Skoči na vsebino

Tehnicni napredek


SiR

Priporočene objave

no, dejstvo je, da če bi bila stvar najboljša in oh in sploh, bi jo uporabljali tudi v GP-ju... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, dejstvo je, da če bi bila stvar najboljša in oh in sploh, bi jo uporabljali tudi v GP-ju... :D

to maš pa res, oni so itak 5 let(vsaj) pred serijsko proizvodnjo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, dejstvo je, da če bi bila stvar najboljša in oh in sploh, bi jo uporabljali tudi v GP-ju... :D

to maš pa res, oni so itak 5 let(vsaj) pred serijsko proizvodnjo

mislis? katalizatorje seveda uporabljajo ze vsi,elektronski vbrizg goriva je bil najprej v GP,itd...... ma ne me v smeh spravljati.

GP-motorji bi imeli enako stevilo konjev z malo bolj zaprtimi izpuhi; honda je najprej vozila z cca. 95 dB(A),potem so jim "svetovali" naj malo bolj odprte izpuhe naredijo (105 dB(A) ali koliko je ze meja).tako odprte imajo samo zaradi TV in gledalcev ob pisti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, dejstvo je, da če bi bila stvar najboljša in oh in sploh, bi jo uporabljali tudi v GP-ju... :D

to maš pa res, oni so itak 5 let(vsaj) pred serijsko proizvodnjo

mislis? katalizatorje seveda uporabljajo ze vsi,elektronski vbrizg goriva je bil najprej v GP,itd...... ma ne me v smeh spravljati.

GP-motorji bi imeli enako stevilo konjev z malo bolj zaprtimi izpuhi; honda je najprej vozila z cca. 95 dB(A),potem so jim "svetovali" naj malo bolj odprte izpuhe naredijo (105 dB(A) ali koliko je ze meja).tako odprte imajo samo zaradi TV in gledalcev ob pisti.

ice tle govorimo o napredovanju tehnike in ne o tem kako pri GP-ju delajo stvar bolj privlačno za gledalce, grem stav kar češ da take bremze k ma Rossi ne boš našu na nobenmu serijskemu cestaku pa če ma še nevem kako serijo gor, vsaj ne še,........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem,ce ne bi izgubil.radialne celjusti so trenutno serijske na ZX-6R,ce se ne motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že že , sam sam veš da take k majo pri GP-ju Niso primerljive s temi na kawi, sej nemorjo bit, sile so neprimerno večje pri Gp-ju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, dejstvo je, da če bi bila stvar najboljša in oh in sploh, bi jo uporabljali tudi v GP-ju... :D

to maš pa res, oni so itak 5 let(vsaj) pred serijsko proizvodnjo

mislis? katalizatorje seveda uporabljajo ze vsi,elektronski vbrizg goriva je bil najprej v GP,itd...... ma ne me v smeh spravljati.

GP-motorji bi imeli enako stevilo konjev z malo bolj zaprtimi izpuhi; honda je najprej vozila z cca. 95 dB(A),potem so jim "svetovali" naj malo bolj odprte izpuhe naredijo (105 dB(A) ali koliko je ze meja).tako odprte imajo samo zaradi TV in gledalcev ob pisti.

Meja je letos neverjetnih 130dB, kar pomeni, da bi lahko vozili popolnoma brez dušilcev, vendar Akrapovič pravi, da gre brez dušilcev slabše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meja je letos neverjetnih 130dB, kar pomeni, da bi lahko vozili popolnoma brez dušilcev, vendar Akrapovič pravi, da gre brez dušilcev slabše.

Pri Ducatiju se mi zdi, da imajo kar direkt samo rore skozi eno "kao Termignoni" škatlo speljane. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, dejstvo je, da če bi bila stvar najboljša in oh in sploh, bi jo uporabljali tudi v GP-ju... :D

Kiro stvar? :o Kaj samo meni ta stavek zveni nelogicno...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, dejstvo je, da če bi bila stvar najboljša in oh in sploh, bi jo uporabljali tudi v GP-ju... :D

Kiro stvar? :o Kaj samo meni ta stavek zveni nelogicno...?

kera koli, vseeno je,......
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tle je tud dnar problem....si predstavljate vrednost Rossijeve Honde...Za špico od motorja imet je treba dnar...dnara pa povprečni motorist nima...torej je treba hondo od Rossija poslat na trg čim cenejšo..ina Honda CBR 900 je tu...no vsaj v grobem :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tle je tud dnar problem....si predstavljate vrednost Rossijeve Honde...Za špico od motorja imet je treba dnar...dnara pa povprečni motorist nima...torej je treba hondo od Rossija poslat na trg čim cenejšo..ina Honda CBR 900 je tu...no vsaj v grobem :ph34r:

sej lih to pravm, sej cbr 900 je huda sam je še vedno daaleč od rossijeve honde, ker bi bila cenovno dosegljiva le parim smrtnikom, ki bi jo hoteli imeti,.......
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa v reliju ne uporabljajo avtomatskega menjalnika/klime ce je tko fajn? Seveda logicno, ker bi sel avto pocasneje - sam kr hocem povedat, ne mors primerjat vseh iznajdb k jih uporabljajo na dirkah in tistih k jih uporabljamo na cesti, nekatere so uporabne v obeh primerih, nekatere pa so specifika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že že , sam sam veš da take k majo pri GP-ju Niso primerljive s temi na kawi, sej nemorjo bit, sile so neprimerno večje pri Gp-ju

IMHO poanta zavor pri MotoGP motorčkih ni toliko v radialnih čeljustih, saj jih ima že kar nekaj serijskih motorjev ampak so to prej karbonski diski. Ti delajo/grabijo sicer le pri precej visoki delovni temperaturi, pa zato takrat toliko bolj kot kovinski, pa še čisto lahki so. A zaradi potrebnih visokih temperatur so dokaj neuporabni za na cesto (eden od virov: Motorrad, test Rossijeve (tastare zvajtakt) Honde, po koncu sezone 2001).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vglavnem je že tako zadost...če hočš hud motor kupi R1 ali pa Cbr 900!Več po naših cestah ne rabš...pa še to se da kregat...če pa rad dirkaš...kombi pa na grobnik..pa gasa...pa dnara tud! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vglavnem je že tako zadost...če hočš hud motor kupi R1 ali pa Cbr 900!Več po naših cestah ne rabš...pa še to se da kregat...če pa rad dirkaš...kombi pa na grobnik..pa gasa...pa dnara tud! ;)

predvsem dnara benz za kombi, benz za motor, najem piste, da o nakupu motorja in kombija ne zgublam besed, ras samo za izbrane (zagrizence ali ultra privatnike), nam navadnim smrtnikom rossijeva honda in ostalo nikoli ne bo dostopna ,....... :unsure:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki: zadel si v polno. Karbonski disk praktično pri prvih zaviranjih ne prime popolnoma nič, ko pa enkrat gori pa grabi. Skratka ravno obratno kakor klasika na motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa bi bilo cool, če bi imeli, ki imajo dva diska sperdaj enega kovinskega in enega karbonskega. B)

emmm.... a sem malo zgrešil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa bi bilo cool, če bi imeli, ki imajo dva diska sperdaj enega kovinskega in enega karbonskega.  B)

Če logika velja pol najbrž res. :unsure: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!