Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

thx za odgovore, in me je mrzlica za dirkanje minila.........drgac pa naslednjic v ljubecni se pa vidmo........mogoce ze zdej sam.........jst bi se pa tud itaq 50x zgubu, predn bi prsu gor......pac ne poznam vasga konca....

Objavljeno

Starost:

R1 razred (skuterji do 50ccm) 10-14 let

R2 razred (skuterji do 70ccm) 14 - --> (do enga 50 letna pomoje :D :D )

Fantje ne si po svoje razlagat pravilnika, da ne bo kakšne nepotrebne zmešnjave :wacko: .

Omejena je najnižja starost in ta je za 50 ccm 10 let, za 70ccm pa 14 let, vse starejše je OK

Teža pri nas ni omejena, za ISC je pa določen minimum 140 kg voznik z opremo in skuter, z tekočinami brez bencina, tako, da za mednarodne dirke ni treba biti kakšen podhranjenec da bi bil konkurenčen po teži.

Objavljeno

hm.... :hmm: :hmm: jest sm pa mislu, da če je pr 70ccm spodnja starostna meja 14 da si do 50 lahko največ 14 :unsure: :unsure: . Se opravičujem.

Sicer sem pa en čas tut tko razmišlov glede Kataršnikove, da ona sigurn ni 14 ampk da je že dost starejša an in se mi je zdel mal čudn.

Ja se opravičujem še 1x! :mellow: :( :mellow: :mellow:

Objavljeno

No saj ni problema, v bistvu sem hotu samo povedat, da je treba pozorno prebrati kar piše na strani od AMZS, pa tudi nobene potrebe ni da bi od tam prepisovali sem, nič pa ni narobe če se o podrobnostih in nejasnostih pomenimo :) čisto prav je namreč, da pravila poznamo in jih pravilno razumemo :)

Objavljeno (popravljeno)
No saj ni problema, v bistvu sem hotu samo povedat, da je treba pozorno prebrati kar piše na strani od AMZS, pa tudi nobene potrebe ni da bi od tam prepisovali sem, nič pa ni narobe če se o podrobnostih in nejasnostih pomenimo :) čisto prav je namreč, da pravila poznamo in jih pravilno razumemo :)

profi, ti vidim da se spoznas na tole DP.....

prebral sem pravilnik in...........imam eno velko vprasanje......

a bi scooter z predelanimi plastikami /-kg/ (original oblike), z doma narejenim 70 cc kitom + cukrčki, brez luci, brez stevcev itd.......oz sestavljen po pravilu cesar nerabis ni.........se bil dovoljen?

oz. opremljen z turbochargerjem in home made izpuh /v unih 8000@95db al kolk je ze/.......(vzemi hipoteticno, ce mi ne vrjames)

za odg. ze vnaprej THX.

Popravljeno . Popravil PSI_Hunter
Objavljeno (popravljeno)
profi, ti vidim da se spoznas na tole DP.....

prebral sem pravilnik in...........imam eno velko vprasanje......

a bi scooter z predelanimi plastikami /-kg/ (original oblike), z doma narejenim 70 cc kitom + cukrčki, brez luci, brez stevcev itd.......oz sestavljen po pravilu cesar nerabis ni.........se bil dovoljen?

oz. opremljen z turbochargerjem in home made izpuh /v unih 8000@95db al kolk je ze/.......(vzemi hipoteticno, ce mi ne vrjames)

za odg. ze vnaprej THX.

Preden sem odgovoril sem šel še enkrat gledat naš pravilnik in moram reči da je v bistvu precej liberalen.

Nisem sicer pristojen za tolmačenje a po tem kar piše v našem pravilniku, bi rekel da je vse kar si naštel dovoljeno.

Ampak je pametno gledati malo naprej, kajti ko začneš se ti hitro zlušta iti peljat se kaksno mednarodno dirko. Zunaj v nam bližnjih državah pa velja , če nimaš komplet Malossi robe imaš malo možnosti da boš kje lahko tekmoval :? :naughty:

Pa tudi pravilniki so precej bolj natančni in obsežni O:-)

Popravljeno . Popravil Profi
Objavljeno

GIL MOTOSPORT ekipa organizira zaključni piknik sezone 2003 naslednji vikend če bo vreme na avtopoligonu v Ljubečni, to je dne 12.10.2003.

