SF Objavljeno Julij 11, 2003 Deli Objavljeno Julij 11, 2003 V nedeljo se bo v Ljubljanskem BTC-ju dogajala predstavitev minimota, skuterjev in tudi kak supermoto bo na ogled. Primerno oblečeni boste lahko sedli na minimoto in odpeljali kakšen krog po progi. Vseskupaj se bo dogajalo na parkirišču naproti hale 17. od 10.00 pa do 17.00 ure se bodo izmenično dogajale demontracije naših tekmovalcev v razredu minimoto vabljeni pa so tudi ostali lastniki minimotov, da pripeljejo svoje motorje in z njimi odpeljejo kak krog. Za poizkusno vožnjo prosimo interesente naj prinesejo s seboj kompletno opremo. Zapeljali se bodo tudi skuterji in supermoto, dalo pa si bo ogledat par novih modelov Piagio, Vespa in Gilera in jih nekaj tudi poizkusiti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Profi Objavljeno Julij 11, 2003 Avtor Deli Objavljeno Julij 11, 2003 Zdi se mi tudi, da sem na eni od fotografij opazil Benota. Res je Beno. To je štart lanske finalne dirke. Finalni rezultati so pa na History, potem pa desno spodaj, Results ( tudi za vse dirke od leta 96 naprej). S te dirke imam več kot uro z Hi 8 kamero posnetega materiala. Kogar zanima naj pove, za jurja plus poštnina, pošljem VHS kaseto, kar ostane gre za Benota za dirke :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Profi Objavljeno Julij 11, 2003 Avtor Deli Objavljeno Julij 11, 2003 Profi, če najdeš še kakšno stran o TT klasi oz. Avstijskem prvenstvu, ti bom zelo hvaležen. Jaz nič ne najdem. Zanima me urnik dirk in pravila. Greš na http//:www.scooterrace.com in klikneš Reglement und technik in to je to-samo v nemščini. Če pobrskaš so pa tudi datumi dirk, pa še marsikaj drugega :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Profi Objavljeno Julij 11, 2003 Avtor Deli Objavljeno Julij 11, 2003 Profi, če najdeš še kakšno stran o TT klasi oz. Avstijskem prvenstvu, ti bom zelo hvaležen. Jaz nič ne najdem. Zanima me urnik dirk in pravila. Greš na http//:www.scooterrace.com in klikneš Reglement und technik in to je to-samo v nemščini. Če pobrskaš so pa tudi datumi dirk, pa še marsikaj drugega :) Na tej strani so tudi rezultati dirke v Panonia ringu dne 25.5. Beno je vpisan kot neuvrščen. To je zato ker je nastopil izven konkurence, nemških tekmovalcev namreč ni bilo, ker so imeli svojo tekmo in tako dirke v 70 cc razredu ni bilo zato je Beno štartal v 180cc razredu. Beno je v obeh dirkah zmagal z veliko prednostjo, tako da sta obakrat samo dva Runnerja 180 zaostala za manj kot cel krog :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jason Objavljeno Julij 13, 2003 Deli Objavljeno Julij 13, 2003 @ Profi & Beno: Mater se vama mora tole dobro zdet. schnelle Slowene :) dobra fotka Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
beno Objavljeno Julij 16, 2003 Deli Objavljeno Julij 16, 2003 Zvohate pa use ;) No sej to je iz tiste dirke k sm govoru v temi Runner 180 vs. Zip sp. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
McMatko Objavljeno Julij 16, 2003 Deli Objavljeno Julij 16, 2003 (popravljeno) Beno kdaj gremo spet kej snemat s tvojmu zipam :D Popravljeno Julij 16, 2003. Popravil McMatko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
beno Objavljeno Julij 17, 2003 Deli Objavljeno Julij 17, 2003 Se unh filmckov nism dobu. A jh bo un kej na net dav? A mas ti ze kej? