Skoči na vsebino

ZZR 250 v resnejši okvari !


BaTeMaN

Priporočene objave

čim se motor visoko vrti so pizdarije pa rečte kar hočete. Ne glede a je motor 2T al 4T , 250ccm al 1000ccm... visoki obrati bojo vedno smrt za mehanske dele mašine. :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, izgleda ti je res šel ležaj na ojnici... tudi meni na kawasakiju GPZ 600R. Cilindri, bati, vse OK.

Sem nabavil novo glavno gred, vse 4 nove ojnice in ležaje za ojnice pa za glavno gred. Serviserji so hoteli cca 120kSIT za glavno gred, za ojnice niti nisem spraševal, en ležaj pa pride cca 4-6kSIT.

No ja, sem popravil, sestavil, se vozil, pa začne spet nekej čudno ccc delat. Pa mi je spraskalo eno klackalico. Zamenjal klackalico in preveril koliko olja pride do glave. Skoraj nič. Pa sem zamenjal še oljno pumpo pa je bilo OK.

Sem se še malo vozil, pa prodal. Edino kar vem da je bilo narobe z motorjem pred prodajo je bilo to, da je kapljalo olje iz enega šraufa pri mašini, meni se pa ni dalo v štacuno po novo bakreno podložko.

Reci mehaniku naj preveri oljno pumpo, najraje pa dobi nekje komplet drugo mašino, magar rabljeno. Teh opilkov ki so zdaj po mašini se ne iznebiš. Će pa ne boš menjal mašine pa po 1000km karter dol pa spucat.

Upam da te ne bo preveč usekalo po denarnici in da se boš čimprej spet lahko vozil...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najraje pa dobi nekje komplet drugo mašino,

Upam da te ne bo preveč usekalo po denarnici

Strom, a se ti gres crni humor? :rolleyes: :D :blink: :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najraje pa dobi nekje komplet drugo mašino,

Upam da te ne bo preveč usekalo po denarnici

Strom, a se ti gres crni humor? :rolleyes: :D :blink: :ph34r:

Nope... rekli so mi 1200 DEM za glavno gred... pol pa še ojnice pa ležaji pa vse... OK, on ima samo 2 ojnici pa enkrat manj ležajev... potem sem dobil iz AUT skor novo glavno gred pa vse za 300 DEM (2 leti nazaj, tipu se je zgodl isto k men pa je vse novo nabavu pol pa po manj kot 2000km totalko naredu).

Druga mašina bi me prišla 500-700 DEM. Ampak jebiga, to je 85 letnik... za novejše sevede dražje... Skratka ena največjih jeb k se ti lahko zgodi. Sorry. Tud če se zrihta ta mašina je še tolk opilkov povsod da bohve kaj vse lahko še kej spraska, ampak hvala bogu za filtre, ampak oljno pumpo treba zamenjat, ker je pred filtrom in jo ziher spraska. Ščiti jo samo ne preveč gosta mrežica. Mikrofilmi so na

http://www.buykawasaki.com/Default.asp?str...ID=2&intParts=1

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je serviser rekel in citiram: "Ze ko si mi ga prvic pripeljal ( po 2000km ko si niti gasa nisem upal do konca odpret - servis pri 24 000) je rekel, da masino bi moral odpret, ker nekaj slisi... ampak, da se ni nujno...

Zdej ne bi rad da izpade kot da se strinjam z enim ali drugim. Pac ne vem. Ampak to, da mehanik rece - sej sem ti ze takrat povedal, se mi pa zdi mal smesno. Valjda vsem rece da je neki cudn, in pol ko se neki zgodi rece, sej sem ti reku in mi bi moral kao dol past ker je tak car. Ce tolk obvlada pol bi moral zagotovit, da se to ne bo zgodilo. :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah pustmo detajle...

Bom poročal o zamenjanih delih.. in ceni njih.. druga je pa tak al tak brezvezno mlatenje prazne slame. Mi je žal, da sem sploh odprl to temo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejsnji lastnik mi je zatrjeval, da masina ni bila nikoli sraufana... danes sem izvedel nasprotno ! Bravo, natetegnil si me - dobro ves kdo! Tocno mi je pokazal mehanik, kaj je bilo ze delano...

