Skoči na vsebino

ZZR 250 v resnejši okvari !


Priporočene objave

Objavljeno
... jaz sovražim met konfliktne opravke z ljudmi, se raje na par kilometrov izognem...

tud js. :rolleyes:

sam bi blo pa nekako prav, da bi dobil kes od prejsnjega lastnika...

Objavljeno
... jaz sovražim met konfliktne opravke z ljudmi, se raje na par kilometrov izognem...

tud js. :rolleyes:

sam bi blo pa nekako prav, da bi dobil kes od prejsnjega lastnika...

Mene načeloma sam moti to, da mi ni bilo povedano,.. da je mašina bila narazen. Da so bili menjani ležaji na motorni gredi. Da niti ena "dihtunga" ni bila originalna... čeprav olje ni odtekalo ven.

zato tudi rabljenega ne kupim nikoli več... bo treba šparat,... krediti so pa predragi ! :D

Objavljeno
... jaz sovražim met konfliktne opravke z ljudmi, se raje na par kilometrov izognem...

tud js. :rolleyes:

sam bi blo pa nekako prav, da bi dobil kes od prejsnjega lastnika...

Mene načeloma sam moti to, da mi ni bilo povedano,.. da je mašina bila narazen. Da so bili menjani ležaji na motorni gredi. Da niti ena "dihtunga" ni bila originalna... čeprav olje ni odtekalo ven.

zato tudi rabljenega ne kupim nikoli več... bo treba šparat,... krediti so pa predragi ! :D

glej Bateman:

Kot sem ti ze povedal sem motor kupil v garanciji, da če bi blo kaj narobe, da ne bi imel tezav. V mojih 11000 km ni bilo enega samega problema!

Ko sem govoril z mehanikom kaj se ti je zgodilo, je prva stvar ki jo je rekel, da si vozil brez olja. Malo sem pregledal, kake PM je si mi poslal in jih tule citiram:

citat1.JPG

citat2.JPG

citat3.JPG

Ti si naredil cca 8-10.000 km in prosim. Glede na to da ti je v masini manjkalo skoraj pol litra olja, da ti je ketno dol vrglo s tem zablokiralo celo masino, NE GOVORI ti meni, da je tvoja okvara zaradi kakih neorginalnih delov o katerih nimam pojma. Jaz bi prej rekel, da je do pizdarij prislo zato, ker ti mislis, da si kupil bicikl, ki ga sraufas takrat ko gre kaj narobe. Motor rabi redno vzdrzevanje, k temu tudi sodi to, da pred vsako voznjo prekontroliras olje, zavorne tekocine, napetost verige, in se bi se naslo. Vsaj tako pise v tisti knjizici User-manual. :angry:

Motor sem vozil na servis Yamaha Klemencic v Mariboru, in mislim, da ga je vozil tja tudi prejsnji latnik.

Kot sem rekel, motor sem kupil v garanciji, prav zaradi tega, ker nihce ne bi dajal kakih neorginalnih delov v motor z garancijo.

Mislim, da sem povedal vse, sicer pa mi je prav zal, da te je popravilo stalo toliko. Upam da ne bos spet kmalu delal generalke, kot ti je ze nekdo napisal.

Objavljeno

Ahha.

Vredu...

Motor je bil v peesdi.. sem ga vsaj zrihtal.. zdaj je celo vozen.

Nategniti enega novinca pa je pač vsakdanji užitek.

Če bi ti bil tako zelo pošten bi povedal, da je veriga pretegnjena,.. in da špananje ne bo pomagalo veliko več, ne pa da mi je zato kmalu dol padla,...

da motor žre več olja kot bencina ZAKAJ ŽE ??? AJJA KER NI BLO NIKOL NIČ NAROBE...

O tem da sem tvoje nove gume moral menjat po 1000km sprednjo in zadnjo je tud JUHUHU.... pa da je baterija zanič, tud ok skor from day one.

Ahha tebi reče brez olja... da da.. :D :D

Sej sploh ne vem kaj se razburjaš... ratal ti je prodat za mastne pare... in to si ujel LAST MINUTE.

Etika tvoja je pa ČISTI poden.

PM je PM... ni za javnost...

