Skoči na vsebino

Nove vaje v avto-šolah


Priporočene objave

Objavljeno

Opažam, da se odpira vse več debat v smeri, da bi bilo mogoče dobro spremeniti obseg vaj (beri: razširiti)v avto šolah. Kot je že bilo napisano, bi bilo mogoče dobro dodati kakšno urco ali dve na dirkališču, po mojem pa bi bila nujna tudi vožnja s sovoznikom (predvsem pri majhnih hitrostih - poligon), ipd.. Slednje se je včasih v neki obliki že izvajalo (inštruktor oz. izpitna oseba sta bila po pripovedovanju mojega fotra prisotna na zadnjem sedežu in sta se vozila okoli)

Mogoče bi bilo zanimivo poštudirati v smeri obvezne udeležbe na Leganovem tečaju...

Nočem, da bi se debata razvijala v smeri "glej ga, že tako so podražili pridobitev vozniškega dovoljenja, zdaj pa še hoče nabit ceno". Mislim, da načeloma ne bi smel bit problem odvozit kakšno uro več in s tem pridobit pogosto nujno potrebna "življenjsko pomembna" znanja...

:huh:

Objavljeno

Po moje bi bilo prav če že delaš recimo tečaj prve pomoči bi lahko tudi obvezno pred izdajo izpita moral narediti še tečaj varne vožnje, vsebine kot jo podaja tečaj pri Leganu.

Koncesija za izvajanje tega tečaja bi morala biti dovolj stroga, sicer stvar ne bi imela nobenega smisla, ampak bi bil sam en nepotreben izdatek več.

In tukaj je najbrž srž problema, zakaj se stvari ne realizirajo.

Objavljeno

...wheelie

wheelie.gif

...stoppie

stoppie.jpg

...metanje granitne kocke

ot01.jpg

...pa fajn bi blo da bi bil se obvezen en tečaj k bi ga vodu McGyver, k nikol neveš kdaj se ti lahko zgodi da boš moral sredi puščave narediti feltno iz palme, kokosa in posušene crknene kamele :huh:

Objavljeno
Opažam, da se odpira vse več debat v smeri, da bi bilo mogoče dobro spremeniti obseg vaj (beri: razširiti)v avto šolah. Kot je že bilo napisano, bi bilo mogoče dobro dodati kakšno urco ali dve na dirkališču, po mojem pa bi bila nujna tudi vožnja s sovoznikom (predvsem pri majhnih hitrostih - poligon), ipd.. Slednje se je včasih v neki obliki že izvajalo (inštruktor oz. izpitna oseba sta bila po pripovedovanju mojega fotra prisotna na zadnjem sedežu in sta se vozila okoli)

Mogoče bi bilo zanimivo poštudirati v smeri obvezne udeležbe na Leganovem tečaju...

Nočem, da bi se debata razvijala v smeri "glej ga, že tako so podražili pridobitev vozniškega dovoljenja, zdaj pa še hoče nabit ceno". Mislim, da načeloma ne bi smel bit problem odvozit kakšno uro več in s tem pridobit pogosto nujno potrebna "življenjsko pomembna" znanja...

:huh:

Ampak, dobr, sej 99% vaj, ki jih delas pri Leganu, ze itak delas tut v avtosoli. Ne razumem... :blink:

Ti hoces, da bi delali, tisto kar se ze itak dela, ampak da bi zdej blo obvezno, ceprov je blo tut prej obvezno, mislim, kaj?

Objavljeno
SE KAR STRINJAM S PEROTOM :o :D

Jst tut.

Wheelije in stoppie bi se raje fajn naučil na tujem motorju, ker mi je mojga preveč škoda. :unsure: :D

Objavljeno
SE KAR STRINJAM S PEROTOM  :o  :D

Jst tut.

Wheelije in stoppie bi se raje fajn naučil na tujem motorju, ker mi je mojga preveč škoda. :unsure: :D

Ja, pa una vaja z granitnim kockam tut ni napačna ;)

Objavljeno
Opažam, da se odpira vse več debat v smeri, da bi bilo mogoče dobro spremeniti obseg vaj (beri: razširiti)v avto šolah. Kot je že bilo napisano, bi bilo mogoče dobro dodati kakšno urco ali dve na dirkališču, po mojem pa bi bila nujna tudi vožnja s sovoznikom (predvsem pri majhnih hitrostih - poligon), ipd.. Slednje se je včasih v neki obliki že izvajalo (inštruktor oz. izpitna oseba sta bila po pripovedovanju mojega fotra prisotna na zadnjem sedežu in sta se vozila okoli)

Mogoče bi bilo zanimivo poštudirati v smeri obvezne udeležbe na Leganovem tečaju...

Nočem, da bi se debata razvijala v smeri "glej ga, že tako so podražili pridobitev vozniškega dovoljenja, zdaj pa še hoče nabit ceno". Mislim, da načeloma ne bi smel bit problem odvozit kakšno uro več in s tem pridobit pogosto nujno potrebna "življenjsko pomembna" znanja...

