Ferplay Objavljeno Maj 31, 2003 Objavljeno Maj 31, 2003 Zdravo! Sicer vem da je to mal čudno vprašanje. Vendar vseeno. Ker nisem nevem kakšen mehanik ali karkoli podobnega me zanima naslednje. Kakšna je razlika med 2T in 4T motorjem. Jst vem samo to da v 4T ni potrebno vlivat mešance. :huh: Zanima pa me zakaj ne in še druge razlike. Nekaj sem sicer prebral tudi v drugih temah vendar kaj konkretnega ni bilo napisanega. Hvala vam za odgovore.
Zok Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 v bistvu je razlika kot noc in dan. 4T ima ventile, in skoz njih dobiva zmes zraka in bencina, olje pa ima pod batom (v karterju), tako da se maze "od spodaj". ima 4 takte: sesanje, kompresija, vzig in izpuh. 2T vse to opravi v enem obratu (4T v dveh), zato je tudi specificno mocnejsi. bencin, zrak in olje dobiva skozi kanale, ki jih odpira in zapira bat (pri novejsih lamelni ventil), to zmes pa najprej precrpa pod bat (v karter), in ko bat potuje dol, se pretoci nad bat, s tem se tudi maze (ko pride olje do glavne gredi in ojnice, pa se okoli bata). poglej si kaksno enciklopedijo, tam not je lepo se s slikami pokazano, kako deluje. aja, se to: 2T so navadno bolj naviti, delujejo na visjih obratih kot 4T, zato je tudi zivljenjska doba manjsa.
rude Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 Za začetek lahko prebereš kako deluje 2T motor tukaj http://science.howstuffworks.com/two-stroke2.htm, 4T pa tle http://auto.howstuffworks.com/engine.htm . LP - Rude
Unknown Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 v bistvu je razlika kot noc in dan. 4T ima ventile, in skoz njih dobiva zmes zraka in bencina, olje pa ima pod batom (v karterju), tako da se maze "od spodaj". ima 4 takte: sesanje, kompresija, vzig in izpuh. 2T vse to opravi v enem obratu (4T v dveh), zato je tudi specificno mocnejsi. bencin, zrak in olje dobiva skozi kanale, ki jih odpira in zapira bat (pri novejsih lamelni ventil), to zmes pa najprej precrpa pod bat (v karter), in ko bat potuje dol, se pretoci nad bat, s tem se tudi maze (ko pride olje do glavne gredi in ojnice, pa se okoli bata). poglej si kaksno enciklopedijo, tam not je lepo se s slikami pokazano, kako deluje. aja, se to: 2T so navadno bolj naviti, delujejo na visjih obratih kot 4T, zato je tudi zivljenjska doba manjsa. men pa neki ni cist jasn pr 2T. Zakaj ma tolk manjso zivlensko dobo ceprav se recimo moj vrti do 11.500 obratov, ksna R-6 pa tud do 15.000, pa sem jes z mojmu naredu 13.500km in mi je zaribal r-6 pa bi gotov ene 3x vec zdrzala. Tko da ne vem ce je glih sam v obratih fora?
Zok Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 2T ma najvrjetnej tud manjse dele, se prej obrabjo, pa tud mazanje je nekok slabse pa to (4T ma crpalko za olje+filter, pa to)... ne vem tocn, aprilie nikol niso ble nevemkva vzdrzljive, v bistvu nubeni 2T motorji ko so nevemkva naviti niso vzdrzljivi... :angry:
Grilzz Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 (popravljeno) povzetek: 2T -> zanič 4T -> zakon :D Odvisno pri kaksni kubaturi in kaj želiš od motorja. 125 ccm čoper najbrz nima smisla da je 2T saj ciljna skupina kupcev čoperjev ne bo tiščala motorjev do amena. Medtem ko 125 ccm cestak mora bit 2T. Popravljeno Junij 1, 2003. Popravil Grillz
gas gas Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 povzetek: 2T -> zanič 4T -> zakon :D Odvisno pri kaksni kubaturi in kaj želiš od motorja. 125 ccm čoper najbrz nima smisla da je 2T saj ciljna skupina kupcev čoperjev ne bo tiščala motorjev do amena. Medtem ko 125 ccm cestak mora bit 2T. Čist prov maš!! :P
marem Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 tudi poraba bencina je pri 2T veliko večja in več je tudi emisij, ki jih ostane. Skratka izkoristek goriva samega je pri 4T veliko boljši!!!
