Skoči na vsebino

nasveti :)


Priporočene objave

Objavljeno

Najprej en lep pozdrav vsem skupi, k sm nova tle.. :)

Pišem zato, ker si močno močno želim, da bi en dan tud jst vozila en fajn cestni motor... samo se mi zdi da sm si zadala en tak, malo večji in zakompliciran cilj, glede na to da sm študentka in mam 19 let.. torej zdej kar bi rada od vas, so kaki nasveti in podpora v tem, da ne obupam prehitro, k se mi res zdi malo težko...

moj namen je bil brez kakega prevelikega znanja tak:

najprej seveda narest izpit.. se mi zdi da lahko delam zdej samo do 125? al se motim? no to mi ni lih všeč, k bi ga vsaj do 350 mela :( to pa zato, da bi si najprej kupla za začetek en 250 motorček, po možnosti kakega bolj športnega.. če ne pa so mi najbolj priporočali kawasaki zzr 250... in vi?? :)

no pol pr 21, če sm kolkr tolk fajn obveščena, ga lahko nardim do neskončno.. pol bi si pa kupla neki cestnega, 600 kubičnega...

zdej pa je tle še en čist miiičkin problem... :)) dnar... :) vi, k ste bolj u tem, mi povejte, kolko bi rabla da se spravm na cesto (vključen izpit, motor, (125 oz. 250... rabljen... lahko tuji 93, 94 letnik.. lih da se navadm), čelada, rokavice, čevlji, kombinezon, registracija... bom obupala že med pisanjem ;((

problem je v tem, da bi morala delat med faxom, pa se bojim da bi šow pol fax po gobe... če pa ne kupm motorja, pa jst :)

dobro to je za prvič vse, uzivajte v lepem vremenu in previdni voznji!!

lp, devilish

Objavljeno

za 250ccm mas tko sam dva sportna motorja, aprilia rs 250 pa ta kawasaki zzr250. sam ne vem, jes mam rs 250, dobr stegne, tle se pa pocas dobre lastnosti nehajo.

Objavljeno

devilish servus! B) Cestitkam za prvi post! :D

Prebral tvoj prvi post...

in ker te nebi rad takoj prestrasil ti samo potihem recem... :unsure:

malo prebrskaj forum. ;) :)

Mam obcutek, ne, nimam ga, vem, da smo ze kar nekaj napisal na to temo ;)

Srecno pri vsem (fax, motor, denar, izpit, ljubezen...)

Objavljeno

:) Unknown, verjamem da vam ne manka fajn punc to na forumu..

max - bom pogledala, sam bolj zanimivo je tko, ce vprasam... spoznam ljudi... ce bi pogledala ze na zacetku, ne bi mela (se) razloga za napisat moj prvi post :P drgač pa hvala za vse zaželjene sreče, tebi enako :) vsem skupi pa še enkrat, res želim previdno vožnjo, k me hudo strese vsakič ko slišim kej žalostnega... :unsure:

area - hvala :)

sicer sm pa tud jst v predracunih racunala kak 1.400.000... zdej bo treba sam se pogruntat kako zasluzt to cez sol. leto :) do takrat se pa priporocam za kako voznjo, obljubim da bom pridna, da bom vestno pozdravljala nasprotivozecesemotoriste, da si ne bom med voznjo ogledovala mojih nogavic in tako nic hudemu vozniku zamenjala smer voznje.... pa izkusenj mam tud ze kar dost.. :)

aja in glede 250ccm - a je rs250 res tolk bolj fajn, al ce realno pogledamo, ravno k lahko izbiram samo med dvemi, prevec ne morem falit? :)

sej ubistvu ne vem niti če bi že lahko to vozila pr 19ih... jaaa max, bom sla pogledat pravila delanja izpita za motor :) k če ne, pol pa nč druzga kot 125 :(

lepe sanje tistim, ki še niste šli spat :)

