žepih? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ne moreš spat al nucaš organ :kva1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami, malo za provokacijo.... A veš točno število teh organov, ki so imeli roke v žepih? :)

sm napisal CCA :P Predvidevam pa,da so povečini imeli okončine v žepih in organe v rokah :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm napisal CCA :P Predvidevam pa,da so povečini imeli okončine v žepih in organe v rokah :D

 

Kok jih je bilo CCA  :jezik:

 

Kmet2, prjatu vidm da si ti tut žongliru ponoči  :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok jih je bilo CCA  :jezik:

 

Kmet2, prjatu vidm da si ti tut žongliru ponoči  :ras:

80% , a ti na ušesih sediš? Poslušaj naslednjič!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti boš mogu malo bolje prebrati :P

 

Sprašujem te po številu državnih organov (točna številka)  :jezik:   Ajde, lahko odgovoriš tudi s CCA (tok in tok jih je bilo)  :yes:

 

Ali drugače, 80% od koliko? :) 

Popravljeno . Popravil motozajebant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti boš mogu malo bolje prebrati :P

 

Sprašujem te po številu državnih organov (točna številka)  :jezik:   Ajde, lahko odgovoriš tudi s CCA (tok in tok jih je bilo)  :yes:

 

Ali drugače, 80% od koliko? :)

se vidi, da delaš na banki. :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej 80% za banko pa mau za nas :kva1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti boš mogu malo bolje prebrati :P

 

Sprašujem te po številu državnih organov (točna številka)  :jezik:   Ajde, lahko odgovoriš tudi s CCA (tok in tok jih je bilo)  :yes:

 

Ali drugače, 80% od koliko? :)

policija 80% od 25

dars 70% od 30

 

in to ni po bačniško 42,5 policajev in 50,3 darsovcev

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaseg motornega vozila. Lahko se reče tudi pobiranje vozil ljudem, kateri so jih in, kateri jih niso zaslužili. Vendar je ta zadeva uzakonjena in, kakor kaže statistika, kar pogosto uporabljena.

 

Kako se zgodi zaseg ? Zgodi se, ko voznik motornega vozila s svojim ravnanjem krši zakonodajo, katera je tako njegovo ravnanje označila za hujši prekršek. Kaj je hujši prekršek ? To je pa prekršek, za katerega je predpisana stranska sankcija najmanj treh kazenskih točk v cestnem prometu ali stranska sankcija prepovedi vožnje motornega vozila. Vendar tukaj spada tudi vožnja brez veljavnega vozniškega dovoljenja, kakor tudi brez ustrezne kategorije, v času izvrševanja prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja in v času prepovedi uporabe vozniškega dovoljenja. Enostavno povedano; zaseg motornega vozila ne bo doletel nekoga, ki ni pripet z varnostnim pasom ali nima registriranega vozila. 

Še bolj enostavno je pa to, da voznik motornega vozila brez veljavnega izpita lahko pričakuje pešačenje. Vendar tudi vozniki z veljavnimi izpiti niso imuni na zdrav način potovanja skozi prostor.

 

Ker verjamem, da so vsi bralci tega foruma imetniki veljavnega vozniškega dovoljenja za vožnjo svojega motornega vozila, so najbolj zanimivi ravno drugi pogoji za zaseg motornega vozila. To pa zaradi tega, ker marsikdo z motorjem malo preveč hrabro preizkuša njegove zmogljivosti, zaradi česar nastane veliko fotografij za policijski album. Zaseg motornega vozila se ne zgodi kar tako, ampak mora policist zalotiti voznika pri storitvi hujšega prekrška, pri tem pa mora biti izpolnjen eden od večih razlogov. Zalotiti nekoga pri storitvi hujšega prekrška pomeni, da je policist videl nekoga storiti prekršek ali pa je to ugotovil s pomočjo tehničnih sredstev (radar), za katerega so predpisane najmanj tri kazenske točke ali prepoved vožnje motornega vozila. Ti prekrški (bolj motorističen izbor) so pa lahko ne ustavitev na znak policista, onemogočanje pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj, neupoštevanje varnostne razdalje določene s prometnim znakom, izpuščanje krmila ali vožnja po enem kolesu, prekoračitev hitrosti v naselju za več kot deset km/h, prekoračitev izven naselja, razen na AC in HC, za več kot 30 km/h, na AC in HC za več kot 40 km/h, prehitevanje pod vrhom klanca, pred ali v ovinku, prehitevanje v škarje, prehitevanje vozila, katero zmanjšuje hitrost ali ustavlja pred prehodom za pešce, na katerem ali ob katerem so pešci, vožnja mimo vozila, ustavljenega pred prehodom za pešce, na katerem je ali na katerega stopa pešec, izsiljevanje pri vključevanju na prednostno cesto ali pri vključevanju v promet, neupoštevanje desnega pravila ali pravila srečanja, prevožene rdeče luči, neupoštevanje modrih luči in kratkega znaka s sireno ter seveda prekrški s preveč promili ali v zakajenem stanju. To je samo nekaj takih prekrškov s kazenskimi točkami.