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Profi Objavljeno Julij 22, 2003 Avtor Deli Objavljeno Julij 22, 2003 International Scooter Cup na kartodromu belgijskega Spa Francorchampsa je za nami. Od Slovencev so nastopili Danijel Računica Aljoša in Matjaž Leban in Beno Lipnik. In pokazali smo, da z nami ni šale in z malo več izkušenj, sreče in sponsorjev se bodo začeli potiti tudi do sedaj nedotakljivi asi. Medtem ko si je Danijel prišel v Belgijo predvsem nabirat izkušnje, so imeli Aljoša, Matjaž in Beno čisto drugačne načrte. Žal Aljoša z stalnimi težavami z motorjem tudi po zamenjavi motorja ni uspel najti prave hitre kombinacije in njegov skuter za tako dirko enostavno ni bil dovolj hiter. Matjaž s hitrim skuterjem in oster kot vedno, odličen na treningu in tretji v svoji skupini v polfinalni vožnji, v prvi finalni vožnji pa na odličnem četrem mestu, potem pa padec in potem še eden, v drugi finalni vožnji, pa mu zdravnik ni dovolil nastopiti. In Beno...skupno peto mesto, odlično, pred njim so bili samo Japonec Toshimasa Kishida in Italijani Mario Tornera, Rocco Ripepi in Francesco Colella. A ostaja občutek, da bi se dalo doseči več. Na prvem neuradnem treningu, je bil Beno v svoji skupini najhitrejši in čeprav je pred koncem treninga precej grdo padel in popolnoma razbil izpuh, njegovega časa pa kljub poskusom ni uspel izbolboljšati niti hitri Ripepi, ki je pri vsakem postanku v boksu precej očitno kazal, da komaj verjame, da ne more izboljšati časa "nekega Slovenca". Nadaljevanje je bilo nekoliko manj blesteče saj skuter z rezervno izpušno cevjo ni delal enako dobro kot z prejšnjo , za nameček pa je šel skuter še iz dirke v dirko slabše in to najbrž ne samo zaradi izpuha. In končni vtisi vseh sodelujočih so si edini...to dirko je, kljub visokim stroškom, škoda izpustiti, doživetje je enkratno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dirkac Objavljeno Julij 22, 2003 Deli Objavljeno Julij 22, 2003 Bravo!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GUMY Objavljeno Julij 22, 2003 Deli Objavljeno Julij 22, 2003 Vsem čestitke in kapo dol ob takih rezultatih. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
manjak Objavljeno Julij 22, 2003 Deli Objavljeno Julij 22, 2003 Jst tut čestitam. Vsi ste ful dobri. Se vidi kolk slovenici velamo :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Julij 24, 2003 Deli Objavljeno Julij 24, 2003 Vsaka cast :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bOnZy Objavljeno Julij 25, 2003 Deli Objavljeno Julij 25, 2003 Jest bi rd se 1x cestitov Benotu za uspeh v belgiji (se vid daj moj prjatu :P :P ) em...rd bi pa tut pršov Pikca, če še kr prodaja un drikaln skutr, kr se zanimam - mogoc bom endn izmed novh dirkačev. Problem je sam, da tatsari prpajo da sem neb kej zgodil čeb se stresu ,pa za mehanika je mal blem, kes pa sponzorji pa niso blem.:)...tnx za use odgovore pa informacije, bom full veseu :D :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Profi Objavljeno Julij 25, 2003 Avtor Deli Objavljeno Julij 25, 2003 Starši, ki se bojijo za svoje otroke, ker bi ti radi začeli dirkati, so precej kratkovidni. Poškodbe so seveda možne, a izkušnje pridobljene na dirkah so zlata vredne in predvsem - dirkališče je varnejše od ceste. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bOnZy Objavljeno Julij 25, 2003 Deli Objavljeno Julij 25, 2003 Profi, hvala za podporo! :rolleyes: To tud jest dopovedujem staršem pa me ne poslušajo, zato pa da dam mal adrenalina s sebe greva z Benotm kdaj pa kdaj km dirkat (okol Blejskega jezera, Pokljuka, Kropa) kje mal ovinkov! :D :D pikca bi pa prosu da nej ga en nekak zbudi kse res full zanimam za negov tip-top skutr!!Pa če pravte da tale dirkane s skuterji ''izumira'' je vsak dirkač dobrodošu an? -------------------------------- rabm dirkat :P :P : P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pikec Objavljeno Julij 27, 2003 Deli Objavljeno Julij 27, 2003 Evo me... Vsak šport je lahko nevaren, če se nanj ne pripraviš tako kot se šika.... dobra telesna pripravljenost in primerna oprema morata biti nuja! