Skoči na vsebino

Tunerska delavnica


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

ideja ni nova, v meni se je porodila ze kmalu po tem, ko sem dobil svojo prvo mofo, slavnega Frchija a.k.a. Tomos A35 LX Avtomatik. motociklizem mi je ze od nekdaj v veselje, najraje pa SRAUFAM!! :rolleyes: ne to, da mi zariba, pa pol zapravim celo stipendijo za to, da se lahk spet pelem, ampak to, da ga (po moznosti se v delujocem stanju :D ) razsraufas in nazaj sestavis, ob tem pa se marsikaj naucis, in tu pa tam naredis stvar se boljso, predelas ali menjas tu in tam kak del, drugace nastelas, itd., vglavnem, da pridobi na moci in hitrosti, na kratko, RAD FRIZIRAM CVAJTAKTARJE!!! B)

FIRTAKTARJASENISNMELPRESS :)

in ze dolg se ukarjam z mislijo, da bi odprl tunersko delavnico, da bi lahko drugim friziral motorje (po moznosti ne sam skuterjev! :huh: ), ob tem uzival in bil zraven se - kako lepo - placan... :ph34r: :huh:

ammmm, torej, a bi se mi to splacal?? sicer se nisem niti priblizno tako dalec ne s financami, ne z leti in ne z izobrazbo, sam tak me zanima... :) aja, po izobrazbi bom pa v elektroniki (naslednje leto grem studirat elektroniko na FERI), a bi to lahk bil problem (mislim predvsem na ustanovitev firme, na formalnosti), glede na to, da lahko recem, da se na motorje spoznam bolj kot marsikdo, ki zna menjat auspuh pa bat na kakem tomosu?? :rolleyes:

pa ne se mi smejat, to je bla sam ideja, k mam full veselje! ;) :)

LP, Zok

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
na kratko, RAD FRIZIRAM CVAJTAKTARJE!!! B)

FIRTAKTARJASENISNMELPRESS :)

in ze dolg se ukarjam z mislijo, da bi odprl tunersko delavnico, da bi lahko drugim friziral motorje (po moznosti ne sam skuterjev! :huh: ), ob tem uzival in bil zraven se - kako lepo - placan... :ph34r: :huh:

brez skrbi ... saj te bo minil ... tudi mene je :) ... B)

Objavljeno

Ja pa bi se ti prej kje učil al bi sam izumlov? :blink:

Objavljeno

Blade, to ze vem :D ! sem mel ze 5 motorjev! B) BTW, niti en ni ostal originalen (tud aprilia ne, pa ceprav je "mal" vec vredna ko avtomatik!)! :rolleyes: BTW, mel sem tud enega najhitrejsih mopedov na Ponikvi! pa literature sn ze tud kr neki obdelal na to temo, najzanesljivejsi vir informacij pa je moj fotko, k je kvalificiran za mehanika, ceprav zdej fura tuvurnjaka! B) pa tud en kulega je mehanik, jao, kuk smo mi skup presraufal! :rolleyes:

drugac pa me je bil to sam preblisk, pa me zanima kaj vi menite o tem, k ce bi to uresnicil, bi mel poklic, k bi me veselil bolj kot vecina ostalih! B)

Objavljeno

Samo pazi da ti nebo zmankalo časa za ostale stvari če boš ves svoj čas posvečal mehaniki ( bolše 1/2 itd.. )

Objavljeno

ti se kar loti kaj takega, v teh časih je res pomembno da te poklic veseli :lol:

-sam vsak moderen zahodnjaško usmerjen človek gre vseeno rajši v službo, ki mu vrže čim več na račun, kar je posledica prometa :)

-danes ljudje v vrsti čakajo da bi jim nekdo predelal motor, js ne vem kaj še čakaš z otvoritvijo

:lol: :D :lol:

Objavljeno
BTW, mel sem tud enega najhitrejsih mopedov na Ponikvi!

No, tole je pa že kar konkreten podatek! B)

Zok, mirno ofnaj delavnico. Osebno poznam vsaj 32 fantov, ki bi od vsega najraje imeli enega najhitrejših mopedov na Ponikvi! ;) :D :D :D

Objavljeno

Tud jest sn v osnovn šol zlo velik šraumfal mopede. Sam te use skup čez leta mal mine. Pred leti sn cele tedne šraumfal zastonj. Zdej pa še svoju lihk de se spravn popravt :rolleyes:

Pa še nekaj... dokler o strojništvu ne veš nič misneš de je use dost enostavn. Ko pa enkrat spoznaš teorijo vidiš de je od usake matice, od vsazga vijaka in od vsazga zvara treba vedt ene par strani teorije če češ narest uredu. :lol:

Objavljeno

Jah, če se misliš resno ukvarjat s tem, zakaj pa ne. Ampak košta. Vsaj začetek. Kot prvo par service manualov, mikrofilmov etc, da sploh vidiš pri posameznem motorju, kako se štela ventile, ketnce za ventile, frgazarje, itd. Potem ne pozabimo raznoraznih sond za meritve izpuha, urc ipd. za štelanje frgazarjev... OK, stroboskop za predvžig je pomoje še najcenejši. Tut kakšna dyno varianta za meritev HP nebi škodila... seveda tudi za štelanje vsega skupej. Kdaj moraš merit mašino pod obremenitvijo, pa je brez tega malo težje. Pa seveda orodje za šraufat pa tako naprej.