Piknik je namenjen našim sponzorjem, mehanikom in skratka vsem, ki so nam kakorkoli pomagali v letošnji sezoni. Za popestritev bomo omogočili tem gostom vožnjo z našimi dirkalniki, za zainteresirane pa bomo pripravili manjše dirke.

Želimo, da bi sodelovali vsi akterji letošnjega prvenstva tako MINIMOTO, kot tudi SKUTERJI in SUPERMOTARDI. Tekmovalci bi opravili promocijsko vožnjo nekaj krogov, načeloma pa nebi ta dan vozili svojih motorjev ampak bi si motorje izmenjavali med seboj.Popoldan pa bi zadevo zaključili s piknikom in bar odprli, ko končamo z vožnjami ( da nebi bolelo). Piknik bi vsaka ekipa organizirala zase, stroške za poligon pa bi si razdelili na tekmovalce.

Predviden urnik:

- zbor ekip in postavitev boksov 8.00

- zbor od 9.00 do 10.00 za goste

- 10.00 do 10.30 predstavitev ekip in motorjev svojim sponzorjem

- 10.30 do 10.35 tekmovalci MINIMOTO

- 10.35 do 11.00 vožnja sponzorjev MINIMOTO

- 11.00 do 11.05 tekmovalci SKUTER

- 11.05 do 11.30 vožnja sponzorjev SKUTER

- 11.30 do 11.35. tekmovalci SUPERMOTO

- 11.35 do 12.00 sponzorji SUPERMOTO

VSE SKUPAJ SE DVAKRAT PONOVI DO 15.00!

- 15.00 dirka MINIMOTO

- 15.15 dirka SKUTER

- 15.30 dirka SUPERMOTO (brez mehanikov)

- 15.45 VELIKA NAGRADA MEHANIKOV - SUPERMOTO

TEKMUJE LAHKO SAMO SPONZOR, MEHANIK ALI TEKMOVALEC IZ DRUGEGA RAZREDA.

ŠKODO NOSI TISTI, KI JO POVZROČI!!

15.45 PIKNIK, RAZGLASITEV REZULTATOV

To je idejni osnutek. Za izpeljavo le tega je potrebno pobrati prijave tekmovalcev, ti pa si morajo zagotoviti obisk svojih sponzorjev oz gostov.Urnik bomo prilagodili glede na obisk.

Prosim za prijave na pikniku na moj PM....to je zgolj informativno zaradi urnika, mi bomo tam 100%. Če bo zanimanja za tekme (mehanikov ter sponzorjev) dosti, potem jih bomo tudi izpeljali, zato prosim za prijave.

Objavljeno
Zunaj v nam bližnjih državah pa velja , če nimaš komplet Malossi robe imaš malo možnosti da boš kje lahko tekmoval :? :naughty:

Pa tudi pravilniki so precej bolj natančni in obsežni O:-)

zakaj pa polini v tujini na dirkah ne?????

Objavljeno

zato, ker je malossijeva roba boljša, in jo tut večina ma an polini je pa mal slabš in ga ne uporabla tok dirkalcev :D :D

Objavljeno
zato, ker je malossijeva roba boljša, in jo tut večina ma an polini je pa mal slabš in ga ne uporabla tok dirkalcev :D :D

ne jst to cist resno vprasam.........zakaj polini ne......(I hate malossi kite :xx: )

Objavljeno
ne jst to cist resno vprasam.........zakaj polini ne......(I hate malossi kite :xx: )

pa sej sm ti cisto resno odgovru, pač jest sm tut za malossi an.

Poglej ce bi bil polini najbolši za skuterske dirke, bi jih večina vozila polini, tako pa so malossi kiti in ostali deli najbolj zadovoljivi zato jih večina vozi malossi? stekas?

zakwa pa sovražš malossi kits?

