SiR Objavljeno December 5, 2003 Opozori Objavljeno December 5, 2003 Po vsej logiki bi morali biti če bi imel skozi enake pogoje in enak način vožnje. Večina tukaj piše da je Petrolov bencin slabše kvalitete če se bo pokazala razlika vsaj 0.8l/100km potem je nekaj na tem drugače so to natolcevanja. Lahko pa vzameš vzorce in jih pošlješ na testiranje sam e bo prišlo par 10kSIT za vzorec. Bencin je dost nestabilna zadeva (kot mi je že večkrat pojasnil Zoolo) in možno je, da v recimo 14 dneh trikrat tankaš povsen različno zadevo na isti pumpi... zaležanost goriva pa je odvisna od X dejavnikov, ki jih nihče od nas ne more niti približno preveriti ali zagotoviti njihove konstante. Verjetno je najboljš tankat na najbolj pretočnih pumpah, kjer se obrne največ goriva in avtomobilov dnevno. Obenem ne moreš biti prepričan, da je tvoja merilna naprava - avto - vedno v enakem stanju... pa enako obremenjena med meritvami, itd. Skratka - če ti paše to počet, super :) samo zavedaj se, da to ni neka huda znanstvena raziskava in da bo rezultat načeloma isti, kot če bi samo čvekali v stilu "rekla kazala". Bo pa tvoj "test" zagotovo prilil goriva na ogenj v tej razpravici ;)
Pervy Objavljeno December 5, 2003 Opozori Objavljeno December 5, 2003 meni pa neglede na to kje tankam pije? :hmm: petrol, natankam 2800 sit, malo peljem okoli - prazno. OMV isto. :? :hmm: :blink: zdaj čakam da mi 300 m stran od bajte zgradijo MOL, pa ker mam ravno neke bone bom šel probat TUŠ v MB, mogoče tistega ne pije. :rolleyes:
SiR Objavljeno December 5, 2003 Opozori Objavljeno December 5, 2003 meni pa neglede na to kje tankam pije? :hmm: petrol, natankam 2800 sit, malo peljem okoli - prazno. OMV isto. :? :hmm: :blink: morš kerozin not nalit. pet sekund full pauwer, pol pa generalka :D tak kot oni pr ireporteru Milanu, ko je v skuter kerozin natankal :D
Jason Objavljeno December 5, 2003 Opozori Objavljeno December 5, 2003 a in po porabi tvojega avta sklepaš na kakovost bencina..... Ja zakj pa ne. @ leteči: lepo da si se lotil testa, še bolj idealno pa bi bilo da tetralo recimo 10 testerjev, ki ne bi vedeli kater bencin v določenm trenutku vozijo. Drugače pa pri OMVju trdijo da imajo boljši bencin od Petrola, vsaj v Kranju.
Roman Objavljeno December 5, 2003 Opozori Objavljeno December 5, 2003 morš kerozin not nalit. pet sekund full pauwer, pol pa generalka :D tak kot oni pr ireporteru Milanu, ko je v skuter kerozin natankal :D Ne vem od kod ideja, da bi na kerozin ne vem kako šlo - kerozin je zelo podoben dizel gorivu, ali kurilnemu olju, samo malo manj je prečiščen, vendar ga nekateri tankajo v dizle, prednost pa je, da je cenejši od kurilca, pa (kar je zelo pomembno) neobarvan. Če bi ga pa nalil v bencinarja, bi bile pa posledice enake, kot če mu naliješ nafto.
dare Objavljeno December 5, 2003 Opozori Objavljeno December 5, 2003 Ja vsakdo bo svojo kravco hvalil. :notworthy: Iz mojih izkušenj lahko potrdim, da na "kvaliteto" goriva in s tem posledično število prevoženih kilometrov, vsekakor vpliva pretočnost črpalke. Dva servisa bi tukaj izpostavil: OMW v Škofji Loki ter Petrolovega v Kobaridu. Na porabo goriva pa vsekakor vpliva tip ter starost olja v motorju. Ne bi rad posploševal, vendar mislim, da novejši tipi olj (100% sinetična olja) niso najbolj primerna za avtomobile starejšega letnika ( obraba valjev ter viskoznost olja v obratnem sorazmerju, ravno ne gresta najbolje skupaj ) Do zgornjih izkušenj sem se dokopal zgolj na podlagi lastnih izkušenj ter v pogovorih z mehaniki in ne po kaki znanstveni metodi, zato se naj tako tudi obravnava.
