Skoči na vsebino

Custom bike


badfreek

Priporočene objave

halo badfreek ti pa nimaš kaj bolj pametnega delat v službi kaj?

drugače pa je kar dober motor vendar samo za gledat ! me zanima kakšna je kaj vožnja z njim ?

LP

bivši evil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

halo badfreek ti pa nimaš kaj bolj pametnega delat v službi kaj?

drugače pa je kar dober motor vendar samo za gledat ! me zanima kakšna je kaj vožnja z njim ?

LP

bivši evil

Ja Monster 600 je.

Če je položaj sedeža približno enak kot originalno potem so vozne lastnosti verjetno enake kot sicer.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hotschko sorry,samo kolikor vem je to bil 750S ali 900SS (bom pogledal,ce ne pozabim),ki ga je nekdo malo na hladno zvil.razlog,da ima samo en sprednji disk je teza oz.lahkota motocikla,saj so vsi deli iz poliranega aluminija.

voznja pa ni veliko drugacna,kot z originalom.stopalke so visje in balanca je nizje.to je vse,razen seveda optike.

------

Been There Done That

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

videl sliko - blak, fuj, uuugghhh,....

predelave so mi ful vsec in sam razmisljam o eni, ampak to mi je pa prevec!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje bolj skulptura za v dnevno sobo (ali kam drugam),kakor za na cesto.mi je kot tak vsec,samo voziti......sem prevec pragmaticen.

------

Been There Done That

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ni mi grd..pa prav posebno lep tudi ne.Bi me pa bilo strah za moje skromno mednožno premoženje....mi je prou sumljiv tale sedež!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

hotschko sorry,samo kolikor vem je to bil 750S ali 900SS (bom pogledal,ce ne pozabim),ki ga je nekdo malo na hladno zvil.razlog,da ima samo en sprednji disk je teza oz.lahkota motocikla,saj so vsi deli iz poliranega aluminija.

------

Been There Done That

Mašine 750ccm in več imajo dodaten hladilnik za olje zato mislim, da je to kljub vsemu 600.

Zavorni diski po moje niso stvar pri kateri bi šparal.

Opazil sem pa še, da je sedež v bistvu rezervoar za gorivo, vzmetenje za zadnje kolo pa vpeto pod mašino. Skratka: TOTALNA PREDELAVA in ???vozne lastnosti.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Zanimajo me Vasa mnenja, izkusnje in predlogi o custom motociklih. Za inspiracijo si oglejte prilozeno sliko.......

http://www.custombike.org/images/misc/march03.jpg

.......I think it's a MONSTER!!!

badfreek

rock till you drop

Uredil - badfreek on 03/10/2001 09:28:06

shit............

ko vidim to sliko, se mi zdi, da je tip delal kakšne kompenzacije s šlosarji..........

definitivno ni za moj okus...

lp.,

bmw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda slika vara, ampak kako pa glede na postavitev vseh aluminijastih okraskov, dodatkov ali drugače rečeno kup kiča sploh lahko krmiliš to novoletno jelko?

LP

Pihi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

ALi imate kakšne linke do www strani in kakšne so vaše izskušnje z takimi ali drugačnimi 8) motorji.

Kako je z homologacijo in a-testi, predno ga spraviš na cesto....ali so težave :roll: ima kdo izkušnje z izdelavo takih motorjev...... :P

bolj šminkerskih zadev kot uporabnih 8) :D

THX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če te zanimajo japonski custom motorji pejt na www.thunderbike.de,za harleya pa poglej na www.walz-hardcore-cycles.com

sem vidu kr neki zlo dobr uštimanih 8) 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

Najprej en lep moto pozdrav Vsem!; sem nov namreč tukaj, ampak že dalj časa spremljam forum, in sm se odločil da se vpišem in nekaj vprašam!

alora.......:

neki me matra....ali obstaja kdo na forumu, ki je naredil kakršnegakoli customaka(beri:doma narejen motor) in ga registriral...?, namerč imam en dobr projekt v mislih ampak ne vem kako in kaj naprej..... :alien1:

se to sploh splača...?al je samo :headbang: problemow...?