Ampak.. očitno maš ti čisto vest ali pa si jo samo pereš... zdaj že dvomim kdo je delal prvo generalko.. ti al prvi lastnik... anyways... upam da se ne vidimo, slišimo,... karkoli... in res ti mora bit žal... res žal.

Napad je najboljša obramba mar ne ?

Objavljeno

Se strinjam, da PM ni za v javnost <_<

Dokler pa na forumu berem kako te je prejsnji lastnik nategnil, ... raje naj vidijo drugi sami vidijo, kako si skrbel za motor.

Me tudi zanima me, ce ti je motor popravljal isti mehanik kot ti je 2 clena iz veriga ven vzel

Objavljeno (popravljeno)
Ahha.

Vredu...

Motor je bil v peesdi.. sem ga vsaj zrihtal.. zdaj je celo vozen.

Nategniti enega novinca pa je pač vsakdanji užitek.

Če bi ti bil tako zelo pošten bi povedal, da je veriga pretegnjena,.. in da špananje ne bo pomagalo veliko več, ne pa da mi je zato kmalu dol padla,...

da motor žre več olja kot bencina ZAKAJ ŽE ??? AJJA KER NI BLO NIKOL NIČ NAROBE...

O tem da sem tvoje nove gume moral menjat po 1000km sprednjo in zadnjo je tud JUHUHU.... pa da je baterija zanič, tud ok skor from day one.

Ahha tebi reče brez olja... da da.. :D :D

Sej sploh ne vem kaj se razburjaš... ratal ti je prodat za mastne pare... in to si ujel LAST MINUTE.

Etika tvoja je pa ČISTI poden.

PM je PM... ni za javnost...

Ampak.. očitno maš ti čisto vest ali pa si jo samo pereš... zdaj že dvomim kdo je delal prvo generalko.. ti al prvi lastnik... anyways... upam da se ne vidimo, slišimo,... karkoli... in res ti mora bit žal... res žal.

Napad je najboljša obramba mar ne ?

Pa dej clovek no, oladi.

Kaj zdej tako svetobolje furas, no.

Ce te je loyo res nategnu (kar se men sploh ne zdi, po tem prebranem), pol je to pac sola, da kot popoln novinec ne kupujes rabljenega vozila sam (mene so denimo za moj prvi avto nategnil za okroglo 7000 DEM - placal sem ga 9500, vreden je bil 2500). Pac vsaka sola neki stane.

Vsak motor mal olja pije, ce ga skoz v visokih obratih drzis. To da mors gume menjat je se kr samoumevno - to da si jih menjal po 1000 kilometrih - ja sej ne vem kaj nej recem, al si jih unicu v 1000km, kar se tud da, al pa si vlozil natancno nic casa v nakup motorja, niti profila se ti ni dal pogledat al kaj, niti sklonu se nisi, mislim... in pol to nekomu ocitas. Isto velja za ketno, mislim clovek, sej to se vid, ce je do konca nategnjena. Verjamem, da marsikdo od nas nikoli ne preveri kako mu akumulator dela, dokler opravlja svojo funkcijo. Na netu imas dobesedno stotine clankov o nakupu rabljenih motorjev, vzdrzevanju motorja, stelanju verige, profilu gum (s slikami) ipd., ampak jest mam obcutek, da ti nisi nicesar od tega prebral.

A ves tko zgleda, kot da se nisi potrudil absolutno nic okrog nakupa, in zdej nekomu ocitas, ker motor ni nov. Ne glede na to al so te nategnil al ne (ma me niti ne zanima), ej tut ce so te, si ful pripomogel k temu.

Predlagam ti, da se usedes, globoko zavzdihnes in reces, kurc, vsaka sola neki stane in tale konkretna me je naucila (obkrozi eno ali vec tock, ki se lahko med seboj tudi dopolnjujejo ali izkljucujejo. ):

- ne bom vec kupoval rabljenih motorjev

- Rabljene motorje bom kupoval samo v spremstvu s se nekom, ki se na to spozna

- Sedaj vem toliko o motorjih, da jih bom kupoval sam, ampak bom pozoren na nekatere neprijetne detajle

- 250 ccm je odlocno premal za ornk tisat (razen dvotaktnik, ki v paketu nudi se racing team mehanikov)

- Sedaj vem kaksno pre-ride inspekcijo moram naredit

- Sedaj vem kdaj se menja gume

- Sedaj vem kdaj se menja ketna

- Sedaj vem, da moram obcasno preverit nivo olja

- Velika vecina motorjev kuri olje v (zelo) visokih obratih

- Stari motorji kurijo olje

- Potem ko delam z motorjem kot svinja z mehom 10.000 kilometrov, ne jokam drugim kako slabo so skrbeli zanj.

