Skoči na vsebino

Yamaha XV 1100 Virago


Priporočene objave

Objavljeno

Te dni sem zamenjal moped (XV535 -> XV1100). Zal sem dobil navodila v francoscini (lahko le slikce gledam) pa me zanima, ce mi lahko kdo zrihta kopije navodil v anglescini. Ce pa mi lahko kdo zrihta se kaksne konkretnejse podatke za omenjen moped (razne nastavitve za motor) bi bila moja sreca popolna.

mejte se!

jado

Objavljeno

čak mal...tega pa ne razumem!!!!!!!!!

po zakonu ti je prodajalec dolžan zagotoviti slovenska navodila!!!!!!!

ŠIBAJ NAZAJ PA KR ZA UŠESA!!!!!!

Objavljeno

a niso v tisti knizici ANG,FRA,GER,ITA in se kaksna navodila skupaj?

-----

who dares wins

Objavljeno

quote:

... po zakonu ti je prodajalec dolžan zagotoviti slovenska navodila ...

Ne velja v primeru, da kupiš rabjeno zadevo. Drugače pa takoj nazaj k prodajalcu in če nima slovenskih navodil zagroziti z tržno inšpekcijo ali pa naj ti da dodaten popust (navodila si pa kasneje prekopiraš).

lp Easyrider

Objavljeno

POKLIČI V KRŠKO IN TI JIH NAJ POŠLJEJO PO FAKSU

Objavljeno

quote:

Jado torej si se le odlocil :) Cool cool..

Motor je gotovo kupil rabljen, saj Viragotov 1100 ne prodajajo vec in je tako kot jaz dobil navodila v francoscini.

Jst sm si nabavu (prek neta) haynes navodila za virago. Mas notri vse. Link http://www.haynes.com/

Obstaja tud clymer manual..

http://www.intertecsales.com/IntertecBooks...ups.asp?CATID=6

Baje da ti pr delta team-u lahko posljejo fotokopijo, vendar tega nisem preizkusil.

Kako pa se kaj pozna dvojna kubikatura? :)

Na teh naslovih obstajajo navoidla se za ostale motorje..itd..

alex

--

"When in doubt hit the gas..."

Jasno, motor je rabljen ... saj Y XV1100 ne delajo vec (ne vem sicer zakaj saj je po njih se vedno dovolj povprasevanja?).

Navodila mi je dal prodajalec in so le v FRA jeziku. Slovenskih pa itak ne maram (saj vemo, kako je s slovenskimi navodili oz. slabimi prevodi na slabih fotokopijah). Bom poskusil se na Delta Team-u in na naslovih, ki si mi jih predlagal! Hvala!

Dvojna kubatura??? The best! To sem rabil ... lepo na easy pri treh pa pol obratih/min

mejte se!

jado

Objavljeno

JADO imam knjigo od Haynes-a z naslovom YAMAHA XV V-TWINS 81 TO 96, Motorcycle Manuals.

Notri je vse o Viragotih 535,750 in 1100 (od navodil, vzdreževanja do podrobnosti popravil itd...). Kupil sem jo, ker so me zanimale neke podrobnosti o mojem motorju. Ker sedaj menjam motor in znamko ti jo lahko prodam.Bo tebi bolj služila. Če te zanima poklič GSM 031/754-985

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Jado iz lastnih izkusenj ti svetujem da se na DELTA TEAM KRSKO obrni, ti bojo na uslugo, brez skrbi, tut ce naus nc kupu.

Objavljeno

haynes knjige niso prevec popularne v USA in GB,ker je kar nekaj _cudnih_ postopkov popravil noter; vsaj za GSFe je tako.je pa ok kot splosni vodic po mehaniki.

-------

500 and counting

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Zdravo folk. Kupil sem Yamaho 1100 Virago. Dobra stvarca ni kaj. Zanima me če ima mogoče kdo načrt, kako izdelati zaščito motorja, se pravi tiste zaščitne rore.

Imam material, samo mere me še zanimajo potem pa spigam, skromiram, spedenam, pa basta. Zanima ker ole je za ta stroj tabolš, pa za kardan tud.

Lep dan vam želim, pa veliko srečnih kilometrov.

  • 5 let pozneje...
Objavljeno

Spet si omišljam motor, ampak sedaj spet chooper in nekako glede na obliko, višino sedeža (sem manjše postave), kubike, konje in navora pristal na Yamahi 1100 Virago. Sem gledal tudi Suzuki 1400 intruder, ampak se mi zdi veliko bolj okoren. Motor mi je še vedno všeč kljub letom, le kilometrina pri teh motorjih normalno ni več majhna. Sedaj si ogledujem enega, ki ima 47k kilometrov, pa me zanima, koliko km-jev ti motorji delajo. Pri sebi razmišljam, da bi morali krepko čez 100k, pa naj me kdo popravi, če se motim. Če pa je imel kdo priliko vozit tako Yamaho Virago 1100 in Suzuki 1400 Intruder, lahko tudi njegove izkušnje glede vodljivosti pove. Moje ciljne destinacije so pa prelazi v IT,CH, F,A, pač uživam v teh krajih. Hvala, Robert