Voznik je bil zaloten pri storitvi hujšega prekrška, sedaj je pa potrebno pogledati njegovo zgodovino hujših prekrškov za zadnji dve leti. Če je ta evidenca čista, potem ni zasega. Če je pa v evidencah zabeleženo, da je bil vsaj trikrat pravnomočno kaznovan v zadnjih dveh letih za prekršek iz prekoračitve hitrosti nad določeno hitrostjo, vožnje pod vplivom alkohola, mamil ali takšnih in drugačnih zdravil, odklonitve odrejenega preverjanja psihofizičnega stanja, potem bo lahko zdravo pešačil. Pa to še ni vse; če ima kakšno prepoved vožnje, potem tudi pride do zasega motornega vozila. 

 

Mogoče vse skupaj deluje komplicirano, vendar je pomembno zaradi enega čisto preprostega razloga. Brez veze je gledati svoje motorno vozilo na avtovleki (ne gre za okvaro), kjer obstaja možnost slovesa od težko ali pa malo manj težko zasluženega vozila. Predvsem so tukaj na udaru vozniki nizko letečih mašin, kjer se nekdo "spozabi" pri omejitvi hitrosti, pri prehitevanju ali pri kakšnem drugem prekršku. Se zgodi, ni kaj. Vendar je potrebno vedeti, kaj ima nekdo do takrat v evidencah, da ne pride do kakšnega presenečenja. Saj veste, pri motorjih sta "problem" hitrost in prehitevanje (to je bolj na grobo). Nekdo, ki se bo peljal na morje ali pa v hribe, bo lahko večkrat prehitro vozil in bil izmerjen. Če bo ta večkrat najmanj trikrat, potem bo pri naslednji vožnji potrebno paziti, dokler se ti hujši prekrški ne brišejo iz evidenc. 

 

Seveda sodišča prednostno obravnavajo takšne zadeve. To pa ne more biti nekomu v uteho, če je brez motorja in, če ne ve ali je sodnik tisti dan vstal z levo nogo oziroma stanuje ob cesti, kjer motoristi nonstop preizkušajo zmogljivosti svojih konjičkov. Zaj... situacija. Predvsem naj bi bil ta zaseg za tiste hujše povratnike in za voznike brez izpitov. Vendar se tudi nekdo, ki je pošten, zelo hitro znajde med takimi povratniki. Ni potrebno dosti, pa je že nekdo večkrat ustavljen zaradi prehitre vožnje. Tudi zato je dobro upoštevati omejitve hitrosti. Vsaj v naselju. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23. člen

(zaseg motornega vozila)

(1) Policist zaseže vozniku motorno vozilo, s katerim je bil zaloten pri storitvi hujšega prekrška in je izpolnjen eden od naslednjih pogojev:

1. če je bil storilec kot voznik motornega vozila v zadnjih dveh letih najmanj trikrat pravnomočno kaznovan za prekršek:

– prekoračitve dovoljene hitrosti v območju za pešce ali v območju umirjenega prometa za več kot 20 km/h,

– prekoračitve dovoljene hitrosti na cesti v naselju za več kot 30 km/h,

– prekoračitve dovoljene hitrosti na cesti zunaj naselja za več kot 40 km/h,

– prekoračitve dovoljene hitrosti na avtocesti ali hitri cesti za več kot 50 km/h,

– vožnje pod vplivom alkohola,

– vožnje pod vplivom prepovedanih drog, psihoaktivnih zdravil in drugih psihoaktivnih snovi ali

