Špilferderber Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 Opažam, da se odpira vse več debat v smeri, da bi bilo mogoče dobro spremeniti obseg vaj (beri: razširiti)v avto šolah. Kot je že bilo napisano, bi bilo mogoče dobro dodati kakšno urco ali dve na dirkališču, po mojem pa bi bila nujna tudi vožnja s sovoznikom (predvsem pri majhnih hitrostih - poligon), ipd.. Slednje se je včasih v neki obliki že izvajalo (inštruktor oz. izpitna oseba sta bila po pripovedovanju mojega fotra prisotna na zadnjem sedežu in sta se vozila okoli) Mogoče bi bilo zanimivo poštudirati v smeri obvezne udeležbe na Leganovem tečaju... Nočem, da bi se debata razvijala v smeri "glej ga, že tako so podražili pridobitev vozniškega dovoljenja, zdaj pa še hoče nabit ceno". Mislim, da načeloma ne bi smel bit problem odvozit kakšno uro več in s tem pridobit pogosto nujno potrebna "življenjsko pomembna" znanja... :huh:
RAN Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 Po moje bi bilo prav če že delaš recimo tečaj prve pomoči bi lahko tudi obvezno pred izdajo izpita moral narediti še tečaj varne vožnje, vsebine kot jo podaja tečaj pri Leganu. Koncesija za izvajanje tega tečaja bi morala biti dovolj stroga, sicer stvar ne bi imela nobenega smisla, ampak bi bil sam en nepotreben izdatek več. In tukaj je najbrž srž problema, zakaj se stvari ne realizirajo.
-pero- Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 ...wheelie ...stoppie ...metanje granitne kocke ...pa fajn bi blo da bi bil se obvezen en tečaj k bi ga vodu McGyver, k nikol neveš kdaj se ti lahko zgodi da boš moral sredi puščave narediti feltno iz palme, kokosa in posušene crknene kamele :huh:
huba-buba Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 SE KAR STRINJAM S PEROTOM :o :D
Dave Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 Opažam, da se odpira vse več debat v smeri, da bi bilo mogoče dobro spremeniti obseg vaj (beri: razširiti)v avto šolah. Kot je že bilo napisano, bi bilo mogoče dobro dodati kakšno urco ali dve na dirkališču, po mojem pa bi bila nujna tudi vožnja s sovoznikom (predvsem pri majhnih hitrostih - poligon), ipd.. Slednje se je včasih v neki obliki že izvajalo (inštruktor oz. izpitna oseba sta bila po pripovedovanju mojega fotra prisotna na zadnjem sedežu in sta se vozila okoli) Mogoče bi bilo zanimivo poštudirati v smeri obvezne udeležbe na Leganovem tečaju... Nočem, da bi se debata razvijala v smeri "glej ga, že tako so podražili pridobitev vozniškega dovoljenja, zdaj pa še hoče nabit ceno". Mislim, da načeloma ne bi smel bit problem odvozit kakšno uro več in s tem pridobit pogosto nujno potrebna "življenjsko pomembna" znanja... :huh: Ampak, dobr, sej 99% vaj, ki jih delas pri Leganu, ze itak delas tut v avtosoli. Ne razumem... :blink: Ti hoces, da bi delali, tisto kar se ze itak dela, ampak da bi zdej blo obvezno, ceprov je blo tut prej obvezno, mislim, kaj?
Grilzz Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 SE KAR STRINJAM S PEROTOM :o :D Jst tut. Wheelije in stoppie bi se raje fajn naučil na tujem motorju, ker mi je mojga preveč škoda. :unsure: :D
manjak Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 SE KAR STRINJAM S PEROTOM :o :D Jst tut. Wheelije in stoppie bi se raje fajn naučil na tujem motorju, ker mi je mojga preveč škoda. :unsure: :D Ja, pa una vaja z granitnim kockam tut ni napačna ;)
Špilferderber Objavljeno Julij 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 Opažam, da se odpira vse več debat v smeri, da bi bilo mogoče dobro spremeniti obseg vaj (beri: razširiti)v avto šolah. Kot je že bilo napisano, bi bilo mogoče dobro dodati kakšno urco ali dve na dirkališču, po mojem pa bi bila nujna tudi vožnja s sovoznikom (predvsem pri majhnih hitrostih - poligon), ipd.. Slednje se je včasih v neki obliki že izvajalo (inštruktor oz. izpitna oseba sta bila po pripovedovanju mojega fotra prisotna na zadnjem sedežu in sta se vozila okoli) Mogoče bi bilo zanimivo poštudirati v smeri obvezne udeležbe na Leganovem tečaju... Nočem, da bi se debata razvijala v smeri "glej ga, že tako so podražili pridobitev vozniškega dovoljenja, zdaj pa še hoče nabit ceno". Mislim, da načeloma ne bi smel bit problem odvozit kakšno uro več in s tem pridobit pogosto nujno potrebna "življenjsko pomembna" znanja... :huh: Ampak, dobr, sej 99% vaj, ki jih delas pri Leganu, ze itak delas tut v avtosoli. Ne razumem... :blink: Ti hoces, da bi delali, tisto kar se ze itak dela, ampak da bi zdej blo obvezno, ceprov je blo tut prej obvezno, mislim, kaj? po tvojem je torej legan izguba cajta oz. zgolj ponavljanje? (šenisembilnatemtečajuzatonevemobjektivnegaodgovorapress)
