marem Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Imam sledeč problem, motor je težak 200 kg, dovoljeno ima 380 kg, jest jih mam z opremo ene 95+, če peljem punco ni frke, zdej me zanima kolk je narobe če peljem kolega k jih ma z opremo cca 100 kg, s tem greva 15 kg čez dovoljeno težo, pa zna bit še kak kg prtljage. Vprašanje je: kakšne so lahko posledice prekoračitve dovoljene nosilnosti motorja?? Nočem da mi kak amortizer odpove ali kaj podobnega! Prosim pomagajte. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
corser Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Po mojih izkušnjah; s punco hodiva na dopust s polno naloženim motorjem; ni problema. Sva tudi pri teh kilah, katere si ti opisal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
šoško Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Po mojem proizvajalci vedno vzamejo nekaj rezerve v +, res pa je da manj ko prekoračiš lažje boš spal ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Nočem da mi kak amortizer odpove ali kaj podobnega! Prosim pomagajte. tocno to se ti bo dolgorocno zgodilo.ce ga peljes enkrat ali dvakrat niti ni taksen problem,samo vedi,da vsaka preobremenitev pospesuje "smrt" amortizerja. pomoc: drugi/trsi amortizer ali (malce drazje) drugi motor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cegi Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Nočem da mi kak amortizer odpove ali kaj podobnega! Prosim pomagajte. tocno to se ti bo dolgorocno zgodilo.ce ga peljes enkrat ali dvakrat niti ni taksen problem,samo vedi,da vsaka preobremenitev pospesuje "smrt" amortizerja. pomoc: drugi/trsi amortizer ali (malce drazje) drugi motor. Poleg tega pa še dejavnik - cesta, posebno pri nas, kjer so zelo slabe in vsaka grbina ti bo še dodatno pripomogla k hitrejši obrabi oziroma okvari. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno Maj 19, 2003 Avtor Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Nočem da mi kak amortizer odpove ali kaj podobnega! Prosim pomagajte. tocno to se ti bo dolgorocno zgodilo.ce ga peljes enkrat ali dvakrat niti ni taksen problem,samo vedi,da vsaka preobremenitev pospesuje "smrt" amortizerja. pomoc: drugi/trsi amortizer ali (malce drazje) drugi motor. jah dražji motor, ravno sem gledal največjo nosilnost ima triumphov tiger in sicer 240 kg, GS cca 200, sam mene zanima če se peljeva dva tipa imava skupaj že 200 kg, pol pa še prtljaga cca 50 kg (spalke, iglu, blazina, gorilnik, cunje,...in ostalo nujno potrebne stvari) to je pa že 250 kg take nosilnosti nima noben motor. Očitno je edina rešitev da si kolega kupi enduro....... :unsure: kar se punce tiče ni problem mojih 95+ njenih 55+(tko pravi :P ) =140,ostane še 40 kg za prtljago Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 najbolj racionalna resitev je novi ojacani amortizer.se dobijo taksni,ki so narejeni po specifikacijah lastnika motorja z nasveti s strani prodajalca.za WP in ohlins vem,da jih delajo.ostali predvidevam,da tudi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno Maj 19, 2003 Avtor Deli Objavljeno Maj 19, 2003 najbolj racionalna resitev je novi ojacani amortizer.se dobijo taksni,ki so narejeni po specifikacijah lastnika motorja z nasveti s strani prodajalca.za WP in ohlins vem,da jih delajo.ostali predvidevam,da tudi. CENA (približno)????? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 amortizer kot tak.cene so enake,saj vgrajujejo vecinoma samo mocnejse fedre.ce je amortizer (dusilec,rebound) sam ok,lahko mogoce proba zamenjati samo fedro.to stane od € 100.- + delo dalje. ena taka firmica v AUT je Haslacher (generalni zastopnik za WP v AUT). npr. za bandita 12 pride fedra € 130.- inkl.MWSt. (ddv). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno Maj 19, 2003 Avtor Deli Objavljeno Maj 19, 2003 amortizer kot tak.cene so enake,saj vgrajujejo vecinoma samo mocnejse fedre.ce je amortizer (dusilec,rebound) sam ok,lahko mogoce proba zamenjati samo fedro.to stane od € 100.