Skoči na vsebino

razprodani motorji


enduraš

Priporočene objave

...v dodatek: Konkretno je ena trgovina v trstu za letos dobila kvoto 6 komadov Ninja636. Ko so motorji prišli v trgovino, so jih dali v salon samo za "show"! prodane so bile ze mesece vnaprej! Dva dni nazaj sem se pogovarjal o tem, in mi je tip rekel kako se je nekdo zanimal za novega Z1000, pa zdaj ne vem al jo bo dobil ali ne. Samo to vejo, da je v celi Evropi samo ena, in še ta je v enem skladišču na Češkem! Ni preverjena informacija, ampak nekako v tem smislu je!

Popravljeno . Popravil J
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se teme tiče, se mi zdi, da je bilo toliko in toliko motorjev narejenih, toliko za sem in za tam!

Jp.

Men je Dare na BMW-ju razlagal, da so morali vse R1150R poslati nazaj v Nemčijo, ker je prišla komanda... Ker je pač na nemškem trgu tako povpraševanje po R-kah, da so rekli lepo Slovencem jebajte se...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, motorjev ni, vsaj iskanih modelov ne! Če pa kdo kupuje nov moped, pa si ga naj zacahne Nov-Dec., ali pa naj hodi okoli po salonih celo leto z denarjem v zepu, in če ima srečo, bo našel kar išče v salonu! Uni v Trstu, so jih hoteli več in jim niso dali več, KVOTA!-kapiš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ampak ko sem se zadnjič oziral za pogoji izvedbe kakšne teroristične akcije pri Suzukiju, sem videl še en kup neprodanih motorjev...

Lep teroristični pozdrav...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se mi zdi samoumevno, da nakup v zalogaju motorcikla ali avtomobila v naprej načrtuješ. :rolleyes:

Saj sedaj bo potrebno špe pijačo za domačo zabavo v naprej načrtovati in izdobaviti, ker po 22. uri Keber in kompanija... :lol: :lol:

Jaz tudi za kravo pričel okoli trgovca skakati tam nekje oktobra toliko, da sem jo "ustno" naročil in da si jo je on nekako v letni načrt nabave za prihodnje leto v podzavesti pribeležil. Potem pa pravo naročilo s pologom kavcije tam nekje februarja, da je bila dobava konec maja. :)

Ko kar butneš v trgovino, tu je denar, dajte mi motor, takoj, je potem tako, da lahko odpelješ le tisto, kar tam leži, morda že nekaj časa. :huh:

Tudi v USAju nimajo vseh motorciklov v neskončno številčnih zalogah. Se tudi razvajeni amiji postavljajo v vrste za motorizacijo po lastni želji. :D :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od povpraševanja za določeni model ane? Ena trgovina tukaj na obali je spomladi iskala KLR-a za določenega kupca! Bi si mislil, da bo kr tako! So ga potem naročili in dobili iz Francije! Lahko, da so bili tisti Suzukiji ze prodani, mogoče neiskani modeli, lahko jih nekaj konča v tujini, brez veze naklepat-trgovci se štukajo in flikajo med sabo a ne? No, ko bomo končno v evropi (jasno, ta mali periferni krogec!) ne bomo več mala drzavica, temveč še manjša provinca! Se ne sekiram, tako je!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem no, kolkor je meni znano trgovec pred sezono naroči tolko pa tolko motorjev po lastni izbiri oz. presoji ali iz izkušenj minulih let. Če so se torej lani odločili da bodo naročili npr. 20 novih CBR-k 600RR, ker so bli ziher da jih bodo tolko prodali, zdaj pa ugotavljajo da bi jih prodali vsaj 50 so sami krivi. In kaj ima s tem kupec??? Kaj pa mene briga če bi njim ostalo 5 neprodanih motorjev na zalogi( aja potem bi treba dati celo popust). Zato ne verjamem da so trgovci prepuščeni milosti in nemilosti proizvajalcev oz. evropskim dilerjem. Japonci bodo naredili toliko motorjev kot jih je naročenih pa če delajo 25ur na dan in če jih naročim več ( in pravočasno )sigurno ne bodo nezadovoljni. Pravilo o velikih in malih(oz. Davidu in Golijatu) pa velja tudi na trgu, ampak nekateri trgovci so bolj spretni kot drugi, tako ima npr.Motor Jet iz Maribora na "zalogi" skoraj vse modele KTM, tudi 950-ko in ostale "zonder" modele, trgovec je cenjen pri dobaviteljih četudi je samo kapljica v morju in to nekaj pomeni.

