Skoči na vsebino

ZZR 250 v resnejši okvari !


Priporočene objave

Objavljeno

Ojla

V soboto sem se peljal v Ljubljano iz Celja... in med Arjo vasjo in Šempetrom, mi je začelo motor dušiti... nekako sem se še spravil do odcepa in dol z avtoceste... nato pa sem motor ugasnil. Dušenje se je stopnjevalo, da obratomer ni presegel niti 6000 vrtljajev. V agregatu je začelo tudi grdo ropotati, kar se je le stopnjevalo...

Motor ima 30 000km, olja je bilo kontrolirano ves čas dovolj... mašina se ni pregrevala, saj ni termometer niti sredine merilnega območja prebil, kaj šele da bi prišel v rdeče.

Mi lahko kdo svetuje, kaj bi to bilo... ??? Veliko se ne spoznam na mašine... in tudi neverjetno se mi zdi, da bi motor že pri 30 000 rabil generalko.

Skratka mi je vse skupaj grozno, da bom na ta ZZR 250 zdeval že toliko denarja, kot bi si lani kupil 2 lete starega 600taka.

Motor sem potem naložil na prikolico in odpeljal domov.

:( :angry:

Objavljeno

žal ti kar se okvare tiče ne znam pomagati, bi te pa prosil da poročaš o popravilu, kaj je šlo cena popravila,...

Sožalje..... :unsure:

Objavljeno

Lahko ti verjetno jaz povem, če mi poveš kaj o svojem načinu vožnje... Če si vozil konstantno nad 10000 rpm (nad 130 km/h) in se veliko vozil s kakšnimi šestotaki, kjer moraš konstantno držati moped v visokih obratih se motor močno preobremeni - poseldica pri tem modelu je v tem, da se obrabijo "klackalice" - mislim, da je pravi izraz odmikači ventilov in posledično se uničijo odmične gredi v glavi... Če si ga večkrat dlje časa gnal po avtocesto 150-170 km/h si ga 100% zjebal do konca... :rolleyes:

So mi povedali na elisi, da je to dokaj pogosta okvara, ker mi mladci preceč ženemo naše 250 ccm mopede! Zato jaz vedno vozim na turi maksimalno do 130 km/h, le pri kakšnem prehitevanju malo več... Menjam pa edno do 10000 rpm. Zaenkrat še drži!

Vprašanje je ali ti je že prej kaj ropotalo pri ventilih - zvok c c c c c c c c c c c? Zanima me tudi, če si delal servise - nastavitev ventilov, sinhronizacija vplinjačev,.... Pri cca 30.000 km je teba menjati tudi verigo za ventile in njen odmikač, ki regulira napetost. Če tega nisi storil in fejst gnal motor, obstaja verjenost, da ti je to verigo mašini utrgalo, potem bo joj. Deli so svinjsko dragi (klackalica 1 = 12.000 sit - jih je vsega skupaj 8, odmična gred za ventile stane cca. 50.000 sit (sta 2),... pa še delo :(

Dokaj pogosta okvara je tudi zadelanje fergazerjev zaradi rje tanku - to bi pojasnilo dušenje pod 6000 rpm - delalo lani meni spomladi isto...

Poročaj o popravilu in veliko sreče...

Objavljeno

banalno,a vendar: bencina je bilo dovolj v tanku? vplinjaci so cisti? dobiva vsaka svecka dovolj energije za iskro?

podobno se namrec zgodi,ko masini zmanja bencina ali dotok le-tega ni dovolj velik.lahko tudi,da je bencin kontaminiran; razplinjace ocisti in zamenjaj bencin.ali je tank na notranji strani rjav?

upam,da ni hujse :) seveda,na razdaljo ugibati....

Objavljeno

ce prav razumem, ne grejo obrati cez 6000rpm. Ko so meni sle membrane se je dogajalo isto (ni slo cez 5000rpm). Ker pa sem mislil, da je v filtru kaj zamaseno sem na poti s hriba dal v nizjo prestavo... :o uf, je zacelo ropotat, kot da bi mi hotlo masino vn vrzt....

Preveri frgazarje... mogoce... :o

Objavljeno

če boš zadevo prodajal.....se javim za fergazarje; no, tut čistilna služba mora delovat B)

Objavljeno

Držim pesti, kaj pa sumim pa raje ne bom povedal da ti ne uničim dneva. Upaj da so kakšni filtri (skor dvomim) al pa odmične...

LP

Objavljeno

Super... nisem se druzil s 600taki, sem ga pa gnal do konca... tak, da verjetno je vsem in tud meni jasno.... kaj me caka. Samo... ni nikjer tega opozorila napisanega.... groza... in sramota za kawasaki...

Motor je na servisu... ta teden bodo odprl in povedal kaj je... in definitivno ne bo nic pod 200 tisocaki. Super.