papa

Objavljeno

Čuj dekle.Ta žur ni ravno poceni,ampak to si očitno že sama spoznala.Vendar če si res zagreta(in pripravljena na žrtve...)bo tudi cilj slejkoprej dosežen.Sam sem najprej napravil izpit ker mi je bilo nerodno kupovat motor brez njega(ni pa vedno ta vrstni red...)Ko sem izpit napravil,ni blo več dnarja za motor(objektivne težave) Pol sem dolgoooo kupoval opremo,ker sem vedel da bo nekoč tudi motor pri hiši in se je tudi res pojavil.Jaz ti svetujem da nekako izpit spraskaš pol pa kupuješ opremo v okviru možnosti(če te nakup motorja prizadene do temeljev in se pol voziš z rutko in v kopalkah je bolj žalostno...)Motor lahko pride tudi kasneje,fax je sigurno prioriteta!Lohk si pa med študijem dobiš frajerja z motorjem pa se mal potolažiš...dokler ne dobiš svojga konjička.Pa nikar ne obupat ker nimaš takega očija kot moja kolegica ki pravi"sem morala očiju 14 dni težit,da mi je BMWjčka kupu...."LP FLY

Objavljeno

Jas nevem, kaj bi ti priporočal. Novi ZZR-ji sicer niso razmajani, so pa rabljeni prave ruševine (ker jih vsi navijajo v obrate). RS 250 je pa dvotakter in ravnotak naletiš na stroške. Pomoje bojo vedli lastniki kaj več povedat. Nobedn ti ni odgovoril glede izpita. Če se ne motim je po novem že tako, da posamezni razred več ni omejen na kubikažo, ampak na maso glede na konjske sile (0,13 kw/kg - upam, da je podatek pravi). In če se ne motim lahko torej kupiš tudi zablokiranega Kawasakija ER-5 Twisterja (naked motor), Suzukija GS 500 in mogoče še kakšno igračko. Finta je v tem, da so 250-ke sorazmerno zelo drage, glede na ostale motorje. Najboljše je nardit izpit za A1, počakat dve leti, da dobiš neomejeno in potem it v nakup kakega Kawasakija ZX-6R. Tega smo meli doma, zdaj ga vozi ena punca in ji kar dobro gre (lahek je in primeren za ženske). Meni osebno je motor všeč, čeprav bi mogoče mel raje kaj druga (predvsem zaradi navora), ki ne utruja tako. Tega Blackbirda, ki imamo zdaj je prava poezija proti tistemu (vsaj nobenega od naju s fotrom ne bolijo več dlani). No, odvisno kaj rabiš. Če bi rada dirkala skozi ovinke je boljše kaki 600-tak, če pa rabiš navor, hitrost in udobje za daljše ture pa mogoče kaj večjega. Ampak tebi bi vseeno svetoval nekaj lahkega in krajšega za manevrirat (beri cca 170kg suhe teže). Po vseh testih, ki sem jih prebral je Suzuki SV 650 še nekak najlažji za začetnike. Tule pa še slikca:

Stari model: IZBRISANA FOTKA ZARADI VELIKOSTI!

Novi model (zadek)

http://www.moto-station.com/mig/albums/Mot..._2003_st7mz.jpg

Novi model (spredek :) )

http://www.moto-station.com/mig/albums/Mot..._2003_ac1mz.jpg]http://www.moto-station.com/mig/albums/Mot..._2003_ac1mz.jpg

(bil prisiljen odstraniti sliko, ker je preširoka - Brrrm)

Objavljeno

Če greš sedaj v avtošolo boš delala izpit, A do 25kW ali 0,16 kw/kg.

Tako da pozabi rs 250.

Objavljeno

tud jest osebno ti swetujem twisterja je krasen za vozit (z njim sem opravljal izpit), dosti žensk ga ima je zelo vodljiv in precej lahek ima sicer 500 kubikov ampak se ga da dobit zablokiranega in s tem tebi dosegljivega(po dveh letih greš normalno na servis in ti blokado vn dajo leti do 190 po števcu), je pa "zelo" (kakor za koga) poceni nov 1.200.000, rabljen recimo 99 letnik full ohranjen pa pomoje za ene 800.000-850.000 siter_yves_akermann.jpg

meni je bil zmeraj všeč, kar se izpita tiče pod 100.000 sit ne bo šlo, oprema pa je odvisna, saj lahko kupiš čelada za 20.000 sit ali pač za 180.000 sit, samo tle se moraš zavedati da se kvaliteta plača in naj ti pri opremi ne bo žal denarja !!!!

PS dobrodošla med nami,...

