Lucky Objavljeno Maj 20, 2003 Opozori Objavljeno Maj 20, 2003 Kje pa najdeš podatke o homologaciji za posamezni model motorja. Na mojem homologacijskem kartončku nč ne piše o hrupu. :huh: Običajno piše na nalepki ali ploščici, kjer so tudi ostali podatki o motorju (serijska ...) Smo v Ribnem prečekirali kar nekaj motorjev, pa skoraj na vsakem brez težav našli podatek. No, na mojmu banditu pa kar na roru, sam ne dajejo podatka za vrtljaje.
Brrrm Objavljeno Maj 20, 2003 Opozori Objavljeno Maj 20, 2003 Takole pa piše v Pravilniku o spremembah in dopolnitvah pravilnika o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil (Ur. l.RS 52/2002): Hrup izpušnega sistema se meri z najmanj tremi zaporednimi meritvami najvišje jakosti zvoka. Motor mora teči najmanj 3 sekunde s stalno vrtilno hitrostjo pri 75 % vrtilne hitrosti največje moči motorja. Ko motor doseže stalno vrtilno hitrost, se spusti stopalko plina (ker velja za vsa vozila, torej za avte in motocikle). Meritev hrupa poteka med zmanjševanjem vrtilne hitrosti, v intervalu od stabilne vrtilne hitrosti do prostega teka motorja. In še, tudi važno: Jakost izmerjenega hrupa ne sme presegati vrednosti emisije hrupa, predpisane za posamezno vrsto vozila. Tako, da vam navedbe na vaših ploščicah ne pomagajo kaj dosti. So zgolj informativne. Če imaš homologiranega na več, imaš pač homologiranega, vendar homologacija še ni porok za tehnično izpravnost vozila. Tisti 70. člen, ki ga je navajal Marauder je iz Pravilnika o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil (UR. l. RS 95/2001), ki pa je bil z zgoraj navedenim citatom iz zgoraj navedenega pravilnika spremenjen.
Treker Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 a pol ga bojo na tehnicnem dal se na mizo, izmerili moc motorja?
Brrrm Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 Ne, ker bodo podatek o obratih za največjo moč dobili iz baze podatkov o vozilih.
vrho1679 Objavljeno Maj 26, 2003 Opozori Objavljeno Maj 26, 2003 Motor mora teči najmanj 3 sekunde s stalno vrtilno hitrostjo pri 75 % vrtilne hitrosti največje moči motorja. In kako bo policist vedel za vsak motor posebej pri koliko obratih ima motor navečjo moč.
AREA Objavljeno Maj 26, 2003 Opozori Objavljeno Maj 26, 2003 In kako bo policist vedel za vsak motor posebej pri koliko obratih ima motor navečjo moč. Beri 1 post gor :blink: :rolleyes: :)
SiR Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 (popravljeno) Pa spet se vsi sprenevedate - ali vam ni jasno, kateri rori so serijski, kateri homologirani in kateri "športni, for racetrack use only"? Pa saj verjetno veste, kaj ste kupili (in zakaj).... A zdaj bojo pa kr tehničarji na pregledih in miličarji krivi, ker ste si vi omislili (pre)glasne avspuhe in že gruntate, kako bi čez pregled prišli nekaznovano... Jaoooo. Trpite :) Popravljeno Maj 27, 2003. Popravil SymRu
Desmo Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 A zdaj bojo pa kr tehničarji na pregledih in miličarji krivi, ker ste si vi omislili (pre)glasne avspuhe in že gruntate, kako bi čez pregled prišli nekaznovano... A sem zdaj jaz kriv da imam preglasne auspuhe al kaj? :blink: :rolleyes: :D
YZFgeorge Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 Na mojem z velikimi tiskanimi črkami piše: NOT FOR ROAD USE :P
Lucky Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 Pa spet se vsi sprenevedate - ali vam ni jasno, kateri rori so serijski, kateri homologirani in kateri "športni, for racetrack use only"? Pa saj verjetno veste, kaj ste kupili (in zakaj).... A zdaj bojo pa kr tehničarji na pregledih in miličarji krivi, ker ste si vi omislili (pre)glasne avspuhe in že gruntate, kako bi čez pregled prišli nekaznovano... Jasno nam je, jasno. Ampak tudi pri serijskih rorih smo way out od dovoljenega hrupa. Za mojega piše namreč 92 dB pri 4800 obratih. In to še ni 75 % največje moči. Kaj pol? A homologacija ne velja več?
D.J. Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 treba izumit priročen, očem skrit zatič, ki omogoči le recimo 50% odpiranje ročice za gas...pa odpiraj do konca g. merilec, gre kolkor gre
Dave Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 treba izumit priročen, očem skrit zatič, ki omogoči le recimo 50% odpiranje ročice za gas...pa odpiraj do konca g. merilec, gre kolkor gre In kaj ti to pomaga? Sej se meri pri 75% moci motorja. Npr. pri meni je najvisja moc pri 9100 obratih, to pomeni, da mi morajo meriti pri 6825. To nima nobene veze s tem kolk lahko plin blokiras. Ti pa pac pri motorju za zajlo povlecejo, ce se rocka zatika... :ph34r:
Brrrm Objavljeno Maj 28, 2003 Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 No, bom pa za tiste z malo tršo možgansko gmoto še enkrat zapisal. :rolleyes: Naj ne bi merili pri stalnih (fiksnih) obratih, temveč med padanjem obratov iz tistih famoznih 3/4 največje moči proti obratom prostega teka (štant gasa po ljudsko) Sem si ogledal potrdilo o skladnosti moje krave. In notri lepo po nemški piše, da dosega kravica pri stalnih 3625 obratih motorja 92 dB, med vožnjo pa 79 dB.
