Skoči na vsebino

Varovanje kolesarjev na maratonu Franja


Društvo MAKSI

Priporočene objave

Varovanje kolesarske prireditve Maraton Franja

Društvo MAKSI še ne deluje prav dolgo, pa smo s svojim nastopom v javnosti in aktivizmom že sprožili precej zanimanja in večinoma pozitivne odzive. Tako nas je Svet za preventivo in varnost v cestnem prometu povabil k sodelovanju na najmnožičnejši in najstarejši kolesarski prireditvi v Sloveniji – Maratonu Franji.

Vrsto let so za varovanje kolesarjev na trasi skrbeli motoristi, vendar v precej neorganizirani obliki, zato je prihajalo do napak, nesoglasij in žal tudi do nesreč. SPV in organizator maratona klub Radenska Rog sta se strinjala, da bi letos varovanje zaupali organizirani skupini motoristov in menimo, da je društvo MAKSI pri tem primeren sogovornik. Zavedamo se, da zaradi mladosti društva nimamo zadostnega števila članov, da bi lahko zagotovili ustrezno varovanje samo iz našega članstva, zato poskušamo privabiti tudi druge motoriste. Menimo, da sta tovrstna prireditev in naše sodelovanje na njej povsem v skladu s poslanstvom društva, ki se zavzema za dvig motoristične kulture in varnosti v prometu nasploh. Dokažimo, da smo sposobni skrbeti za varnost šibkejših udeležencev v prometu in zgradimo s tem prijaznejšo in odgovornejšo podobo motoristov.

Podrobnosti naše udeležbe na maratonu:

Maraton Franja bo letos v nedeljo 6. julija in bo potekal na relaciji Ljubljana – Vrhnika – Logatec – Idrija – Cerkno – Kladje – Sovodenj – Škofja Loka – Zbilje – Vodice – Tacen. Dolžina proge je cca. 150 km, vozi se po cestnoprometnih predpisih s povprečno hitrostjo okoli 30 km/h, do Vrhnike se vozi v strnjeni skupini, od tam pa je dirka odprta. Pred glavnino vozi policijsko vozilo, policija pa tudi skrbi za varovanje cest, ko gre mimo glavnina. Naloga motoristov naj bi bila varovanje posameznih skupin nad 15 kolesarjev, ki se izoblikujejo v ozadju. Motorist naj bi vozil 30 do 50 metrov pred skupino in opozarjal nasproti vozeča vozila na kolesarje. Čez jakno bo imel rumeno majico, zato da bo prepoznaven, uporabljal naj bi tudi opozorilno zastavico, predvsem na križiščih. Vse podrobnosti glede varovanja nam bo pojasnil organizator na sestanku, ki ga bomo imeli v kratkem, še eden pa bo organiziran za celotno motoristično spremstvo nekaj dni pred dirko. Tam naj bi bil navzoč tudi Brane Legan, ki bo motoristom dal nekaj napotkov in opozoril na nevarnosti, ki lahko prežijo na nas pri takšnem delu. Najzahtevnejši del maratona je zagotovo edini vendar zelo zahteven spust iz Kladja, kajti cesta je zelo zavita in v slabem stanju. Pri spustih so kolesarji običajno hitrejši od motoristov, zato bi se slednji na spustu morali peljati vsaj 100 metrov pred varovano skupino. Druga zahtevnost pa je počasna vožnja, ki je lahko tudi za motorista precej utrujajoča. Maraton bo izpeljan v vsakem vremenu! Vsak motorist bo dobil 5000 tolarjev za stroške goriva in malico.

Za učinkovito varovanje potrebujemo vsaj 30 zanesljivih motoristov, ki bodo temu delu predani. Če želite in se čutite sposobne sodelovanja pri tem projektu, se nam oglasite. Če bi želeli še več informacij, lahko vaša vprašanja zastavite po osebni pošti na Motosvetu (PM), elektronski pošti na drustvo.maksi@email.si ali po telefonu na 041 850850.

Tomaž Lukman

Odnosi z javnostmi

Društvo MAKSI

Popravljeno . Popravil Društvo MAKSI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Sloveniji že obstaja skupina motoristov, ki redno skrbi na motorističnih dirkah za varnost in imajo za to tudi primerno opremljene motorje. Pred nekaj časa sem tudi jaz vozil z njimi eno dirko, samo takrat nas niti slučajno ni bilo 30.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi se javil za spremstvo, vendar dvomim, da je cestni motor primeren za teren, kjer bodo vozili.

Za spremstvo so po mojem mnenju najbolj primerni enduro motorji in sport touring, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno gre za nesporazum. Maraton Franja se odvija po cestah in na vsej trasi ni niti centimetra makadama. Vrsta motorja ni pomembna.

@YZFGeorge: Najbrž si mislil kolesarskih dirkah? Kakšna pa je ta dodatna oprema na motorjih? Poglej Radenska Rog bi rad letos še bolje poskrbel za varnost, zato želi imeti več motoristov-varnostnikov. Če je ta tvoja skupina pripravljena priskočiti na pomoč, naj se oglasijo društuv Maksi, pa se bomo dogovorili. Trideset motoristov ni malo, zato bo vsaka pomoč dobrodošla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@YZFGeorge: Najbrž si mislil kolesarskih dirkah? Kakšna pa je ta dodatna oprema na motorjih? Poglej Radenska Rog bi rad letos še bolje poskrbel za varnost, zato želi imeti več motoristov-varnostnikov. Če je ta tvoja skupina pripravljena priskočiti na pomoč, naj se oglasijo društuv Maksi, pa se bomo dogovorili. Trideset motoristov ni malo, zato bo vsaka pomoč dobrodošla.