Objavljeno

rad berem, dajte malo zožit zapise, ker se mi zdi da je kot na pisalnem stroju, do neskončnosti pol pa v naslednjo vrstico.

dobrodošla med nami, najprej na izpit, pol pa čelado in jakno, pa komu na zadnji zic, denar pa na banko (mislim da je bolje za štumf) pol pa mofo.

Objavljeno

Ej boyz, cool down. Dekliča zanimajo zagonski stroški pri preobrazbi v tapravga motorista, ne pa da spet vsak svojo kobil©o hvali.

Nekje sem zasledil znesek 1.4 MIO, da postaneš motorist. No, to številko bi z lahkoto prepolovila (rabljen ZZR okoli 600 k SIT ali celo manj, izpit dobrih 100 kSIT), oprema pa, kolikor se znajdeš. Če počakaš recimo do IMOT-a, se tam lahko predpisano oblečeš (sicer ne po zadnji modi) za manj kot 150 kSIT, tudi tuji moto centri na tem forumu že večkrat opisani te oblečejo mnogo ceneje kot pri nas.

Sploh pa, SPIDI ti je napisal, kakšen izpit lahko v danem trenutku narediš, in v tem segmentu za nakup motorja nimaš prav velike izbire.....

Objavljeno

tako kot je rekel lojzi...znesek 1.4 mio SIT je popolnoma dovolj za soliden motorček in opremo ki spada zraven.

jest mam tkole urihtano:

1.2 mio za moped

40.000 sit za čelado

10.000 sit za rokavice

30.000 sit za jakno

100.000 sit registracija

1.400.000 sit

tko na okroglo ;)

potem pridejo sicer se prckarije kot so podkape, pa vizirji, pa kake hlače s ščitniki bi ble tud fajn, pa kufri in podobno, nove gume, blahblah......potem pa malo več nanese :(

naši punci manjka sicer še izpit ampak zadevo nad črto lahko malo oklaesti...recimo pri mopedu...pa smo zmagali!

Objavljeno

no uglavnm rs 250 ne kupit ker bos mela dost vec stroskov kot s katerim koli drugim motorjem, razen ce dnar ni ovira :)

Objavljeno

Sam sem lastnik ZZe-ja 250 in sem bil pred tremi leti v isti situaciji kot ti (študent, želja po motorju, izpit, le 22 sem bil star... :rolleyes: ).

Najprej naredil izpit..., nato našel delo preko študenta,... delal eno leto in pol, šparal, postopoma kupoval opremo...

No, zdaj imam že drugo leto ZZRja 250 in sem zelo zadovoljen.Aprilia RS 250 po tanovi zakonodaji ne pride več v poštev, pa tudi drugače ta motor ni za začetnike + drugi razlogi (drago vzdrževanje, 2T,...)

ZZR 250 je trenutno najcenejša varianta za vstop v cestni motociklizem - dobiš že za 600.000 sit letnik 99, malo boljše tja do 700.000. Sam sem prevozil z njim že cca 14.000 km in gre ko urca. Dobra lega na cesti, dober položaj sedenja - sploh za punce, ki drugače ne dosežejo do tal..., nizki stroški registracije (vse skupaj 40.ooo sit)...

Moraš pa res pazit od koga ga kupiš, saj se motor res vrti do 16.000 obratov, max hitrost 175 km/h pa je že okrog 14.000 rpm. Če motor kot neumen začetnik non-stop držiš nad 12.000 rpm, ga boš slej ko prej zjebal... ;) Jaz svojega vozim do 10.000 rpm - cca 130 km/h. Redno menjam olje (motul) in zadeva gre...

V vsakem primeru pa vzemi pri nakupu s seboj izkušenega motorista, pa obisk servisa tudi ne škodi...

Pa vso srečo pri vstopu v motorizem... :D

Objavljeno

Se ful strinjam z Lojzetom, da se da pridet v motosvet tudi precej ceneje. Sem pa sam tudi student in vem, da ke za vsazga studenta 1,4 mio ZLO ZLO velik denarja, seveda pa odvisi tudi od studija in resnosti.

