Aleron Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 če ste pa tako naračunali, potem bo pa že držalo ne?
Dirkac Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 ...hmm neki omenjate izpit za mal cez 100.000sit, nevem no ...a je 50.000sit mal, bratec je ravno zacel delat izpit in smo zracunal da z urami, zdravniškim, cpp, izpitno voznjo, pp ma od B, vstet tudi popust na gotovino in 15 ur vnaprejplacanih, pride 149.000sit (ce naredi z 17 urami kar je minimum danes) Kako to, da je treba naredit 17 ur? Jaz sem jih mel 5 in 6. uro izpitno, delal sem pa zraven izpita za avto. In me je prišlo nekaj več kot 50k. Res je le, da je bilo to pred dvemi leti, ravno po menjavi zakona.
Unknown Objavljeno Junij 11, 2003 Opozori Objavljeno Junij 11, 2003 ja od kar smo mi izpite delal so se stvari spremenile :D mislm da je zdej skor ista cena kot da bi sel izpit za avto delat
Gloga Objavljeno Junij 11, 2003 Opozori Objavljeno Junij 11, 2003 Tole cist tko btw povem, najbrz ze veste ampak probat ni greh: Izpit za moped pred cca. 4leti : 4000sit -//- "danes": cca. 30000sit Posteno an? lp
devilish Objavljeno Junij 13, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2003 mislim budale, cbr v roke nekomu ki ne zna vozit!!! PS: to ni namenjeno tebi, jasno da probaš, ampak idiotu ki ti je dal peljat. upam da se zavedaš da te je v resnici ogrožal in da mu vsaj NISI DALA!!! ;) :P :D :lol: <_< poslusi pervy... 1. ni budala in drugic ni idiot, in sploh me ni ogrozal... nekako se zacne ucit, ce ne na tujem motorju, pa na unem v avtošoli... mislm da folk ne ruši motorjev tam prvi dan, na to je računal pr meni... tudi jst naj ga ne bi zrušla... ah mi je sploh žow k sm omenla, k brezveze, brez vedenja situacije, pljuvaste čez človeka... ne takega delat, k ni lepo od vas, ok? uglavnem jst sm zdej u ljubljani, zato ni blo od mene glasu, k nimam interneta :( dns sm mela izpit, tko da sm zavila se na internet sproti... jst bom prezvela vikend za knjigami, vi pa uzivajte na svojih jeklenih prijateljckih kolkr se da... :) pa previdno!
motobaby Objavljeno Junij 13, 2003 Opozori Objavljeno Junij 13, 2003 Draga moja, da te mal potolažim, nisi edina v tem zosu. Jaz sicer motor že imam-problem je v tem da je to 125 ccm Yamaha (za ovinke super motorček, drgač pa nikamor ne gre). Drugi problem: letos sm že začela delat izpit pa mi je hitr kinte zmanjkal, tko da upam, da bom nadaljevala čim prej. Tut jaz sm še študentka - 22let. Ne najdem službe, pa da se je..... :angry: Sj drgač se pa kar velik vozim, ker imam moj fant motor tko da ni kakšne hude panike. Včasih se grem tut jaz mal s svojo yamahco mal na šverc pelat, sam je bedno, ko veš, da nimaš izpita in da je lahko velka pizdarija. Jaz bi ti svetovala, da najprej nardiš izpit, pol pa si kupiš opremo. Pazi, da bo kolk tok kvalitetna. Jaz sm dobila npr. rabljen kombinezon za 100 eur. Za nasljedno sezono pa sigurno nov pade-usnjen seveda. V glavnem, saj bo. Sam voljo pa željo je treba met. Pa velik sreče ti želim!
