Skoči na vsebino

Varovanje kolesarjev na maratonu Franja


Društvo MAKSI

Priporočene objave

Jao, Sym, pa zdaj pa ze prevec bljuzis, no... bos postal podoben kot.... ma kdo ze?! (pa naj mi ne zameri, tako pravijo drugi) ;) :P :D

Nekam tecen postajas, zagrenjen, negativisticno in kritizersko nastrojen....

A maš ti kak problem z branjem mogoče, IQ 152? Če mi zgoraj pokažeš kakšno mojo negativno kritizersko nastrojeno, zagrenjeno, negativisticno - ti naslednjic brezplacno jodlam v irhacah sredi OLP-ja ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao, Sym, pa zdaj pa ze prevec bljuzis, no... bos postal podoben kot.... ma kdo ze?! (pa naj mi ne zameri, tako pravijo drugi) ;) :P :D

PS: Če si mogoče narobe razumu - nič ne kritiziram, samo hecno se mi zdi, kaj si mora bogi kolesar mislit - "majku, jaz tu gonim, pa še 120 kilometrov imam, kaj bi dal, da bi se z temle motorjem mal peljal :D"

Kritizersko nastrojen pa nisem spljoh :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

porkamadona..... <_<

sej sem rekla da je varovanje nujno na dirki...tega se zaveda vsak kolesar ki se vozi po maratonih......

je pa res tudi to, da načeloma težko veš kako je vozit z biciklom ob mopedu, če tega nisi nikoli počel.......nekaterih ne moti...večino kolesarjev pa...žal....in pač spremstvo jemljejo kot nujno zlo.....zato tudi pripomb...tudi če jih imajo, ne boste slišali razen če bo šlo za kak katastrofalen "podvig" spremstva.....jest recimo po 160 km ziher ne bom šla lajat na nekega motorista iz spremstva, ker je 70 km nazaj neki zašuštral.

poleg tega kar se tiče uzivanja ...ljudje se takšnih rekreativnih maratonov načeloma ne udeležujejo za rezultate.....taboljšim je to itak bolj trening in mačji kašelj...ostali pa se tega 160 km dolgega matranja ne bi udeležili če v njem ne bi res uzivali- ker na koncu ni neke denarne nagrade ali točk ki grejo v nek skupni seštevek al karkoli.... tko da ne morte reč da majo drugje čas za uživat, franja je pa resna...........je rekreativna prireditev in spremstvo se more pač potrudit da je vsem v maximalni užitek.....

kar ne pomeni da se maxi ni potrudil in naredil največ kar je lahko......opozorila sem samo, da se motorist v spremstvu lahko ne zaveda, kako zelo moteč je lahko....pa ne zanalašč....

...zadeva pač zahteva ogormno mero pozornosti in uvidevnosti s strani spremstva in zavedanja da so motoristi tam zaradi kolesarjev, njihove varnosti in dobrega počutja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v končni fazi pa <_< ...če maksija ne zanima, kaj si mislijo kolesarji o motoriziranem spremstvu - sem lahko tud tiho...sem pač zivela v utvari da bi semi- profi spremljevlace morda to zanimalo...maj mistejk <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, v končni fazi lahko tud jest. Tejka vam vsem Maksijevcem, ki ste spremljali Franjo želi povedati tole:

- nihče od motoristov ni vedel kako zelo tečen in moteč je lahko

- pa kako hitro ga userje pa tega sploh ne opazi

- in potem se dogajajo take zadeve kot je vožnja preblizu kolesarjev, slalomiranje med kolesarji, šlampasto prehitevanje...

- pa tudi to, da se motorist vozi dalj časa ob enem in istem kolesarju je tako zelo moteče da se nekomu, ki ni peljal maratona niti sanja ne.

- udeleženci dirk po njenih izkušnjah motorizirano spremstvo jemljejo zgolj kot nujno zlo..nikoli pa kot nekaj dobordošlega...malo zaradi ozkega zornega kota ..malo pa tudi zaradi šlamparije in nepozornosti spremstva.

Tako. Da boste vedeli. ;) :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zadeva pač zahteva ogormno mero pozornosti in uvidevnosti s strani spremstva in zavedanja da so motoristi tam zaradi kolesarjev, njihove varnosti in dobrega počutja...