-pero- Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 (popravljeno) ...mogoče bi blo fajn da bi inštruktorji mal več povdarka dal vožnji v / skozi / iz ovinka in spreminanje smeri, pri tem mislim na nagibanje, da se novopečeni motoristi ne učijo sami kako se nagne v ovinku in se ne furajo skoz ovinke kt da bi mel štirikolesnike :) lp Popravljeno Julij 10, 2003. Popravil -pero-
hotschko Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 a vi mislite, da se da v avtrošoli v 10, 30, 50 urah nekomu brez kakršnihkoli izkušenj razložiti skrivnosti vožnje v ovinek, lego motorja, dober vstop v ovinek ... in mu hkrati vcepiti še izkušnje, previdnost, predvidevanje ... iluzija ... moj predlog je eno leto vožnje z "mentorjem". To pomeni, da voznik začetnik eno ali dve leti od opravljenega izpita ne sme voziti sam, ampak samo v spremstvu izkušenega motorista, ki delno tudi odgovarja za njegova dejanja na cesti ... seveda se s tem pojavi tudi kup praktičnih in pravnih problemov, da bi bila takšna ideja sprejeta... ... če se ne motim, imajo podobno rešeno v ameriki z opravljanjem izpita za avto, ko lahko voziš avto v spremstvu enega od staršev.
-pero- Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 ... če se ne motim, imajo podobno rešeno v ameriki z opravljanjem izpita za avto, ko lahko voziš avto v spremstvu enega od staršev. ...ja ampak to ni pogoj za opravljanje izpita, pravzaprav ni nobenega pogoja, ko si star 16 greš na izpitni center in če ti rata ti, čene pa lohka nasledn dan spet probaš :huh:
-pero- Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 a vi mislite, da se da v avtrošoli v 10, 30, 50 urah nekomu brez kakršnihkoli izkušenj razložiti skrivnosti vožnje v ovinek, lego motorja, dober vstop v ovinek ... in mu hkrati vcepiti še izkušnje, previdnost, predvidevanje ... iluzija ... ...dobr no kle sm mislu na to da dajo malo več povdarka na to, ne da bo zelenc znal najdt idealn naklon, zdele moj sodelavc končuje in sem ga prašu mal glede tega, pa je reku, da inštrktor niti 5 minut ni porabil za nagibanje oz. da bi mu zadevo mičkn razložu :huh: lp :)
Špilferderber Objavljeno Julij 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 vožnja v skupini (varnostna razdalja, postavitve, komuniciranje, ipd.)
VrUUUUUmmmm Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 Mislim, da manjka predvsem zaviranje (lahko je pospeševati, ampak zavirati ...) in pa izogibanje nenadnim oviram ("losov test" v avtomobilizmu). Pravilno zaviranje v ovinku oziroma nagibu je umetnost.
BlazS Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 Sej so pametni predlogi, ampak pomislite koliko vaj je potrebno, da znas v doloceni situaciji lepo zavirati al pa v ovinku resit motor pa sebe k ti zednje kolo zdrsne. To je prakticno nemogoce, da se naucis v parih urah. Pa se ure v avtosoli so astronomske. Me prav zanima, kaj bi menili o dodatnih urah v avtosoli, ce bi bili pred izpitom pa moral placat na uro po 5000-7000 SIT(sem ga lansko leto naredu). Vsak gleda da bo cim ceneje skoz prsu, pa tud vi bi. Sam, ko mas enkrat izpit je lahko govort.
misty Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 hmm, o koliko urah je tuki govora: 50, 100, 200? Po koliko urah boš začetnika naučil obvladati motor? Oprosti, ampak tole se mi zdi bedasto. Še najbolj bi se strinjau s predlogom hotschko-ta. Sam to se ne bo pri nas nikol zgodil... aja, sej vem da nobenga ne zanima, sam pred dobrim mesecem sem naredil A neomejeno z 17 urami... v denarju je to 180k SIT :angry: -> koliko ur bi potem ti predlagau, da bi bilo obveznih?
