Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Vesel Božič in srečno v letu 2005 :OK:  :OK:  :OK:

Tudi vam, ter še več uspešnih dirk in sezon ;) pa čim manj problemou ;) :OK: :OK:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

mene pa zanima če se bo lahko vozlo z drugimi skuti: aerox, runner ,dna ... ?

da vas spoteram :) :D

Popravljeno . Popravil [2fast4u]
Objavljeno
mene pa zanima če se bo lahko vozlo z drugimi skuti: aerox, runner ,dna ... ?

da vas spoteram :)  :D

6.1. SPLOŠNO

Dopustni so vsi skuterji z dvema kolesoma, ki so homologirani v katerikoli državi Evropske Unije.

6.2. R1 - do 70 kubikov

- največja dovoljena prostornina je 70 kubikov. Izgled skuterja mora ostati serijski.

- lahko se zamenja uplinjač do premera 19 mm,

To je naosnovnejše s pravilnika za skuterske dirke. Torej dovoljeni so vsi skuterji, je pa razpisan samo razred do 70 kubikov (lani tudi 50).

Objavljeno

v pravilih je še:

6.1. SPLOŠNO

Dopustni so vsi skuterji z dvema kolesoma, premera platišča do 13 col ali 330 mm ter ščitnikom za namestitev nog, ki mora biti najmanj 250 mm dolg in najmanj 300 mm širok. Vsi skuterji morajo biti homologirani v katerikoli državi evropske unije

če se ne motim ma ma DNA 14" kolesa (vsaj moja) in nima ščitnika za namestitev nog. tako da se voz lahk z vsemi skuterji razen DNA, ti pa majo v Italiji svojo klaso v Super scooter pokalu .) :D

Objavljeno

skuteristi(razn tistih z DNA-ji),navalite :naughty:

Objavljeno
v pravilih je še:

6.1. SPLOŠNO

Dopustni so vsi skuterji z dvema kolesoma, premera platišča do 13 col ali 330 mm ter ščitnikom za namestitev nog, ki mora biti najmanj 250 mm dolg in najmanj 300 mm širok. Vsi skuterji morajo biti homologirani v katerikoli državi evropske unije

če se ne motim ma ma DNA 14" kolesa (vsaj moja) in nima ščitnika za namestitev nog.  tako da se voz lahk z vsemi skuterji razen DNA, ti pa majo v Italiji svojo klaso v Super scooter pokalu  .)  :D

TEHNIČNA PRIPRAVA SKUTERJEV

6.1. SPLOŠNO

Dopustni so vsi skuterji z dvema kolesoma, ki so homologirani v katerikoli državi Evropske Unije.

6.2. R1 - do 70 kubikov

- največja dovoljena prostornina je 70 kubikov. Izgled skuterja mora ostati serijski.

- lahko se zamenja uplinjač do premera 19 mm,

- obvezna uporaba neosvinčenega bencina

- svetlobna telesa prelepiti ali zamenjati s plastiko enake oblike.

- odstraniti je potrebno vse štrleče dele: ogledala, smerokaze, pomožne nogice, stojalo.

- omejevalci obračanja krmila morajo biti v funkciji

- ročica plina se mora vračati v zaprti položaj, motor mora ugasniti.

- komandne ročice morajo biti na koncu zaobljene

- zaganjač se mora povrniti v začetni položaj

- izpuh in ohišje zračnega filtra sta prosta. Ropot ne sme presegati 95 dB/A pri 8000 obr/min.

- inštrumenti se lahko odstranijo ali zamenjajo, ostati morajo na prvotnem mestu.

- okvir (šasija) skuterja mora ostati izviren. Sistem, ki povezuje motor z ohišjem, preko vibracijskih nosilcev se ne sme menjati, razen samih gumijastih blokov v njih.

- za vse, kar v zgornjih alinejah ni navedeno ali je sporno, velja novi tehnični pravilnik UEM.

To je pravilnik za leto 2005 (nikjer niso navedene cole koles, niti ščitnik za noge), tisto kar navajaš ti, je lanski pravilnik.

Objavljeno

Če prav razumem je izvleček, ki ga je citiral Roman, iz novega pravilnika. Ta dovoljuje tudi scooterje ki imajo večja kolesa od 13" in nimajo "pedane" za noge. Torej so dovoljeni tudi Runner in DNA.

Objavljeno

Kot kaže lahko :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

em.. vsi deli morajo biti malossi ? al je lahko mešano ?

Objavljeno

lahko je mesano, samo ce zelis voziti dirke v tujini ala beno (adria,..) mors pa met nujno malossi

Objavljeno

Kar se tiče materiala, ki se ga uporabi za predelavo skuterja, v državnem prvenstvu ni prav nobenih omejitev, kar se tiče proizvajalcev.