Objavljeno
zakwa pa sovražš malossi kits?

zelooooooo slabe izkusnje z nijmi.............v preteklosti........tko da sm sam pol presaltu na polini

Objavljeno (popravljeno)
ne jst to cist resno vprasam.........zakaj polini ne......(I hate malossi kite :xx: )

Zadeva je preprosta :rolleyes: ali pa tudi ne :? kakor se vzame :doze:

Gre za posel B) in del tega posla so dirke, ki jih mora nekdo organizirati. Ker je dirkanje užitek in potreba, smo za to da dirkamo pripravljeni tudi plačevati (za motorje, za dele, za štartnino, za še ostalih tisoč stvari ki sodijo zraven), organizacija dirk je pa delo, ki ni tako zelo velik užitek, saj poleg dela, za sabo nosi še stroške in odgovornost zato organizatorji radi od organizacije tudi nekaj imajo :)

Kakšno zvezo ima s tem Malossi ali Polini :hmm: :?

Malossi je bi vedno zelo aktiven pri organiziranju dirk in s tem sklenil krog v zaključeno celoto B) kot proizvajalec je izdeloval dele, in poskrbel , da bo te dele smiselno tudi kupovati, z organizacijo skuterskih dirk :yea2: Tem dirkam so se pridružili tudi drugi, in Polini je začel resno konkurirati Malossiju, ni bil pa pripravljen sodelovati pri organizaciji tekmovanj. Ker pa so uspehi na tekmovanjih zelo dobra reklama in promocija blagovnih znamk :yea2: :OK: se je Malossiju počasi zazdelo, da je neumno, da s svojo aktivnostjo na področju orgnizacije dirk, razen svoje :yea2: omogoča reklamo tudi svojemu največjemu konkurentu :BUA: in so pravilnike oblikovali tako, da je dovoljena samo uporaba Malossijeve robe :D ----Zato!!!!!---- :D To je bil resen odgovor :naughty:

saj res ; zakaj sovražiš Malossi kite :? :wacko:

Popravljeno . Popravil Profi
Objavljeno
zelooooooo slabe izkusnje z nijmi.............v preteklosti........tko da sm sam pol presaltu na polini

a ti je ribnu kit akua kok škode, mal opiš kaj in kuko pa zakwa tko sovražš malossija?

Objavljeno

profi to je bil res profi odgovor, ki sem ga iskal........

zakaj sovrazim malossijeve kite (nimam nc proti vsemu ostalmu)...............

od problemov mojih kolegov z njimi, ampak tega tle nam vec omenjal.............

moji problemi, kupis nov kit po katalogu MHR TEAM 70cc, seveda se pripadajoco glavno gred, C4 lezaje, sveco, tahude semeringe itd.. sestavis kot se pac sestavi (nobena napaka iz moje strani sm se dons 100%), in zalaufas, ga pustim laufat ene 40s pol pa se usedes na motor in hoces ulaufat bat, nardis 40m in grrrrrr :xx: :xx: krepne in to unahudo, razstavim in ugotovim da je ribnu zato k se je zlomu batni obroček in ga je zapelo v en pretočni kanal in izpusni kanal, ob temu je ocito se en/vec delcekov padel v lezaje in so sli se lezaji, plus ojnica, plus semeringi..........

torej moja logika kaj se je zgodilo:

zaradi NAPAKE v materialu batnega obročka se je le ta zlomil/polomol/odhrhnil in se zataknil ob izpusni kanal, drugi del batnega obrocka pa v enega od pretočnih kanalov.......zgodba naprej pa vam je verjetno znana........

skode je blo v susu za velik dnarja.........................zato in se ksna socna podrobnost bi se lohk nasla, so se mi malossijevi kiti zamerl :xx: :xx: :xx:

sej ne recm ksnim dela cist u redu, sam moje izkušnje z njem in potem primerjava z polinijem so ble noc pa dan......

pa tole vse je vrjetn of topic...............

Objavljeno

hmm to se mi pa cudno zdi, da bi se pr takmu kitu to naredl. a pa si preprican, da si prov obrnu bat, prov ujel obrocke, pa da ni su obrocek tm k je stukan cez kanal????

