zamaha Objavljeno Maj 24, 2003 Opozori Objavljeno Maj 24, 2003 Prosim če mi lahko kdo opiše postopek vžiganja ali najboljši način vžiganja tega mortorja?!?! Hvala
gas gas Objavljeno Maj 25, 2003 Opozori Objavljeno Maj 25, 2003 Prosim če mi lahko kdo opiše postopek vžiganja ali najboljši način vžiganja tega mortorja?!?! Hvala Probej tko da jo zakutblaš enkat z dekompresorjam po pa brez. Nekej krat probej pa ti bo verjetn užgal!! :P
D.J. Objavljeno Maj 25, 2003 Opozori Objavljeno Maj 25, 2003 mrzlega al vročega? maš dva "zauha" na fergazarju, črn za hladno in rdeč za vroče prižiganje kurblaj naslonjen motor, dokler se ne privadiš
k69mj Objavljeno Maj 28, 2003 Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 HA, HA, vžiganje YZ426F <_< zato sem pa raje počakal na novo WR450 z električno nogo. MRZEL MOTOR 1. ODPRI ČOK, PIPCO ZA GORIVO 2. ČE JE RES MRZLO ENKRAT NA HITRO OBRNI ROČKO ZA GAS 3. KICKSTARTER Z NOGO ZELO POČASI POTISNI NAVZDOL DOKLER NE ČUTIŠ DA JE ZELO TEŽKO ITI ŠE NAPREJ (BAT JE PRED ZGORNJO MRTVO LEGO) 4. NA RAHLO STISNI DEKOMPRESOR IN POTISNI KICKSTARTER ŠE KAKA 2 CM NAVZDOL (BAT ZA ZMT) 5. SPUSTI DEKOMPRESOR, VRNI KICKSTARTER V ZGORNJI POLOŽAJ 6. NATO ZAKURBLAJ ENAKOMERNO (!!) SKOZI CEL (!!) HOD 7. ČE NE VŽGE PONOVI OD TOČKE 3 NAPREJ 8. V SKRAJNEM PRIMERU PROBAJ TUDI BREZ ČOKA VROČ MOTOR 1. NIKOLI NE OBRAČAJ ROČKE ZA GAS (RAJE SE PRASKAJ PO GLAVI) KER IMA VPLINJAČ VGRAJENO ČRPALKO KI VSAKIČ, KO JO OBRNEŠ, V SESALNO CEV VBRIZGA GORIVO (ZALIVANJE MOTORJA ČE LE TA NE DELA) 2. NA VPLINJAČU POVLEČI VEN GUMB ZA VROČE VŽIGANJE (RDEČ) 3. IZVEDI POSTOPKE OD 3 DO 6 KOT ZA PRIMER HLADNEGA VŽIGA, KO MOTOR VŽGE ZAPRI GUMB ZA VROČI VŽIG NA VPLINJAČU 4. V PRIMERU DA SI MOTOR ZALIL (TOČKA 1) ODPRI GAS DO KRAJA IN GA TAM DRŽI, NATO ODPRI DEKOMPRESOR IN ZAKURBLAJ ~10 KRAT, NATO IZVEDI TOČKE 1 DO 3 ZA VROČI VŽIG 5. 10000 KRAT PREBERI IN SE NA PAMET NAUČI TOČKO 1 ZA VROČI VŽIG V primeru da si želiš še enostavnejšega vžiga, kupi novo izpušno odmično gred (154 EUR) za YZ450/WR450 letnik 2003, ki po besedah ljudi na www.thumpertalk.com (obstajajo tudi navodila v PDF obliki) reši vse probleme z težavnim vžigom modelov 400/426 (nova odmična gred ima vgrajen avtomatski dekompresor). Po mojih izkušnjah (WR450) je vžiganje z to novo odmično gredjo zelo enostavno, čeprav je pritiskanje na gumb el. štarterja še enostavnejše :P :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se