Maš res Tejka! In tako smo Maksijevci zadevo tudi jemali. Vsaj jaz osebno zase lahko rečem, da sem se maksimalno potrudil, imel oči ves čas na pecljih in bil na koncu zmahan, ma prmejduš da verjetno nič kaj dosti manj kot uni z becikli. ;) (jasno razlika v kondiciji ogromna, zmatranost pa cca enaka ;) :D :D )

Osebno imam občutek, da so nam bili marsikateri kolesarji hvaležni predvsem tisti, ki so vozili izven mobilne zapore (ti so bili tudi naša glavna domena) in smo jim utirali pot in opozarjali ostale udeležence na njihovo prisotnost.

Trdim celo, da sem kolesarja mislim da s št. 1219 rešil krvavih bul, če ne česa drugega, ker sem upočasnil kombi, ki je priletel iz nasprotne smeri čez ovinek, ta kolesar pa je letel iz Kladja v dolino po levem pasu in se potem na že ustavljen kombi samo še s čelado naslonil. Pazi, po prenehanju mobilne zapore, ko za vse velja CPP! Naprej pa smo spremljali posamične skupine jim utirali pot, zapirali križišča (še vedno izven mobilne zapore, ko tega niti ne bi smeli početi) in dobivali predvsem pohvalne pripombe. Je pa res, da se je enkrat eden usajal, ker sem pri prehitevanju kolone kolesarjev pravilno po levi strani uporabljal dogovorjene zvočne signale. Mislim, da so mu že malo gate v rit lezle in je bil tečen. Na to so nas že prej opozorili, pa ni bilo tudi približno ne tako kot so govorili. Skratka, odnesel sem zelo pozitiven vtis.

Mogoče je bila kombinacija Policija, stari mački spremljevalci in Maksijevci ravno prava. Policija s svojimi izkušnjami je skrbela za tisti "ta divji polprofesionalni tekmovalni trop", Stari mački motoristi spremljevalci, ki jih je preskrbel organizator, so postavljali zapore s trakovi, mi pa smo pokrili vglavnem tiste kolesarje, ki so ostali za mobilno zaporo in tako razbremenili prejšnje dve skupini.

Torej smo se zavedali, da smo tam zaradi kolesarjev in poskušali in tudi dosegli dober vtis. Vsaj meni se tako zdi. Je pa vedno kje kakšen, ki ga kje kaj žuli.

Ok, mejte se, toliko sem moral povedati, ker sem glih nekaj v žlahti z Maksijem. ;) :D :D :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi, ki smo se maratona udeležili smo pač dali vse od sebe in naredili kar se da. Glede na to, da smo to počeli prvič mislim, da nam je zadeva kar uspela, čeprav moram priznat, da me je blo kar mal strah, kako se bo izteklo. Pa ni blo hudega. Moraš pa res bit ves čas skoncentriran in gledat pred sabo in za sabo. Na koncu smo bli tud mi mal hin od vsega tega. Lahko pa res rata grdo, če kolesarji in motoristi ne gledamo drug na drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tejka, ne se tako hudovat, saj ni nič narobe! ;) Nikoli nisem trdil, da kolesarji ne pridejo na maraton uživat. Seveda pridejo, ampak večinoma zato, ker gre vseeno za neko kvazi kolesarsko dirko, vsaj Franja je takšna že leta, letos so jo pa s čipovjem zares naredili takšno - kvazi dirko. In ja, veliko je kolesarjev, ki se maratonov udeležujejo zaradi užitka, ki je lahko v očeh laika malce nenavaden, kajti potiti se štiri in več ur, skušati se izogibati kontaktom z drugimi kolesarji v tropu z enim prstom na zavorah, če pride do kakšne pizdarije in še bi lahko našteval, ni ravno pojem nedeljskega kolesarskega izleta. Gre za tekmovanje, če hočeš ali ne, ampak tako je. V svoji petletni karieri sicer aktivnega tekmovalca v gorskem kolesartvu, ko sem maratone imel predvsem za koristne treninge, sem videl in doživel marsikaj. Odpeljal sem tako kot rečeno štiri Franje, pa še nekaj črnuških maratonov, pa štiri Juriše na Vršič, pa 200 km alpske ceste, pa maraton prijateljstva, pa še bi lahko našteval. In vse te prireditve so med seboj zelo različne, čeprav je osnovna ideja enaka. Moram reči, da je poleg juriša, Franja še najbolj tekmovalna. Ostali maratoni potekajo v zaprti koloni, zagotovo pa ne v tako dolgem časovnem razmaku kot Franja. Pri teh takšno varovanje kot smo ga opravljali mi, ni potrebno. Pri kvazi dirki pa žal je in 27 kolikor nas je bilo je bilo še premalo za 100 odstotno učinkovitost. Z dvakrat toliko motoristi bi bil tehnični direktor dirke najbrž popolnoma zadovoljen. On nas je tudi opozoril na to, kako se kolesarji lahko vedejo do nadležnih elementov, zato smo se tudi na to pripravili, kolikor se je le dalo. Mislim, da smo naredili veliko dobrega, za nekatere pa tudi slabega, mogoče je zato imel kdo tudi slabšo uvrstitev, ki mimogrede, na Franji veliko pomeni, če že ne za primerjavo s prvimi pa vsaj s tistimi, ki se poznajo med seboj. Nezadovoljneži bodo pa vedno obstajali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao, Sym, pa zdaj pa ze prevec bljuzis, no... bos postal podoben kot.... ma kdo ze?! (pa naj mi ne zameri, tako pravijo drugi) ;)  :P  :D

