-pero- Objavljeno Julij 25, 2003 Opozori Objavljeno Julij 25, 2003 :blink: ...kwa je to zaena podmornica z leta '73, a kdo to pozna, piše da ma olje v okvirju... :blink: ...men se zdi da je kle brez oklepov... ...hmm en to prodaja za 1.4Msit, a je to res tolk vredn... :blink: ... >oglas<
Ice Objavljeno Julij 25, 2003 Opozori Objavljeno Julij 25, 2003 okvir je vsaj zelo podoben EGLI-jevim okvirjem za sportne motorje tistega casa (pozna ´70-zgodnja ´80).iz naslova je verjetno okvir od firme segoni.takrat je bilo kar nekaj firm,ki so se ukvarjale z izboljsavo voznih lastnosti big bike-ov (zakrat vse nad 750 ccm),ker so bili serijski okvirji bolj podobni spegetom al dente in so bili zgolj za drzanje delov skupaj. ;) olje je v valjastem zgornjem delu okvirja (ce ni lastnik kaj spreminjal).ti okvirji so bili cca. 100-200% bolj togi od serijskih.masina izgleda da je honda 750 four navrtan na 830 ccm (kit za to obstaja). ker ga prodaja klemencic iz MB je vse skupaj vsaj bolj verjetno res v dobrem stanju.vprasaj & poglej IRL.
Max Objavljeno Julij 25, 2003 Opozori Objavljeno Julij 25, 2003 Pa ima gdo kake podatke o lastnostih tega motocikla.. Najvisja hitrost, konjske moci, navor, poraba goriva? BTW: smeskoti ne primejo: napaka na strani?
strom Objavljeno Julij 25, 2003 Opozori Objavljeno Julij 25, 2003 Če je to že takrat okol dirkal, bohve kašno je zdej. Pa še napiljena mašina pa taozke gumce... hmnja... noja... če se misliš vozit, več kot 200k ni vredna, če misliš dat v svoj privat muzej, potem mogoče. Kupi raje GPZ 600/750/900R. Sigurno boljše vozne lastnosti pa vse. LP
Ice Objavljeno Julij 26, 2003 Opozori Objavljeno Julij 26, 2003 ahem strom..... ti after market okvirji raznih egli-jev,rickmanov,maartin-ov,segoni-jev ipd. so malenkost "trsi" od serijskega GPz okvirja; ce tudi je bil GPz delan "ze" konec ´80-tih. ;) okretnost zaradi sirine gume je najbrz boljsa kot danasnji motorji v enakem razredu. serijska masina 750 four je imela nekje 65 KM,830 ccm kit ima (ce se ne motim) okoli 85 (mogoce vec?!) KM.masina je zracno hlajena,ce ima dodatni oljni hladilnik ne vem/ne vidim.problem je lahko se okvir (chrom-molybden).
strom Objavljeno Julij 26, 2003 Opozori Objavljeno Julij 26, 2003 ahem strom..... ti after market okvirji raznih egli-jev,rickmanov,maartin-ov,segoni-jev ipd. so malenkost "trsi" od serijskega GPz okvirja; ce tudi je bil GPz delan "ze" konec ´80-tih. ;) okretnost zaradi sirine gume je najbrz boljsa kot danasnji motorji v enakem razredu. serijska masina 750 four je imela nekje 65 KM,830 ccm kit ima (ce se ne motim) okoli 85 (mogoce vec?!) KM.masina je zracno hlajena,ce ima dodatni oljni hladilnik ne vem/ne vidim.problem je lahko se okvir (chrom-molybden). Ice, sej pravim.. za v muzej super. Al pa kot zanimivost. Ampak jebiga, mašina je stara. Kaj misliš, bi se dalj časa lahko vozil s temle ali kakšnim skoraj novim SV650, fazerjem, da kakšnega par let starega ZZR-ja, ZXR-ja CBR in pobobnih niti ne omenjam. O okvirju sploh ne dvomim da je bil dober, lahko tudi bolj tog od kasnejših GPZjev, ipd. ampak 1,4 mio?!?! Sprednje čeljusti se mi tudi zdijo malo sumljive. Diski so ogromni, čeljusti pa na fotki malo čudno izgledajo, kot da pakne nebi nalegale po celi površini diska. Ožja guma ima ponavadi manjšo površino naleganja na podlago kot širša, pa lahko prej zdrsne (že sprobal :) ) Pomoje bi gugo prej prodal svojega honkawasuzuyamatika za miljon kot pa tole... pa tisto je imelo bojda velik več konjičkov pa kao 180 gumo zadej pa zanemarmo fedre. Sej geštel je pa itak original tak, kot nej bi ga mela tale zadeva na slikci zgorej. Pa če mu niti 100k noben ne ponudi, se tole najbrž tudi ne bo kar tako hitro prodalo. Seveda se pa vedno najdejo norci. :) LP
-pero- Objavljeno Julij 26, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 26, 2003 ...sam v čem je pa fora/vloga unga olja v okvirju?