– odklonitve odrejenega preverjanja psihofizičnega stanja;

2. če se storilcu izvršuje kazen oziroma sankcija prepovedi vožnje motornega vozila;

3. če je storilcu začasno odvzeto vozniško dovoljenje, se mu izvršuje varnostni ukrep odvzema vozniškega dovoljenja ali sankcija prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja oziroma prepoved uporabe vozniškega dovoljenja;

4. če je storilec kljub prepovedi nadaljnje vožnje vožnjo nadaljeval ali ponovil prekršek, zaradi katerega mu je bila prepovedana nadaljnja vožnja;

5. vožnja brez veljavnega vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil tiste kategorije oziroma tistih kategorij, v katero spada vozilo ali skupina vozil, ki jo vozi.

(2) Zaseženo motorno vozilo je treba takoj oddati sodišču, ki je pristojno za postopek o prekršku, lahko pa se do izdaje sodbe o prekršku hrani pri policiji.

(3) Ob zasegu vozila policija odvzame registrske tablice vozila in jih pošlje upravni enoti, kjer ima lastnik vozila prebivališče ali sedež. Upravna enota podatek o zasegu vozila vnese v evidenco registriranih vozil, ob vrnitvi vozila lastniku pa ta vpis izbriše.

(4) Za hujši prekršek se šteje prekršek, za katerega je predpisana stranska sankcija najmanj treh kazenskih točk v cestnem prometu ali stranska sankcija prepovedi vožnje motornega vozila. Za hujši prekršek se šteje tudi vožnja brez veljavnega vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil tiste oziroma tistih kategorij, v katero spada vozilo ali skupina vozil, ki ga vozi voznik v času prekrška, vožnja vozila v času izvrševanja prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja oziroma prepoved uporabe vozniškega dovoljenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaseg motornega vozila. Lahko se reče tudi pobiranje vozil ljudem, kateri so jih in, kateri jih niso zaslužili. Vendar je ta zadeva uzakonjena in, kakor kaže statistika, kar pogosto uporabljena.

 

Kako se zgodi zaseg ? Zgodi se, ko voznik motornega vozila s svojim ravnanjem krši zakonodajo, katera je tako njegovo ravnanje označila za hujši prekršek. Kaj je hujši prekršek ? To je pa prekršek, za katerega je predpisana stranska sankcija najmanj treh kazenskih točk v cestnem prometu ali stranska sankcija prepovedi vožnje motornega vozila. Vendar tukaj spada tudi vožnja brez veljavnega vozniškega dovoljenja, kakor tudi brez ustrezne kategorije, v času izvrševanja prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja in v času prepovedi uporabe vozniškega dovoljenja. Enostavno povedano; zaseg motornega vozila ne bo doletel nekoga, ki ni pripet z varnostnim pasom ali nima registriranega vozila. 

Še bolj enostavno je pa to, da voznik motornega vozila brez veljavnega izpita lahko pričakuje pešačenje. Vendar tudi vozniki z veljavnimi izpiti niso imuni na zdrav način potovanja skozi prostor.

 

Ker verjamem, da so vsi bralci tega foruma imetniki veljavnega vozniškega dovoljenja za vožnjo svojega motornega vozila, so najbolj zanimivi ravno drugi pogoji za zaseg motornega vozila. To pa zaradi tega, ker marsikdo z motorjem malo preveč hrabro preizkuša njegove zmogljivosti, zaradi česar nastane veliko fotografij za policijski album. Zaseg motornega vozila se ne zgodi kar tako, ampak mora policist zalotiti voznika pri storitvi hujšega prekrška, pri tem pa mora biti izpolnjen eden od večih razlogov. Zalotiti nekoga pri storitvi hujšega prekrška pomeni, da je policist videl nekoga storiti prekršek ali pa je to ugotovil s pomočjo tehničnih sredstev (radar), za katerega so predpisane najmanj tri kazenske točke ali prepoved vožnje motornega vozila. Ti prekrški (bolj motorističen izbor) so pa lahko ne ustavitev na znak policista, onemogočanje pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj, neupoštevanje varnostne razdalje določene s prometnim znakom, izpuščanje krmila ali vožnja po enem kolesu, prekoračitev hitrosti v naselju za več kot deset km/h, prekoračitev izven naselja, razen na AC in HC, za več kot 30 km/h, na AC in HC za več kot 40 km/h, prehitevanje pod vrhom klanca, pred ali v ovinku, prehitevanje v škarje, prehitevanje vozila, katero zmanjšuje hitrost ali ustavlja pred prehodom za pešce, na katerem ali ob katerem so pešci, vožnja mimo vozila, ustavljenega pred prehodom za pešce, na katerem je ali na katerega stopa pešec, izsiljevanje pri vključevanju na prednostno cesto ali pri vključevanju v promet, neupoštevanje desnega pravila ali pravila srečanja, prevožene rdeče luči, neupoštevanje modrih luči in kratkega znaka s sireno ter seveda prekrški s preveč promili ali v zakajenem stanju. To je samo nekaj takih prekrškov s kazenskimi točkami.