Objavljeno

Napaka neverjetna da je kaj, glede na to, da vem kako žilavi so ti obročki. Pred vgradnjo obroček daš v utor in takrat ga pošteno napneš, če bi hotel počiti, bi že takrat, stavim pa, da nisi preveril zeva pred vgradnjo :? :wacko:

Objavljeno (popravljeno)
Napaka neverjetna da je kaj, glede na to,  da vem kako žilavi so ti obročki. Pred vgradnjo obroček daš v utor in takrat ga pošteno napneš, če bi hotel počiti, bi že takrat, stavim pa, da nisi preveril zeva pred vgradnjo :?  :wacko:

sm preveril zev........batni so bli kor dani z kleščami za batne obročke............pa motorjev tud ne sestavljam 2 dni.........(narobe obrnjeni bat)

pi*da me bo modernator klel k je off topic,........sorry....... :notworthy:

Popravljeno . Popravil PSI_Hunter
Objavljeno

No prerekal se ne bom, tako konstantne kvalitete italijani nimajo, ampak to velja vsesplošno :(

Objavljeno

Dejte no, nevem kako je pri delih Malossi zadnje dve leti, ampak prej ob pogledu na cilinder malossi si se zjokal.... Nobene dodelave, cilinder kot da bi ga pravkar iz kalupa vzeli... noter ostružki, kanali žalostno narejeni, uni lističi od ulivanja na robovih odlitka... z eno besedo žalost. Ko si ga namontiral, si se jebal z zevom...

Po drugi strani pa je imel Polini dele narejene tip-top, prave umetnine... pri montaži si dal not priloženo tesnilo in ni bilo sploh treba preverjat zeva: 0,52 takoj.

Takrat (ene 3 leta nazaj) so vsi z najboljše pripravljenimi mašinami vozili Polini... in še danes bi, če ne bi pač pravilnik priredili.

Se pa strinjam popolnoma s poslovno odločitvijo Malossija, da na svojih dirkah obvelja Malossi-only kit. Zakaj bi zastonj futral konkurenco?

Bonzy: Ne pljuvaj prehitro čez take stvari, nekateri smo še vedno na to občutljivi. :cry: Sploh pa moraš probat obe varjanti, da štekaš kaj je dobro in kaj ne... B)

Objavljeno
Ko si ga namontiral, si se jebal z zevom...

Po drugi strani pa je imel Polini dele narejene tip-top, prave umetnine... pri montaži si dal not priloženo tesnilo in ni bilo sploh treba preverjat zeva: 0,52 takoj.

Morda se pa nismo prev razumeli, jaz sem govoril o zevu obročka, ki lahko crkne če je pretesen, ti pa očitno govoriš o razmaku med batom in glavo (o tako imenovanem squishu), to sta pa dve popolnoma različni stvari :hmm:

Sicer pa v slovenskem prvenstvu nihče nikomur ne vsiljuje, kaj naj vgradi, ve se pa kateri so se vozili v špici. :naughty:

Objavljeno
Ko si ga namontiral, si se jebal z zevom...

Po drugi strani pa je imel Polini dele narejene tip-top, prave umetnine... pri montaži si dal not priloženo tesnilo in ni bilo sploh treba preverjat zeva: 0,52 takoj.

Morda se pa nismo prev razumeli, jaz sem govoril o zevu obročka, ki lahko crkne če je pretesen, ti pa očitno govoriš o razmaku med batom in glavo (o tako imenovanem squishu), to sta pa dve popolnoma različni stvari :hmm:

Sicer pa v slovenskem prvenstvu nihče nikomur ne vsiljuje, kaj naj vgradi, ve se pa kateri so se vozili v špici. :naughty:

sej nc ne recm beno svaka čast :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: sam se vseen mam raj polini....... :hmm:

Objavljeno
Bonzy: Ne pljuvaj prehitro čez take stvari, nekateri smo še vedno na to občutljivi. :cry: Sploh pa moraš probat obe varjanti, da štekaš kaj je dobro in kaj ne... B)

sej nism nc pluvov cez polinija, reku sm samo da je malossi bolš to pa še ne pomen da mam kej prot poliniju! :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!