Hvala vsem, in ne mi težit če sm slučajno falil kam napisat temo.......LP, Jteam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... se to sploh splača...?al je samo :headbang: problemow...?

Oboje.

Splača se zato, ker imaš potem svojevrstno zadoščenje, da se voziš z mopedom, katerega si sam naredil.

Problemi?

Začne se že z okvirjem. Za a-test rabiš potrdilo (ali nekaj podobnega) varilca oz. firme, ki se z varjenjem ukvarja, s katerim ta garantira kvaliteto varjenja. Kdo ti ga bo dal, če boš geštel sam zvaril skupaj? Verjetno nihče ne bo garantiral za delo nekoga drugega. Lahko pa ga daš v pregled Zavodu za raziskavo materiala in konstrukcij. Draga varianta!

Vse ostalo je potem stvar časa, denarja in pa seveda znanja.

In na koncu a-test, homologacija in tehnični z registracijo. Veliko skakanja okoli in papirnate vojske.

Jaz se s čim takim nisem ukvarjal (nimam ne potrebnega znanja ne delavnice), mi je pa precej stvari povedal prijatelj, ki izdeluje trajke, pa tudi kakšen motor je že naredil.

Pa veliko sreče in potrpljenja ti želim, če se boš odločil za t.i. samogradnjo.

LP, Andi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

hvala andi1, vsaj nekej napotkov sem dobil....klical sm že na a-test, mi bojo poslali vse potrebne papirje.stvar ni tako zajebana ku zgleda, edino kar je, je to v zvezi z varjenjem..

okvir motorja bom uporabol od "šadowa", s tem da ga bom nmalo podalšu, in vilcem bom napravu drugi kot....edino pole bom mogu za a-test napravit tehnično poročilo....lih isto sranje kukr pr avti....

če ima kakršnkoli kšno idejo kako kašno stvar napravit, da bo še bol kastom....se priporoćamm :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

hvala andi1, vsaj nekej napotkov sem dobil....klical sm že na a-test, mi bojo poslali vse potrebne papirje.stvar ni tako zajebana ku zgleda, edino kar je, je to v zvezi z varjenjem..

okvir motorja bom uporabol od "šadowa", s tem da ga bom nmalo podalšu, in vilcem bom napravu drugi kot....edino pole bom mogu za a-test napravit tehnično poročilo....lih isto sranje kukr pr avti....

če ima kakršnkoli kšno idejo kako kašno stvar napravit, da bo še bol kastom....se priporoćamm :worship:

idej je dosti ampak imaš €????

zadaj 300 valer, spredaj velik kot in tanko gumo, noter en velik S&S agregat, suicide shift, custom tank, filter in posoda za olje, kaka divja poslikava.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zadaj 300 valer ...

... noter en velik S&S agregat ...

Široka zadnja guma je že OK, a ne pretiravaj s širino. Če se misliš z njim tudi voziti, potem naj bo največ 240, vse, kar je več, je le še pretirana šminka, za voziti pa ni preveč dobro.

SS agregat v čoperja? Zakaj pa ne, ne boš ne prvi ne zadnji, čeprav V mašina lepše izgleda (moj okus, ki ni obvezujoč za nikogar). Priporočam pa ti, da pred vgradnjo narediš generalno - bog si ga vedi, v kakšnem stanju je mašina, ki si jo kupil? Saj veš, pokanje na zborih, neskončno turiranje do blokade in naprej, itd.

Vse skupaj te bo stalo kar nekaj eurotov, a boš na koncu imel zadoščenje, da je tvoj moped unikat! Spoznal ga boš že na daleč - za razliko od plastike, ko mora lastnik pogledati tablico, da ve, če je moped res njegov.

Naj mi lastniki SS motorjev oprostijo zadnji stavek, a pred leti sva se s prijateljem kar fajn nasmejala. ko je moral na enem žegnanju svojo Ninjo iskati kot zmešan, ker jih je bilo toliko na kupu. In dejansko ga je spoznal le po tablici.

Pa še nekaj - vilice! Če se boš odločil za springer, se obrni na Smodiša. On jih izdeluje, pa še marsikak uporaben nasvet ti bo dal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!