če se je pokvarlo kej, kar je že bilo štimano, pa imaš v pogodbi, da motor ni bil nič razbit, šraufan, imaš najbrž možnost zahtevat določena povračila od prejšnjega lastnika, ...ne vem sicer točno kako in kaj, pozanimi se

nateg je nateg, naj se poplača

tole ne bo šlo, saj je v vseh kupoprodajnih pogodbah napisano videno-kupljeno, kar se na sodišču prevaja,kot; vi stre si motor ogledali, po možnosti preizkusili, če takrat z njim ni bilo nič narobe, sedaj pa je ste si sami krivi in stroške popravila nosite Vi!!! Ne bom rekel da je to prav, samo tako je! Bateman upam da ne bo predrago....in da z loyo-m uredita stvari, ker se mi ne zdi, da je kateri od vaju kriv za nastalo situacijo,.....
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da loyo ni prvi lastnik. Ne mislim,.. nič govorit.. več o tem... ker sem že tak preveč povedal (jeza, pač dela svoje). O pogodbi pa itak,... motor je sedaj moj. Ne zdi se mi pač fer... da je mašina bila že popravljana... in, da ne izveš zato, dotler....

Lepo bi bilo, če bi ljudje bili malo bolj pošteni... ker jaz zaradi motorja komaj shajam... zdaj pa še to. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da loyo ni prvi lastnik. Ne mislim,.. nič govorit.. več o tem... ker sem že tak preveč povedal (jeza, pač dela svoje). O pogodbi pa itak,... motor je sedaj moj. Ne zdi se mi pač fer... da je mašina bila že popravljana... in, da ne izveš zato, dotler....

Lepo bi bilo, če bi ljudje bili malo bolj pošteni... ker jaz zaradi motorja komaj shajam... zdaj pa še to. :(

absolutna jeba od situacije, vsi ti želimo čim nižje stroške,.......

poročaj.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prikritih napak...znotraj mašine ne moreš videti in če prodajalec pove, da ni šlatal mašine, pa se ta raztera in pridejo druge napake na plano...ne poznam točnih postopkov, je pa bližnjemu sosedu tako uspelo urediti stroške popravila ali celo odkup nazaj ene garjave vespe

videno kupljeno je sistem prodaje, namerno zavajanje pri takem poslu pa mora imeti neko zaledje in to je to

če je bila mašina popravljena z primernimi deli in sposobnim serviserjem itak nimaš kej, če pa so bili npr bloki švasani z aluminijem iz štacune ali vstavljeni neki x deli, to pa je že druga pesem...povpraši prodajalca, zdej nima več kej mutit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo gledal če paše not mašinca EX500 od GPZ 500S al pa KLE al pa ER-5 al pa EN 500 (ista mašina to vse).

Sicer dvomim ampak za pogledat je.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... bom se raje osredotocil na sedanje stanje, kot na tisto, kaj je bilo prej.. ne da se mi prepirat in dokazovat nekaj nekomu,.. :(

Še vedno čakam.. na predračun popravila... in popolen spisek nujnih popravil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo gledal če paše not mašinca EX500 od GPZ 500S al pa KLE al pa ER-5 al pa EN 500 (ista mašina to vse).

Sicer dvomim ampak za pogledat je.

LP

Ojla strom!

O isti zadevi sva razmišljala že z Lindau-om. Dlje kot do teoretiziranja žal nisma prišla... :huh: Okir je sicer dosti ozek, vendar imata obe mašini isto zasnovo - dva paralelna cilindra. Sam ne vem kje bi dobil kakšno mašino EX 500 za poizkusit. Če bi šlo, svojega zzr-ja 250 ne bi nikoli prodal...

Bi blo pa zanimivo - lahek motor, dosti močan okvir, nekaj čez 50 KM, še vedno stara registracija (35.000 sit zavarovanje.... B) )

Kar se pa tiče komentarjev - športni motor, pa kr crkne, če ga goniš v visoke obrate - pa samo to v razmislek: kako dolgo bi zdržali vaši motorji, če bi jih nonstop vrteli tja do 15.000 obratov na minuto!? ;) Pa ne mislim samo pri menjanju - nonstop!

Končna hitrost pri zzr 250 je nekje okoli 14.000 obratov, ampak ta motor ni narejen za preganjanje po avtocesti oz. nekih ravnicah. ČAR JE V OVINKIH!!!!

Popravljeno . Popravil Mali bik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ta motor,.. v šesti prestavi... doseže 14.000 vrtljajev.. ali 12.000 rabiš veliko prostora... tak, da ....... zkozi zavoje, pa je motor vredu za učit... pa kot sem omenil... bata in cilindra sta neoporečna.

Pa to, da se z ZZRom(250) kdo vozi skupaj z 600taki (CBR, ZX6R, R6, GSXR) je iluzija. razen, če si ti spredaj in določaš pravila,.. drugi pa se dolgočasijo.