Objavljeno

V veliko testih piše, da tega motorja ni dobro voziti dlje časa nad 130-140 km/h. Sam po toči zvoniti je prepozno- pa z motorjem se je včasih mal težko tok počas vozt, če veš, da zmore precej več :D !

Rezultat je pa kle :o !

Objavljeno

Pisem, ker sem imel tocno take probleme!

Men je šla, to be zdej ful laicno, ena guma oz kratka gumjasta cevka (ima tocen ime sam pozabil :rolleyes: ), ki pride tocno na masino. Gumica je zaradi km in obrabe popokala, ko pa se je nardila luknjica oz. luknjice, pa je v masino prisel zrak in obratno, ni blo vec pritiska v masini, motor nekaj casa ni sel cez 6 000 obratov, s casoma pa je crknil.

Poglej obrabo gumjastih delov okoli masine.

Objavljeno

Samo ce tak gledas, so taki motorji kurac od ofce :angry: Sportni motor, ki je nikakvo vzdrzljiv, sam po sebi pa vabi da ga teras :angry: Komu se je te fora vozit 130-140, ce bi to hoto bi si kupo 250cc copera pa fertik! Kaj mi lahko nekdo pove ce je mozno s kirim motorom ki NI sportak in ki ma manj kot 750cc vozit 15-20 minut neprekinjeno 170-180 brez da bi bla masina v nevarnosti da razpade? :rolleyes: Pa hudica, se to ni neka stratosferska hitrost... :angry:

Objavljeno

Mel sem 4ko nekoč... gnal do konca,.. mel sem BT 50 gnal do konca... vozil z veliko motorji... in sedaj mam ZZRa 250 in ga ne smem gnat do konca... rdeče se začne šele pri 14 - 16. Kaj niso pol naredil rdeče že pri 10.... ahhh... v šesti pri 14 gre natančno 180km/h po njegovem števcu.

Mislim... super... ZZR 250 je torej ČOPER z preveč odprto mašino oziroma tempirano bombo... ma ne morem verjt no... danes ali jutr bo serviser odprl mašino... potem poročam dalje.

Objavljeno

CAUTION

Engine r/min (rpm) should not be allowed to enter the red zone; operation in the red zone will overstress the engine and may cause serious engine damage.

Torej ? Eh... me res zanima kdo se bo z ZZRom 250 vozil... do 10 000rpm :angry:

PS Red zone je 14 - 16.

Objavljeno

:angry: :angry: :angry: :angry: moj motor sm gnal vedno do okoli 9000 pa šla mašina u kurac. Rdeče polje se začne pa pri 10500. Sam to je 2T motor. In to se mi zdi pri 8000km !!!!!

Objavljeno
:angry: :angry: :angry: :angry: moj motor sm gnal vedno do okoli 9000 pa šla mašina u kurac.

Naj te spomnim na to?: :P

6.prestava / 9000obr / 120km/h / cca 5,3l/100km .... rdeče polje pri 10500 :twisted: (šlo je že dost več :wink: )

Objavljeno

Novosti !

Motor je v prafaktorjih... v 3eh urah, je bil razstavljen v nulo... zgleda smešno.

En bat, z ojnico ima 1 cm lufta na gredi... celindra in bata sta neoporečna.... kaj vse poleg tega... pa se ne vem.. ker glavnnega mehanika popoldan ni bilo.

Zgleda zelo drago...

Prejsnji lastnik mi je zatrjeval, da masina ni bila nikoli sraufana... danes sem izvedel nasprotno ! Bravo, natetegnil si me - dobro ves kdo! Tocno mi je pokazal mehanik, kaj je bilo ze delano...

To zdaj jaz tocno se nic ne vem, kaj in koliko bo stalo in koliksna je resnicna skoda... bom porocal dalje.

Jaz sem se naucil le eno: RABLJENO - NIKOLI VEC ! :angry:

Jutri ali v cetrtek izvem detajle... in cene.

Objavljeno
Samo... ni nikjer tega opozorila napisanega.... groza... in sramota za kawasaki...

:huh: a kaj bi pa moralo pisati? "Zavedajte se da je ta motor SAMO 250 kubičen in ne pričakovat da bo zdržal če ga tiščite do konca"???????

saj vem da je težko se počasi vozit ampak bo treba malo prilagodit vožnjo motorju ;)

PS: upam da boš cim ceneje popravil!

Objavljeno
Prejsnji lastnik mi je zatrjeval, da masina ni bila nikoli sraufana... danes sem izvedel nasprotno ! Bravo, natetegnil si me - dobro ves kdo! Tocno mi je pokazal mehanik, kaj je bilo ze delano...

