strom Objavljeno Avgust 12, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2003 Na forumu sem že večkrat zasledil vprašanja kaj naj itd., pa bi bilo fajn če bi se zbrali vsi tech tips, raznorazni nasveti na enem mestu. Za začetek je tu eden o svečkah. Izgled, simptomi, vzrok, kako popravit... http://www.xs11.com/forum/showthread.php?threadid=2712 LP
BlazS Objavljeno Avgust 16, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2003 V prejsnje mi je krosa kar na lepem crknila. Zdelo se mi je da mora bit strom, gotov svecka. In res, svecka je bla cist zapacana. Jo zamenjam in dela lepo naprej in stvar se ni ponovila. Poj sem pa pogledal kaj bi blo loh narobe. Pise da ce je svecka zalita ti motor kur olje iz menjalnika zaradi obrabljenega bata ali obrockov in da se bo napaka ponovila kmalu tud ce bom dal novo svecko. Bat in obrocki mi zdej sluzijo cca 20 ur in skozi izpusni kanal zgledajo super. Zakaj mi je svecko potem zalil?
strom Objavljeno Avgust 16, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 16, 2003 pozabu kšn zaug? maš cvajtaktarja pa je stal neki cajta al pa preveč ola v benzu? LP
D.J. Objavljeno Avgust 17, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2003 (popravljeno) olje iz menjalnika zarad obrabljenega bata - ni šans ponavadi začne kroska kurit olje iz menjalnika, če razgoni ležaj na gredi, takrat je dim iz avspuha modrikast a je svečka črna ali črna z oblogami če je prvo, imaš prebogato mešanico: preveč bencina, premalo zraka če je drugo, je preveč % olja seveda, je lohka tut kombinacija, da ti zarad prezalivanja masti svečko, ker je avtomatično tut preveč olja kakšen imaš razmak na elektrodi? šrauf za zrak zašraufaj do konca notri in si zapomni št. obratov, potem pa ga odšraufaj nazaj ven, in počasi večaj dotok (po pol obrata), dokler motor ne bo laufal čisto očisti tudi zračni filter in pa dize v fergazarju, ker se rade zamašijo, čeprav so filtri v rezervarju in mogoče še kje preglej že enkrat velikost diz (glavna in za prosti tek) in kakšne so predvidene za ta motor v originalnem stanju, pa še tip in pozicijo igle preveri ob povečanih dizah ti npr tudi dolgotrajnejša počasna vožnja uniči svečko Popravljeno Avgust 17, 2003. Popravil D.J.
BlazS Objavljeno Avgust 17, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2003 ''ob povečanih dizah ti npr tudi dolgotrajnejša počasna vožnja uniči svečko'' Se najbl se mi to zdi verjetno, ceprav sem se ze velikrat peljal tko. Iz enga hriba sem se spuscal pa gmajn pod stantgasom al pa cist mal gasa. Poj mi jo je pa naenkrat kar zamoril. Mesanco sem ponavadi dajal 2.5 % pa je blo cist kul ampak jo zdej dajem 3 % po nasvetu mehanika. Drgac se tud men zdi mal prevec. Olje mam Motul 800. Sej do zdej sem se ene dvakrat vozu pa mi je z novo sveco cist vredu delal, zato se mi mal cudn zdi. Hvala za pomoc
D.J. Objavljeno Avgust 17, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2003 ta defekt poznam, ker se je men dogajal glavna diza bi mogla bit 155, je bila pa 175 (in še brušen cilinder na RM 250) pri vožnji v spodnjih srednjih obratih, ko začne ta diza delovati, mi je po dolgotrajnejši vožnji začel motor trokirat in takoj je bilo treba zavrtet, da se spuca (eni pravijo, da treba znat pravilno z gasom spucat, drugače hitro crkne svečka) preveri vse, kar sem ti naštel, ker ne vem, če obstaja še kaka druga možnost za tako svečko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se