badfreek Objavljeno Oktober 3, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2001 Zanimajo me Vasa mnenja, izkusnje in predlogi o custom motociklih. Za inspiracijo si oglejte prilozeno sliko....... http://www.custombike.org/images/misc/march03.jpg .......I think it's a MONSTER!!! badfreek rock till you drop Uredil - badfreek on 03/10/2001 09:28:06
huba-buba Objavljeno Oktober 3, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2001 halo badfreek ti pa nimaš kaj bolj pametnega delat v službi kaj? drugače pa je kar dober motor vendar samo za gledat ! me zanima kakšna je kaj vožnja z njim ? LP bivši evil
hotschko Objavljeno Oktober 3, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2001 quote: halo badfreek ti pa nimaš kaj bolj pametnega delat v službi kaj? drugače pa je kar dober motor vendar samo za gledat ! me zanima kakšna je kaj vožnja z njim ? LP bivši evil Ja Monster 600 je. Če je položaj sedeža približno enak kot originalno potem so vozne lastnosti verjetno enake kot sicer. hotschko
Ice Objavljeno Oktober 3, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2001 hotschko sorry,samo kolikor vem je to bil 750S ali 900SS (bom pogledal,ce ne pozabim),ki ga je nekdo malo na hladno zvil.razlog,da ima samo en sprednji disk je teza oz.lahkota motocikla,saj so vsi deli iz poliranega aluminija. voznja pa ni veliko drugacna,kot z originalom.stopalke so visje in balanca je nizje.to je vse,razen seveda optike. ------ Been There Done That
alexb Objavljeno Oktober 3, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2001 Tank ma pa tud tak kt od ksne vrtne kosilnce.. alex -- "When in doubt hit the gas..."
Pervy Objavljeno Oktober 3, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2001 videl sliko - blak, fuj, uuugghhh,.... predelave so mi ful vsec in sam razmisljam o eni, ampak to mi je pa prevec! SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
Robert Objavljeno Oktober 3, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2001 Ja no, Mad Max 21.stoletja. Pozdrav od Roberta
Ice Objavljeno Oktober 3, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2001 po moje bolj skulptura za v dnevno sobo (ali kam drugam),kakor za na cesto.mi je kot tak vsec,samo voziti......sem prevec pragmaticen. ------ Been There Done That
klimbra Objavljeno Oktober 3, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2001 No ni mi grd..pa prav posebno lep tudi ne.Bi me pa bilo strah za moje skromno mednožno premoženje....mi je prou sumljiv tale sedež!!!!!!!!
hotschko Objavljeno Oktober 3, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2001 quote: hotschko sorry,samo kolikor vem je to bil 750S ali 900SS (bom pogledal,ce ne pozabim),ki ga je nekdo malo na hladno zvil.razlog,da ima samo en sprednji disk je teza oz.lahkota motocikla,saj so vsi deli iz poliranega aluminija. ------ Been There Done That Mašine 750ccm in več imajo dodaten hladilnik za olje zato mislim, da je to kljub vsemu 600. Zavorni diski po moje niso stvar pri kateri bi šparal. Opazil sem pa še, da je sedež v bistvu rezervoar za gorivo, vzmetenje za zadnje kolo pa vpeto pod mašino. Skratka: TOTALNA PREDELAVA in ???vozne lastnosti. hotschko
bmw Objavljeno Oktober 3, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2001 quote: Zanimajo me Vasa mnenja, izkusnje in predlogi o custom motociklih. Za inspiracijo si oglejte prilozeno sliko....... http://www.custombike.org/images/misc/march03.jpg .......I think it's a MONSTER!!! badfreek rock till you drop Uredil - badfreek on 03/10/2001 09:28:06 shit............ ko vidim to sliko, se mi zdi, da je tip delal kakšne kompenzacije s šlosarji.......... definitivno ni za moj okus... lp., bmw
pihi Objavljeno Oktober 4, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2001 Morda slika vara, ampak kako pa glede na postavitev vseh aluminijastih okraskov, dodatkov ali drugače rečeno kup kiča sploh lahko krmiliš to novoletno jelko? LP Pihi
Ice Objavljeno Oktober 4, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2001 enostavno.....z balanco ------ Been There Done That
uzzy Objavljeno Oktober 5, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2001 Very nice Človek ma domišljijo. Drugače pa po mojem mnenju, s predelavo daš motorju (svojo) dušo lp uzzy
šoško Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 ALi imate kakšne linke do www strani in kakšne so vaše izskušnje z takimi ali drugačnimi 8) motorji. Kako je z homologacijo in a-testi, predno ga spraviš na cesto....ali so težave :roll: ima kdo izkušnje z izdelavo takih motorjev...... :P bolj šminkerskih zadev kot uporabnih 8) :D THX
Ice Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 fismo,smarje/sap (ce se ne motim).ali pa kontaktiraj vragico.