Voznik je bil zaloten pri storitvi hujšega prekrška, sedaj je pa potrebno pogledati njegovo zgodovino hujših prekrškov za zadnji dve leti. Če je ta evidenca čista, potem ni zasega. Če je pa v evidencah zabeleženo, da je bil vsaj trikrat pravnomočno kaznovan v zadnjih dveh letih za prekršek iz prekoračitve hitrosti nad določeno hitrostjo, vožnje pod vplivom alkohola, mamil ali takšnih in drugačnih zdravil, odklonitve odrejenega preverjanja psihofizičnega stanja, potem bo lahko zdravo pešačil. Pa to še ni vse; če ima kakšno prepoved vožnje, potem tudi pride do zasega motornega vozila. 

 

Mogoče vse skupaj deluje komplicirano, vendar je pomembno zaradi enega čisto preprostega razloga. Brez veze je gledati svoje motorno vozilo na avtovleki (ne gre za okvaro), kjer obstaja možnost slovesa od težko ali pa malo manj težko zasluženega vozila. Predvsem so tukaj na udaru vozniki nizko letečih mašin, kjer se nekdo "spozabi" pri omejitvi hitrosti, pri prehitevanju ali pri kakšnem drugem prekršku. Se zgodi, ni kaj. Vendar je potrebno vedeti, kaj ima nekdo do takrat v evidencah, da ne pride do kakšnega presenečenja. Saj veste, pri motorjih sta "problem" hitrost in prehitevanje (to je bolj na grobo). Nekdo, ki se bo peljal na morje ali pa v hribe, bo lahko večkrat prehitro vozil in bil izmerjen. Če bo ta večkrat najmanj trikrat, potem bo pri naslednji vožnji potrebno paziti, dokler se ti hujši prekrški ne brišejo iz evidenc. 

 

Seveda sodišča prednostno obravnavajo takšne zadeve. To pa ne more biti nekomu v uteho, če je brez motorja in, če ne ve ali je sodnik tisti dan vstal z levo nogo oziroma stanuje ob cesti, kjer motoristi nonstop preizkušajo zmogljivosti svojih konjičkov. Zaj... situacija. Predvsem naj bi bil ta zaseg za tiste hujše povratnike in za voznike brez izpitov. Vendar se tudi nekdo, ki je pošten, zelo hitro znajde med takimi povratniki. Ni potrebno dosti, pa je že nekdo večkrat ustavljen zaradi prehitre vožnje. Tudi zato je dobro upoštevati omejitve hitrosti. Vsaj v naselju. 

Borutt, bi nekaj vprašal: sin je padel z motorjem v ovinku.Poškodoval se je sam in njegov sopotnik.Druge škode ni bilo! Od sodnika je prejel(in plačal) kazen (cca 500 EUR+ točke).Zanimivo pa je to, da je policist v policijskem zapisniku predlagal zaseg motornega kolesa??!! Sin ima veljavno kategorijo in ustrezen motor,prav tako še nikoli ni naredil prekrška ali nezgode! Zakaj tak predlog?? No, na srečo mu sodnik ni "ustregel" ampak glede na tvoje pisanje mi ni jasno zakaj bi predlagal odvzem motorja? 