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bOnZy Objavljeno Julij 27, 2003 Deli Objavljeno Julij 27, 2003 Ja če ti pomeni da treniram judo že 9 let in da moraš biti pri judu telesno zelo pripravljen in vzdržljiv, drugače imaš vrsto poškodb (zlomi prstov,rok,ključnic,nožnih prstov,itd....) in da do sedaj še nisem imel niti enega zloma ali naloma in podobno (da trikrat potrkam) potem se ti lahko sanja da sem telesno vzdržljiv! Pikec glede tvojega motorja malo dvomim.Malo sem se pozanimal pa sem slišal da je ta motor popolnoma zjeb*n, baje pa tudi da si bil na tleh tudi po 5x na dirko.Moram še malo premisliti, ampak sem skoraj prepričan da ne bo nič s tem nakupom! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Julij 27, 2003 Deli Objavljeno Julij 27, 2003 Starši, ki se bojijo za svoje otroke, ker bi ti radi začeli dirkati, so precej kratkovidni. Poškodbe so seveda možne, a izkušnje pridobljene na dirkah so zlata vredne in predvsem - dirkališče je varnejše od ceste. predvsem je pa na dirkaliscih ob padcih veliko manj poskodb (se posebej ce vozis na koleno!), pa tud dosti varneje je dirkat na dirkaliscu, kot pa na cesti, ne poznam pa nobenega motorista, ki nebi kdaj pa kdaj gonu do daske (priznam, tudi jaz sem med njimi!). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Profi Objavljeno Julij 27, 2003 Avtor Deli Objavljeno Julij 27, 2003 Pikec glede tvojega motorja malo dvomim.Malo sem se pozanimal pa sem slišal da je ta motor popolnoma zjeb*n, baje pa tudi da si bil na tleh tudi po 5x na dirko. Glede na to, da je realna vrednost vrhunsko pripravljenega skuterja čez milion sit, za 250 jurjov ne moreš pričakovati skuterja na katerega se boš usedel in odpeljal pet dirk z treningi vred. Tega si ne moreš privoščiti niti z novim. Je pa seveda možno za nek denar dobiti več ali manj. Prav tako tudi popolnoma nov tekmovalno pripravljen skuter nima niti kilometra garancije. Za vsak trening ali dirko posebej ga je treba pripraviti nastaviti in vzdrževati, da je vedno znova v kar najboljši kondiciji isto pa velja za rabljenega in na tak način število padcev niti ni nobeno merilo, važno je kakšen skuter je, kar pomeni, da ni nikjer rečeno , da ne more biti 5 let star skuter bolje tekmovalno pripravljen kot nov, v katerega je nekdo naložil vso razpoložljivo vrhunsko robo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pikec Objavljeno Julij 28, 2003 Deli Objavljeno Julij 28, 2003 Pikec glede tvojega motorja malo dvomim.Malo sem se pozanimal pa sem slišal da je ta motor popolnoma zjeb*n, baje pa tudi da si bil na tleh tudi po 5x na dirko. Seveda! to, da sem bil tudi po 5x na tleh na dirko in da na zunaj je skuter bolj žalostnega videza ti lahko potrdi vsakdo ki me pozna oz. ki je sledil skuterski sceni... Dejstvo pa je, da če ima motor podrsane plastike še ne pomeni da je motor zjeban... Nališpanega skuterja nisem nikoli rabu (ni bilo sponzorjev, ki bi se radi kitili z nalepko na plastiki!) važno mi je bilo, da stvar laufa tako kot se šika in da imam z njim čimmanj stroškov. Zato pa sem lahko računal na dobre uvrstitve samo v primerih, da sem bil psihično in fizično dobro pripravljen ter da sem se zanašal na moje vozniške sposobnosti. Če pa voziš proti prvim petim, ki imajo konj na kolesu več od tebe (zato pa zmečejo na dirko po 100 jurjev v motor) moreš vozit do skrajnih fizikalnih meja, kjer je riziko padca največji in kjer adrenalin teče v potokih! S Profijem se moram popolnoma strinjat, saj mi v teh krogih poznamo primere, ko je tip z "kao" neomejenim budžetom in glanc novim motorjem pokuru 2 (z besedo: dva) cilindra na vikend, da o batih ne govorimo... Sam če bi kupoval rabljen dirkalni skuter bi tudi bil skeptičen, saj nikoli ne veš kaj te čaka... Pa vendarle povprašaj tvoje vire, če so me vidli kdaj resno šarit po motorju med dirkalnim vikendom (razen osnovnih nastavitev seveda ;) ), po mojem ne.... Glanz nov tekmovalni motor ima še tolko neulaufanih porodnih