:huh:

Ampak, dobr, sej 99% vaj, ki jih delas pri Leganu, ze itak delas tut v avtosoli. Ne razumem... :blink:

Ti hoces, da bi delali, tisto kar se ze itak dela, ampak da bi zdej blo obvezno, ceprov je blo tut prej obvezno, mislim, kaj?

po tvojem je torej legan izguba cajta oz. zgolj ponavljanje? (šenisembilnatemtečajuzatonevemobjektivnegaodgovorapress)

Objavljeno (popravljeno)

...mogoče bi blo fajn da bi inštruktorji mal več povdarka dal vožnji v / skozi / iz ovinka in spreminanje smeri, pri tem mislim na nagibanje, da se novopečeni motoristi ne učijo sami kako se nagne v ovinku in se ne furajo skoz ovinke kt da bi mel štirikolesnike :)

lp

Popravljeno . Popravil -pero-
Objavljeno

a vi mislite, da se da v avtrošoli v 10, 30, 50 urah nekomu brez kakršnihkoli izkušenj razložiti skrivnosti vožnje v ovinek, lego motorja, dober vstop v ovinek ... in mu hkrati vcepiti še izkušnje, previdnost, predvidevanje ... iluzija ...

moj predlog je eno leto vožnje z "mentorjem". To pomeni, da voznik začetnik eno ali dve leti od opravljenega izpita ne sme voziti sam, ampak samo v spremstvu izkušenega motorista, ki delno tudi odgovarja za njegova dejanja na cesti ... seveda se s tem pojavi tudi kup praktičnih in pravnih problemov, da bi bila takšna ideja sprejeta...

... če se ne motim, imajo podobno rešeno v ameriki z opravljanjem izpita za avto, ko lahko voziš avto v spremstvu enega od staršev.

Objavljeno
... če se ne motim, imajo podobno rešeno v ameriki z opravljanjem izpita za avto, ko lahko voziš avto v spremstvu enega od staršev.

...ja ampak to ni pogoj za opravljanje izpita, pravzaprav ni nobenega pogoja, ko si star 16 greš na izpitni center in če ti rata ti, čene pa lohka nasledn dan spet probaš :huh:

Objavljeno
a vi mislite, da se da v avtrošoli v 10, 30, 50 urah nekomu brez kakršnihkoli izkušenj razložiti skrivnosti vožnje v ovinek, lego motorja, dober vstop v ovinek ... in mu hkrati vcepiti še izkušnje, previdnost, predvidevanje ... iluzija ...

...dobr no kle sm mislu na to da dajo malo več povdarka na to, ne da bo zelenc znal najdt idealn naklon, zdele moj sodelavc končuje in sem ga prašu mal glede tega, pa je reku, da inštrktor niti 5 minut ni porabil za nagibanje oz. da bi mu zadevo mičkn razložu :huh:

lp :)

Objavljeno

vožnja v skupini (varnostna razdalja, postavitve, komuniciranje, ipd.)

Objavljeno

Mislim, da manjka predvsem zaviranje (lahko je pospeševati, ampak zavirati ...) in pa izogibanje nenadnim oviram ("losov test" v avtomobilizmu). Pravilno zaviranje v ovinku oziroma nagibu je umetnost.

Objavljeno

Sej so pametni predlogi, ampak pomislite koliko vaj je potrebno, da znas v doloceni situaciji lepo zavirati al pa v ovinku resit motor pa sebe k ti zednje kolo zdrsne. To je prakticno nemogoce, da se naucis v parih urah. Pa se ure v avtosoli so astronomske. Me prav zanima, kaj bi menili o dodatnih urah v avtosoli, ce bi bili pred izpitom pa moral placat na uro po 5000-7000 SIT(sem ga lansko leto naredu). Vsak gleda da bo cim ceneje skoz prsu, pa tud vi bi. Sam, ko mas enkrat izpit je lahko govort.

Objavljeno

hmm, o koliko urah je tuki govora: 50, 100, 200?

Po koliko urah boš začetnika naučil obvladati motor?

Oprosti, ampak tole se mi zdi bedasto. Še najbolj bi se strinjau s predlogom hotschko-ta.

Sam to se ne bo pri nas nikol zgodil...

aja, sej vem da nobenga ne zanima, sam pred dobrim mesecem sem naredil A neomejeno z 17 urami... v denarju je to 180k SIT :angry: -> koliko ur bi potem ti predlagau, da bi bilo obveznih?

Objavljeno

Namen avto šole (motoršole) ni naučiti človeka vseh fint, temveč mu v glavo vcepiti osnove prometne ureditve in osnove poteka prometa in osnove obnašanja v prometu in osnovne vaje v prometu (saj vemo: bočno parkiranje, speljevanje v klanec, prehitevanje, vožnja skozi križišče itd.itd.)