Blame Objavljeno December 5, 2003 Opozori Objavljeno December 5, 2003 Vi samo delajte teste, čez 2 leti pa bo itak vse MOL pokupo pol bo pa samo ena pumpa in en benzin. :D Testi se bodo pa še vedno razlikovali :OK:
misty Objavljeno December 5, 2003 Opozori Objavljeno December 5, 2003 MOL = Mestna Občina Ljubljana ?? :wacko: :D
Lupek Objavljeno December 6, 2003 Opozori Objavljeno December 6, 2003 Vsi tisti redki ki trdite da je potrolov bencin po kvaliteti popolnoma enak, pomislite ali ni čudno da potem 3/4 ljudi kritizira njegov bencin. Verjetno imajo vsi ti ljudje neko osnovo, kajti nobena govorica se ne širi tako hitro če nima pametne osnove. Pa naj me 100 znanstvenikov preprečuje z 10imi študijami da je petrolov bencin boljši ne bom verjel. Tudi sam sem enkrat tankal OMWjev bencin in moram rečt da sam bolj zadovoljen z njim. Škoda je le da je najbližja OMWjeva črpalka 30km stran od mene. Pa tudi dogodivščina lanske zime ko so zamrznili dizli je bila nekaj v povezavi z tem da je voda v bencinu. Sicer nisem siguran vendar mislim da čista nafta nebi smela zmrzniti pri tej temperaturi.
SiR Objavljeno December 6, 2003 Opozori Objavljeno December 6, 2003 Vsi tisti redki ki trdite da je potrolov bencin po kvaliteti popolnoma enak, pomislite ali ni čudno da potem 3/4 ljudi kritizira njegov bencin. Verjetno imajo vsi ti ljudje neko osnovo, kajti nobena govorica se ne širi tako hitro če nima pametne osnove. Pa tudi dogodivščina lanske zime ko so zamrznili dizli je bila nekaj v povezavi z tem da je voda v bencinu. Sicer nisem siguran vendar mislim da čista nafta nebi smela zmrzniti pri tej temperaturi. Govorice pogosto nimajo kakšne konkretne osnove v dejstvih, ampak so zgolj posledica sistema baba rekla- babakazala... Podobno, kot je pri bencinu, je tudi pri mobilnih operaterjih. Zdi se, da več ljudi kritizira Mobitel, ampak to je logično - če pa ima Mobitel tudi štirikrat več uporabnikov kot druga dva operaterja skupaj ... Kakšno pa je razmerje med številom bencinskih črpalk? aja, kakovost omrežja in signala za mobilno telefonijo je nekaj tako neotipljivega, kot testiranje bencina ... BTW: a ti si pa že po enem samem tankanju OMW(OMV?:))-jevega bencina videl, da je ful boljši? Tisto o nafti pa - a je to res, al je rekla-kazala? Mimogrede - spet se nekaj šušlja, da naj bi OMV morda kupil Petrol ... Pri OMV pa potrjujejo, da se pripravljajo na neke "velike naložbe"...
bLuZoNdEr Objavljeno December 6, 2003 Opozori Objavljeno December 6, 2003 Agip garantira za svoj dizel da ne zmrzne do -25°c , ce ti zmrzne, vzamejo vzorec in ce imas res samo njihovega notr (da nimas od prej pol tanka se OMV ali petrol) ti krijejo celotne stroske servisa........ BAJE........vsekakor pa dobra poteza in vidno jim je da za svoje stranke skrbijo, zato ce se le da tut benzin tankam pr' :P agip
softi Objavljeno December 6, 2003 Opozori Objavljeno December 6, 2003 kako se stvari streze, samo vem da sem v srbiji pred 5 leti tankal 13l/100 km za 1.4 motor. merili so oktane in namerili med 50 in 60. tko, da neki najbrz ne stima z oktani, ce so res odstopanja. vodo pa dolivajo na dosti koncih in to nima veze s firmo ampak usluzbenci. sam tankam na prometnih pumpah.