Kaj pa razmislek o drugem tipu motocikla ala chopper, kjer je veliko vecja ponudba, kar pomeni tudi nizjo ceno in pa lazje se najde ohranjena masina. Je tudi manj stroskov. Seveda stvar ne leti 200km/h ampak jst sem na tak nacin lepo pristal med motosvetovci. Skupne voznje niso bile kljub manjsi prostornini nikakorsen problem (OK mogoce enkrat al pa dvakrat :rolleyes: :P )

Moje mnenje, studentu je sicer lepo, a se lepse, ce se zna dobro prilagajati. Skratka za 800 000 SIT se da zlo lepo z motosvetovci po svet preganjat B)

Lp in srecno

Objavljeno

waw kolko vsega :) zdej sm že mal zamešala vse skupi, tko da ponovim vsebino... če nardim zdej izpit lahko vozim (kar je na 125) samo zzr 250, sm prow razumela? oz. kar mi je ze malo bolj vsec, tudi twister 500 zablokiran? (to je kawasaki, ne?)

ce ne hvala za vse podbpore in nasvete, k se clovk brez rockerfellerja doma in motorističnih staršev, takoj počuti malo boljše ko sliši par podobnih, USPELIH zgodb :)

torej, najprej se bom odpravila po izpit, in to se letos (se prej pa po delo na studentski servis :rolleyes: ) pol bom med dolgim, napornim, delovnim letom počasi kupovala opremo... in šparala za motor :) (jst sam upam da mi rata...)

na koncu pa, ko bom lahko delala do neomejeno... in ko bom zasluzla denar za naslednji nakup motorja, bi pa zelo rada mela, kot sm rekla... ne endurota, ne coparja, ne nakeda.... ampak enga cestnega :) pol mi boste pa se za to malo svetovali, k sm slisala da so recimo kawasakiji najbolj "neprimerni" za napake motorista... honde pa obratno... pa na fitnes bom prej morala, da ga bom sploh drzala lahko - torej kaj je lazje... itd... samo do takrat je se dolgo... no upam da ne :)

Objavljeno

Kot 19. letni otrok boš lahko delala le, edino in zgolj izpit A do 25 kW ali 0,16 kW/kg.

To te bo stalo tam okoli 100000 tolarjev.

Potem pa bo verjetno najbolj smiselna nabava copperskega stila motor, kjer sta masa in moč motorja običajno kar dobro zakonsko uravnoteženi. Od Viragotov 250 dalje.

Rabljenih in uradno zaprtih bolj cestnih mrcin je pri nas ta trenutek bolj malo na sekundarnem trgu.

Najenostavnejše usnjene cunje in obutev na Intermotu v februarju 2004 tudi ne bi smele preseči 100 - 120000 tolarjev.

Torej, za sovoznico (s cunjami) rabiš tam nekje 120000 tolarjev.

Za kvalificirano sovoznico (cunje + izpit) rabiš do 250000 tolarjev.

Za kvalificirano voznico (cunje + izpit + motrček) pa, ne vem, kakšne so tvoje želje in zmogljivosti, verjetno tu nekje do milijona vse skupaj (ker je stvar treba tudi registrirati in na kakšen servis peljati in kakšno gumo kupiti).

Pozabil čelado. Nekaj srednjega, 50000 tolarjev.

Vmes prebral tvoj spodnji post. Čelado si kupi še pred izpitom, ker tiste avtošolsske so bolj tako. Jaz sem jo dal le enkrat gor, potem pa doma takoj lase prat in v trgovino in po čelado :D

Objavljeno

Noja, vsi motorji znajo bit nevarni, če jih vsaj malo ne obvladaš. Mogoče bi izpostavu dva, ki sta za malenkost zahtevnejše motoriste: Kawasaki ZX-6R (presvinjske bremze) in Yamaha R1 (pri tej sem pa slišal, da ne dopušča večjih napak). Jast sem se za vstop v svet motociklizma odloču za skuter (ker mi finance več ne dopuščajo) Gilero Runner 180ccm, ki je poceni za vzdrževat in zlo dobro leti (pa še lahek je). Je pa res, da nimam sreče in so mi ga že maznili tut. Kasneje, ko bom mel dovolj izkušenj (s prejšnim skuterjem sem naredu cca 30.000km) si bom pa privošču kaj potovalno-športnega (Bandit 600 ali Fazer 600) al pa kakega allrounderja (Suzuki V-Strom). Pri slednjem me moti edino prevelika kubikaža (1000 ccm), ki zahteva svoj davek pri zavarovalnini.

