Skoči na vsebino

Meritev glasnosti avspuhov!!!


pero

Priporočene objave

pr kaksnih obratih pa naj bi merili glasnost? :o

Ravno to se vsi sprašujemo. Na forumskem v Ribnem smo malo primerjali homologacije glasnosti pri motorjih. Decibeli so podani za zelo različne vrednosti obratov motorjev. Nekega pravila ni, ker tudi ne gre za najvišjo vrednost glasnosti, moči ali navora. Uganka!

Glede meritev pa baje, da je določeno merjenje na 5 metrov pod kotom 45 stopinj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede varnosti si se pa malo zmotil. Dejstvo je, da je motor, ki je prej opažen, pa naj bo to npr. zaradi glasnosti izpuha, na cesti bolj varen. Vsaka dugačna trditev je "iz trte zvita"!

Pozabi!!

Glasnost motorja pride bolj do izraza z zadnje strani. Se pravi, ko se vozim v avtu , ali pa na motorju, se bom skoraj podelal od strahu šele, ko boš vzporedno oz.šel mimo. To ti pa nič ne nuca.

Ko sem na motorju,al pa v avtu z muzko, maš lahko FI 100 rore pa te ne bom slišal. Res pa je, da te bo policaj, ki ima cajt poslušat, slišal že tri ovinke prej (vpraš Zolooja), pa žena te bo slišala, kdaj boš prepozno prišel.

Sicer pa je ropotanje tud men všeč pa sem že nekej star...

Drugač pa,velke retrovizorje, predvsem pa gledat.

LPD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se Akrapoviča tiče!

je takole na njihovem pagu zadeva pojasnjena:

Akrapovic Bolt-on, Slip-on, Sport Production, Racing and Evolution line exhaust systems are louder than stock exhaust systems. Noise measurements are made following the standard procedure: 50 cm from the exhaust outlet at an angle of 45° to the side of the outlet.

Typical measured noise levels for individual product groups depend most of all on engine type and vary from:

92dB to 98dB (Slip-on, Bolt-on)

96dB to 99dB (Sport Production)

98dB to 102dB (Racing)

100dB to 103dB (Evolution)

The Street Legal series maintains the same noise levels as the stock exhaust systems. However, the color and the tone of the sound are changed, giving it a much sportier growl. The increase in performance is also less marked than with our other types of exhaust systems.

P.S.: Hmmm zajebu sem (oproščam) ni 5m ampak 0,5m oz 50 cm od rora! :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[Glasnost motorja pride bolj do izraza z zadnje strani. Se pravi, ko se vozim v avtu , ali pa na motorju, se bom skoraj podelal od strahu šele, ko boš vzporedno oz.šel  mimo. To ti pa nič ne nuca.

Ko sem na motorju,al pa v avtu z muzko, maš lahko FI 100 rore pa te ne bom slišal. Res pa je, da te bo policaj, ki ima cajt poslušat, slišal že tri ovinke prej (vpraš Zolooja), pa žena te bo slišala, kdaj boš prepozno prišel.

Sicer pa je ropotanje tud men všeč pa sem že nekej star...

Drugač pa,velke retrovizorje, predvsem pa gledat.

LPD

saj niso samo rori glasni ... jaz sem glasnejši skozi filter pod rezervoarjem, ko odprem do konca ... da ne govorim o kovinski simfoniji iz mašine :P ... torej Hotschko editon grmi naprej in nazaj ... :) ...

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O hrupnosti motociklov govori Odredba o homologiranju motornih koles glede na emisijo hrupa (Ur.l. RS, št. 5/1995)

Bistvena določila pa so:

-Motorno kolo, njegov pogonski motor in sistem za dušenje zvoka morajo biti konstruirani, izdelani in vgrajeni tako, da kljub možnim vibracijam in drugim vplivom motorno kolo v pogojih normalne rabe ustreza zahtevam te odredbe.

-Sistem za dušenje zvoka mora biti konstruiran, izdelan in sestavljen tako, da je odporen proti vplivu korozije, ki ji je izpostavljen.

-Če je motorno kolo opremljeno z napravo za dušenje zvoka na izpuhu, je treba upoštevati določila o preskušanju le-te v skladu s to odredbo. Če je sesalna odprtina pogonskega motorja opremljena z zračnim filtrom in/ali dušilcem sesalnega zvoka, ki je potreben za doseganje skladnosti z dovoljenim nivojem hrupa, se šteje, da so te naprave sestavni del skupne naprave za dušenje zvoka in morajo vse ustrezati določilom te odredbe.