hotschko Objavljeno Junij 13, 2003 Opozori Objavljeno Junij 13, 2003 (popravljeno) Ne najdem službe, pa da se je..... :angry: mogoče je pa to TO ... motobaby s.p. :D :D ... res mi ne zamert ... je pač trenutno aktualna tema pri nas in sem se spomnu ... B) :D Popravljeno Junij 13, 2003. Popravil hotschko
igralec Objavljeno Junij 13, 2003 Opozori Objavljeno Junij 13, 2003 Veste, v ZDA mož (ki ima 600-900cc cestaka) ženi nabavi RS50, da se uči vozit :P Aprilia, kvaliteta ki zmaguje :rolleyes:
Unknown Objavljeno Junij 13, 2003 Opozori Objavljeno Junij 13, 2003 Veste, v ZDA mož (ki ima 600-900cc cestaka) ženi nabavi RS50, da se uči vozit :P Aprilia, kvaliteta ki zmaguje :rolleyes: ves kaj premislujem ce si nebi spremenu podpis namesto "bolj nas boste jebal vec nas bo" bi dal "aprilia, kvaliteta ki zmaguje" ne vem se, morm se mal prespat tole :D :D
Alla Objavljeno Junij 13, 2003 Opozori Objavljeno Junij 13, 2003 (popravljeno) Devilish, ne se sekiraj....točno tko kot si rekla...na enem motorju je treba začet....Tud jaz sem se za svojih prvih 400 m na "tapravem" motorju peljala s CBR-o......pa majo o tipčku, k mi ga je dal za peljat, tlele na motosvetu kar dobro mnenje.... ;) .....(na srečo ga nisem položila.....) Alla B) Popravljeno Junij 13, 2003. Popravil Alla
SiR Objavljeno Junij 13, 2003 Opozori Objavljeno Junij 13, 2003 Devilish, ne se sekiraj....točno tko kot si rekla...na enem motorju je treba začet....Tud jaz sem se za svojih prvih 400 m na "tapravem" motorju peljala s CBR-o......pa majo o tipčku, k mi ga je dal za peljat, tlele na motosvetu kar dobro mnenje.... ;) .....(na srečo ga nisem položila.....) Alla B) Jaz sem se tud iz prve vozil s Suzukijem SV650 :) in potem mal na šverc, pol pa kupil svoj fazer600, pol pa v avtošolo izpit delat, pol pa fazer1000, pol pa nardil izpit ... no al nekak takole je blo :)
Wobewt Objavljeno Junij 13, 2003 Opozori Objavljeno Junij 13, 2003 .....(na srečo ga nisem položila.....) Alla B) Yet! B) B) B) Mimgrede, maš muco še? :P Devil, vzem twisterja! Dobr stroj za štart, ko včasih GPZ 500S.
Alla Objavljeno Junij 13, 2003 Opozori Objavljeno Junij 13, 2003 (popravljeno) .....(na srečo ga nisem položila.....) Alla B) Yet! B) B) B) Mimgrede, maš muco še? Mimogrede....mam......... :) Alla B) Popravljeno Junij 13, 2003. Popravil Alla
Pravokotar Objavljeno Junij 14, 2003 Opozori Objavljeno Junij 14, 2003 Yep, ER5 zna bit čisto B) zadeva za začetek. Sm jo vozil v avtošuli & da glih prow od sebe. Bolj me bega vprašanje, koga to Alla ni položila??? :huh: Tipčka al mopeda?? :huh: :huh:
devilish Objavljeno Junij 18, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 18, 2003 home sweet home... :) sej se mi zdi da je tema počas že mal pozabljena, samo kej čem, če ljudje na ministrstvu za šolstvo mislijo da je najbolj fajn cajt za se učit poletje!! damn... sej ne vem več kaj povedat kot to, da vsem lepo hvala za nasvete... se bom potrudla... mislm da ste zmagali z ER 500... :) zdej sam še delat... :) sm celo neki najdla, ne preveč plačano, sam pa edino... pa to še na fitnesu... bom lahko tud jst malo zjala "u kaka ritka..." :D tipom sevede... B) drgac se bom pa potrudla ob sredah ne bit v centru ljubljane, k me mika kar skocit tja do koga, pa ga tko... milo pogledat :) :P papa
Alla Objavljeno Junij 18, 2003 Opozori Objavljeno Junij 18, 2003 Bolj me bega vprašanje, koga to Alla ni položila??? :huh: Tipčka al mopeda?? :huh: :huh: Motorja sigurno ne....... :rolleyes: B) Alla B)
bosstja Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 Yep, ER5 zna bit čisto B) zadeva za začetek. Sm jo vozil v avtošuli & da glih prow od sebe. Sej za začetek je verjetno res uredu. Samo ga pa hiter prerasteš! Se mi zdijo boljši yamaha diversion, SV 650 al pa bandit. Cene so si kolikortoliko podobne...