Najslabše pravilo za vsakega trgovca je DA NIMA ROBE, in če je nima si je kriv sam, kaj pa je ni naročil več oz.pravočasno!!!

LP B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne Damijan. Ni boljše kar je tuje (čeprav Honda je tuja tako v Slo kot v Aut, ne?!)

Gre za to, da bomo malce podučili naše trgovce.

Pred celim motosvetom prisežem, da bom svoj naslednji motor, ki bo nov, kupil v tujini! Pa tudi če bo dražji.

Da bom pa iz usmiljenja, ker nek mehanik pri Tomšetu ne bo imel plače, kupoval motor tukaj in to ob njihovem odnosu pa hvala lepa.

Pa še to: saj to ni nič nelegalnega?!

Za socialo naj poskrbi država, za moje zadovoljstvo ob nakupu pa bom sam.

Nisem mislil tako, kot si me razumel.

Hočem reči, da dam jaz raje zaslužiti domačemu trgovcu, saj je potem tudi dobiček praviloma "porabljen "doma, pa naši ljudje imajo plačo od tega. Če je le trgovec kolikor toliko normalen.

Normalno pa je, da se ne boš pustil vrteti "trgovcem", ki se ne znajo obnašati. Te bo trg že odplaknil.

Ne bom pa apriori hodil v tujino kupovat. ne vem, kje delaš, ampak zanima me, kaj boš počel, če bomo vsi tvoje artikle hodili kupovat ven.

Spomnim se včasih, ko smo še hodili kupovat radie v AUT. Brez garancije, s posmehljivim odnosom trgovcev.

Pojdi pogledat v Monfalcone pa v druge italijanske trgovine. Boš moral skoraj v vsaki, namenjeni za nas, Slovence, pokazati vrečko in račun varnostniku, preden boš šel ven. Kot ,da si lopov

Tudi jaz sem letos kupoval motor, in na res normalen odnos sem naletel edino pri Barboriču, (Žbk),

Jeršinu Nm, ter v Krškem-Delta team. Zato sem tudi kupil motor pri njih. O ostalih ne bom govoril, saj naj vsakdo presodi sam.

Pri vseh treh sem bil deležen profesionalnega odnosa in korektnosti. Prodajalec,kjer sem motor kupil, me je po nakupu poklical še dvakrat, kako sem zadovoljen z motorjem itd....

Skratka, tudi doma ni vse tako črno. verjetno pa ima vsak svoje želje in izkušnje...

LP Damjan (brez i)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najslabše pravilo za vsakega trgovca je DA NIMA ROBE, in če je nima si je kriv sam, kaj pa je ni naročil več oz.pravočasno!!!

LP B)

Absolutno se strinjam, ampak to se dogaja tudi pri tujih trgovcih. V prejšnih debatah sem hotel reči le to, da tudi v tujini ne tečeta samo mleko in med. dobre in slabe trgovce imaš pri nas in pri njih.

Vsak trgovec pa se sam zavestno odloča, ali se bo odrekel zalogam, ki bi ga lahko bremenile, manjše pa tudi uničile, ali delu zaslužka...

LPD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne Damijan. Ni boljše kar je tuje (čeprav Honda je tuja tako v Slo kot v Aut, ne?!)

Gre za to, da bomo malce podučili naše trgovce.

Pred celim motosvetom prisežem, da bom svoj naslednji motor, ki bo nov, kupil v tujini! Pa tudi če bo dražji.

Da bom pa iz usmiljenja, ker nek mehanik pri Tomšetu ne bo imel plače, kupoval motor tukaj in to ob njihovem odnosu pa hvala lepa.

Pa še to: saj to ni nič nelegalnega?!

Za socialo naj poskrbi država, za moje zadovoljstvo ob nakupu pa bom sam.

Bravo možbeseda!

Še nekaj nam obljubi: Tud na servise hodi v Avstrijo (pa dost eurov ne pozab vzet :P )

Pa še nekaj: Ko sem jaz hodu po Avstriji in kupoval dele (cc 15 let nazaj), so se jodlarji presneto grdo obnašal do nas jugovičev :angry: .