D.J. Objavljeno Maj 28, 2003 Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 treba izumit priročen, očem skrit zatič, ki omogoči le recimo 50% odpiranje ročice za gas...pa odpiraj do konca g. merilec, gre kolkor gre In kaj ti to pomaga? Sej se meri pri 75% moci motorja. Npr. pri meni je najvisja moc pri 9100 obratih, to pomeni, da mi morajo meriti pri 6825. To nima nobene veze s tem kolk lahko plin blokiras. Ti pa pac pri motorju za zajlo povlecejo, ce se rocka zatika... :ph34r: 75% od 50/100 = 37,5, torej bi ob polovični umetni zapori gasa pri 75 % odprtju ročice dejansko odprl gas za 37,5% oz to vrednost v skladu z večjo verjetnostjo natega merilca malo povečaš...seveda ta zadeva pride prav le ljudem, ki nimajo obratomera z malo truda se da naštimat, da se tut zajle (in mehanizma, ki ga zajla potegne) ne da bolj potegnit
marem Objavljeno Maj 28, 2003 Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 nimam obratomera spljoh :D ja najboljš da si še gas zajlo vn uzameš, čist jih boš zajebu :rolleyes:
Zoolo Objavljeno Maj 28, 2003 Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 nimam obratomera spljoh :D ja najboljš da si še gas zajlo vn uzameš, čist jih boš zajebu :rolleyes: :P Ehhh debata je zašla, ampak za blokirat gas, bi bilo še najbolje vstaviti v fergazerje dvojno ali trojno blokado, pa se vzmet več kot toliko ne more skrčiti in konec! :P Ehh bomo počakal pa je, ... no ja men tut 3/4 in padanje proti nuli ne pomaga k tam pa rori sekajo nazaj da me bo še na 200 db sprav'l! :blink: :lol:
Dave Objavljeno Maj 28, 2003 Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 treba izumit priročen, očem skrit zatič, ki omogoči le recimo 50% odpiranje ročice za gas...pa odpiraj do konca g. merilec, gre kolkor gre In kaj ti to pomaga? Sej se meri pri 75% moci motorja. Npr. pri meni je najvisja moc pri 9100 obratih, to pomeni, da mi morajo meriti pri 6825. To nima nobene veze s tem kolk lahko plin blokiras. Ti pa pac pri motorju za zajlo povlecejo, ce se rocka zatika... :ph34r: 75% od 50/100 = 37,5, torej bi ob polovični umetni zapori gasa pri 75 % odprtju ročice dejansko odprl gas za 37,5% oz to vrednost v skladu z večjo verjetnostjo natega merilca malo povečaš...seveda ta zadeva pride prav le ljudem, ki nimajo obratomera z malo truda se da naštimat, da se tut zajle (in mehanizma, ki ga zajla potegne) ne da bolj potegnit V bistvu je najboljs da si ugradis pedala in trdis da imas kolo.
SiR Objavljeno Maj 28, 2003 Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 Jasno nam je, jasno. Ampak tudi pri serijskih rorih smo way out od dovoljenega hrupa. Za mojega piše namreč 92 dB pri 4800 obratih. In to še ni 75 % največje moči. Kaj pol? A homologacija ne velja več? Če si kupil tak motor in je bil tak homologiran, potem velja. Remember - tudi avti, ki so starodobniki in nimajo varnostnih pasov, ker tega takrat ni bilo v predpisih - so danes legalno na cesti brez varnostnih pasov... torej - če si kupil motor leta 1945 in je takrat bilo legalno tudi 200 dB, potem se danes nimaš kaj bat :)
D.J. Objavljeno Maj 28, 2003 Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 V bistvu je najboljs da si ugradis pedala in trdis da imas kolo. solex?
SPIDI Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 Jasno nam je, jasno. Ampak tudi pri serijskih rorih smo way out od dovoljenega hrupa. Za mojega piše namreč 92 dB pri 4800 obratih. In to še ni 75 % največje moči. Kaj pol? A homologacija ne velja več? Če si kupil tak motor in je bil tak homologiran, potem velja. Remember - tudi avti, ki so starodobniki in nimajo varnostnih pasov, ker tega takrat ni bilo v predpisih - so danes legalno na cesti brez varnostnih pasov... torej - če si kupil motor leta 1945 in je takrat bilo legalno tudi 200 dB, potem se danes nimaš kaj bat :) Maš, maš....če kaj crkne, kje dobit rezrvne dele. :rolleyes: :D
DRAGON Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 moja pegasso ne bo predstavljala nobenih problemov :) , sam so pa res teli plavci, zmeri neki najdejo,...... Do - 50!! :D :P :blink: Zdej se prpravte na razprodajo Akrapovičev!!! :D :D :D Vzamem!!!!!! :blink: Marem zate tudi????? Ciao,by Pero Ne bo nič. So že na trgu dušilci. Kaj misliš da, se bo kralj auspuha kar tako dal... Moj bo še vedno grmel na Banditku :) :D :) :) :)
Thundercat Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 Ma čudi me ...ker to so veliki proizvajalci avspuhov...veliki lobiji...čudno da se kej ne zmenjo.... :blink:
Desmo Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 ...ker to so veliki proizvajalci avspuhov...veliki lobiji... Pa so res to ogromne multinacionalke... najbrž so samo tobačni lobiji močnejši, pa še to je vprašanje... :blink: :wacko: <_<
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se