Objavljeno

Spet si omišljam motor, ampak sedaj spet chooper in nekako glede na obliko, višino sedeža (sem manjše postave), kubike, konje in navora pristal na Yamahi 1100 Virago. Sem gledal tudi Suzuki 1400 intruder, ampak se mi zdi veliko bolj okoren. Motor mi je še vedno všeč kljub letom, le kilometrina pri teh motorjih normalno ni več majhna. Sedaj si ogledujem enega, ki ima 47k kilometrov, pa me zanima, koliko km-jev ti motorji delajo. Pri sebi razmišljam, da bi morali krepko čez 100k, pa naj me kdo popravi, če se motim. Če pa je imel kdo priliko vozit tako Yamaho Virago 1100 in Suzuki 1400 Intruder, lahko tudi njegove izkušnje glede vodljivosti pove. Moje ciljne destinacije so pa prelazi v IT,CH, F,A, pač uživam v teh krajih. Hvala, Robert

Tale Možak in njegov Yama 1100 sta kar kredibilen par! Vem da ni točno enak motor, sta pa v tesnem tesnem sorodstvu. Srečno pri nakupu in veliko užitka!

Objavljeno

Spet si omišljam motor, ampak sedaj spet chooper in nekako glede na obliko, višino sedeža (sem manjše postave), kubike, konje in navora pristal na Yamahi 1100 Virago. Sem gledal tudi Suzuki 1400 intruder, ampak se mi zdi veliko bolj okoren. Motor mi je še vedno všeč kljub letom, le kilometrina pri teh motorjih normalno ni več majhna. Sedaj si ogledujem enega, ki ima 47k kilometrov, pa me zanima, koliko km-jev ti motorji delajo. Pri sebi razmišljam, da bi morali krepko čez 100k, pa naj me kdo popravi, če se motim. Če pa je imel kdo priliko vozit tako Yamaho Virago 1100 in Suzuki 1400 Intruder, lahko tudi njegove izkušnje glede vodljivosti pove. Moje ciljne destinacije so pa prelazi v IT,CH, F,A, pač uživam v teh krajih. Hvala, Robert

Apsolutno Yamaho,Suziki kot si že sam ugotovil okoren (kup železa)proti Viragotu,sicer pa za potovanje kot si napisal IT,CH,F,A ni ne eden ne drug.Nepozabi čoper samo izgleda udoben z njegovim ogromnim mehkim sedežem, sicer pa za potovanja sploh ni uporaben! Nemisli da stvar nepoznam sam sem imel tri leta Viragota 750 in če prevoziš dnevno več kot 300 km je več kot preveč,danes vozim BMW-eja in mi ni problema narediti dnevno 700Km++ in nasledji dan spet toliko. LP.dober izbor, srečo pri nakupu in veliko užitkov v vožnji naglede za kakšen motor se odločiš!

Objavljeno

Najlepša hvala za vaša mnenja.-)

Do sedaj sem imel dva motorja Virago 250 in Suzuki GSX 750 F. V štirih oziroma petih sezonah sem z Viragotom naredil 43k kilometrov in to po državah, ki sem jih opisal + še nekatere druge. Seveda sam na motorju in so bile moje dnevne ture dolge med 400 in 500km-ji vsak dan in to 10 do 12 dni zaporedoma in moram povedat, da na koncu ture sem se vedno počutil, kot, da bi lahko odpeljal še enako turo takoj še enkrat. Jaz osebno sem se po počutju veliko boljše imel s Viragotom kot s Suzo, čeprav je bila Suza veliko boljša v marsičem, le v zmartranosti ne. Po treh dneh potovanja s Suzo, sem bil popolnoma krepan in bi rabil četrti dan počivat, kar se mi pri Viragotu nikoli ni zgodilo. Preveč športna drža me je po 400-500 km-jih prelazov krepko zdelala. Najbolj so mi trpele roke, ki so mi na koncu tretjega dne imele za odpast in je bil potem četrti dan že prava muka vozit. Zaradi dobrih izkušenj s Viragcem 250, sem se odločil, da poizkusim s 1100 varjanto. Vem, gre za veliko večji motor, ni vodljiv kot Suza normalno, ma mislim, da bo za moje užitke vseeno dovolj. Veliko več navora, zato manj šaltanja in udobna vožnja. Polagat, pa itak ne mislim:) No. bomo vidli, kako se mi bo obneslo.-)

Objavljeno

Še prej probaj en normalen touring motor, kot je honda cbf, suzuki bandit ali pa bolj orenk kot bmw rt ali yamaha fjr.

Viragota 1100 pa res samo v skrajni sili.

Objavljeno

Še prej probaj en normalen touring motor, kot je honda cbf, suzuki bandit ali pa bolj orenk kot bmw rt ali yamaha fjr.

Viragota 1100 pa res samo v skrajni sili.