Vse ostalo, z nagibanjem vred pa je stvar postdiplomskega študija, ki je za avtomobiliste v organizirani obliki mogoč pri Küzmiču, za motoriste pa pri Leganu, za tiste, ki so za to pripravljeni dati denar na mizo. Za zastonjkarje pa je poligon kar navadna cesta, učitelji pa ostali vozniki, učno gradivo pa situacije na cesti ki jih zakuhajo sami ali pa jim jih pripravijo drugi.

Včasih pride neposredno kasirat šolnino kar tista teta s koso. :(

Objavljeno

Gotov bi blo najboljs da bi imel cim vec ur sam je zarad denarja problem. Jaz sem izpit za motor naredu z 11-imi urami.

Objavljeno (popravljeno)

jest bi dodal vožnjo po zadnjem in sprednjem kolesu, mogoče še powerslide :D

Popravljeno . Popravil igralec
Objavljeno

učenje kulture motozborov, pitje do enda, pol pa pjan na motor pokat

stupid qveščn stupid ansvr

CPP, kva pa druzga!!!

Objavljeno
Opažam, da se odpira vse več debat v smeri, da bi bilo mogoče dobro spremeniti obseg vaj (beri: razširiti)v avto šolah. Kot je že bilo napisano, bi bilo mogoče dobro dodati kakšno urco ali dve na dirkališču, po mojem pa bi bila nujna tudi vožnja s sovoznikom (predvsem pri majhnih hitrostih - poligon), ipd.. Slednje se je včasih v neki obliki že izvajalo (inštruktor oz. izpitna oseba sta bila po pripovedovanju mojega fotra prisotna na zadnjem sedežu in sta se vozila okoli)

Mogoče bi bilo zanimivo poštudirati v smeri obvezne udeležbe na Leganovem tečaju...

Nočem, da bi se debata razvijala v smeri "glej ga, že tako so podražili pridobitev vozniškega dovoljenja, zdaj pa še hoče nabit ceno". Mislim, da načeloma ne bi smel bit problem odvozit kakšno uro več in s tem pridobit pogosto nujno potrebna "življenjsko pomembna" znanja...

:huh:

Ampak, dobr, sej 99% vaj, ki jih delas pri Leganu, ze itak delas tut v avtosoli. Ne razumem... :blink:

Ti hoces, da bi delali, tisto kar se ze itak dela, ampak da bi zdej blo obvezno, ceprov je blo tut prej obvezno, mislim, kaj?

po tvojem je torej legan izguba cajta oz. zgolj ponavljanje? (šenisembilnatemtečajuzatonevemobjektivnegaodgovorapress)

Ne, men je bil BMWjev tecaj super. Ful poucen in sigurno vreden svojega denarja, sam to nima tolk veze z vajami ampak z:

1. Vajami na tocno mojem motorju

2. Instruktorjem, ki si je vzel vec ur casa in me popravljal, tam kjer je blo to potrebno.

Vaje so ble pa iste, kot sem rekel.

Objavljeno

kapiš B)

Objavljeno

skodilo ne bi malo vec teoreticne osnove za voznjo z motorjem.

Objavljeno

mogoče ne bi škodilo niti to, da bi inštruktor že na začetku opravljanja izpita povprašal kandidata, kakšno mofo bo imel in kaj bo vozil ter temu prilagodil program.. nekako v stilu: 15 ur splošne vožnje + 5 ur specializacije (enduraši bodo šli čez pohorje (podprto z enduro nasveti, sportaši na progo, ipd.)

Objavljeno

Moje skromno mnenje o tej temi je sledeče: mislim, da bi motoristi z opravljenim izpitom morali imeti razčiščeno v glavi, da se z izpitom le legalno vozijo po cesti in to je daleč od obladanja motorja. Tudi noben učitelj v avtošoli ni tako presneto dober, da bo začetnika naučil dobro voziti motocikel v 20 ali pa v 50- ih urah. :wacko: Najmanj kar lahko motorist začetnik naredi za svojo varnost je, da raskira cel vikend ali pa priporočljivo več vikendov in bencin ter se odpravi na prazno parkirišče ali industrijsko cono in pili vaje, ki se jih je naučil v avtošoli na poligonu (osmica, slalom, hitri slalom, zaviranje, izmik oviri...). S temi vajami se izboljša koordinacija in zaupanje v motocikel ter gume. Je pa res da moraš biti dosleden in tudi prebrati kakšen članek ali knjigo na to temo. Najslabše pa se je učiti na cesti ker te lahko mimogrede kdo sname in si u r*t! :blink: :huh: :D

Mislim pa tudi da Leganovi tečaji varne vožnje niso nesmiselni, še več, čeprav delaš menda zelo podobne vaje bi morale biti skoraj obvezne za vsakega motorista!!! :P

lep pozdrav pa velik srečnih kilometrov!!! :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!