-Vsako motorno kolo mora biti opremljeno z naslednjimi podatki: ime proizvajalca, vrednost hrupa v dB(A), izmerjena pri testu v mirovanju, število vrtljajev pogonskega motorja pri 3/4 S, če S ne presega 5000 min-1, oziroma pri 1/2 S, če S presega 5000 min-1 (S je tisto število vrtljajev pogonskega motorja, pri katerem le-ta razvije največjo moč), število vžigov na vsak valj pri dveh vrtljajih pogonskega motorja

-Nivo hrupa, ki ga povzroča motorno kolo v vožnji, izmerjen po določilih te odredbe, ne sme presegati naslednjih vrednosti po posameznih kategorijah (za nova motorna kolesa):

Prva kategorija - < 80 ccm - do 75 dB

Druga kategorija - 80 ccm - 175 ccm - do 77 dB

Tretja kategorija - > 175 ccm - do 80 dB

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, zato so podatki o vrtljajih različni od motorja do motorja. Samo še vedno ne vem kam paše mojih 96 dB, pa tudi pri ostalih, kjer so se te vrednosti gibale od 80-87dB (se mi zdi). Kje je lestvica dovoljenih vrednosti za te podatke?

Kako pa naj bi zgledala meritev hrupa v vožnji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem pa jest zdej zastopil (ene strice ki so se menil), da se meri max. dB kolikor jih spravi ven motor in da ta max. vsekakor ne sme presegati 100 dB (ker, da tisto kar je nad 100 ze skodljivo za clovesko uho??)???!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, zato so podatki o vrtljajih različni od motorja do motorja. Samo še vedno ne vem kam paše mojih 96 dB, pa tudi pri ostalih, kjer so se te vrednosti gibale od 80-87dB (se mi zdi). Kje je lestvica dovoljenih vrednosti za te podatke?

Kako pa naj bi zgledala meritev hrupa v vožnji?

Jap bi me isto zanimalo kot je Desmo napisu, kako 80 db če so ga homologirali na npr 96 ali 86 ali pa 93 db?

A obstaja kaka lestvica ali dodatna razlaga kaj, komu in predvsem KOLIKO?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to je pomembno:

"4 PRESKUŠANJE MOTORNEGA KOLESA

4.1 Preskušanje motornega kolesa v smislu te odredbe lahko opravi samo pooblaščeni laboratorij v skladu z določili pravilnika ECE R 41.02. Ta pravilnik izhaja iz Sporazuma o prevzemu enotnih pogojev za homologacijo in za vzajemno priznavanje homologacije opreme in delov motornih vozil, ki je bil sprejet 20. marca 1958 v Ženevi. K temu sporazumu je z nasledstvenim sklepom pristopila tudi Republika Slovenija (Uradni list RS - Mednarodne pogodbe, št. 15/92)."

Ne se bat ...Premičnega laboratorija pa še ne bo tako kmalu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se bat ...Premičnega laboratorija pa še ne bo tako kmalu!

Najbrž je policaju dost ena slika motorja z originalnim auspuhom, pa bo videl da ima moj drugega. Potem bom pa jaz moral dokazovati, da je ta tudi v redu. :unsure: :angry: <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to je pomembno:

"4 PRESKUŠANJE MOTORNEGA KOLESA

4.1 Preskušanje motornega kolesa v smislu te odredbe lahko opravi samo pooblaščeni laboratorij..."

Ne se bat ...Premičnega laboratorija pa še ne bo tako kmalu!

...da ne bo pomote...ta odredba govori o homologaciji motornega kolesa oz. njegovega izpušnega sistema in ne o tehničnih pregledih vozil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilnik o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil (70.člen)

Hrup, ki ga povzroča izpušni sistem, se meri s fonometrom, katerega mikrofon je postavljen 0,5 m od ustja izpušne cevi, pod kotom 45°±10°, glede na vzdolžno os izpušne cevi. Mikrofon fonometra mora biti postavljen v višini izpušne cevi in ne nižje kot 0,2 m od tal.

Pri vozilih, kjer so izpušne cevi nameščene v medsebojni razdalji večji od 0,3 m, se za vsako izpušno cev opravi samostojna meritev hrupa po postopku, predpisanem v drugem odstavku tega člena.