kađiva Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 če te zanimajo japonski custom motorji pejt na www.thunderbike.de,za harleya pa poglej na www.walz-hardcore-cycles.com sem vidu kr neki zlo dobr uštimanih 8) 8)
Rude Boy Objavljeno Februar 27, 2003 Opozori Objavljeno Februar 27, 2003 Tako je Cagiva, na Thunderbik-u se mi kar sline cedijo, predvsem ob pogledih na Intruderje (1400) ! Podobna zadeva je tudi na: http://www.intruder-shop.de/Start/start.html ali pa še malenkost več na: http://www.vl1500.de/ SKA BIKE - INTRUDER BIKE
Jteam Objavljeno Januar 27, 2009 Opozori Objavljeno Januar 27, 2009 Najprej en lep moto pozdrav Vsem!; sem nov namreč tukaj, ampak že dalj časa spremljam forum, in sm se odločil da se vpišem in nekaj vprašam! alora.......: neki me matra....ali obstaja kdo na forumu, ki je naredil kakršnegakoli customaka(beri:doma narejen motor) in ga registriral...?, namerč imam en dobr projekt v mislih ampak ne vem kako in kaj naprej..... :alien1: se to sploh splača...?al je samo :headbang: problemow...? Hvala vsem, in ne mi težit če sm slučajno falil kam napisat temo.......LP, Jteam
Ice Objavljeno Januar 28, 2009 Opozori Objavljeno Januar 28, 2009 pri motociklih jih je kar nekaj, ki se trudijo.
vapotek Objavljeno Januar 28, 2009 Opozori Objavljeno Januar 28, 2009 pri motociklih jih je kar nekaj, ki se trudijo. In obupajo... :D
andi1 Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 ... se to sploh splača...?al je samo :headbang: problemow...? Oboje. Splača se zato, ker imaš potem svojevrstno zadoščenje, da se voziš z mopedom, katerega si sam naredil. Problemi? Začne se že z okvirjem. Za a-test rabiš potrdilo (ali nekaj podobnega) varilca oz. firme, ki se z varjenjem ukvarja, s katerim ta garantira kvaliteto varjenja. Kdo ti ga bo dal, če boš geštel sam zvaril skupaj? Verjetno nihče ne bo garantiral za delo nekoga drugega. Lahko pa ga daš v pregled Zavodu za raziskavo materiala in konstrukcij. Draga varianta! Vse ostalo je potem stvar časa, denarja in pa seveda znanja. In na koncu a-test, homologacija in tehnični z registracijo. Veliko skakanja okoli in papirnate vojske. Jaz se s čim takim nisem ukvarjal (nimam ne potrebnega znanja ne delavnice), mi je pa precej stvari povedal prijatelj, ki izdeluje trajke, pa tudi kakšen motor je že naredil. Pa veliko sreče in potrpljenja ti želim, če se boš odločil za t.i. samogradnjo. LP, Andi.
Jteam Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 LP hvala andi1, vsaj nekej napotkov sem dobil....klical sm že na a-test, mi bojo poslali vse potrebne papirje.stvar ni tako zajebana ku zgleda, edino kar je, je to v zvezi z varjenjem.. okvir motorja bom uporabol od "šadowa", s tem da ga bom nmalo podalšu, in vilcem bom napravu drugi kot....edino pole bom mogu za a-test napravit tehnično poročilo....lih isto sranje kukr pr avti.... če ima kakršnkoli kšno idejo kako kašno stvar napravit, da bo še bol kastom....se priporoćamm :worship:
Pervy Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 LP hvala andi1, vsaj nekej napotkov sem dobil....klical sm že na a-test, mi bojo poslali vse potrebne papirje.stvar ni tako zajebana ku zgleda, edino kar je, je to v zvezi z varjenjem.. okvir motorja bom uporabol od "šadowa", s tem da ga bom nmalo podalšu, in vilcem bom napravu drugi kot....edino pole bom mogu za a-test napravit tehnično poročilo....lih isto sranje kukr pr avti.... če ima kakršnkoli kšno idejo kako kašno stvar napravit, da bo še bol kastom....se priporoćamm :worship: idej je dosti ampak imaš €???? zadaj 300 valer, spredaj velik kot in tanko gumo, noter en velik S&S agregat, suicide shift, custom tank, filter in posoda za olje, kaka divja poslikava.........
andi1 Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 ... zadaj 300 valer ...... noter en velik S&S agregat ... Široka zadnja guma je že OK, a ne pretiravaj s širino. Če se misliš z njim tudi voziti, potem naj bo največ 240, vse, kar je več, je le še pretirana šminka, za voziti pa ni preveč dobro. SS agregat v čoperja? Zakaj pa ne, ne boš ne prvi ne zadnji, čeprav V mašina lepše izgleda (moj okus, ki ni obvezujoč za nikogar). Priporočam pa ti, da pred vgradnjo narediš generalno - bog si ga vedi, v kakšnem stanju je mašina, ki si jo kupil? Saj veš, pokanje na zborih, neskončno turiranje do blokade in naprej, itd. Vse skupaj te bo stalo kar nekaj eurotov, a boš na koncu imel zadoščenje, da je tvoj moped unikat! Spoznal ga boš že na daleč - za razliko od plastike, ko mora lastnik pogledati tablico, da ve, če je moped res njegov. Naj mi lastniki SS motorjev oprostijo zadnji stavek, a pred leti sva se s prijateljem kar fajn nasmejala. ko je moral na enem žegnanju svojo Ninjo iskati kot zmešan, ker jih je bilo toliko na kupu. In dejansko ga je spoznal le po tablici. Pa še nekaj - vilice! Če se boš odločil za springer, se obrni na Smodiša. On jih izdeluje, pa še marsikak uporaben nasvet ti bo dal.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se