Vem Simonsi kaj mi hočeš povedat, ampak zaželel sem si chooper in zato taka odločitev. In od 1100+ se mi zdi še najmanj okoren in najbolj vodljiv.

Objavljeno

Vem Simonsi kaj mi hočeš povedat, ampak zaželel sem si chooper in zato taka odločitev. In od 1100+ se mi zdi še najmanj okoren in najbolj vodljiv.

Roberto zdravo! Jaz imam cbf in vfr, ampak za dušo se še zmeraj usedem na viragota. Zakaj tako ne vem, verjetno gre za klic divjine :hmm: .

Kar se vožnje tiče ti pa garantiram, da je enostaven in lepo vodljiv. Uživaj!!

Objavljeno (popravljeno)

ampak za dušo se še zmeraj usedem na viragota. Zakaj tako ne vem, verjetno gre za klic divjine :hmm: .

In to je to, zakaj taka moja odločitev .)

Popravljeno . Popravil Robert
Objavljeno

Hudič je, če se enkrat zagledaš v en motor, potem ti pa letijo nasveti da si v zmoti... Tudi meni so tako svetovali in me odvračali od nakupa. Pa sem že četrto leto na tem motorju srečen, kot mali otrok. Ti kar lepo sprobaj, kako se je peljati s tem motorjem. In če ti bo všeč, je to pravi motor zate, pa amen. Ker ljudje smo si različni glede okusov in stila vožnje. Nekomu bo hipersportak zakon, drugemu pa mučilna naprava. Enako je pa s chopperji in vsemi ostalimi vrstami motorjev...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

In to je to, zakaj taka moja odločitev .)

Še malo,da te posvarim, pa mi je res vseno kaj kupiš saj boš za svoj denar in za svojo dušo.Ta motor je bil narejen leta 1995 in za takrat ni bil slab Čoper v primerjavi z ostalimi motorji.Motor ima zračno hlajenje "brez oljnega hladolnika" in za svojo končno hitrost 210 Km/h+ ZELO slabe zavore zadaj dromelj,premehko vzmetenje,premajhen rezervoar ca 14l, kakšnih stranskih kufrov sploh nemoreš namontirat,razen kake ledraste torbe, ki ti povzročajo same probleme (pušča vodo,drsa po kolesih)itd. skratka motor res ni za nikakršno daljšo turo.

Pa brez zamere,še sam nevem zakaj sem se z njim(Virago 750)matral ca dve in pol leti,ko pa je toliko za potovanje boljših motorjev! :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Še en dvom bi rad rešil. Do sedaj sem si ogledal že tri primerke in našel enega res kot novega. Ima sicer 46000 km-jev in se sveti kot bi prišel iz trgovine, je pa pred dvema letoma in pol bil pripeljan iz Nemčije in imela ga je ženska. Zdajšnji lastnik pa prodaja zaradi neuporabe. V dveh letih naj bi prevozil samo 500km-jev. Na videz tako ohranjenega še nisem videl. Nima pa servisne knjižice in manual knjigice in teh zadev, ki pridejo zraven, ko kupiš nov motor. Pravi da dela brezhibno, le na začetku dokler ni segret, da malo trokira in to zaradi doma narejenih auspuhov, potem da gre kot urica. Mi je pa tudi priznal, da je pred leti uvozil iz Nemčije šest motociklov in jih tukaj mastno prodal naprej. Malo samo razmišljam, da če je bila prva lastnica ženska in vemo, kako so ženske, ponavadi pedantne, zakaj nima papirjev? Sicer pri GSX-u, ki sem ga pred tremi leti pripeljal iz Italije tudi ni imel in ni bilo nobenih problemov, le človek nima pomislekov, če to vse vidi:) Ima pa prejšnje prometno. Mogoče zbiti kilometri?? Po videzu motorinotu nimam kaj očitat.

Do danes mu moram sporočit ali vzamem ali ne, ker v soboto prihaja že drugi kupec, ki je tudi že praktičn 100% kupec in mi je škoda ga zamudit glede na videz. Tudi doma se še dajamo, ker so proti, ma pustmo to...:) Fant je iz Šentjerneja oziroma vasi polek, mogoče ga kdo pozna? Glede na pogovor zelo prijeten dečko.

http://www.shrani.si/f/3P/Br/1DmNLOKs/virago.jpg

Popravljeno . Popravil Robert
Objavljeno

Tisto trokiranje, dokler ni segret... Zaradi odprtih izpuhov je. Na servisu bo malo nastavil predvžig in to je to.

Saj servisna knjižica ni nobena garancija, da so pa servisi bili res delani, kot piše noter. Tako da, jaz bi kupil. Sploh če je vizualno O.K., pa za peljati tudi.

Objavljeno

"doma narejeni rori" ... v teh birokratskih cajtih prej ali slej pomenijo težave (stroške) ...

Objavljeno

"doma narejeni rori" ... v teh birokratskih cajtih prej ali slej pomenijo težave (stroške) ...

..zraven doda originale, kot piše v oglasu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!