- + delo dalje. ena taka firmica v AUT je Haslacher (generalni zastopnik za WP v AUT). npr. za bandita 12 pride fedra € 130.- inkl.MWSt. (ddv). tnx :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marijan Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 masa mojega Mg je 269 kg, največja nosilnost pa 525, nabašem ga lahko še z 256 kg, bomba :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno Maj 19, 2003 Avtor Deli Objavljeno Maj 19, 2003 masa mojega Mg je 269 kg, največja nosilnost pa 525, nabašem ga lahko še z 256 kg, bomba :D precej težak motor skoraj 270 kg, kater MG pa je to?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Imam sledeč problem, motor je težak 200 kg, dovoljeno ima 380 kg, jest jih mam z opremo ene 95+, če peljem punco ni frke, zdej me zanima kolk je narobe če peljem kolega k jih ma z opremo cca 100 kg, s tem greva 15 kg čez dovoljeno težo, pa zna bit še kak kg prtljage. Vprašanje je: kakšne so lahko posledice prekoračitve dovoljene nosilnosti motorja?? Nočem da mi kak amortizer odpove ali kaj podobnega! Prosim pomagajte. Najlažje oziroma njatežje je to da shujšaš za 15 kil! :D Al pa nej kolega shujša! :P Čez maksimalno obremenitev ga ni za srat...da ni kaj narobe...je pa kar hitro dosežena še posebej če motor fajn naložiš! Jst sem predlanskem šel do Dubrovnika s Preobremenjenim motorjem...pa tega ne bom več storil, ker sem celo pot mislu sam na to ....Kaj bo! <_< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Jst sem predlanskem šel do Dubrovnika s Preobremenjenim motorjem...pa tega ne bom več storil, ker sem celo pot mislu sam na to ....Kaj bo! <_< jaz pa rajš sploh ne grem pogledat, koliko je nosilnost ... me bo kap ... ...peljem se pa polno naložen skoraj enako kot prazen ... najbolj se pozna na gasu, na ovinkih pa ne preveč ... ko zložim vse dol in se grem peljat, pa mi ni jasno a je to moj motor al čigav ... k tko leti :) :ph34r: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Pa saj ni samo v amortizerju problem... kaj pa zavorna pot? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Pa saj ni samo v amortizerju problem... kaj pa zavorna pot? ... je pa malo daljša .... ali pa tudi ne, ker bolj obremenjena guma bolj prime in jo tudi bolj junaško stisnem/š ... :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Sam občutek ni več isti...in potem lahko kako neumnost storiš...še posebej če kaka Dalmatinka ob cesti maha ti pa..... :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno Maj 19, 2003 Avtor Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Pa saj ni samo v amortizerju problem... kaj pa zavorna pot? jah pr pegassotu je to itak problem (en disk spredaj) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marijan Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 masa mojega Mg je 269 kg, največja nosilnost pa 525, nabašem ga lahko še z 256 kg, bomba :D precej težak motor skoraj 270 kg, kater MG pa je to?? jackal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 Prosim pomagajte. ... preobremenitev pospesuje "smrt" amortizerja. ... kar se punce tiče ni problem mojih 95+ njenih 55+(tko pravi :P ) =140,ostane še 40 kg za prtljago Ja sam ce natancno preberes nosilonstne karakteristike kovckov - recimo Givi Maxia E52 ima najvecjo dovoljeno obremenitev 10kg... tko da ze 40 kg prtljage tezko naklepas na motor... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SPIDI Objavljeno Maj 19, 2003 Deli Objavljeno Maj 19, 2003 (popravljeno) Ah ne se sikerat zaradi tistih 15 kg. Ne ravmo off roada vozit pa bo vse ok. Problem bi bil ko bi za kakih hud % presegel nosilnost. Pa še tisto se nebo kar prec polomilo. Mal bolj z "andahtjo" voziš pa je. Pri obrabi pa se ti pozna vsak kg, ne samo tisti ki so čez nosilnost. Dave, moj kufer se mi zdi da ima 5 kg nosilnosti. V njem sem vozil že tudi več kot 15 kg, pa je še zmerom na skuto obešen. Popravljeno Maj 19, 2003. Popravil SPIDI Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se