če se je pokvarlo kej, kar je že bilo štimano, pa imaš v pogodbi, da motor ni bil nič razbit, šraufan, imaš najbrž možnost zahtevat določena povračila od prejšnjega lastnika, ...ne vem sicer točno kako in kaj, pozanimi se

nateg je nateg, naj se poplača

Objavljeno
:huh: a kaj bi pa moralo pisati? "Zavedajte se da je ta motor SAMO 250 kubičen in ne pričakovat da bo zdržal če ga tiščite do konca"???????

Tocno tak! Al pa naj rdece obrate premaknejo iz 14000rpm na tolko kot dejansko vzdrzi..10,11, ne vem...v cem je pol sploh fora obratomera? Gledat stevilke al dobit realne povratne informacije kaj se z masino dogaja?

Objavljeno
Samo ce tak gledas, so taki motorji kurac od ofce :angry: Sportni motor, ki je nikakvo vzdrzljiv, sam po sebi pa vabi da ga teras :angry: Komu se je te fora vozit 130-140, ce bi to hoto bi si kupo 250cc copera pa fertik! Kaj mi lahko nekdo pove ce je mozno s kirim motorom ki NI sportak in ki ma manj kot 750cc vozit 15-20 minut neprekinjeno 170-180 brez da bi bla masina v nevarnosti da razpade? :rolleyes: Pa hudica, se to ni neka stratosferska hitrost... :angry:

Virago 250: Od kozine do šentjakoba (~90km /cca 50 minut) dva na motorju ves čas do konca samo na cestnine ne.

Od Ivančne gorice do Šentjakoba (~50km/pol ure) ves čas do konca gas,

pa najbrž še velikokrat pa se zdaj ne spomnim pa je pri 20kkm delal čisto lepo kljub samo menjavi olja in filtrov. Ventile nič štelal spljoh.

Želim ti čimmanj stroškov. Koliko pa verjameš v 30kkm prevoženih. so pravi ali so pod ?

Objavljeno

ja fantje ... a je res tako zabavno vozit 180 po avtocesti naravnost ... meni je 140kmh čist dovolj, še raje pa tam od 60 do 120, po luštnih ovinkcih :) ...

Objavljeno
Novosti !

Prejsnji lastnik mi je zatrjeval, da masina ni bila nikoli sraufana... danes sem izvedel nasprotno ! Bravo, natetegnil si me - dobro ves kdo! Tocno mi je pokazal mehanik, kaj je bilo ze delano...

Fantje, da ne bo dileme. Se druga stran zgodbe :angry:

Ta motor sem kupil star eno leto z 11.000 km. V sezoni in pol sem nabil se naslednjih 11.000 km. Pri tem sem v masino vlil cca 0.5l olja in bil na dveh rednih servisih pri pooblascenih serviserjih. Motor pri meni ni bil nikoli sraufan ali razbit. Pocena je bila sprednja maska in stranski oklep pri sraufu. Na strani (na zmigavcu )je bil en srajfn, ki ga je naredil ze prvi lastnik! Jaz sem naredil samo enih par stampilk na avspuhu in spredaj na sipici se je razpoka zaradi treslajev razsirila.

Bateman je tak motor kupil in se tudi lepo vozil. Po 6.000 km mi pa pove, da bo pocasi sla ketna v kurac. In kaj je naredil? Vzel je 2 "glida" ven in tako malo ketno naspanal. Kaj pa se je zgodlo? Pri hitrosti kaki pac ze, mu je vrglo ketno iz zobnikov in se je skoraj ubil in s fleksom rezal ketno izmed zobnikov. Taksne maile mi je posiljal. Poleg tega ima njegov kolega Ninjo6 in da mu sledi mora vozit tudi do rdecega (za kar se vseeno trdim, da ni krivo za okvaro), je pa zagotovo zaradi tega popil vec olja, za kar me je tudi klical.

Prosim Bateman, da poves vso zgodbo preden po forumu govoris, da te je nekdo nategnil. Vsi moji kolegi, ki so se vozili z mano, so bili ogorceni, ko sem jim porocal, kaj vse se dogaja z mojim motorjem, po prodaji tebi.

Kaj je delal prvi lastnik ne vem, povem pa ti, ce sem jaz prevozil 11.000 km brez enega samega postanka razen za tankiranje, mora biti nekaj s tabo narobe, da ti po 6000 km zre olje, zlomi zobnike in zvije zadnjo os na kolesu.

Mislim, da sem povedal vse.

lp Loyo

P.S. Vcasih si poslal kaki mail, da si povedal kaj se ti je zgodilo, verjetno se je tega nabralo prevec in zato raje uporabljas forum.

Vseeno upam, da te bo popravilo stalo cimmanj!

Objavljeno
Tocno mi je pokazal mehanik, kaj je bilo ze delano...

Jaz sem se naucil le eno: RABLJENO - NIKOLI VEC !

Lahko podrobneje opises, slikas (?), kaj se da opaziti pri ze popravljanem motorju ne da bi ga razstavil. Zelim cimcenejse popravilo.