napak, da šele po eni sezoni ga nastaviš kot se šika in odpraviš (skoraj) vse napake. Rabljeni (pa dobro vzdrževani!) motorji so vse te probleme že prešli, med njihovimi "organi" (sestavnimi deli) vlada neka sintonija, ki omogoča tekoče delovanje pod vsemi možnimi pritiski. No, za privržence teorije "utrujenosti materialov" imam en argument: Skuterji zaradi veliko manjših hitrosti, vibracij in ostalih pospeškov skorajda ne poznajo utrujanja materialov. Izjeme so plastični spoji med plastikami (ki se jih prišraufa skupaj) in tradicionalni nalom bloka motorja pri variatorju zaradi pomanjkanja "tazoprnega" šraufa s katerim je privijačen pokrov. Pa še nekaj: Za veliko večino ta oh in sploh vrhunske robe se je izkazalo, da razen metanja denarja stran, nekih posebnih prednosti ni.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pikec Objavljeno Julij 28, 2003 Deli Objavljeno Julij 28, 2003 Glede na to, da je realna vrednost vrhunsko pripravljenega skuterja čez milion sit, za 250 jurjov ne moreš pričakovati skuterja na katerega se boš usedel in odpeljal pet dirk z treningi vred. Tega si ne moreš privoščiti niti z novim. Je pa seveda možno za nek denar dobiti več ali manj. Seveda lahko odpelješ celo sezono brez tikanja skuterja... jaz sem živi dokaz! B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Profi Objavljeno Julij 28, 2003 Avtor Deli Objavljeno Julij 28, 2003 Seveda lahko odpelješ celo sezono brez tikanja skuterja... jaz sem živi dokaz! B) Nikar ne pretiravajmo, časi so se spremenili. Letos imamo za sabo 12 dirk državnega prvenstva(6 vikendov ), kar nekaj vikendov je bil za vse v Ljubečni organiziran trening, potem so pa še mednarodne tekme, na katerih lahko nastopi vsak, če le hoče. Pa šele konec julija je :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
spidy Objavljeno Julij 29, 2003 Deli Objavljeno Julij 29, 2003 Tud jest vem za en skuter 70 vrhunsko pripravljen, nosilec večih lovrik bonzo če te še zmerom zanima lahko kontaktiraš na Pm! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pikec Objavljeno Julij 29, 2003 Deli Objavljeno Julij 29, 2003 Nikar ne pretiravajmo, časi so se spremenili. Letos imamo za sabo 12 dirk državnega prvenstva(6 vikendov ), kar nekaj vikendov je bil za vse v Ljubečni organiziran trening, potem so pa še mednarodne tekme, na katerih lahko nastopi vsak, če le hoče. Pa šele konec julija je Imaš prav.... letos so sezono nabili z dirkami.... ko sem jaz še vozil smo komaj 9 dirk na sezono spravli skupaj, z vštetimi AA in "prijateljskimi" vred. Je pa res da neko osnovno vzdrževanje mora bit... sam sem zvozu sezono ne da bi enkrat snel cilinder z motorja... to sem mislu.... Spidy: Haha... lovorike.... ponavadi je bilo tako, da so se tanajjači zaklali med sabo in vsi po vrsti pocepali še pred koncem dirke, tako da je vedno zmagal Kužner, ki se je pametno vozil bolj odzadaj.... če to ni profitiranje! Ja bOnZy, sej če imaš (najmanj) milijon ti zrihtamo tovarniški polini! Pol pa vsa stvar zgubi osnovni namen in postane metanje denarja stran.... res, da je to le moje mnenje (študent brez ficka, ki vozi za lastno zadovoljstvo) vendar sem še vedno prepričan da daje največ užitkov tisti šport, ki ga izvajaš s srcem, ne pa z denarnico... Pripelješ se npr. četrti (pa da veš da je konkurenca huda) in prva skrb, ko prideš v boks, ni to kaj vse boš moral zamenjat (ki je za v smeti), ampak se usedeš, si odpreš pir in si čestitaš - stari, tokrat si pa dobro zvozu! B) Zmaga pa je tolko slajša, ker veš, da si jo sam prigaral, tehnika je igrala najmanjšo vlogo. Se pa lahko rogaš (prijateljsko, valda) tistim, ki so nič kaj boljši od tebe pa so cele dneve šraufali in preklinjali.... Da o denarju, ki so porabli za ta hec niti ne govorimo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se