Skoči na vsebino

Suzuki GSX 750 F / GSF 1200 S


classic

Priporočene objave

Robert,za daljša potovanja je to super motorček.

Drža ni preveč športna,ker je to športno-potovalni motor in ne visiš ves na rokah kot na kakšni CBR-ki.

Jaz sem bil z njim na Korziki in na Sardiniji pa nisem imel nobenih težav z utrujenostjo.

Je pa neproblematičen motor kar se tiče vzdrževanja,samo redni servisi pa gre ko urca.

Suzuki pa mislim,da je naredil največ kilometrov z njim :OK:

Pa tudi Widsurf ti bo verjetno rad dal kakšen nasvet,ker ima prav tak motorin kot Suzuki.

Tako pa izgleda polno otovorjen na povratku iz Sardinije :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za informacije! Lepa mašinca, ni kaj rečt :D Vsaj meni osebno .)

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzika 750 se pelje lepo kot da bi peljal kokeršpanjela na sprehod.

Da pa se tudi na ostro pelat, če sam to hočeš.

vsaj tak je moja rit občutila.

El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Robert!

... Zato, te ne mislim obremenjevat, prej kot bom imel keš za nabavo druzga.... Se pa bojim malo druzga. Sem manjše rasti in zato se bojim, da mi ne bi bil motor preveč okoren, zato me zanima, kako je kaj z njegovim premikanjem in podobno.

Obremenjevanje? Če te nekdo prosi da mu kaj poveš o svojem motorju? That will be the day... :lol: Kakor misliš, ampak če bi ga rad videl v živo in sprobal velikost, položaj voznika/sovoznika, sedež, višino, obračanje itd - da sploh vidiš če je to res TO - imaš pač priliko; žal sem ga pred 14 dnevi odjavil, sicer bi se lahko tudi peljal.

Vem, lahko se oblikuje sedež in tam pridobim željene cm, vendar se bojim, da potem izgubim na komoditeti. In še to, na netu sem prebral, da je drža preveč športna in da to zna bit problem na potovanjih. Ali je to res? Rad imam daljša potovanja oziroma fure, zato mi je to pomembno.

To je res odličen sport-touring motorček, namenjen prav potovanjem (tudi v dvoje) in vikend "karvanjem" vogalov, oboje dobro obvlada, pravzaprav odlično za to ceno :-))) Zame je drža celo za odtenek premalo športna. Ima pa (serijsko) izjemno nizek sedež - 78 cm. Moja lubica je tudi malo "prirejena" zame, ima kovinske cevi za prednje zavore, 11mm spuščene vilice spredaj in se - vsaj za moj stil vožnje - nenormalno dobro ujame z D 207 RR gumami; pika na f pa je Leo Vince glasbeni instrument. Vse te majhne in dokaj poceni predelave priporočam vsem lastnikom Katan.

Sem pa skoraj odločen, da bo moja nabava bila izvršena čez mejo, ker so veliko ugodnejše cene kot pri nas za dotičen model. Primerjava (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in Super motomarket.it. Za naše jeklene koničke zahtevamo preveč denarja

Ja, kar se cen (posebej tiste 600ke!) tiče se čisto strinjam, tudi sam razmišljam podobno. Me pa resno skrbi ker tako dokler ne bo (morda) prepozno ne bom izvedel, kaj sem pravzaprav kupil. Kar naprej se mi po glavi vozijo tiste "odlične, skoraj nove in strašno ugodne" Opel Omege, ki so jih pred leti uvažali nekateri fantje in za katere se je kasneje izkazalo, da so na zunaj sicer res dokaj lepo porihtane, z malo kmji na števcu, pod spedenano fasado pa grdo zmahane gajbe z minimalno pol milijona prevoženih kmjev in neskončnimi problemi. Tako da sem pred enako dilemo kot ti...

No, če boš uletel pokliči ali PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Suziki za informacije in ustrežljivost!

Satuacija je pač taka, da delam v računovodskem servisu in do konec februarja nimam časa niti dihat, kaj šele okoli hodit. Trenutno je moj motor pri Elisi in sem tudi njih prosil, da mi motorček šparajo do marca, ker prej ne bom utegnil prit do Domžal. Sem iz bližine Nove Gorice.

Lahko bi se pa tistikrat zmenili, da bi si motor resnično prišel ogledat, ga videt bolj od blizu in poiskusit določene zadeve. Seveda, če ga ne boš že prodal.) Hvala tudi za možnost preizkušnje motorja, vendar, če sem pošten, tega ne bi sprejel, ker drugih motorjev ne vozim, oziroma jih nočem. Preveč straha, da jo ne bi ravno takrat kakšno usral :P Motorjev močnejših od 250 ccm in 21 KM še nisem vozil, zato z njimi nimam izkušenj. :blush: Aprila bo pet let od kar vozim Viragco (35.000 km) in to je to :)

Ko bom imel namen it v Domžale, te bom prej obvestil na PM, ker bi bilo res fajn motor videt v živo preden se odločim za nakup. Saj videl sem ga že, vendar sedel na njem še ne.

