SiR Objavljeno Junij 8, 2003 Opozori Objavljeno Junij 8, 2003 Ne vem, kolikoja kdo seznjanjem s projektom: na spletnih straneh najbolj priznane nemške motorevije Motorrad imajo tudi obsežno zbirko podatkov o tem, kje se nahajajo z bitumnom zaflikane ceste, ki so nevarne za vožnjo ... Uredniki revije so bili namreč lani na INTERMOT-u pobudniki akcije za zbiranje podpisov, s katerimi bi dosegli prenehanje flikanja cest z bitumnastimi kačicami... Na spodnjem spletnem naslovu pa prostovoljci zapisujejo vse nevarne in z bitumnom poflikane ovinke in cestne odseke... Skratka - sanimivo :) http://212.86.161.2/MRD/Bitumen/bitumen.htm
Tiger Objavljeno Junij 8, 2003 Opozori Objavljeno Junij 8, 2003 LP Ja, bi si moral mal pri nas ceste ogledat pol bi jih šele bolela glava :o :angry: :(
Thundercat Objavljeno Junij 8, 2003 Opozori Objavljeno Junij 8, 2003 Ti nemci sploh niso neumni...sam rezultat pa ne vem kak bo....
andrej Objavljeno Junij 8, 2003 Opozori Objavljeno Junij 8, 2003 V večini primerov bitumen ni tako nevaren kot ga nekateri prikazujejo. Da motor zdrsne je potrebna razen velikega kota nagiba tudi precej široka zaplata bitumna. Bitumen pa se običajno naliva v vzdolžne kače -- če guma zdrsne prečno se že po nekaj cm ujame. Zanimivo bi bilo videti kako raziskavo o vzrokih nesreč na bitumnu... domnevam da večina zaradi panike..
ceco Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 V večini primerov bitumen ni tako nevaren kot ga nekateri prikazujejo. Da motor zdrsne je potrebna razen velikega kota nagiba tudi precej široka zaplata bitumna. Bitumen pa se običajno naliva v vzdolžne kače -- če guma zdrsne prečno se že po nekaj cm ujame. Zanimivo bi bilo videti kako raziskavo o vzrokih nesreč na bitumnu... domnevam da večina zaradi panike.. Panika pa je bila povzročena z bitumensko zalivko. Niso vsi Rossiji z motorji na cesti. Cesta mora biti poštimana za vse povprečne udeležence v prometu. Tole zbiranje podatkov je sicer zelo fino, ampak si ne predstavljam da si bom na 500- 600 km roadbooku pisal še to, kje so bitumenske zalivke. Guma se sicer ujame nazaj, ko je konec zalivke, če si pa hiter in imaš dooolg motor pa nedirkalen geštel, pa ženo in prtljage za tri tedne (ženo za nedoločen čas prosim) ti pa motor zaniha da je veselje. Vsaj meni. Če mislijo cestarji vztrajat na teh zalivkah, bodo morali postavit tudi ustrezne prometne "ZALIVKA" znake, ekskluzivno za motoriste. Posebne pa tudi za sfrezane ceste, ki pri nas in na HR kar ostanejo samo sfrezane.
Ice Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 V večini primerov bitumen ni tako nevaren kot ga nekateri prikazujejo. Da motor zdrsne je potrebna razen velikega kota nagiba tudi precej široka zaplata bitumna. Bitumen pa se običajno naliva v vzdolžne kače -- če guma zdrsne prečno se že po nekaj cm ujame. Zanimivo bi bilo videti kako raziskavo o vzrokih nesreč na bitumnu... domnevam da večina zaradi panike.. andrej,se ne strinjam.za zdrs je dovolj ze 5 mm siroka "zaplata" (zalivka) bitumna.ce je se neizkusenost igri..... potem je mozno vse.je tudi odvisno od hitrosti in kota nagiba motorja. v AUT sprobavajo ze nekaj let zalivke na umetni bazi.koeficient oprijema (utora?!) je enak normalnemu asfaltu in v vrocini ta material ne spremeni te lastnosti.za motoriste je to najbolj pomembno.