Objavljeno

@ tomozuki: ne begaj deklica s takimi a la ZX-6R in R1. :rolleyes:

@ devilish: poslusaj brrrma in lojzija.sta sicer stare sablje,samo stare in se vedno zive! izpit,oprema,oprema,oprema potem motorcek.kot ti je rekel brrrm A do 25 KW (0,16KW/kg) in cenovno ne prezajetno tako v nabavi kot v tekocih stroskih.naj ti bo se vsec in zmagala si.podpore bos tukaj dobila se in jos,samo oglasi se.uzivaj.

Objavljeno

ice - sej me ne bega tomozuki z ZX-6R in R1.... :) ubistvu je R1 že neki časa meni osebno najlepši motor... pa Ninja mi je všeč, pa Honda 900... recimo ti trije najbolj... samo (vsaj R1) mislim da bo ostala samo v moji glavi, k mi deluje malo prehuda žvaw, sploh pa sm jst za njo absolutno brez izkušenj in da ne omenjamo tega, da je tud držat pomoje ne bi mogla :) je pa alternativca R6, ne? :) ne vem.. itak se "bojim" motorjev, k mislm da bom morala poleg izpita in opreme, pred nakupom motorja se kak mesec v fitnes zavit :)

torej bom poslušala brrrma in lojzija in vse ostale... najprej delo, pol celada, ne? :) pol izpit, pa spet delo, aja pa fitnes in motor :D aja sam še neki... a pol twisterja bi lahko mela al ne? k jst se na te kw/kg bolj malo spoznam, k ne vem kolk tega majo motorji, tko da tle bi rabla pa vašo pomoč - zato samo ne vem niti kaj mam na izbiro... :)

Objavljeno

recimo kawa EN 500 ima po podatkih 34 KW in 215 kg; to zdelis in dobis razmerje 0,1582 KW/kg.ta bi ustrezal.ER-5 je mogoce kje blizu.ostati moras pod magicno mejo 0,16 KW/kg in vse bo A-ok.v bistvu lahko tudi kaksno vecjo "zwau". ;)

Objavljeno

develfish!

-izpit

-oprema

-Yamaha TW125 ali Suzuki VanVan!, ali pa kaj blokiranega kot so rekli-potem šparaj naprej!

te modeli zgoraj čisto btw, da se ti ne zgodi, da gledaš ko proti tebi drvita dva avta, eden A reg. eden PU reg. vštrič na cesti z dvojno polno črto, in ne veš kaj delat z bremzam in močjo! Zelim ti vso srečo v motociklizmu! Lp. J.

Objavljeno

ma ku fajn :)

sm ze pocas misnla obupat, dobro da sm prsla sm :) uglavnem problemcki se se kar pojavljajo, sm namrec pomisnla kam dat motor, glede na to da zivim v bloku? bo treba se garazo najet... al pa spoznat koga s hiso :) drugo je pa delo... torej najprej mi zazelte vso sreco pri iskanju dela, k tle kjer zivim se ga ne da dobit pod nobenim pogojem skorej... drugje je treba pa poskrbet za streho na glavo in hrano :(

bo ze, ne? vi mi sam vlivajte poguma, pa se vam, ce bo vse po sreci, drugo leto se na cesti prdruzim! :D

Objavljeno

Vse se da....sam z voljo...pa potrpežljivostjo...počasi se daleč pride...na opremi ne šparat...raje prišparaj na motorju....pa srečno...

Objavljeno

1. naredi izpit (čimprej ker se rešiš enega stroška)

2. delaj, šparaj in ogleduj motorje, cene, itd.

3. ne se preveč sekirat kakšen motor bi imela, vedno odloča razpoložljiv denar. po vstopu v EU bo pri nas na trgu rabljenih motorjev velik potres, cene bodo za večino modelov padle, izbira bo dosti večja, bodo tudi modeli za katere sedaj sploh ne veš da obstajajo.

TOREJ DA PONOVIMO VAJO, PRVO IZPIT, POL SLUŽIT, PA KO BO KUPČEK VELIK MOTOR KUPIT ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!