Brrrm Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 Namen avto šole (motoršole) ni naučiti človeka vseh fint, temveč mu v glavo vcepiti osnove prometne ureditve in osnove poteka prometa in osnove obnašanja v prometu in osnovne vaje v prometu (saj vemo: bočno parkiranje, speljevanje v klanec, prehitevanje, vožnja skozi križišče itd.itd.) Vse ostalo, z nagibanjem vred pa je stvar postdiplomskega študija, ki je za avtomobiliste v organizirani obliki mogoč pri Küzmiču, za motoriste pa pri Leganu, za tiste, ki so za to pripravljeni dati denar na mizo. Za zastonjkarje pa je poligon kar navadna cesta, učitelji pa ostali vozniki, učno gradivo pa situacije na cesti ki jih zakuhajo sami ali pa jim jih pripravijo drugi. Včasih pride neposredno kasirat šolnino kar tista teta s koso. :(
BlazS Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 Gotov bi blo najboljs da bi imel cim vec ur sam je zarad denarja problem. Jaz sem izpit za motor naredu z 11-imi urami.
igralec Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 (popravljeno) jest bi dodal vožnjo po zadnjem in sprednjem kolesu, mogoče še powerslide :D Popravljeno Julij 10, 2003. Popravil igralec
D.J. Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 učenje kulture motozborov, pitje do enda, pol pa pjan na motor pokat stupid qveščn stupid ansvr CPP, kva pa druzga!!!
Dave Objavljeno Julij 10, 2003 Opozori Objavljeno Julij 10, 2003 Opažam, da se odpira vse več debat v smeri, da bi bilo mogoče dobro spremeniti obseg vaj (beri: razširiti)v avto šolah. Kot je že bilo napisano, bi bilo mogoče dobro dodati kakšno urco ali dve na dirkališču, po mojem pa bi bila nujna tudi vožnja s sovoznikom (predvsem pri majhnih hitrostih - poligon), ipd.. Slednje se je včasih v neki obliki že izvajalo (inštruktor oz. izpitna oseba sta bila po pripovedovanju mojega fotra prisotna na zadnjem sedežu in sta se vozila okoli) Mogoče bi bilo zanimivo poštudirati v smeri obvezne udeležbe na Leganovem tečaju... Nočem, da bi se debata razvijala v smeri "glej ga, že tako so podražili pridobitev vozniškega dovoljenja, zdaj pa še hoče nabit ceno". Mislim, da načeloma ne bi smel bit problem odvozit kakšno uro več in s tem pridobit pogosto nujno potrebna "življenjsko pomembna" znanja... :huh: Ampak, dobr, sej 99% vaj, ki jih delas pri Leganu, ze itak delas tut v avtosoli. Ne razumem... :blink: Ti hoces, da bi delali, tisto kar se ze itak dela, ampak da bi zdej blo obvezno, ceprov je blo tut prej obvezno, mislim, kaj? po tvojem je torej legan izguba cajta oz. zgolj ponavljanje? (šenisembilnatemtečajuzatonevemobjektivnegaodgovorapress) Ne, men je bil BMWjev tecaj super. Ful poucen in sigurno vreden svojega denarja, sam to nima tolk veze z vajami ampak z: 1. Vajami na tocno mojem motorju 2. Instruktorjem, ki si je vzel vec ur casa in me popravljal, tam kjer je blo to potrebno. Vaje so ble pa iste, kot sem rekel.
Ice Objavljeno Julij 11, 2003 Opozori Objavljeno Julij 11, 2003 skodilo ne bi malo vec teoreticne osnove za voznjo z motorjem.
Špilferderber Objavljeno Julij 11, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 11, 2003 mogoče ne bi škodilo niti to, da bi inštruktor že na začetku opravljanja izpita povprašal kandidata, kakšno mofo bo imel in kaj bo vozil ter temu prilagodil program.. nekako v stilu: 15 ur splošne vožnje + 5 ur specializacije (enduraši bodo šli čez pohorje (podprto z enduro nasveti, sportaši na progo, ipd.)
tommy Objavljeno Julij 16, 2003 Opozori Objavljeno Julij 16, 2003 Moje skromno mnenje o tej temi je sledeče: mislim, da bi motoristi z opravljenim izpitom morali imeti razčiščeno v glavi, da se z izpitom le legalno vozijo po cesti in to je daleč od obladanja motorja. Tudi noben učitelj v avtošoli ni tako presneto dober, da bo začetnika naučil dobro voziti motocikel v 20 ali pa v 50- ih urah. :wacko: Najmanj kar lahko motorist začetnik naredi za svojo varnost je, da raskira cel vikend ali pa priporočljivo več vikendov in bencin ter se odpravi na prazno parkirišče ali industrijsko cono in pili vaje, ki se jih je naučil v avtošoli na poligonu (osmica, slalom, hitri slalom, zaviranje, izmik oviri...). S temi vajami se izboljša koordinacija in zaupanje v motocikel ter gume. Je pa res da moraš biti dosleden in tudi prebrati kakšen članek ali knjigo na to temo. Najslabše pa se je učiti na cesti ker te lahko mimogrede kdo sname in si u r*t! :blink: :huh: :D Mislim pa tudi da Leganovi tečaji varne vožnje niso nesmiselni, še več, čeprav delaš menda zelo podobne vaje bi morale biti skoraj obvezne za vsakega motorista!!! :P lep pozdrav pa velik srečnih kilometrov!!! :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se