Zok Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 mashina manjsa od 350 ccm mora OBVEZNO bit 2T!! drugac je presvoh!! B) radsehitrvozimpress ;)
denZ Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 mashina manjsa od 350 ccm mora OBVEZNO bit 2T!! drugac je presvoh!! B) radsehitrvozimpress ;) razn za kake dedeke ki se vozjo 80kmh :D
gas gas Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 mashina manjsa od 350 ccm mora OBVEZNO bit 2T!! drugac je presvoh!! B) radsehitrvozimpress ;) to je pa spet odvisn od vrste motorja! :D
gas gas Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 Aprilia RS500, 2T, 110KM :P 50 misleš!?! :D
Jerry_exc Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 Aprilia RS500, 2T, 110KM :P sam poraba more bit pa tud astronomska :blink:
igralec Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 Aprilia RS500, 2T, 110KM :P 50 misleš!?! :D Ma ne, 50 mi v garaži čaka, da zariba. Samo še to ni nikol, ostalo sva že vse skozi dala :lol: RS500 naj naredijo za foro.
rude Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 men pa neki ni cist jasn pr 2T. Zakaj ma tolk manjso zivlensko dobo ceprav se recimo moj vrti do 11.500 obratov, ksna R-6 pa tud do 15.000, pa sem jes z mojmu naredu 13.500km in mi je zaribal r-6 pa bi gotov ene 3x vec zdrzala. Tko da ne vem ce je glih sam v obratih fora? 2T ima pri 10000 obratih tudi 10000 delovnih taktov, 4T pa polovico manj, kar pomeni, da je tudi toliko manj obremenjen. Drugi problem je še mazanje, kar so že drugi napisali. LP - Rude
CAPIROMZY Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 Men je glavna razlika v enakomernem pospeševanju, ki ga ima 4T motor. Zato tudi ne kupujem več 2T motorjev. Pol morš pa še tisto kurč... mešanco delat pa olje je drago ko pes... V glavnem 4T --zakon ;) B)
Unknown Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 Aprilia RS500, 2T, 110KM :P to si pa kr mal konj reku, jes pravm da bi jih mela tm okol 140 :D
igralec Objavljeno Junij 1, 2003 Objavljeno Junij 1, 2003 (popravljeno) Aprilia RS500, 2T, 110KM :P to si pa kr mal konj reku, jes pravm da bi jih mela tm okol 140 :D Greva jo nardit pa prodajat za 2 mio na komad ;) Engine Type twin-cylinder, two-strokes, liquid-cooled. Light alloy cylinder, lamellar induction Bore and Stroke 403 x 390 mm. Displacement 499.7 cubic cm. Power Output 145HP@12.500RPM Compression Ratio 12:1 Carburettor 54 mm modified flat slide Mikuni Ignition electronic with capacitive discharge Start-up electric Generator 12V-85W Lubrication separate, with variable capacity pump Clutch multidisc in light alloy oil bathed Gearbox 6 speed Primary transmission helicoidal tooth gear Secondary transmission chain Frame double bearing beams in hight resistance steel Suspensions front: telehydraulic fork with central pin ř 30 mm., travel 110 mm. rear: hight resistance steel swinging arm with hydraulic monoshock absorber, travel 110 mm. Brakes front: single disc ř 290 mm. rear: single disc ř 220 mm. Tyres tubeless; front: 120/90 x 16"; rear: 180/80 x 17" Rims in light alloy, profiled for tubeless tyres;| front 2.15 x 16"; rear; 2.75 x 17" Dimensions maximum length 2075 mm. maximum width 640 mm. maximum height 1090 mm. wheel base 1280 mm. Dry Weight 155.5 kg. Fuel tank Capacity 16.2 litres (reserve 2.5 litres) hehe :rolleyes: Popravljeno Junij 1, 2003. Popravil igralec
Ice Objavljeno Junij 2, 2003 Objavljeno Junij 2, 2003 Aprilia RS500, 2T, 110KM :P to si pa kr mal konj reku, jes pravm da bi jih mela tm okol 140 :D bimota V-due.
Unknown Objavljeno Junij 2, 2003 Objavljeno Junij 2, 2003 ja sam se porabo si pozabu napisat, pomoje da bi bla tm ene 20l/100km pa liter olja na 100km :D
BlazS Objavljeno Junij 2, 2003 Objavljeno Junij 2, 2003 Sam je pr 4T bl problem k ti crkne. Pomojem dost drazji pride popravilo pa tezje je popravt kot pa 2T
jrk0 Objavljeno Junij 2, 2003 Objavljeno Junij 2, 2003 Brakes front: single disc ř 290 mm. single? clovek, ne no:((
igralec Objavljeno Junij 2, 2003 Objavljeno Junij 2, 2003 Eheh, to so specs od RS50 :P Pa ene par stvari je x 10 :lol: Kaj ti bojo fajn diski, sej samo gas spustiš ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se