Leteči Objavljeno December 7, 2003 Opozori Objavljeno December 7, 2003 OMV poraba je bila 7.4 7.6 7.2 povprečje 7.4 Petrol poraba 7.0 7.2 LP Leteči
7AK Objavljeno December 7, 2003 Opozori Objavljeno December 7, 2003 (popravljeno) OMV poraba je bila 7.4 7.6 7.2 povprečje 7.4 Petrol poraba 7.0 7.2 LP Leteči Kot opombo ti lahko napišem da je vzrok te porabe lahko staro gorivo.Gorivo od 98 oktanov lahko v desetih dneh(če je napol prazen tank) izgubi do 6 oktanov potem si pa misli.Racing goriva ELF,SHEL so hermetično pakirana v sodčkih po 50l.Kvaliteta je predvsem odvisna od kot je gorivo nabavljeno.(hrvaška,austrija.italija) Popravljeno December 7, 2003. Popravil 7AK
elbarto Objavljeno December 7, 2003 Opozori Objavljeno December 7, 2003 Petrol SUX BIG TIME !!!! Tri zadnje tanke sem za finto tankal v avstriji njihovo nafto, pri treh različnik tank kelnerjih...z keslom cca 45l sem, prevozil okoli 750 km...pa se mi je zdelo že po občutku, da igla za gorivo bolj počasi dol leze. po tistem sem spet tankal v slo, na avtocesti, kjer tanke redno filajo in redno praznijo, pa je cajger že skoraj na pol, prevozu pa sem 290 km. Meni to pove vse. Cena nafte je v slo in aut praktično enaka, pri avstrijcih dobim zraven še cca 100 km vožnje. oz 7 litrov. oziroma debelega jurja. Oziroma plačam 30€ za puni kesl, pri nas pa 7.500 sit. Komentar ni potreben BANDA LOPOFSKA!!! DA JIM JE%&# MATER U 3 PI€@€ MATERINE!!!! BENCINSKI TOLAR IN PODOBNA SRANJA... ej folk, če lahko, tankajte v avstriji, ista cena, večji izkotistek. (pred 2 letoma sva z punco tankala v bosni...prva lučka za polnost tanka se je na twingu vgasnila po 40 kilometrih,namesto po cca 70ih...v 50 km ceste od HR do banja luke je bilo takrat 32 bencinskih črpalk !!!!!!!!! :lol1: :cry: :lol1: )
bLuZoNdEr Objavljeno December 7, 2003 Opozori Objavljeno December 7, 2003 U Bosni skoro svaka ti je pumpa privat! (razen petrolovih ki se kao neki stulijo)
jlaznik Objavljeno December 8, 2003 Opozori Objavljeno December 8, 2003 MOL = Mestna Občina Ljubljana ?? :wacko: :D MOL = http://www.mol.hu/english/?PHPSESSID=ab5bf...a140f9522221a3d
.T. Objavljeno December 8, 2003 Opozori Objavljeno December 8, 2003 Fantje, ko merite porabo, se zavedajte, da se je sedaj bolj shladilo in bo zato poraba vecja. To, da je zunaj v tujini v drzavah EU (zaradi stozje kontrole se ne upajo zajebavat!) boljsi bencin, sem opazil, ko sem sel na Sicilijo. Avto je z enim tankom delal tudi do 100 kilometrov vec. Ce ima bencin manj oktanov, moras bolj tiscati gas, da dosezes in ohranjas doloceno hitrost. Pri vecjem gasu je tudi pretok bencina vecji in zato je poraba vecja. Logicno. Tadej