Teya Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 Kaj pa kaj takega? Motor je identičen kot pri ER5, stane malce več, ima pa tudi nekaj izboljšav (zavore in podobno). Pa še cestak je... če se ti pač dopadejo... Čisto objektivno mnenje - boljši je od ER5 :P Lp, Teya
Zok Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 no, pa se moja zgodba: zacel sem s frchijem, pol sm mel enga APNa specialko (sou ko zverina, skor nc ni mel originalnega), pol se vmes par motorjev (se enga frchija, itd.), pol pa prvi MOTOR ko sn se vsedu gor (in seveda tud pelu) je bla aprilia RS 125, odblokirana + kompleten giannelli + polirani kanali in take malenkosti, da je sou po stevcu 195-200 (to o hitrosti ste pravkar zvedl iz prve roke!). ne slisi se hudo, ampak res ni zacetniski motor, ce mene vprasate! treba je res zaceti postopoma! vglavnem, js sn cist znoru, zacel kupvat opremo (ledvicni pas, rokavice, boljso celado, in take malenkosti - kuk mi je stipendija dovoljevala - takrat sem bil v prvem letniku), naredil sem izpit, in si kupil Aprilio AF1 Futuro 125. mislim, da je 125 cc cestak za prvo leto kar dobra odlocitev (seveda, ce ti je skoda denarja za registracijo, za bencin in popravila pa ne). ko mi je poknil batni obrocek, sem ga se malo sfriziral (25 gramov lazji bat s tanjsimi, kromiranimi obrocki, glava spuscena za 0,8 mm, polirani kanali, vecji vstopnik zraka v airboxu, odprt RAVE ventil, dvignjena igla v uplinjacu in se nekaj malenkosti, DPM izpuh pa je ze tako prej imel), in tako ima po teoreticnih izracunih nad 42 konjev (30+ kW), v prometni pa se vedno pise 20 kW, ceprav je ze originalen imel 25 kW. zdaj se pred njim poserje vsak ZZR 250, in vsaka blokirana zadeva, pa ceprav nisem med najlazjimi (189 cm, 95 kg). aja, se to, masa je le 117 kg, pa ceprav ga je na pogled kar nekaj skupaj. pa zavore ima tudi kar hude, ko se jih navadis so zakon, sam pol pa kake endure enostavno ne znas vec peljat, k se ti vse zdi tak ozko, visoko in brez bremz... :) mislim, da je ER5 lustkan motorcek, kako se vozi ne vem, stroski z njim niso visoki, je pa registracija dvakrat vecja kot za kako 125ko, ki jo dobis ze za 300 jurjev. na tvojem mestu bi zacel s 125 cc cestakom, konec koncev ze te majhne "cebelice" (ki so lahko prave rakete) potegnejo dosti bolje kot vsak avto in kot vsak blokiran motor, in so kot nalasc za pridobivanje izkusenj. ce si pa bolj nore sorte (tak ko js), ti bo pa itak cez eno leto postal prevoh, pa mas pol dve moznosti: al ga friziras (tak ko js), al pa kupis kaj mocnejsega. jaz o mocnejsih zadevah zaenkrat se ne premisljujem. imeti pa moras sreco (in trezno glavo) pri nakupu, da ne kupis kake drvarnice. na tvojem mestu bi najprej kupil kakega 125 cc 2T cestaka, kasneje pa 500/600 ccm. LP, Zok aja, se to, zadnjic sva se kakih 10 km preganjala z enim ZZR 600, in dokler nisva prisla do kak kilometer dolge ravnine, mi ni usel. vozne lastnosti teh 125kubicnikov so na tako visokem nivoju, da jih marsikdo ne zna vec izkoristit!