Kar se pa kvote motorjev tiče, pa bodi ti tako pameten in ta trenutek točno napovej koliko motorjev določenega tipa se bo prodalo v letu 2004. Mislim, da te bo vesel vsak zastopnik in boš vleku mastne denarce. (seveda se mora napoved izkazati kot prava, kar pa močno dvomim). Je pa tu še nasledni problem: kaj če tovarna ne more izdobaviti toliko motorjev kot si jih ti želiš :blink: . Kdo bo kriv?

Fantje, to niso banane! Pač je treba pravi čas motor vplačat, pa ga dobiš!!! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To "pravočasno naročit" Velja tudi za akrapovič lonce-razen če se kakšni kje valjajo na zalogi? Sem naročil slip-on cca. 10 dni nazaj in me je tip šele danes poklical in vprašal če potrdim naročilo, češ, da so rekli "OK bomo!" v fabrki! Ga bom dobil "verjetno" šele nekje v v začetku Julija predno grejo na dopust! Še en usran ledvični pas/hrbteničnik z naramnicami kombinacijo sem moral naročit iz slike, pa čelado, pa jakno, pa škornje itn...Je treba malo razumet, da ne morejo manjši trgovci z vsem zivim napokat skladišča vnaprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa kvote motorjev tiče, pa bodi ti tako pameten in ta trenutek točno napovej koliko motorjev določenega tipa se bo prodalo v letu 2004. Mislim, da te bo vesel vsak zastopnik in boš vleku mastne denarce. (seveda se mora napoved izkazati kot prava, kar pa močno dvomim). Je pa tu še nasledni problem: kaj če tovarna ne more izdobaviti toliko motorjev kot si jih ti želiš :blink: . Kdo bo kriv?

Fantje, to niso banane! Pač je treba pravi čas motor vplačat, pa ga dobiš!!! B)

Halo!!!! Saj to pa naj bi bila stroka trgovcev a ne, analize, marketing, gibanja....... Nihče ne govori o točnem podatku kot npr. sedmica na lotu ampak o oceni tržišča ki temelji na izkušnjah iz preteklih let, cenah za prihodnjo sezono(kjer je cena fiksno določena za naslednje leto), novih atraktivnih modelih, povpraševanju pri lokalnih zastopnikih...............Vse to pa lahko dodatno pospešuje dober marketing, prodajne akcije z testnimi vožnjami, plačilna politika( glej Aprilia in letos BMW, 50% zdaj -50% čez eno leto).......................................................Je pa res da je za to potrebno veliko truda in dela!!!!

Kaj se pa dogaja pri nas, maja meseca se pravi na "začetku" sezone rečejo CBR-k letos več ni, Hornetov več ni, Varadero pride en konec avgusta...........Tukaj sploh ne gre za to da bi počakal na svoj motor kak mesec ali dva(kar je razumljivo), ampak za dejstvo da se ga sploh ne da dobit in to sredi sezone!!!!! :(

Ta nesposobnost določenih zastopnikov pa je kot voda na mlin za druge bolj sposobne zastopnike, kot npr. Aprilia ki ima v nemčiji 2.4% tržni delež pri nas pa je že na tretjem mestu!!!!!!!! Kako to pa da pri njih nikoli ne zmanjka motorjev, kako pa oni vejo koliko bodo prodali......................

Dandanes zahteva tudi motociklistično tržišče veliko strokovnega dela, rizikov........in velja staro jugo pravilo "kdor ne reskira ne profitira" oz. kdor ne raste stagnira in če nimaš ti pa ima kdo drug, pa makar preko meje!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse skupaj je zelo enostavno, ponudba in povpraševanje. Če ni uravnoteženo, je hudič. Crkne trgovec (posledično tudi proizvajalec) ali pa kupec ne dobi tistega kar hoče in za kar misli, da mora dobiti. Če ni ni, če pa hočeš to ni ni dobiti, je pa dražje ali celo zelo drago.

Trgovine z (moto) robo žal ali pa k sreči nimajo statusa posebnega družbenega pomena, kar bi lahko pomenilo obvezno držanje robe na lagerju in maksimiziranje cen. Ne razumem pa vas, dragi moto bojevniki, da motorje kupujete sredi sezone. Sam že jeseni ovohavam zadeve za naslednje leto in sem februarja že v moto trgovinah za tekoče leto. Če se ne bi lani v jeseni npr. podvizal za Varadeco 125 za našega mladca, letos ne bi bilo nič, razen solznih in žalostnih učk. V ekonomski teoriji se temu reče planiranje.