Ice Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 Posebne pa tudi za sfrezane ceste, ki pri nas in na HR kar ostanejo samo sfrezane. sfrezanost ceste je veliko manj "nevarno" kot bitmenske zalivke; na sfrezanem motor sicer rahlo plese vendar ne zrdsne.
easyrider Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 ... ko že ravno govorite o bitumenskih zalivkah ... ... cesta Sevnica - Mokronog je pred kratkim dobila te dodatke ...
ceco Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 Posebne pa tudi za sfrezane ceste, ki pri nas in na HR kar ostanejo samo sfrezane. sfrezanost ceste je veliko manj "nevarno" kot bitmenske zalivke; na sfrezanem motor sicer rahlo plese vendar ne zrdsne. Srce moje, ne vem če je 1/2 metra plesanja levo in desno v tunelih po dolenjski avtocesti pri 100 km/h še rahlo plesanje - original in OEM Dunlop 206 na Valkyrie. Z zamenjavpo tipa gum sicer problem rešen. Bomo sedaj kupovali in izbirali gume še za zalivke in pofrezane ceste?
Ice Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 :huh: in kaj naj jaz zdaj? v AUT,v DEU, v HUN,v CRO,v FRA,v ITA nisem imel nobenih problemov s poplesavanjem na sfrezanih odsekih cest.kaj v sloveniji ne znajo frezat?! :blink:
ceco Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 :huh: in kaj naj jaz zdaj? v AUT,v DEU, v HUN,v CRO,v FRA,v ITA nisem imel nobenih problemov s poplesavanjem na sfrezanih odsekih cest.kaj v sloveniji ne znajo frezat?! :blink: Počasi in po vrsti. Praviš, da je pofrezana cesta manj nevarna od bitumenskih zalivk. Jaz pa pravim, da temu ni čisto tako in je pogojeno s tipom motorja, gumami, obteženostjo... iz lastne izkušnje. V kateri državi se to dogaja pa sploh ni važno, razen če si hotel povedati, kje vse si se že vozil. Dvomim, da v SLO sami izdelujemo freze za asvalt. Nismo več v socializmu in v samozadostni ekonomiji, tako da smo tudi glede lepote frezanja primerljivi z evropskimi standardi. Pa brez zamere, Ceco
Gone Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 Te zalivke so eno pravo sranje. Nedavno so jih naredili med Sl.Bistrico in Pragerskim, pri priključku za Maribor. Ko sem pripreljal dobrih 100km/h me je pošteno "oddrsavalo". Problem je takrat ko so te zalivke nove, ker jih naredijo tako, da je gleda cca. 5mm ven iz ravnine asfalta. Pa še mehke so kot žvečilna.
hotschko Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 Nedavno so jih naredili med Sl.Bistrico in Pragerskim, pri priključku za Maribor. Ko sem pripreljal dobrih 100km/h me je pošteno "oddrsavalo". koliko je pa tam omejitev ? :o <_< B)
marijan Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 to pa res ni pomembno. :D v policijskem zapisniku bo pa zopet pisalo:zaradi neprilagojene hitrosti.... :(
SiR Objavljeno Junij 9, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 to pa res ni pomembno. :D v policijskem zapisniku bo pa zopet pisalo:zaradi neprilagojene hitrosti.... :( Kaj pa če je res neprilagojena? Pozabljamo, da je očitno neprilagojena vedno, kadar smo prehitri, da bi zvozili neko dano situacijo...
Gone Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 Dobrih 100km/h sem mislil nekje 105 in ne 130... :D Vendar tudi če se pelješ 80 (omejitev 90) poplesavanje motorja ni prijetno oz. zaželjeno. :P
SiR Objavljeno Junij 9, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 Prilagojena pač ni tista, ki je še najvišja sprejemljiva za policiste, ampak tista, ki je sprejemljiva za voznika :) Tudi v bolj brutalnem smislu...