Nekam tecen postajas, zagrenjen, negativisticno in kritizersko nastrojen....

A maš ti kak problem z branjem mogoče, IQ 152? Če mi zgoraj pokažeš kakšno mojo negativno kritizersko nastrojeno, zagrenjeno, negativisticno - ti naslednjic brezplacno jodlam v irhacah sredi OLP-ja ... :)

Kdo ma IQ152????????? Jst vem sam, da ma Symru kil okrog te številke. :huh: :P :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

porkamadona..... <_<

sej sem rekla da je varovanje nujno na dirki...tega se zaveda vsak kolesar ki se vozi po maratonih......

je pa res tudi to, da načeloma težko veš kako je vozit z biciklom ob mopedu, če tega nisi nikoli počel.......nekaterih ne moti...večino kolesarjev pa...žal....in pač spremstvo jemljejo kot nujno zlo.....zato tudi pripomb...tudi če jih imajo, ne boste slišali razen če bo šlo za kak katastrofalen "podvig" spremstva.....jest recimo po 160 km ziher ne bom šla lajat na nekega motorista iz spremstva, ker je 70 km nazaj neki zašuštral.

poleg tega kar se tiče uzivanja ...ljudje se takšnih rekreativnih maratonov načeloma ne udeležujejo za rezultate.....taboljšim je to itak bolj trening in mačji kašelj...ostali pa se tega 160 km dolgega matranja ne bi udeležili če v njem ne bi res uzivali- ker na koncu ni neke denarne nagrade ali točk ki grejo v nek skupni seštevek al karkoli.... tko da ne morte reč da majo drugje čas za uživat, franja je pa resna...........je rekreativna prireditev in spremstvo se more pač potrudit da je vsem v maximalni užitek.....

kar ne pomeni da se maxi ni potrudil in naredil največ kar je lahko......opozorila sem samo, da se motorist v spremstvu lahko ne zaveda, kako zelo moteč je lahko....pa ne zanalašč....

...zadeva pač zahteva ogormno mero pozornosti in uvidevnosti s strani spremstva in zavedanja da so motoristi tam zaradi kolesarjev, njihove varnosti in dobrega počutja...

glede na tvoje ugotovljene hipoteze, kaj predlagaš???????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest nimam tle kej predlagat.......lahko samo povem kako sem se jest počutla in kakšne komentarje sem slišala takrat, ko sem še vozila maratone....to kaj je treba nardit in kako rešit zadevo da bo za vse maximalno ok, je pa vaša naloga, ker se vi s tem ukvarjate.

<_< <_< <_<

......opozorila sem samo, da se motorist v spremstvu lahko ne zaveda, kako zelo moteč je lahko....pa ne zanalašč....

...zadeva pač zahteva ogormno mero pozornosti in uvidevnosti s strani spremstva in zavedanja da so motoristi tam zaradi kolesarjev, njihove varnosti in dobrega počutja...

laki

ja franja je tekmovalna....ampak se vedno je rekreativna prireditev in temu prmerni so tudi udeleženci....če več kaj hočem povedat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fju ste se razpisali, po maratonu sem bil res " zmatran ", bilo je naporno in če ne bi sodeloval si nikoli nebi predstavljal kako je če pelje kolesar po levem pasu nasproti pa butelj v jugecu, ki ni upošteval policajev. sam sem zapeljal direktno nanj in ga tako prisilil da je ustavil, vem , lahko bi počil tudi mene, ker pač nimam kaj delat na levem pasu, ampak takrat o tem nisem razmišljal, varnost kolesarjev je bila na prvem mestu, to so mi zaupali in to sem po svojih najboljših močeh delal. še bom šel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Varovanje kolesarske prireditve Maraton Franja