Drugače še nič novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mi lahko nekdo pove ce je mozno s kirim motorom ki NI sportak in ki ma manj kot 750cc vozit 15-20 minut neprekinjeno 170-180 brez da bi bla masina v nevarnosti da razpade?

XTZ 750.

Ima 749 kubikov (torej zadostuje tvojemu ''pogoju''), preizkušeno več kot 15 minut hitrost po števcu skoraj 180. Takrat je ravno nekje na 7.500 obratov. In ni se razpadla. Je še vedno v dobri formi. In mislim, da bo to mogla še kdaj zdržat.

VSAK BERAČ SVOJO MALHO HVALI. :D :P ;) :ph34r: Samo je res zdržala.

Škoda le, da pri 180 ni več luštno, ker se začne, kot sem že parkrat omenil, guncat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- obe ojnici

- batni obročki

- motorna gred

- ojlna črpalka

- neka veriga, pozabu kak se ji reče

- ene par ležajev

- ene par "dihtung"

- svečki

+ še kaj...

Cena materiala brez DDV ! Okroglih 300 000,00 SIT

Vse skupaj malo nad 400 000,00 SIT. Saj je vseeno a ne ?

Super.

Razlog okvare po serviserju... Neoriginalni (neprimerni) deli v mašini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- obe ojnici

- batni obročki

- motorna gred

- ojlna črpalka

- neka veriga, pozabu kak se ji reče

- ene par ležajev

- ene par "dihtung"

- svečki

+ še kaj...

Cena materiala brez DDV ! Okroglih 300 000,00 SIT

Vse skupaj malo nad 400 000,00 SIT. Saj je vseeno a ne ?

Super.

Razlog okvare po serviserju... Neoriginalni (neprimerni) deli v mašini.

kaj boš sedaj ??? Fiju, strošek se mi zdi astronomski,:( :(
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodal... marsikaj...da pridem do denarja... pa probal popravit,.. pol bo tak motor spet kot nov... pa prodat,.. pa vrnit denar (ker si bom moral vsaj 250 sposodit). In ne bom imel nič. Medtem ko bom še vseeno 2 leti plačeval kredit. Če nimaš veliko prihodkov, se ne moreš it motorista... sem se naučil,.. the hard way.

Problem je, da je teh ZZRov ful malo v kokoški... da bi kje kakega razbitega z vredu mašino dobil... eh.. sanja svinja kukuruz.

Blo je skoraj zanimivih 8000km mojega življenja.. in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ža lmi je za nastalo situacijo, bi ti zelo rad pomagal če bi mogel, pa še sam težko shajam. V vsakem primeru ti želim ugodno rešitev tvojih problemov!! :unsure: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šit. Če še kdaj ženem mojega bogega GPZja nad 8k obratov si bom roko odrezala... Ej, to pa je res najbolj črn scenarij ob nakupu rabljenega motorja...

Ampak veš, to moraš vzet v zakup... jaz sem kupla tudi (precej) rabljen motor in če gagne.... pač bad luck... prodat pecikl pa TV pa avto, popravit in ostaneš brez... tak da globoko sočustvujem s tabo... včasih je res boljše malo počakat, sline cedit in šparat za nov moped... samo to je FUUUL težko!!!

LP,

Teya

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda bi pa le kazalo pobarati npr. v Nemčiji za kako mašinco. Zna priti preceeej ceneje kot tole popravilo. Za vprašati je pri kakem serviserju (npr. Borut - servis Moto Če***, Tomaž - servis El***). Mislim, da imam nekje tudi nekaj naslovov in tel. številk "moto - mrhovinarjev" iz Nemčije...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej če paše kej od GPZ 600R. Sicer dvomim, ampak vseeno... mam še komplet ojnic pa kežajev pa tega...

Sicer pa poglej malo v italiji po odpadih... sej št. mašine ni več važna, samo da je isti tip.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli... drago bo. Če prodam za silo nekaj... bo naslednji kupec doživel bolj ali manj isto usodo. Jaz nisem tak, da bi kogarkoli karkoli nategno... kar se tiče takih reči. Trenutno iščem... kaj razbitega podobnega.. ampak... slabo kaže... pa še v letnikih so razlike,... sem izvedel. Mašina ne paše gor nobena druga - kolk slišim in berem po spletu.

Hvala za sožalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno mi ene par ljudje pomagati iskat rešitve... ampak, noben nič kaj modrega ne najde... tisti znesek 400 tisočakov, se mi vse bolj približuje ali pa odpad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!