Hudo pa je če nekaj naročiš, imaš potrjeno naročilo, potem si pa dolgonosec (Rozi Case). Tukaj pa udri. Tukaj se pa mora začeti varstvo potrošnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam že jeseni ovohavam zadeve za naslednje leto in sem februarja že v moto trgovinah za tekoče leto. V ekonomski teoriji se temu reče planiranje.

Re: Ceco

Se strinjam, tudi sam planiram moto investicije vnaprej ampak je to pogojeno z številnimi faktorji-predvsem finančnimi. Odločitev o nakupu novega motorja pa je v veliki meri(vsaj pri meni) tudi odvisna od prodaje "starega" motorja. Se pravi da če moram imeti cvenk že januarja-februarja moram prodati starega pozimi ali konec sezone ko je cena precej nižja. Zraven tega pa je še treba imeti pri sebi razliko v kešu do novega in tudi tukaj ni kar tako oz. spet zavisi od določenih faktorjev(lahko je malo prej ali malo kasneje).

Zavedam se tega da se motorje da dobiti če jih pravočasno naročiš in plačaš že pozimi ampak žal ne spadam v to skupino srečnežev, ki bi imela 2.6 mio.SIT v žepu v vsakem trenutku in bi motor kupila kar tako.

Vse skupaj malo spominja na "dobra stara vremena", ko je fotr naročeval novega jugota, ga plačal ga čakal se prebijal po lestvici čakajočih navzgor in po rekordnih pol leta ga tudi dobil, pa četudi barva ni bla prava.

LP B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa, če se dogovoriš s prodajalcem (dobrim), da ti drži motor tako dolgo v izložbi, dokler ga ne prideš iskat. Jaz sem svojega tako zaaral s sto tisočaki in se zmenil, da ga v roku meseca ali malo več pridem iskat. Ko bom pač prodal starega. Mi je rekel prodajalec, da je njemu to itak še bolje, ker ve, da ma motor prodan (ali pa 100 jurjev v žepu), pa še drugi si ga lahko ogledujejo. Mi je pa zagotovil, da ga šlatati ne bo pustil nikomur. No, in tako sem prišel po motor čez tri tedne, ker sem svojega uspel hitro prodati. Če je trgovec normalen, se da vse zmenit. IMHO :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1) , plačilna politika( glej Aprilia in letos BMW, 50% zdaj -50% čez eno leto).......................................................Je pa res da je za to potrebno veliko truda in dela!!!!

2Tukaj sploh ne gre za to da bi počakal na svoj motor kak mesec ali dva(kar je razumljivo), ampak za dejstvo da se ga sploh ne da dobit in to sredi sezone!!!!! :(

1) Seveda, dve veliki hiši, ki ne prodajata zgolj motorjev in sorodnih zadev.... Za takšne akcije rabiš orjaško finančno zaledje, ki ga BMW zagotovo ima, aprilia pod Triglavom pa tudi....

2) Fora je v tem, da moraš pri tovarni vnaprej povedati, koliko katerih motorjev boš vzel, da planirajo proizvodnjo... Motorji vendarle niso avti, se jih naredi veeeeeeeeliiiiiiikoooooooooo manj... Zato so tudi zaloge manjše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP B)

Srce moje, po svoje imaš prav, ker imaš svoj pristop, ampak kakor sam vidim, ljudje v jeseni zapeljejo motor v prodajo po sistemu staro za novo, spomladi se pa odpeljejo z novim. Veliko veliko motorjev se zavrti ravno v poznojesenskem do novoletnem delu. Kakšnega hudega posezonskega padca cen ni zaznati. Od odločive, da zamenjaš motor in opraviš prvo fazo (se posloviš od starega) pa do plačila novega imaš tako dovolj časa in energije, da spraskaš skupaj za razliko.

Saj oba veva, motorja motorist ne kupi kar tako, da prikoraka v štrcuno in strese 2,6 mio na pult in zazja - hočem ta pa ta motor te in te barve s temi pa temi dodatki. Še avta ne dobiš tako. Ali ni motorist ali je pa novokomponirani kapitalist.

Stari in novi časi: tudi črne Goldwinge v Evropi uradno do letos nisi dobil, da si se ustrelil. Letos ko pa je, sem se pa premislil. Se je verjetno tako imelo za zgoditi, najbrž. Bo pa kaj drugega, poreče Ceco in čaka, ker se na motorju in v zvezi z motorjem nikoli ne sme nič muditi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!