No pa srecno (dokler ti naslednjic ne raznese gume, masina ribne, ven stece olje, odtrga ketne, al pa kej podobnega).

Aja, newsflash: zavorne ploscice je treba obcasno menjat!

Popravljeno . Popravil Dave
Objavljeno

loyo

Saj sva zaklučla temo. BRAVO. Lej samo da boš thundercata pravočasno prodal.. a ne ?

Dave

Prvo kot prvo tvoja "oladi" zadeva, me ne zanima.... če ti radio ne paše menjaj postajo... tako kot ti tole ni treba brat. Sploh pa se ne spuščaj na osebno raven... in tvoja zgodba me tudi ne zanima. Mi prav nič ne potolaži, da se podobno dogaja drugim... še vedno bom JAZ plačal.

Sem te morda prosil za nasvet... ? Vem, da ne. Torej me tvoje MOJSTERSKO mnenje posledično NE zanima.

Pa pazi raje na svojga konjička... da ti ne bo... hmmm ajj nič ti ne bo.. ti si MOJSTER.

Ajja pa bremz ploščice mam MENJANE.. da te ne bo skrbel, da se bom vate zakantal... in tankam ga tud... in moja servisna se recimo NEWSFLASH redno izpolnjuje.. le da imam par več postankov v "box"u... kot bi bilo to potrebno,.. ker PREHITRO vozim...

Vse to je res.

In motor letnik 99 je tko star... muzejski primerek.. sploh po 30 000km... res.. NORO...

Ajja pa saj v servisni piše.. pri 30 000 za na opdat.. nisem videl - sarkastično mar ne ? Pa še marsikaj drugega ne piše... pa da bi drugi z ZZRi mel podobne problema sem tudi preveril... in se nekako baš i ne dogaja... in motor je mel olja dovolj... pa kakorkoli že.

Hvala vsem za moralno podporo in modre nasvete.

Biznis je biznis.

Očitno nekateri "izkušeni" res lahko sodite vse skupaj kakor vam paše...

naj nekdo zaklene to temo... please.. vseeno mi je kdo ima zadnjo besedo,.. jaz vem da sem plačal 420 tisočakov za popravilo po 8000 prevoženih kilometrih... in to je moj prvi resnejši motor... da lahk sami sodite, kako pogumno sem brusil kolena po ovinkih in vozil v rdečem polju...

pa brez zamere.

Objavljeno

@loyo , ti maš thundercatko? Kaj a to res prodajaš, kot je Bateman napisal al je blo samo v "hecu, žlehtnobi ali čemurkoli že" napisano? Če prodajaš, pošlji PM.

Objavljeno (popravljeno)

Dave

Prvo kot prvo tvoja "oladi" zadeva, me ne zanima.... če ti radio ne paše menjaj postajo... tako kot ti tole ni treba brat. Sploh pa se ne spuščaj na osebno raven...  in tvoja zgodba me tudi ne zanima. Mi prav nič ne potolaži, da se podobno dogaja drugim... še vedno bom JAZ plačal.

Sem te morda prosil za nasvet... ? Vem, da ne. Torej me tvoje MOJSTERSKO mnenje posledično NE zanima.

Pa pazi raje na svojga konjička... da ti ne bo... hmmm ajj nič ti ne bo.. ti si MOJSTER.

Ajja pa bremz ploščice mam MENJANE.. da te ne bo skrbel, da se bom vate zakantal... in tankam ga tud... in moja servisna se recimo NEWSFLASH redno izpolnjuje..  le da imam par več postankov v "box"u... kot bi bilo to potrebno,.. ker PREHITRO vozim...