Objavljeno

loyo ! (nisem rekel tvojega imena, ker nisem 100% kdo je kaj delal ampak)

Nikjer nisem napisal, da si to ti - masina je razstavljena IN PRISEZEM DA JE BILA ZE SRAUFANA ! In tudi vem zakaj in kako je bila popravljena... nisem nikjer napisal, da si jo dal ti kam popravljat niti me ne zanima kaj je mel prvi lastnik.. ki ga ti baje poznas... pac BRAVO jaz temu recem.

Meni je serviser rekel in citiram: "Ze ko si mi ga prvic pripeljal ( po 2000km ko si niti gasa nisem upal do konca odpret - servis pri 24 000) je rekel, da masino bi moral odpret, ker nekaj slisi... ampak, da se ni nujno...

Jaz sem motor lepo servisiral... olje je motor zrl ves cas (deci ali vec na 1000km)... in sem v teh 8000km, ki sem jih jaz naredil... dal skoz 2 redna servisa + servis menjave verige in obeh veriznikov... nobena os ni bila zvita temvec je bila le ketna nategnjena... in je preskocila.. kar je zablokiralo kolo (hitrost 30km/h - zavijanje v kriziscu)... in sem se takrat skoraj razbil... ampak, rekel sem le sledece, da masina je bila sraufana.. nekaj je bilo popravljano... s kolegom katerim naj bi se tako vneto vozil lahko povem, da je sel v vojsko... in motor prodal, da tistih par 100km ki sva jih prevozila skupaj ni ne vem kak skodilo... le po olju je slo malo bolj,.. vecino sezone, pa sem vozil punco, bolj ali manj pocasi...

Tvoji kolegi so z lahkoto ogorceni,.. da ne govorim o mojih... ker vedo kako se vozim,... ker vedo, da nisem nek norec,.. ker vedo da samo na ravnini nazgem gas... ker vedo, da se vecino casa vozim okrog s punco bolj turisticno kot sportno... in vedo, da sem dal na motor ze preko 200 000 SIT za popravila, in vedo,.. da ketno redno mazem,.. da mam gume dobesedno nove na motorju,.. da je motor vedno popolnoma cist,.. in vedo da ga imam rad kot otroka... in vedo da motor ni dobil ene praske odkar ga imam.

Pa ne vem kje sem jaz teb pisal o ZLOMIH ZOBNIKOV in ZVITIH oseh ? Jaz sem rekel da je ZOBNIK OBRABLJEN in da VERIGA preskakuje... in ko je bocno preskocila je VERIGIN GLID ZVILO.... in to je to... sicer se vse to nebi zgodilo,.. ce nebi narocevanje originalnih delov trajalo 1 mesec od narocila do prejema... olje pa motor zre od prvega dneva.

Servis je 100km stran in ne bom skakal vsak dan gledat kaj se dogaja.. sel sem danes... in vem le kaj mi je povedal mehanik... in sem razocaran... o ceni popravila in ostalih problemih pa bom porocal...

Po telefonu sem se vprasal,.. ce je to zaradi prevelikega naziganja... odgovor: Glede na bate in cilinder ni videt, da bi ga kdajkoli prevec gnal ali segreval,.. ali da bi imel premalo olja... !

Me pa res zanima,.. kaj tocno je bilo popravljeno za silo nekega dne,.. za nekoga !

Poskodbe, ki jih navajas niti omenil nisem. Ker sem vedel zanje... in niti nisem kompliciral...

Fotografij nimam...

Hvala za lepe zelje (o cenenem popravilu)... ampak,.. ne zaupam nikomur po tem kar mi je bilo danes pokazano in potem,.. kar je rekel mehanik.

PS Private MSGjev ne posiljam,.. ker nima smisla... ne moti me tolk to, da se je motor pokvaril KOT TO DA JE MASINA ZE BILA NARAZEN IN POPRAVLJANA ! Recimo, da sem sam kriv za vse... VREDU,.. ampak vseeno,.. nekdo je nategnil mene, morda tebe... placal BOM PA JAZ !!!

hotschko !

Jaz se sploh ne vozim po avtocestah,.. ampak to soboto sem delal... in samo hotel zjutraj skocit po nov akomulator za motor... in potem hitro v sluzbo,.. pa sem izbral najhitrejso varianto (avtocesta)... drugace pa ZZR moj le na avtocesti razvije tako hitrost (ob lezanju na keslu)... na magistralnih pa so hitrosti od 100 - 140.... pretezno...

ce pa je res kot pravite mnogi... o tem obratomeru... in to.. potem bi bila na motorju pri 12 000 blokada... pi*da... ne verjamem... in tudi MOJ mehanik je rekel, da motor glede na BAT in cilinder NI UTRUJEN !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!