sivi Objavljeno December 8, 2003 Opozori Objavljeno December 8, 2003 Vsi tisti redki ki trdite da je potrolov bencin po kvaliteti popolnoma enak, pomislite ali ni čudno da potem 3/4 ljudi kritizira njegov bencin. Verjetno imajo vsi ti ljudje neko osnovo, kajti nobena govorica se ne širi tako hitro če nima pametne osnove. Pa naj me 100 znanstvenikov preprečuje z 10imi študijami da je petrolov bencin boljši ne bom verjel. Tudi sam sem enkrat tankal OMWjev bencin in moram rečt da sam bolj zadovoljen z njim. Škoda je le da je najbližja OMWjeva črpalka 30km stran od mene. Pa tudi dogodivščina lanske zime ko so zamrznili dizli je bila nekaj v povezavi z tem da je voda v bencinu. Sicer nisem siguran vendar mislim da čista nafta nebi smela zmrzniti pri tej temperaturi. Ne zmrzuje nafta ampak sestavina parafin v nafti. Zato se protiv zmrzovanju dodajajo aditivi. Pri nekaterih "črpalkarjih" nafta zdrži do -19, pri drugih do -23. Pri Agip-u v Vojniku imate obvestilo, tam ko se toči nafta, da le-ta zdrži do -20. Na drugih črpalkah je najboljše vprašati; imejte pa vseeno, za vsak slučaj aditiv v prtljažniku če temperatura zdrsne pod predvideno mejo.
lasagna Objavljeno December 8, 2003 Opozori Objavljeno December 8, 2003 Kakorkoli že, pri mojem bencinarju in porabi (v tank gre dobrih 70l) sem se večkrat empirično prepričal, da z NE-Petr.. benzom naredim 50 do 80 km več. Kaj je temu razlog me niti ne briga, res pa je, da je poleti razlika manjša kot jeseni. 100km več pa naredim, če na češkem tankam 91 oktanca namesto 95. Statistika 2,5 let, vedno tankanje na polno, skoraj enaka količina (65-70l). Pač tankam tudi na Petrolu, kadar je edini po poti oz. blizu, sicer pa se "odpeljem tankat" po izbiri. Zna bit, da so rezervoarji drugače vzdrževani, pa saj tudi Veeder-Root ni najbolj zaživel pri PTRlu. (1988 so me nagnal, ko sem omenil, da se to da dokaj točno merit pa temperaturno kompenzirat pa to). Ker pa količinsko gre vedno enako v rezervoar, pač mora biti razlika kje drugje. Bomo nazaj na plin šli.
Denny Objavljeno December 8, 2003 Opozori Objavljeno December 8, 2003 Po mojih izkušnjah ( na mopedih je bilo dost občutno) je po kvaliteti tako: OMV>PETROL>MOL>INA
Grilzz Objavljeno December 8, 2003 Opozori Objavljeno December 8, 2003 Z OMV tudi jaz prevozim ene 30 km več kot s petrolovim bencinom. Se pravi 250+km proti cca 220 z desetimi litri. Na agipu se nism toču samo sem pa šel že kar nekajkrat na kavo z njihovimi računi, ker kolega skoz tam tanka pa dobi tiste štemple tut če ne natoč za 7k SIT.
Leteči Objavljeno December 13, 2003 Opozori Objavljeno December 13, 2003 OMV poraba je bila 7.4 7.6 7.2 povprečje 7.4 Petrol poraba 7.0 7.2 7.2 povprečje 7.13 :D :D No ajde debata dalje. Razlika je 0.27 litra/100km s tem da je v prednosti Petrol. Moje mnenje je da je Petrol in OMV povsem isti drek in da je bilo nabijanje na zadnjih nekaj straneh neutemeljeno. Tisti ki pa ste opazili razliko v porabi, je pa vzrok le te pretočnost črpalk. LP Leteči
Leteči Objavljeno December 13, 2003 Opozori Objavljeno December 13, 2003 Živjo kaj pa AGIP? :yea2: Zdaj je na vrsti! LP Leteči
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se