Vse to je res.

In motor letnik 99 je tko star... muzejski primerek.. sploh po 30 000km... res.. NORO...

Ajja pa saj v servisni piše.. pri 30 000 za na opdat.. nisem videl - sarkastično mar ne ? Pa še marsikaj drugega ne piše... pa da bi drugi z ZZRi mel podobne problema sem tudi preveril... in se nekako baš i ne dogaja... in motor je mel olja dovolj... pa kakorkoli že.

Hvala vsem za moralno podporo in modre nasvete.

Biznis je biznis.

Očitno nekateri "izkušeni" res lahko sodite vse skupaj kakor vam paše...

naj nekdo zaklene to temo... please.. vseeno mi je kdo ima zadnjo besedo,.. jaz vem da sem plačal 420 tisočakov za popravilo po 8000 prevoženih kilometrih... in to je moj prvi resnejši motor... da lahk sami sodite, kako pogumno sem brusil kolena po ovinkih in vozil v rdečem polju...

pa brez zamere.

No ja, ce te ne zanimajo mnenja drugih, pol verjetno ni najbolj pametno, da pises o svojih krizih in tezavah na forumu.

Kar se tice osebnega nivoja, bi morda na tvojem mestu se enkrat prebral tale topic in potem jokal o tem, kako se nefer je spuscat se na osebni nivo.

Mislim, da si me narobe razumel - jest sebe nimam za norega znalca in zato recimo nisem kupil rabljenega motorja, ker sem po vsem prebranem materijalu dojel, da se ne spoznam zadost in da bi me blo prelahko nategnit, kar bi pomenilo, da ne bi cisto nic prisparal. Ravno tako sem mocno skepticen do kilometrine rabljenih motorjev. A se razumeva? Nisem napisal komentarja kot nor car, ampak kot nekdo, ki verjame, da se je treba stvarem posvetit in jih ocenit preden se spusti v njih. Ocital sem ti, da nisi opravil niti minimuma te priprave. Se vedno mislim, da se ne motim, ker me v bistvu vec zalis kot pa, da bi trdil nasprotno.

Tut nimam se za nevem kako izkusenega motorista in se mi tut zdi, da moje znanje voznje v resnici nima nobene veze s tole temo.

Zdi se mi zelo zalostno da stvari kot je preverjanje profila na gumah in kolk je ketna nategnjena enacis z mojstrstvom. Kako nizke aspiracije. :(

Ce mislis da kaksna od multiple choice izbir zate ne ustreza, je pac ne obkrozi, kaj zdej to men razlagas, sej mene v resnic tud boli kurac kolk si placal in kolk so te nategnl, a ves. In se naprej bom natancno isto mirno spal, in ce bom pac kdaj ornk usul motor pol vem koga poklicat, ce ga bom hotu prodat, ne? Ocitno te itak ni nic izucil.

Sej razumem, da rajs poslusas kako si bogi in kolk se nam smilis in dobivas moralno podporo, ampak sori, men se ne smilis. Trdim da bi to lahko preprecu in lohk se kej naucis, lohk pa seveda tut ne. It's up to you.

In se en newsflash, einstein: Brusenje kolen in voznja v rdecem polju nista nujno povezana. Vsak tepcek z aktivno povezavo zapestje-mozgani pa lahko po ravnem plin obrne do konca.

Popravljeno . Popravil Dave
Objavljeno
@loyo , ti maš thundercatko? Kaj a to res prodajaš, kot je Bateman napisal al je blo samo v "hecu, žlehtnobi ali čemurkoli že" napisano? Če prodajaš, pošlji PM.

hecu, žlehtnobi ali čemurkoli že

Objavljeno

Dave

res si mi odprl oči, nov pogled na svet,... wooooooaaaoooo HVALA.

Besede so le besede, te ti morda ležijo bolj kot meni... medtem, ko sem jaz plačal račun. Za LAŽ.

Dej napiši še kaj sploh mi je všeč,.. da me zmerjaš.. in veš o meni VSE.

Objavljeno

Zelo dobro poznam Loyota, pa tudi zgodovino Kawasakija takrat, ko je bil njegov.