Jebenti sem se zaljubil v ta motorček :D Zadnje dni samo še njegove slike gledam in razmišljam, kako bi blo lepo z njim že letos na dopust v Švico it.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, kar se cen (posebej tiste 600ke!) tiče se čisto strinjam, tudi sam razmišljam podobno. Me pa resno skrbi ker tako dokler ne bo (morda) prepozno ne bom izvedel, kaj sem pravzaprav kupil. Kar naprej se mi po glavi vozijo tiste "odlične, skoraj nove in strašno ugodne" Opel Omege, ki so jih pred leti uvažali nekateri fantje in za katere se je kasneje izkazalo, da so na zunaj sicer res dokaj lepo porihtane, z malo kmji na števcu, pod spedenano fasado pa grdo zmahane gajbe z minimalno pol milijona prevoženih kmjev in neskončnimi problemi. Tako da sem pred enako dilemo kot ti...

Se strinjam.Vozila iz uvoza so na prvi pogled res privlačna, sploh cene, je pa treba premislit, ali je to res to, ali dobimo res to, kar smo pričakovali? Ker cene iz uvoza so že kar malo smešne (nizke).Pa od veliko ljudi se sliši, da so skoraj na vsakem števcu zbiti km.No saj jih pri nas tud ziher zbijajo nekateri, ne pa v tolikšni meri. Ne rečem da zdj pa če kupiš iz uvoza si ga posral, sam treba se je vprašat, ali je to res to n ne gledat samo na privlačnost cen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam.Vozila iz uvoza so na prvi pogled res privlačna, sploh cene, je pa treba premislit, ali je to res to, ali dobimo res to, kar smo pričakovali? Ker cene iz uvoza so že kar malo smešne (nizke).Pa od veliko ljudi se sliši, da so skoraj na vsakem števcu zbiti km.No saj jih pri nas tud ziher zbijajo nekateri, ne pa v tolikšni meri. Ne rečem da zdj pa če kupiš iz uvoza si ga posral, sam treba se je vprašat, ali je to res to n ne gledat samo na privlačnost cen.

Kot si sam rekel, tudi pri nas ne veš kaj dobiš, če osebo, ki motor prodaja ne poznaš ali če ne poznaš nekoga, ki bi poznal prodajalca in bi vedel, kaj se je z motorjem dogajalo. Drugače ti pa nekateri prodajalci v Italiji nudijo šest ali dvanajst mesečno garancijo. Če bi vedel, da je motor v kurcu, tega po moje ne bi storil. Moje mnenje.

Ne bi pa nikoli kupil motorja od našega "no name" podjetja, ki motorje uvaža iz tujine. Sem pred par meseci kupoval avto in sem opazil, da so taki avtomobili imeli res zelo privlačne cene, ko pa sem jih šel pogledat, bi se najraje zjokal. Da o tem kako lažejo ne bi niti govoril. Na tak način motorja ne bi nikoli kupil.

Je pa dejstvo, da so pri nas motorji dražji. Poglejte in primerjajte naše internetne strani in tuje ali našega salomonca ali kakšno tujo podobno revijo. Ko kupuješ iz druge roke, ponavadi ne veš kaj dobiš ali kupuješ pri nas ali v tujini. Tako, da je loterija povsod, razen če ne poznaš prodajalca. Zato je vredno pomislit tudi na tujino.

Bom končal, ker smo malo zašli iz teme oziroma je to drugje obravnavano.) Ice, ne me kaznovat :D

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Glede na to, da motor nov stane 1.755.000 SIT, ta pa je star le tri leta, malo kilometrov, pa še prodajalec je poznan nekaterim iz motosveta, ker je tudi on motosvetovec. Po moje za premislit.

Drugače ti pa prilagam eno italijansko stran, kjer lahko vidiš njihove cene:

Suzuki 750 f

(za letnik 2002 se gibljejo od 3500 do 5800 EUR, seveda moraš prištet še stroške prevoza in homologacije, mogoče tudi prepisa, ki pride cca 140 EUR)

Pozdrav od Roberta

P.S.: Drugače enak motor prodaja tudi naš Suzuki, l.99, če ga že ni prodal. Počakaj še malo, mogoče ga na koncu sezone celo sam prodam :P

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 5 let pozneje...

Rabil bi malo pomoči

Jaz pa mam problem. Na gsx 750 f, letnik 99, ki je uvožen, je nameščen Arrow izpušni lonec(brez homologacije), jaz bi pa raje imel navadnega. Zanima me če se komu doma valja po vogalih orginal lonec pa ne ve kaj bi z njim. Rade volje ga odkupim. Ali pa mu podarim Arrowa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!