Skoči na vsebino

Pomoč!!!


zamaha

Priporočene objave

Prosim če mi lahko kdo opiše postopek vžiganja ali najboljši način vžiganja tega mortorja?!?!

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim če mi lahko kdo opiše postopek vžiganja ali najboljši način vžiganja tega mortorja?!?!

Hvala

Probej tko da jo zakutblaš enkat z dekompresorjam po pa brez. Nekej krat probej pa ti bo verjetn užgal!! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mrzlega al vročega?

maš dva "zauha" na fergazarju, črn za hladno in rdeč za vroče prižiganje

kurblaj naslonjen motor, dokler se ne privadiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HA, HA, vžiganje YZ426F <_<

zato sem pa raje počakal na novo WR450 z električno nogo.

MRZEL MOTOR

1. ODPRI ČOK, PIPCO ZA GORIVO

2. ČE JE RES MRZLO ENKRAT NA HITRO OBRNI ROČKO ZA GAS

3. KICKSTARTER Z NOGO ZELO POČASI POTISNI NAVZDOL DOKLER NE ČUTIŠ DA JE ZELO

TEŽKO ITI ŠE NAPREJ (BAT JE PRED ZGORNJO MRTVO LEGO)

4. NA RAHLO STISNI DEKOMPRESOR IN POTISNI KICKSTARTER ŠE KAKA 2 CM NAVZDOL (BAT ZA ZMT)

5. SPUSTI DEKOMPRESOR, VRNI KICKSTARTER V ZGORNJI POLOŽAJ

6. NATO ZAKURBLAJ ENAKOMERNO (!!) SKOZI CEL (!!) HOD

7. ČE NE VŽGE PONOVI OD TOČKE 3 NAPREJ

8. V SKRAJNEM PRIMERU PROBAJ TUDI BREZ ČOKA

VROČ MOTOR

1. NIKOLI NE OBRAČAJ ROČKE ZA GAS (RAJE SE PRASKAJ PO GLAVI) KER IMA VPLINJAČ VGRAJENO ČRPALKO

KI VSAKIČ, KO JO OBRNEŠ, V SESALNO CEV VBRIZGA GORIVO (ZALIVANJE MOTORJA ČE LE TA NE DELA)

2. NA VPLINJAČU POVLEČI VEN GUMB ZA VROČE VŽIGANJE (RDEČ)

3. IZVEDI POSTOPKE OD 3 DO 6 KOT ZA PRIMER HLADNEGA VŽIGA, KO MOTOR VŽGE ZAPRI GUMB ZA VROČI VŽIG

NA VPLINJAČU

4. V PRIMERU DA SI MOTOR ZALIL (TOČKA 1) ODPRI GAS DO KRAJA IN GA TAM DRŽI, NATO

ODPRI DEKOMPRESOR IN ZAKURBLAJ ~10 KRAT, NATO IZVEDI TOČKE 1 DO 3 ZA VROČI VŽIG

5. 10000 KRAT PREBERI IN SE NA PAMET NAUČI TOČKO 1 ZA VROČI VŽIG

V primeru da si želiš še enostavnejšega vžiga, kupi novo izpušno odmično gred (154 EUR) za YZ450/WR450 letnik 2003, ki po besedah ljudi na www.thumpertalk.com (obstajajo tudi navodila v PDF obliki) reši vse probleme z težavnim vžigom modelov 400/426 (nova odmična gred ima vgrajen avtomatski dekompresor). Po mojih izkušnjah (WR450) je vžiganje z to novo odmično gredjo zelo enostavno, čeprav je pritiskanje na gumb el. štarterja še enostavnejše :P :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!