Skoči na vsebino

Otovarjanje motocikla...


gregas

Priporočene objave

Oj!

Zadeva je taka, da grem letos prvic z motociklom in predrago na morje za 3 tedne in mslim na easy dat skoz hrvaško obali z motorjem in me zanima kako naj otovorim moj motocikl, vem da je blo to nekaj ze predebatiran in bom zadeve uposteval (sprot pranje cunj -> manj prtlage itd...) sam mene predvsem me skrbi sotor ker je zadeva mal vecjega kalibra in ima 11kg. A je to sploh varno na motor gor dat mene mal skrbi težičče da bi to dal na zadnji srednji kovček, morda bi blo mal bolj da bi dal v kovček sam mi vzame več kot pol kovčka, ...a nej dam v tankbag, uni magneti nevem ce zdrzijo tako tezo v nagibih. Če dam v stranski kovček moram dat na drugo stran 3 opeke ker vsa preostala prtljaga ne tehta 5kg.

Koliko kg prtljage se vi max okol fural na potovanjih po dveh kolesih z sopotnikom?

Mam tud malega igluja a mi je ta tko vsec k ma predprostor da gre motor not :rolleyes:

lp :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... pritrdi ga na kovček .....

Če imaš GoldWinga ja, sicer ti pa 11kg temeljito spremeni obnašanje motorja.

Tudi jaz mislim, da je manjši šotor pametna rešitev, me pa zanima, kako spraviš 11kg šotor v tank torbo? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... pritrdi ga na kovček .....

NA KOVČEK????

Ponavadi lahko obremeniš zadnjo plato s cca. 8-10 kilami, in to s kufrom in njegovo vsebino vred. Če daš na vrh še 11kg šotor, ti bo vse skupaj utrgalo.

No, kar se tiče šotora -- kupi manjši šotor... ALi pa pojdi na dopust z avtom. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... pritrdi ga na kovček .....

Če imaš GoldWinga ja, sicer ti pa 11kg temeljito spremeni obnašanje motorja.

Tudi jaz mislim, da je manjši šotor pametna rešitev, me pa zanima, kako spraviš 11kg šotor v tank torbo? :huh:

rola fi25cm, dolga35cm ...gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...očitno pol delajo take šotore za avtomobiliste k pelejo sabo svoj motor na prkolci

Ali pa za motoriste, ki imajo prikolico za prevažanje šotora ;)

Pa vseeno; Malo čudno se mi zdi, da bi imel šotor na sliki 11kg?? Saj ni bistveno večji od navadnih iglujev, ki imajo dobre 3 kile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pusti srednji kovček doma in namesto njega na prtljažnik motocikla priveži šotorsko opermo.

Po masi sodeč gre za današnje čase za dokaj glomazen šotor.

Zapisal si, da hočeš dati obalo skozi. To pomeni sestavljanje in razstavljanje šotora na 2 do 3 dni.

Ali se ti bo to ljubilo delati, če je šotor bolj "komplike"?

Razmisli o manjšem šotorčku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poanta je v predprostoru za motor, kakor razumem. Ampak mislim, da bi bilo hudo bolje, da vzameš iglu in pokrivalo za motor. Zakaj pokrivalo? Ker zaščiti motor pred prahom in dežjem kjerkoli in kadarkoli in ker se boš s tem izognil zijalom in vsaj nekaterim potencialnim tatovom motorja. Pa še od furanja boš kaj imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šotor, ki je na sliki je narejen za prevažanje na motorju, ampak soloridersko, ker maš lahko zadevo na zicu. Če te skrbi tank torba, meni so trije magneti zdržali normalno nagibanje polnega karnistra vina 10 litrov. Ampak cecov predlog je kar primeren. Pokrivalo za motor, pa manjši šotor. Moj je dovolj velik za dva + opremo, pa še malo predprostora ima. Težak je pa 3 kg. Fe**ino Summertime.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej ne vem kaj tako kompliciraš a ti je problem kupit manjši šotor

al je ta tako pri srcu da se ne moreš ločit od njega ? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi si manjši šotor (primeren za dva; iglu).

Na zgornji kovček si namontiraj "gradelco" (prtljažnik) in nanj pripni šotor ter armaflekse...

Res je, da imajo kovčki predpisano omenjitev (v masi in max. hitrosti motocikla) a moji (Givi) so zdržali RES veliko (še vedno držijo). Imam pa vedno za na dopust popolnoma obremenjen motor (trije kovčki, prtljažnik na zgornjem in tank torbo). Ponavadi na tisti šotor in armič zavežem še ruzak z dnevno hrano in pijačo, tako da sega vse skupaj v višino glave moje žene, ki sedi zadaj. Poleg tega imam v zg. kovčku orodje in kuhalnik itd... tako, da masa pomoje sploh ni v okviru predpisane (kovček prav težko dvignem in vržem na nosilec). Ok, res da to ni po predpisih a fuck it. Na dopustu je treba imet komoditeto:)

Pa lep dopust.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, a je že sploh kdaj komu top-case ob npr. preveliki obremenitvi odletu?

lp

ps: Da ne bom pol corserja tepu, če ga bom jz tud tko naložu, pa ne bo zdržal ;) :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočeš vzet ta šotor potem ga razdeli na več delov. težje stvari (npr. kline) daj v tank torbo, ostalo pa na kovček. lahko tudi daš en del platna v en kovček in drugi del drugam. vglavnem ni panike če si teh 11 kg razdeliš na več "enot" in jih razporediš po motorju.

jaz imam vedno kline, kladivo in ostale težje stvari v tank torbi, ostalo pa na sedežu ali za njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MA jst dam šotor(sicer je lažji) takoj za sopotnico(oz. njeno rit) med njenim križem in kovčkom je prostora ravno za najin šotor...ta je za 3-4 osebe kar velik...sam ni težak preveč.... :D

Popravljeno . Popravil thundercat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, a je že sploh kdaj komu top-case ob npr. preveliki obremenitvi odletu?

Jaz sem na prejšnjem motorju (XTZ660) imel samo top case (Givi Maxia), tako da sva se furala tri tedne po Grciji s potovalko zvezano na zadnjem kovcku, ki je bila višja, širša, daljša in težja od Maxie pa se ni nič zgodilo. Sam ce bi imel sotor 11kg, pol pa ne vem kam bi ga dal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!