Hrup izpušnega sistema se meri s tremi zaporednimi meritvami povprečne ekvivalentne vrednosti jakosti zvoka (RMS) v trajanju 15 sekund pri 75% vrtilne hitrosti največje moči motorja.

V Zapisnik o tehničnem pregledu vozila se kot rezultat meritve vpiše največjo izmerjeno vrednost (zmanjšano za 1 dB(A)).

Jakost izmerjenega hrupa ne sme presegati emisij hrupa, predpisanega v tehničnih specifikacijah proizvajalca vozila in najvišjih dovoljenih vrednosti, predpisanih za posamezne vrste vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wauuuu...A ima kdo Fonometr da izmerim mojga... :rolleyes:

a ni na eni tanovi GSM Nokii merilec decibelov ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wauuuu...A ima kdo Fonometr da izmerim mojga... :rolleyes:

a ni na eni tanovi GSM Nokii merilec decibelov ??

Tud če je ...ne vem če bi zdržala decibele kakega Dučeta s termo.......izpuhi! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wauuuu...A ima kdo Fonometr da izmerim mojga... :rolleyes:

a ni na eni tanovi GSM Nokii merilec decibelov ??

Je, na nokii 5100. Navali narod. Pa še temperaturo izpuha boste lahko merili. O natančnosit ne poročajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se bat ...Premičnega laboratorija pa še ne bo tako kmalu!

Najbrž je policaju dost ena slika motorja z originalnim auspuhom, pa bo videl da ima moj drugega. Potem bom pa jaz moral dokazovati, da je ta tudi v redu. :unsure: :angry: <_<

Boš pa zraven nosu Ducatijev katalog, kjer je tvoj stroj slikan s tanovimi rori.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilnik o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil (70.člen)

...

Jakost izmerjenega hrupa ne sme presegati emisij hrupa, predpisanega v tehničnih specifikacijah proizvajalca vozila in najvišjih dovoljenih vrednosti, predpisanih za posamezne vrste vozil.

No sej pol ni nobene panike, ne... Ce mas homologiranega na vec db, pol ga pac lahko imas tolk glasnega.

Za Primerjavo

S4 - 96dB

R6 - 92dB

Hornet 900 - 85dB

Bandit 1200 - 80dB

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jst se še ne sekiram...ko pa koga pomerijo pa brž napisat da vemo kako stvar zgleda in koliko hrupna je! :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilnik o tehničnih pregledih motornih  in priklopnih vozil (70.člen)

...

Jakost izmerjenega hrupa ne sme presegati emisij hrupa, predpisanega v tehničnih specifikacijah proizvajalca vozila in najvišjih dovoljenih vrednosti, predpisanih za posamezne vrste vozil.

No sej pol ni nobene panike, ne... Ce mas homologiranega na vec db, pol ga pac lahko imas tolk glasnega.

Za Primerjavo

S4 - 96dB

R6 - 92dB

Hornet 900 - 85dB

Bandit 1200 - 80dB

Kot piše so homologacijske vrednosti izmerjene na polovici obratov največje moči.

Kje je pol logika z meritvami na 75% gasa? :huh:

In itaq da če je motor na polovici močen npr 96 db, da bo pri višjih obratih avtomatično višja vrednost hrupa kot piše na ploščici? :blink:

Metodologiji enostavno ne gresta skupaj! :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....in koliko $$$$ pride, če ti resno zatežijo zaradi izpuha??...

sej mi je že žal, sem šel spomladi Wingsa kupit :D B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilnik o tehničnih pregledih motornih  in priklopnih vozil (70.člen)

...

Jakost izmerjenega hrupa ne sme presegati emisij hrupa, predpisanega v tehničnih specifikacijah proizvajalca vozila in najvišjih dovoljenih vrednosti, predpisanih za posamezne vrste vozil.

No sej pol ni nobene panike, ne... Ce mas homologiranega na vec db, pol ga pac lahko imas tolk glasnega.

Za Primerjavo

S4 - 96dB

R6 - 92dB

Hornet 900 - 85dB

Bandit 1200 - 80dB

Kje pa najdeš podatke o homologaciji za posamezni model motorja. Na mojem homologacijskem kartončku nč ne piše o hrupu. :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!