L.P. Bambi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt, bi nekaj vprašal: sin je padel z motorjem v ovinku.Poškodoval se je sam in njegov sopotnik.Druge škode ni bilo! Od sodnika je prejel(in plačal) kazen (cca 500 EUR+ točke).Zanimivo pa je to, da je policist v policijskem zapisniku predlagal zaseg motornega kolesa??!! Sin ima veljavno kategorijo in ustrezen motor,prav tako še nikoli ni naredil prekrška ali nezgode! Zakaj tak predlog?? No, na srečo mu sodnik ni "ustregel" ampak glede na tvoje pisanje mi ni jasno zakaj bi predlagal odvzem motorja? 

L.P. Bambi

 

če je v enem dogodku izpolnil 3 zahteve - recimo 1.prehitra vožnja ocenjena prek vrhnje meje  2 . povzročitev prometne nezgode s poškodbami voznika 3. poškodbe sopotnika - in če je za vsako od teh stvari v zakonu možnost posamičnega kasiranja več kot 3 kazenske točke se je policist obesil na to čisto zakonsko - ne da bi se strinjal s tem ker se to lahko ponesreči vsakemu in tega ne želim nikomur ...

a tako je pač tolmačenje naših inkasantov kaj češ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt, bi nekaj vprašal: sin je padel z motorjem v ovinku.Poškodoval se je sam in njegov sopotnik.Druge škode ni bilo! Od sodnika je prejel(in plačal) kazen (cca 500 EUR+ točke).Zanimivo pa je to, da je policist v policijskem zapisniku predlagal zaseg motornega kolesa??!! Sin ima veljavno kategorijo in ustrezen motor,prav tako še nikoli ni naredil prekrška ali nezgode! Zakaj tak predlog?? No, na srečo mu sodnik ni "ustregel" ampak glede na tvoje pisanje mi ni jasno zakaj bi predlagal odvzem motorja? 

L.P. Bambi

 

Tukaj pa nekaj ne bo prav. Zaseg motornega vozila se opravi na kraju samem, če je voznik zaloten pri storitvi hujšega prekrška in, če so izpolnjeni pogoji za zaseg (trikrat storjen hujši prekršek v zadnjih dveh letih). Lahko pa tudi pri zalotenosti voznika brez izpita brez ostalih pogojev. Ker si napisal, da sin ima izpit (nisi napisal, koliko je pokazal alkotest), torej ne pride do zasega samega motornega vozila brez ostalih pogojev. Prav tako si napisal, da v zadnjih dveh letih ni naredil nobenega hujšega prekrška (ostali prekrški ne štejejo). V tem primeru ne gre za zaseg motornega vozila nekemu storilcu hujših prekrškov ali nekomu brez izpita. 

Boš moral pogledati zapisnik in mi posredovati podatke, da ti lahko karkoli napišem.

Pri predlogu policije sodišču za odvzem motornega vozila gre v primerih, ko pride do zasega motornega vozila storilcem hujših prekrškov na samem kraju. Kot sem tvoje pisanje lahko razumel, naj bi policija naknadno predlagala zaseg motornega kolesa. To pa ne bo šlo skupaj. Preveri vse podatke in mi sporoči. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj pa nekaj ne bo prav. Zaseg motornega vozila se opravi na kraju samem, če je voznik zaloten pri storitvi hujšega prekrška in, če so izpolnjeni pogoji za zaseg (trikrat storjen hujši prekršek v zadnjih dveh letih). Lahko pa tudi pri zalotenosti voznika brez izpita brez ostalih pogojev. Ker si napisal, da sin ima izpit (nisi napisal, koliko je pokazal alkotest), torej ne pride do zasega samega motornega vozila brez ostalih pogojev. Prav tako si napisal, da v zadnjih dveh letih ni naredil nobenega hujšega prekrška (ostali prekrški ne štejejo). V tem primeru ne gre za zaseg motornega vozila nekemu storilcu hujših prekrškov ali nekomu brez izpita. 

Boš moral pogledati zapisnik in mi posredovati podatke, da ti lahko karkoli napišem.

Pri predlogu policije sodišču za odvzem motornega vozila gre v primerih, ko pride do zasega motornega vozila storilcem hujših prekrškov na samem kraju. Kot sem tvoje pisanje lahko razumel, naj bi policija naknadno predlagala zaseg motornega kolesa. To pa ne bo šlo skupaj. Preveri vse podatke in mi sporoči. 