1) To ni moja skupina.

2) Za vsaj enega izmed njih vem, da je na motosvetu.

3) Na bruhanje mi gre, da MAKSI misli, da bodo vsi prišli k njemu, ko bo kaj rabil, namesto da bi se MAKSI sam angažiral in poiskal profesionalce (dobesedno) Ne trdim, da vas nebodo kontaktirali, vendar če VI rabite pomoč, bi morali VI iskati njih in ne oni vas.

4) Trideset motoristov? Koliko pa bo kolesarjev?

5) Z opremo na motorju sem mislil nosilce kovčkov na katere so fiksno montirani nosilci, na katere se po potrebi natakne rumene rotacijske luči

Popravljeno . Popravil YZFgeorge
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Na bruhanje mi gre...

George, ti nebi bil George, če ti nebi šlo v vsaki temi nekaj na bruhanje... Kam to pelje...na štrik? :rolleyes: :blink: :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

đorđe nepotešen, v meni, pa kaj je s teboj fant, to pa ni več normalno kar ti pišeš, še ni stvari ki je ne bi negiral ali posra...l. daj se malo pomiri če ne pa persen, glej malo življenje tudi z vesele strani. se mi zdi da si velik depresivc, te ne poznam ,aja tudi spoznati te ne želim, sorči ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker sem ze "parkrat" to pocel (razna evropska tekmovanja za duathlon in kolesarske dirke) lahko recem,da to ni samo malce pela-pela in malce maha-maha varianta.ce ze,potem naj se spravijo zraven resni ljudje,ki se zavedajo,da prevzemajo tudi del odgovornosti za kolesarje na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.................................................

A si zopet z levo vstal?

Kaj pa če je na srednjo vstal, pa ne zdrži več.

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pupa.......kak nick ima ne vem.......prihaja pa ob torkih k Lipi.

Ostali......zgražanje nad zgražanjem? Tu, ko sem jaz doma, takrat ko kaj rabiš in izveš za "maherja", ki ti lahko pomaga, tega najprej poiščeš, razložiš situacijo, vprašaš če ima čas in ko opravi, praviloma še plačaš.

Tako je pri nas.......seveda pa nevem kako imate to urejeno drugod po Sloveniji. Zato se opravičujem za to, da sem se obregnil ob Maksijev pristop novačenja prostovoljcev. <_<

In še zmeraj ne vem, koliko kolesarjev bo, da bo potrebnih 30 motorjev.

Sicer pa to sploh ni moja stvar, ker se ne mislim javit. In prosim ne me povezovat z skupino ki sem jo omenil, ker jo premalo poznam, nimamo vezi in ne želim nanjo metat slabe luči.

Popravljeno . Popravil YZFgeorge
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In še zmeraj ne vem, koliko kolesarjev bo, da bo potrebnih 30 motorjev.

V najboljših časih Maratona Franja, ko je še moj fotr amatersko aktivno bicikliral, jih je bilo tudi 1500 ... ne vem pa kako je s popularnostjo cestnega kolesarstva in maratonov sedaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

In še zmeraj ne vem, koliko kolesarjev bo, da bo potrebnih 30 motorjev.

...

po napovedih organizatorja okoli 2500 kolesarjev na 155 km progi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2500 kolesarjev je dosti..... res dosti.

Spregledal, da tudi plačajo.

No ja.....kontaktirajte torej Motorexa........morda vam priskočijo na pomoč.

Zdaj pa še hitr par grenkih spustite.......bomo vsi veseli....... Vi zato ker se boste počutili bolj "kulturne", jaz pa zato, ker sem bil zopet "proti".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa še hitr par grenkih spustite.......bomo vsi veseli....... Vi zato ker se boste počutili bolj "kulturne", jaz pa zato, ker sem bil zopet "proti".

Ma Đorđi priznaj, da si šel malo preostro s tistim bruhanjem ... sej bo boljš ... :)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, tisti ki se boste odločili... prej še malo literature.

http://www.msgroup.org/TIP054.html

LP

dobro branje.na vseh dirkah,kjer sem sam sodeloval kot spremljevalec/voznik sodnika/kamere,so bile ceste zaprte (na sreco!) in vsa krizisca varovana.kako je z zavarovanjem v tem primeru pa tudi nisem vprasal. :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker sem ze "parkrat" to pocel (razna evropska tekmovanja za duathlon in kolesarske dirke) lahko recem,da to ni samo malce pela-pela in malce maha-maha varianta.ce ze,potem naj se spravijo zraven resni ljudje,ki se zavedajo,da prevzemajo tudi del odgovornosti za kolesarje na cesti.

Kolesarji pa verjetno večino svoje odgovornosti prelagajo na druge, zato da ga lahko "peglajo celo progo"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep.ko je dirka imajo tekmovalci pac vse prednosti.zato tudi vecinoma popolna zapora cest,kjer se oni "potikajo".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je očitno zanimiva....vendar zame ni...ker nisem ne navajen ne sposoben odpeljati tako zahtevno vožnjo....vsi ki boste sodelovali Srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!