marijan Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 in kako se to meri, kakšna merska enota je to :D
Guest 1 Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 in kako se to meri, kakšna merska enota je to :D 1 brutal - voznik se samo drsa po asfaltu - preživi BP 10 brutalov - voznik butne ob asfalt in je mrtev cestarji pa crkavajo od smeha in naprej nastavljajo pasti po cesti :angry:
andrej Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 andrej,se ne strinjam.za zdrs je dovolj ze 5 mm siroka "zaplata" (zalivka) bitumna.ce je se neizkusenost igri..... potem je mozno vse. Pri Leganu (in verjetno tudi v drugih šolah varne vožnje) vadijo vožnjo čez nekaj cm debelo leseno palico, seveda v nagibu. Namen je udeležencem pokazati, da je malenkosten zdrs še daleč od padca. Je pa res, da je tako pri vožnji čez palico kot pri bitumnu neka meja: do določenega kota nagiba se da zvoziti varno, čez pa... še vedno pa mislim da ob vožnji po omejitvah ne bi smeli imeti problemov... skrbi me le, da nihče tu ne govori o vožnji po omejitvah :blink: :ph34r: Andrej
ceco Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 skrbi me le, da nihče tu ne govori o vožnji po omejitvah :blink: :ph34r: Andrej Jaz govorim o vožnji po omejitvah, pa o polno naloženem mopedu. Se mi je pa lani zgodila še ena neprijetna, s cesto povezana zadeva. Kar precej se vozim po avtocesti proti Bologni. Polno naložena z Mačko šibava via Sardinia, dež ponehal, asfalt posušen, gremo na 130 potovalno nirvano in ... zapeljem na svinjsko globoko 30 m dolgo razo v asfalt, ki je bila v elegantnem loku potegnjena proti desni. Zamenjal sem jo z bitumensko zalivko, en teden prej je pa definitivno še ni bilo (karambol najbrž). Motor je diagonalno zanihalo, da je kaj in oba sva se videla na tleh. K sreči je teža (masa) zadevo uravnotežila. Brrr, še danes me strese. Ceco
Natas Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 Stanje nasih cest mi dela sive lase,ze odkar imam motorje.In fora ni samo v bitumnu,ampak tudi v svinjanju cest z razno raznih gradbisc in v kvaliteti asfalta samega.Zakaj svinjalci za sabo ne pocistijo cestisca (kokr vem bi ga morali) in ali se je ze kdo vprasal zakaj ne polagajo vec grobege asfalta!Ta gladek drek ki ga polozijo,se z leti zvozi in postane kot spegu.Na taki cesti lahko motor nagnes ne samo do kolena ali tacke,ampak drsas kar po oklepu in kombinezunu! :ph34r:
smeško Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 Natas jest se strinjam s tabo, ker se mi zdi, da je gladek asfalt bolj nevaren, kot pa kakšne zalivke.. čudno se mi zdi, da so v stražišču (nekaj km iz kranja) v okolici šole postavili svinjsko gladek asfalt, ampak res svinjsko gladek.... pa ravno tam kjer je zavorna pot najpomembnejša.... in pol pomisli, da se peljes, lahko tudi z avtom in da dežuje in ti potem skoči otrok na cesto se boš ustavil par metrov kasneje, pa čeprav si peljal po omejitvi... to pa lahko koga že stane življenje... tko jest gledam na to in se sprašujem, zakaj gladek asfalt - je morda cenejši od grobega???
klimbra Objavljeno Junij 10, 2003 Opozori Objavljeno Junij 10, 2003 :huh: in kaj naj jaz zdaj? v AUT,v DEU, v HUN,v CRO,v FRA,v ITA nisem imel nobenih problemov s poplesavanjem na sfrezanih odsekih cest.kaj v sloveniji ne znajo frezat?! :blink: Znajo.....problem je kdo in s kakšno mašino.Se zadnje čase pojavlja,da čedalje raje frezajo s Frezo širine 1m........širše so samo tri v SLO,ki pa vse potrebujejo posebno dovoljenje za selitev,mnogo večje prikolice,oteženo delo na cesti,saj mora le ta biti prevozna med delom.Torej?????? Odgovor je na dlani....DENAR!!!!!!!! Zalivke se v SLO delajo izključno z Nemškimi materiali......problem so tiste,ki jih delajo v zadnjih letih razni one man bend privatniki,za male pare,ki so večinoma nestrokovno izvedene(previsoke) in večinoma iz materiala Italjanskega izvora.Odgovor je na dleni.....DENAR!!!!!!!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se