Kdor pa misli pogledati še na kako močno dirko izven Slovenije, bo pa imel malo možnosti, če ne bo imel Malossi robe, kajti vse dirke najvišjega ranga so organizirane pod okriljem firme Malossi, ki dovoli nastopiti samo tekmovalcem, ki uporablajo izključno material firme Malossi.

Objavljeno

Sam ne vem če ma sploh smisel met neke ambicije na začetku po neki tujini. 8 dirk konc koncev ni mal za prvo sezono, pa še vložek je majhen če gre za star motor in te potem po eni sezoni ne boli glava če ti slučajno ne gre tako dobro da bi bil prvak... Finta za začet je tud taka da si več ljudi skupaj naredi motor pol pa vsak svojo licenco vzame... če je že želja... pol se pa itak odločijo kako pa kaj...

Objavljeno

Roba, Pogi, Langus, pot v svet moto športa vam je odprta (aja Langus cilja samo na mednarodne - čeprav ga nisem videl še nikjer :? ), sedaj si boste morali pač spomniti kaj drugega, ker vas letos spet ne bo med dirkači.

Ponujam stavo, za vsakega od vas treh - gajbo pira(za vsakega), če pride kdo od vas kot dirkač vsaj na eno skutersko dirko v letu 2005.

P.S.

Glavna pri konzumiranju boma itak midva z SFom - pa če pridete, al pa ne :kva2:

Objavljeno

Matr če bo pa žurka dam pa še jest za gajbo!!!

Objavljeno
Matr če bo pa žurka dam pa še jest za gajbo!!!

Seveda jest prnesem tud kobase :OK:

Objavljeno
Seveda jest prnesem tud kobase  :OK:

Meseni pokal za zmago... hehehe Kakšno si pa vsak lahko p svoje misli... :OK:

Objavljeno

Mi je kar malo žal, da sem dodajal tisto o mednarodnih dirkah, roman in SF imata še kako prav, pa tudi meni se zdi, da vas je pri nas preveč tistih, ki ste že na začetku preveč obremenjeni z visokoletečimi cilji in udeležbo na mednarodnih dirkah. Marsikdo zaradi tega doživi na prvi dirki hladen tuš in obupa. V slovenskem prvenstvu vozi malo dirlkačev, a nekaj med njimi, jih sodi med najboljše na svetu, zato je ob pre ambicioznem začetku veliko več možnosti, da ste razočarani kot pa, da vas potegne noter.

Razen zapravljanja denarja dirke prinašajo nekaj nepozabnega , so čudovito doživetje, vam bogatijo znanje in izkušnje.

Najlažje je začeti, če se sprijaznite z dejstvom, da ne bo čisto nič narobe, če se vam zgodi, da boste v začetku nekajkrat zadnji, kajti vse kar je bolje, je potem super uspeh, koliko ste vredni boste pokazali šele čez čas, samo začeti in vztrajati je treba :fredy:

Objavljeno

Motor je deli so vsi edino 19ko treba nazaj nabavit...Papire za licenco se imam od lani ko so mi jih poslali...Ptuj in Murska pa tud nista dalec vstran. Hmz... bomo vidli :hmm:

Objavljeno

Evo profi sej pri nas je enako pr minimotu... Midva z orjakom sva bla tud dolgo velik težja od ostalih pr minimotu pa sva stvar vzela za zabavo... Zdej mamo v ozadju že skor svojo ligo, ko mnas bo pa še več bomo pa kr svojo klaso nardil. Enako morajo fantje razmišljat pr skuterjih, ker jest vem, da je velik takih motorjev kerih ni škoda, pa bi se dal pelat na dirki. Jest mislm, da ne ti in ne Marino novincem ne boste rekl ne, glede na to, da že tolk časa vstrajate pa pomagate čist nesebično folku z nasveti, da bi blo dirkačev čim več.

Objavljeno
Roba, Pogi, Langus, pot v svet moto športa vam je odprta (aja Langus cilja samo na mednarodne - čeprav ga nisem videl še nikjer  :? ), sedaj si boste morali pač spomniti kaj drugega, ker vas letos spet ne bo med dirkači.

Ponujam stavo, za vsakega od vas treh - gajbo pira(za vsakega), če pride kdo od vas kot dirkač vsaj na eno skutersko dirko v letu 2005.

mogoče v bližnji prihodnosti čez 2, 3 leta, odvisno od financ.... sej se nikamr ne mudi :D .) :fredy:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!