Zdravo, vidim da moram biti bolj natančen: sin še nikoli ni storil nobenega prekrška v 6 letih odkar ima izpit,alkotest je pokazal logično 0,00.Policija je v zapisniku s kraja prometne nesreče(odkoder je bil sin odpeljan z rešilcem v bolnico- zlom lopatice;prav tako sopotnik-zlom roke))napisala da predlaga odvzem motorja!?Sin ni bil prisoten na kraju nesreče!!Saj končalo se je vse O.K. samo čudno se mi zdi da bi kar tako lahko bil ob motor(čeprav ti pišeš drugače?)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob prometnih nesrečah je velikokrat izpolnjen vsaj 1 pogoj oz. se je najlažje na njega izgovarjat in imam občutek, da bi v mnogih nesrečah, tudi če bi bila hitrost 1 km/h bila taka obrazložitev. Neprilagojena hitrost.

In tako je že izpolnjen 1 pogoj za odvzem :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, vidim da moram biti bolj natančen: sin še nikoli ni storil nobenega prekrška v 6 letih odkar ima izpit,alkotest je pokazal logično 0,00.Policija je v zapisniku s kraja prometne nesreče(odkoder je bil sin odpeljan z rešilcem v bolnico- zlom lopatice;prav tako sopotnik-zlom roke))napisala da predlaga odvzem motorja!?Sin ni bil prisoten na kraju nesreče!!Saj končalo se je vse O.K. samo čudno se mi zdi da bi kar tako lahko bil ob motor(čeprav ti pišeš drugače?)!

 

Zapisnik o ogledu kraja prometne nesreče je en šop papirjev, kamor se vpisuje razne podatke in izpolnjuje razne rubrike. Kot sestavni del tega zapisnika je tudi skica kraja prometne nesreče ter tudi plačilni nalog ali uradni zaznamek ali obdolžilni predlog ali kazenska ovadba. Seveda so poleg tudi razna potrdila in zapisniki (preizkus alkoholiziranosti). V Zapisniku o ogledu kraja prometne nesreče ni nikjer nobene rubrike, kjer bi policist lahko napisal, da predlaga zaseg ali odvzem motornega vozila. Policija lahko v obdolžilnem predlogu predlaga sodišču, da kršitelju odvzame motorno vozilo, kadar je le-tega predhodno zasegla (višje imaš priliman člen iz zakona). V tvojem oziroma sinovem primeru policija ni zasegla motorno vozilo, ker ni bilo pogojev. Dobi zapisnik (to je voznikova oziroma udeleženčeva pravica in ga lahko prekopira ali poslika), pa mi točno napiši, kakšna zakonska podlaga bi lahko bila za takšen predlog zasega motornega vozila. Zelo verjetno so nekaj zaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob prometnih nesrečah je velikokrat izpolnjen vsaj 1 pogoj oz. se je najlažje na njega izgovarjat in imam občutek, da bi v mnogih nesrečah, tudi če bi bila hitrost 1 km/h bila taka obrazložitev. Neprilagojena hitrost.

In tako je že izpolnjen 1 pogoj za odvzem :grim

 

Ne more se nekdo izgovarjati na nekaj, ampak mora biti zadeva 100% zakonsko pokrita. Razen, če se gre nekdo šerifa. V takem primeru sledijo zahteve za sodno varstvo in pritožbe.

 

Neprilagojena hitrost ni nikjer navedena v številkah oziroma ni nikjer navedena v km/h ali m/s. Ta famozna neprilagojena hitrost je takrat, ko nekdo ne obvladuje svojega vozila zaradi takšnega ali drugačnega razloga. Prekoračitev največje dovoljene hitrosti je nekaj povsem drugega. Recimo, da je omejitev na nekem ovinkastem cestnem odseku 90 km/h, katerega se brez drame lahko prevozi s precej višjo hitrostjo. Vendar sedaj dežuje in je ta cesta mokra in spolzka. Pa naj bo sedaj nekdo junak in naj se vozi 90 km/h. Ta junak bo lahko že pri 60 km/h padel v ovinku, ker hitrosti vožnje ni prilagodil razmeram na cesti. Pa je neprilagojena hitrost pri precej nižji hitrosti, kot je omejitev na tem delu ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!