Motoristični aktivisti Slovenije bodo tudi letos sodelovali pri varovanju kolesarske prireditve Maraton Franja. Na lanskem maratonu so se motoristi pod okriljem Maksija odlično odrezali, bili za svoje vestno delo pohvaljeni in zato letos znova povabljeni k sodelovanju. Zaradi mladosti društva še vedno nimamo zadostnega števila članov, da bi lahko zagotovili ustrezno varovanje samo iz našega članstva, zato tudi letos poskušamo privabiti druge motoriste. Menimo, da sta tovrstna prireditev in naše sodelovanje na njej povsem v skladu s poslanstvom društva, ki se zavzema za dvig motoristične kulture in varnosti v prometu nasploh. Dokažimo, da smo sposobni skrbeti za varnost šibkejših udeležencev v prometu in zgradimo s tem prijaznejšo in odgovornejšo podobo motoristov.

Podrobnosti našega dela na maratonu:

Maraton Franja bo letos v nedeljo 4. julija in bo potekal na relaciji Ljubljana – Vrhnika – Logatec – Idrija – Cerkno – Kladje – Sovodenj – Škofja Loka – Zbilje – Vodice – Tacen. Dolžina proge je cca. 150 km, vozi se po cestnoprometnih predpisih s povprečno hitrostjo okoli 30 km/h, do Vrhnike se vozi v strnjeni skupini, od tam pa je dirka odprta. Pred glavnino vozi policijsko vozilo, policija pa tudi skrbi za varovanje cest, ko gre mimo glavnina. Naloga motoristov je varovanje posameznih skupin nad 15 kolesarjev, ki se izoblikujejo v ozadju ter pomoč policistom motoristom v ospredju pri zapiranju dovoznih cest. Motorist naj bi vozil 30 do 50 metrov pred skupino in opozarjal nasproti vozeča vozila na kolesarje. Čez jakno bo imel rumen brezrokavnik, zato da bo prepoznaven, uporabljal bo tudi opozorilno zastavico, predvsem na križiščih. Vse podrobnosti glede varovanja nam pojasni organizator na sestanku nekaj dni pred dirko.

Najzahtevnejši del maratona je zagotovo edini vendar zahteven spust iz Kladja, kajti cesta je zelo zavita in v slabem stanju. Pri spustih so kolesarji običajno hitrejši od motoristov, zato se morajo slednji na spustu peljati vsaj 100 metrov pred varovano skupino. Druga zahtevnost pa je počasna vožnja, ki je lahko tudi za motorista precej utrujajoča. Maraton bo izpeljan v vsakem vremenu! Motoristi bodo imeli plačane stroške goriva (lani v višini 5000 SIT), na cilju pa dobijo tudi malico.

Za učinkovito varovanje potrebujemo 30 zanesljivih motoristov, ki bodo temu delu predani. Pričakujemo, da se nam bodo pridružili lanski udeleženci, dobrodošli pa so tudi vsi, ki tega še niso počeli. Izkušnje in odzivi z lanskega maratona kažejo, da je vsakdo, ki se čuti sposobnega, kos tej nalogi. Če želite in se čutite sposobne sodelovanja pri tem projektu, se nam oglasite. Prijave sprejemamo na elektronski naslov maksi@naveza.net ali po telefonu na 041 850850. Na voljo smo vam tudi za morebitna vprašanja.

Tomaž Lukman

Motoristični aktivisti Slovenije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani sem se udeležil maratona in moram reči, bilo je zelo zabavno in enostavno.

Se prijavljam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, je blo res! Zabavno, poučno in koristno! :D Smo fino sodelovali. Kot uigrana ekipa, pa čeprav smo to počeli prvič.

Tudi letos se štejem zraven! Se prijavljam za pomoč letečim pri zapiranju čela. Po Kladjah pa itak krije vsak "svojo" skupino.

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

O B V E S T I L O

Sestanek v zvezi z varovanjem kolesarjev na maratonu Franja bo v četrtek, 1.7.2004 ob 20.00 v Mansion pubu (Ljubljana-Moste).

Vabljeni vsi že prijavljeni motoristi in motoristke, kakor tudi ostali, ki še razmišljate o udeležbi.

Za dodatne informacije pokličite na 041 850 850.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!