Če bi imel za 2T in 4T bi se ti mogoče še splačalo... skuterčke pa večje zadeve.

LP

Objavljeno

auu, me je ze mal minil, ko sn se spomnu ko smo z enim kulegom probaval uplinjac mitotu nastelat, pa kljub instrumentom nikakor ni slo... :rolleyes: :D :D

Objavljeno

aja, se to, predvsem sem mislil na friziranje dvotaktnikov, k js sn sam glavo spustu (za 0,8 mm), bat menju (k originaln mi je zaribu), sem dal enega za 17% lazjega not, s tanjsimi, kromiranimi obrocki, mal sem kanale spoliru, pa zdej taaaaak pipa, k prej je 150 km/h ze bil problem, zdej pa gledas na stevc (elektronski), pa vidis 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, itd., vse do 175, tam ma pa ze obrate take, da mu mozi zmanjka. ko v bistvu so full simpl tele stvari za povecevanje moci, sam kes rabis za recimo nov uplinjac, izpuh, itd., tega majo pa itak stranke... :rolleyes:

mislim pa, da bi bil to prevelik zacetni strosek, pa se strank verjetno neb blo dost... :rolleyes:

Objavljeno

Predno odpreš delavnico, se kot prostovoljec pridruži eni od tekmovalnih skuterističnih ali minimotorističnih ali supermotorističnih skupin, ki dirkajo po Ljubečnah in Lucijah in še kje, da boš ugotovil, če ti zadeva leži tudi takrat, ko moraš pod pritiskom časa in zahtev kaj narediti.

Ker, kar takole malo brkljati in razstaviti in sestaviti delujoči stroj, pa potem bo kaj napredka ali pa ne, je vseeno, je drugače, kot dobiti nalogo (naročilo stranke) in to v skladu z dogovorom v roku in za dogovorjeni denar tudi opraviti. :rolleyes:

Objavljeno

Ma če bi bile ideje tako lahko uresničljive...pol pa bi bilo....lušno! :rolleyes:

Drgač pa srečno! :ph34r:

Objavljeno

Ne skrbeti, to so v glavnem fantazije.

Je preveč upravnih ovir vmes.

Kot s.p. stvari ne more odpreti, ker nima ustrezne kvalifikacije.

Lahko odpre naprimer d.o.o., a mora zaposliti mehanika.

Sicer pa, naj najprej zmučka maturo skupaj... :lol:

Objavljeno

Ne vem kaj bi ti rekel.

Šraufat "mini " motorje al kaj druzga, je velika razlika. Za predelave prvo kot prvo treba imet za skoraj vsak del homologacijo- atest, dovoljenje za takovrstne predelave itd. Varnost- mož se zruli pri

150 in seveda kdo bo kriv??? Nekdo ki ni dobro predelal motorja..PIZDARIJA

Predelave , če so kaj vredne stanejo. Jst sm dal na mojega cca 500krp s tem, da ne upoštevam mesecev dela. Pol pa ti pride iskat možakar stroj pa mu rečeš 700. Saj ga kap. Raje sam servis če že rad šravfaš.

Če pa si zato, kapo dol in vso srečo.( Predelava-seveda ampak samo zase )

Objavljeno
500krp

kaj je 500krp :o :rolleyes:

Objavljeno

500 krp je 500 krp. Vendar vsaka krpa stane 1000 tolarjev. :lol:

Objavljeno

Zok, saj ne da ti ne bi privoščil, ampak tvoje možnosti so bolj majhne. Tud sam sem Tomose prešraufal kar nekajkrat, pa se zato še nimam za kakšnega 'majstra'.

Če misliš imet svojo firmo je toliko pogojev treba izpolnjevat, da te bo vse minilo. Od kje misliš, da bi dobil stranke? Kako bi poskrbel za certifikate? Koliko imaš delovnih izkušenj (pri kakšnih serviserjih recimo)?

Z vstopom v Evropsko unijo bo pogojev še veš, tako da boš verjetno lahko še naprej delal za svoje veselje, firmo bo pa bolj težko met. Če pa vseeno misliš vztrajat, pa veliko sreče.

Objavljeno

Tako kot je rekel Brrrm, fant fantazira in s tem ni nič narobe, samo da ga nebo realnost preveč potrla :unsure:

Objavljeno

ne ne, ni panike. bla je sam ideja. ko sn bil mulc, sn sanjaru d bom meu tovarno zvocnikov!! :D :D :D

avtoakustikarulapress! B) ;)

Objavljeno

No, potem pa imaš pomanjkanje domišljija, samo avtozvočnikmajstr.

Mi smo sanjali vse, od dimnikarjev do astronavtov. Za leto 2000 pa se je tam nekje 1966 itak govorilo, da se bomo tedaj (sedaj) naokoli vozili v letečih krožnikih :lol: B)

Objavljeno

jao, stari, vrjetn se ti sanja ne kok sirok pojem je avtoakustika!! mas SPL, pa SQ pa E-SPL, itd., pr vsakem podrocju mas pa se tuk ostalih podpodrocij da ni sans da vse obvladas!

Objavljeno

Tega pa res ne. Jaz pri avtoradiu vem samo, kje je gumb za vklop in izklop. Pa še tega sedaj ni več treba, ko je vezano na ključ, ko zakurblaš, se prižge, ko odkurblaš pa ugasne B) :lol:

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!