ZZR-ja je imel vedno zglancanega, brez vsake okvare, servisiral pa ga je pri pooblascenem lokalnem serviserju. Tudi drugace je on zelo "na ziher" voznik.

Tudi v njegovo postenost ne dvomim, ker ne poznam nikogar ki bi imel kakrsenkoli konflikt z njim.

Trenutno sem brez motorja. Toda ko bom motor spet kupoval bi ga najraje kupil od motorista kot je Loyo!

Lp Dani

Objavljeno

a res nihče poleg mene ne naredi komplet servisa/kontrole ko nabavi rabljen motor? Al pa vsaj pregleda potrošni material?

Npr:

ploščice, diski, lajtnge za zavorno tekočino, menjava zavorne tekočine, spustit zrak iz sistema, zavorne čeljusti, ročke, zajle, gume, ketne, zobnike, čiščenje/mazanje ketne, ketnce za ventile, olje, filtre za olje in za benz če so, cevke za benz, nastavitve/čiščenje/sinhroniziranje frgazarjev, odmičnih gredi, tolerance ventilov, olje v vilicah, pritisk v vilicah če so air assisted, nastavitve vilic, vsi semeringi, isto za zadnje fedrovje, nastavitev sklopke, kontrola/menjava olja, če je hidravlična, olje v kardanu, če ima kardan (kontrola nivoja/menjava), kontrola/menjava svečk, kapc in kablov za svečke, kontrola nivoja tekočine v akumulatorju, napetost na akku, polnenje akumulatorja (če delata alternator in regler), kontrola vseh luči, stikal, varovalk, kontrola in nastavitev predvžiga, po možnosti meritev pritiska olja, kontrola črpalk za gorivo in hladilno tekočino, nivo/menjava hladilne tekočine, seveda kontrola vseh vijakov/matic, da se ni kej odtegnlo, kontrola vseh ležajev, stanje križa oz. tamkajšnih ležajev, centriranje koles, čiščenje karterja (se marsikaj izve iz usedlin) itd itd itd...

Vsaj enkrat na leto bi bilo fino vse tole prekontrolirat... OK, razen karterja... japonci majo pač tendenco crkavanja navojev, sploh pa v aluminiju.

B-man, svetujem da vsaj pogledaš vse tole na uč, motor je bil na servisu, pa se nikoli ne ve....

LP

Objavljeno
Zelo dobro poznam Loyota, pa tudi zgodovino Kawasakija takrat, ko je bil njegov.

ZZR-ja je imel vedno zglancanega, brez vsake okvare, servisiral pa ga je pri pooblascenem lokalnem serviserju. Tudi drugace je on zelo "na ziher" voznik.

Tudi v njegovo postenost ne dvomim, ker ne poznam nikogar ki bi imel kakrsenkoli konflikt z njim.

Trenutno sem brez motorja. Toda ko bom motor spet kupoval bi ga najraje kupil od motorista kot je Loyo!

Lp Dani

Ne mislim nadaljevat več in vztrajat.

Plačal sem vse svoje grehe,.. in čigave koli že.

Tudi name Loyo ni naredil nepoštenega vtisa in tudi sam ga niti enkrat nisem direktno napadel... ampak dejstva ostanejo, nekaj je bilo in nihče noče povedat, priznat - kaj.

Škoda pač, da je tako... letos bi lahko bil že na 600taku, pa sem žal vložil pol miljona v ZZRja.

Pa je moj motor tud redno servisiran, vedno čist,.. redno gledam nivo olja in ostalo.

Pride tako leto, mar ne ? :ph34r:

Objavljeno
...vsaka sola neki stane...

...BaTeMaN bi si lohk za ta dnar plaču skor dvoletno šolnino za izredni fax po želji :huh:

Objavljeno

Mojemu faxa manjka še samo pika na i - torej diploma.

Žalostno je, da tudi diploma, ne da pogodbe za nedoločen čas. Hudi časi so.

Motor v glavnem gre, trenutno odlično... po generalki sem naredil 500km. Še malo pa servis in potem, končno v malo višje hitrosti...

Boli le, da ZZRa prerasteš po nekje 10 000 km in bi si želel nekaj močnejšega.

Saj bo..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!