Ice Objavljeno Julij 26, 2003 Opozori Objavljeno Julij 26, 2003 strom,o ceni nisem rekel nic.izkljucno sem komentiral tehnicno stanje motorja.ne vem zakaj vedno nekaj zraven rimas.povej tipu,da se ti zdi cena previsoka in konec.ne mi zdaj najedati,da se lahko z novejsim motorjem "boljse" peljes.valda da lahko! drugace bi bilo pa res zalost. o vzdrzljivosti starih masin ne bi tukaj,za to je posebna tema. o zdrsavanju samo toliko: GSF-a lahko v katerikoli prestavi "pripravim",da zdrsne.je po tvoje 15 let star GPz boljsi motor od 2 leti starega GSF-a? .......daj malo ohrani perspektivo. B)
Ice Objavljeno Julij 26, 2003 Opozori Objavljeno Julij 26, 2003 ...sam v čem je pa fora/vloga unga olja v okvirju? .....da se ne segreva toliko oz. se malce bolj ohladi (daljse cevi,olje ni v masini) in ojnica ne peni olja.
-pero- Objavljeno Julij 26, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 26, 2003 ...aja ta olje, jest sm pa mislu da ma to kej veze z trdnostjo okvirja :blink:
-pero- Objavljeno Julij 26, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 26, 2003 ...a pa kdo ve, ta oklep in predvsem zadnja plastika, je to original? ...al je to en hotu nardit "Back To The Future Bike" :blink:
strom Objavljeno Julij 26, 2003 Opozori Objavljeno Julij 26, 2003 strom,o ceni nisem rekel nic.izkljucno sem komentiral tehnicno stanje motorja.ne vem zakaj vedno nekaj zraven rimas.povej tipu,da se ti zdi cena previsoka in konec.ne mi zdaj najedati,da se lahko z novejsim motorjem "boljse" peljes.valda da lahko! drugace bi bilo pa res zalost. o vzdrzljivosti starih masin ne bi tukaj,za to je posebna tema. o zdrsavanju samo toliko: GSF-a lahko v katerikoli prestavi "pripravim",da zdrsne.je po tvoje 15 let star GPz boljsi motor od 2 leti starega GSF-a? .......daj malo ohrani perspektivo. B) Res maš. Sicer pa itak lahko "pripraviš" vsakega da "zdrsne", ampak nekatere pač lažje pripraviš do tega kot druge. In pomoje tegale hondočudonekej lažje kot GSF-a ali pa GPz-ja. Mimogrede, a bi se dalo pri nas naročit novega GPz 900R? Za japončke jih še delajo (2003 letniki prov fletn skor enak zgledajo kot 84). LP
ceco Objavljeno Julij 27, 2003 Opozori Objavljeno Julij 27, 2003 Če nisi poznavalec ali ljubitelj oz. to niti ne nameravaš postati, pusti zadevo pri miru. Tole se lahko pelje več ali manj na zbor ljubiteljev te sorte motorjev, v jeseni pa v dnevno sobo do pomladi. Pod pogojem, da ti je stvar toliko sedla v srce. Čečo
J Objavljeno Julij 27, 2003 Opozori Objavljeno Julij 27, 2003 Tale avtonet ima vedno kaj za poznavalce! Pogledat vse detajle: OGLAS
gregas Objavljeno Julij 27, 2003 Opozori Objavljeno Julij 27, 2003 ...a dej no, kdo bo pa dal 3.5miljona za to :blink: :blink: :blink: za ta denar dobiš praktično katerikol motor na trgu :huh:
J Objavljeno Julij 27, 2003 Opozori Objavljeno Julij 27, 2003 :lol: itak, sam povej ti to G.Alfi Nipič-u, obenem mu še povej, da ni Harley!
J Objavljeno Julij 27, 2003 Opozori Objavljeno Julij 27, 2003 ...jp,vem da si <_< :huh: To pa za prave ljubitelje!
lederman Objavljeno Julij 27, 2003 Opozori Objavljeno Julij 27, 2003 ...a dej no, kdo bo pa dal 3.5miljona za to za ta denar dobiš praktično katerikol motor na trgu Ampak ne tomosa okrog letnika 60! :) Po moje je kakšna ničla preveč, al pa dve ;) <_<
strom Objavljeno Julij 28, 2003 Opozori Objavljeno Julij 28, 2003 ...jp,vem da si <_< :huh: To pa za prave ljubitelje! Njami. LP
marem Objavljeno Julij 28, 2003 Opozori Objavljeno Julij 28, 2003 A niso s takim Mel gibsona u MAD MAXu lovil ??? :unsure:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se