devilish Objavljeno Junij 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 waw, nimam se nit izpita, pa smo ze kar do 650ccm motorja prsli... :) 21 let bom mela pa sele drugo zimo.. ;( ben uglavnem, mal je fora tud v tistih 40k razlike pr registraciji... se mi zdi da sm nek gledala, pa da je 600 od 500 drazja za 40000.... kar pa je za moj žep ena cela štipendija... :) sploh pa tudi tale GPZ mi ne zgleda slabo... še posebi k je edini k ma mal "priduha" cestnega motorja.. :) woops.... ni blo pa nč govora o njem.... ker...? se vedno bolj priporočate ER500? :)
Teya Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 Ker dečki nimajo pojma kaj je to GPZ.... :P A mi ne verjameš na besedo? Motor v GPZju je identičen tistemu v ER5 in EN500 (a je EN?-čoperčka mislim)... Edina razlika je to da je ta pač oblečen v cestaka... pa boljše zavore ma (ne da se mi razlagat). Poglej malo pa internetu, sej si velika punca! ;) Aja, pa mimogrede pred blokom mi stoji en tak, sicer malo starejši kolega od tega na sliki... in voziti se z njim je... zelo zanimivo, sploh pa za začetnika... LP, Teya
Zok Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 Ker dečki nimajo pojma kaj je to GPZ.... :P ... ... ... pa boljše zavore ma (ne da se mi razlagat). ... ...sploh pa za začetnika... LP, Teya GPZ je ze star, znan model, poglej po salomoncu, dobis tud letnike '87, ce se ne motim. zasnova je stara, tehnika je stara, itd., kar pa ni niti priblizno slabo. zasnova je namrec preizkusena, in znano je, da so masine skoraj neunicljive (nacelo "tankas in vozis"). tudi meni ga je ze marsikdo priporocal za naslednji motor. zavore. zadnja zavora mislim, da je enaka, prednja tudi, le da sta spredaj dva zavorna koluta (es ist viel beßer!! :) ), kar je super. mislim, da imata ER5 in ZZR 250 enake zavore, ce se ne motim?!? vsaj na pogled izgleda tako. nasplosno je GPZ 500 znan kot dobra izbira za dekleta (manjse rasti) in zacetnike, ker je lahko obvladljiv, in ni brutalen. vseeno pa se mi zdi za moje pojme registracija predraga (raje damta isti denar za bencin). konec koncev placas skoraj toliko kot za majhen avto, prostora pa zavzemas na cesti 2x manj, ceste manj unicujes, okolje manj onesnazujes, itd.
marem Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 vseeno pa se mi zdi za moje pojme registracija predraga (raje damta isti denar za bencin). konec koncev placas skoraj toliko kot za majhen avto, prostora pa zavzemas na cesti 2x manj, ceste manj unicujes, okolje manj onesnazujes, itd. Zok sam to je pa že druga tema ;)
Teya Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 zavore. zadnja zavora mislim, da je enaka, prednja tudi, le da sta spredaj dva zavorna koluta (es ist viel beßer!! :) ), kar je super. mislim, da imata ER5 in ZZR 250 enake zavore, ce se ne motim?!? vsaj na pogled izgleda tako. Spredaj ima GPZ dva diska, ER5 samo enega, zadaj pa 1 disk, ER5 pa ima boben.... Med drugim je tudi nižji sedež... zame pomembna informacija... večji rezervoar... GPZ ima 60konjev, ER5 50...in še in še... Vredno 100kSIT več...
Zok Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 zadaj BOBEN na CESTNEM (naked) motorju?!? (kruto..) ja, 20% vec moci se hudo pozna! sicer pa to lahk nardis tud z boljsim auspuhom, povecanim vstopnikom za zrak v airboxu in nastavitvami uplinjaca... B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se