Skoči na vsebino

Nastavljanje sklopke oz. ročice


Soozookee

Priporočene objave

Imam naslednji problem: z originalno nastavitvijo sklopke (v kakšnem položaju ročice prime) nisem bil najsrečnejši. Namreč prijela je nekje na sredini hoda ročice, kar pomeni, da je vse lepo in prav dokler se voziš kot upokojenec. Težko je pretikati hitreje, ker je hod ročice do točke kjer prime enostavno predolg, potem pa jo še pol ure spuščaš, da motor ne cukne preveč.

V glavnem, nastavil sem jo tako, da prime čisto na začetku. Vse lepo in prav, dokler mi ni začela zdrsovati pri ostrejšem pospeševanju. Zanima me, kako je treba sklopko pravilno nastaviti, da bo najbolje za njeno življensko dobo, kako jo drugi nastavljate, na kaj je treba paziti...?

Hvala za pomoč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težko je pretikati hitreje, ker je hod ročice do točke kjer prime enostavno predolg, potem pa jo še pol ure spuščaš, da motor ne cukne preveč.

V glavnem, nastavil sem jo tako, da prime čisto na začetku. Vse lepo in prav, dokler mi ni začela zdrsovati pri ostrejšem pospeševanju.

moraš se odločiti kako boš vozil kot upokojenec ali SS in si temu primerno nastavi ročico.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kako je treba sklopko pravilno nastaviti, da bo najbolje

hja ... tko ravno prav moraš nastavit ;) :) ... probavaj dokler ne boš zadovoljen ... vsekakor pa sklopka ne sme drset, ko ročica ni stisnjena (to je še najslabše za življensko dobo) ... se mi pa zdi, da za hitro prestavljanje tudi tvoja originalna nastavitev ne bi smela biti problem ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla,

če me spomin ne vara, je v starih časih veljalo pravilo, da mora biti sklopka nastavljena tako, da ima ročka nekaj praznega hoda (med 1 in 3 mm). ;)

(hidravlikarulzpress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obrni belanco v levo in desno. V enem položaju bo "zajla" bolj napeta. V tem položaju ročko nastaviš tako, da ima še cca 2mm hoda, preden začne vlečt "zajlo" -----> mora imeti 2mm "prostega hoda".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko prestavljas v SS-stilu menda ne uporabljas sklopke?? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko prestavljas v SS-stilu menda ne uporabljas sklopke?? 

Za 1. in 2. prestavo obvezno + prestavljanje navzdol opcijsko. :rolleyes:

Obrni belanco v levo in desno. V enem položaju bo "zajla" bolj napeta. V tem položaju ročko nastaviš tako, da ima še cca 2mm hoda, preden začne vlečt "zajlo" -----> mora imeti 2mm "prostega hoda".

Ok, bom poskusil. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Proizvajalec običajno napiše koliko je prosti hod ročice sklopke(pri mojemu mopedu npr.10-15 mm),vendar je potrebno slejkoprej malo finega nastavljanja.Predvsem pazi,da ne nategneš preveč zajle ker bo prišlo do zdrsavanja.Če pa jo premalo nategneš,ne bo dovolj odvajanja in to boš opazil npr.ko boš hotel iz 0 prestavit v 1 pa se ti bo menjalnik glasno upiral.Je pa pogosto,da se pri hladnem motorju sliši "klonk"ko daš iz 0 v1,ko se pa segreje tega ni več.Če ne boš mogel optimalno nastavit z matico na ročici,potem je regulacija običajno še na spodjem koncu zajle.Uspešno reguliranje FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sicer ne vem kako maste tocno vi nastavljeno ampak jst prostega hoda niti nimam :unsure:

Jst mam tudi ta problem, da mi med 10.000 in 12.000 ob mocnem pospeseanju zdrsne sklopka, sam problem je, ker ne morem nastavit, da mi jo "bolj stisne". Aja, govorimo o CBR600F. A je mozno, da je kriva tista vzmet na menjalniku, da ne stisne zadosti dobro al kaj drugega? Ker sklopka ima enih 5000 km...lahko kej več. <_<

Zgleda samo, da ročica ni kriva, ker sem mel že vse božje nastavitve sprobane... :(

Any ideas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rocica na balanci da impulz oz. razpre fedre v sklopki.trdote se ne da nastavljati z nastavitvijo hoda rocice.za to bi bilo potrebno menjati fedro/e v sklopki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi tu nekej o hodu ročice... ki nima veze. Sklopka ne sme drset, ko jo stisneš (motor ne leze naprej) in ne zdrsuje ko je spuščena. Zajle in oboda ne sme šponat, v kakršnemkoli položaju že je balanca, sicer je pač treba drugje speljat zadevo.

Za gor šaltat itak ne rabiš sklopke... z nogo ne premočno tiščič šaltar gor, pa cukneš z gasom.... to je vsa umetnost. Ni pa lih dobr za mašino/menjalnik.

Kaj nej ti rečem... lahko si kupiš avtomatski šaltar na stisnjen zrak al pa kupiš skuter. Cena je pomoje podobna.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Odtisni zailo do konca ( obadva ,NA ROČICI +NA BLOKU)

2. odpri pokrov od sklopke na bloku

3. odtisni vijak (navaden izvijač z blokirno matico ponavadi od 8)

4. zatisni vijak tako da bo imela zajla pri ročici kakih 3-5 mm-ov hoda , nato zatisni blokirni vijak ( pazi na blokirni vijak, da ga ne pozabiš zatisnit drugače se bo sklopka prav kmalu oddtisnila )

5. zdaj pa si jo lahko še malo popraviš z zunanjioma nastavitvama ( ročica in vijak ob vhodu v blok)

če rabiš še kaj PIŠI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še sam dodal svoje "videnje" tega, kako oceniti stanje sklopke (šaltanje brez sklopke je osebna stvar vsakega posameznika ;)) .

Prvo pravilo je, da mora imeti ročica sklopke nekaj prostega hoda (mehanska, ne hidravlična).

Ko je ročica sklopke spuščena ne sme v nobenem primeru (niti pri najbolj ostrem pospeševanju) zdrseti - če se to dogaja je sklopka zanič.

Ko je ročica sklopke stisnjena do konca se mora med vožnjo dati gladko prestavljati (ta pojem je precej raztegljiv in odvisen od modela in letnika motorja ter stanja menjalnika), mora pa pri mirujočem motorju omogočati lahkotno prestavljanje v prosti tek in motor (ko je še v prestavi) ne sme dajati občutka, da še vleče.

Vzrok za te probleme so lahko izrabljene, zažgane ali skrivljene lamele, ali pa sesedene vzmeti sklopke, lahko se pa pojavi tudi "tresenje" sklopke - vzrok je ponavadi poškodovana košara sklopke (vtiski na aluminijasti košari, ki so posledica veliko prevoženih kilometrov ali pa hudih obremenitev).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!