Skoči na vsebino

Izpit A kategorija (neomejeno, omejeno...)


classic

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

Tako! Včeraj uspešno opravil izpit kategorije A2 in kljub temu, da sem večino ur odpeljal v dežju mi ni čisto nič žal da sem se ga lotil še letos :lol:

Čestitam! Kolk si pa mel še dodatnih ur?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

(1) Vsak učitelj teoretičnega dela usposabljanja mora za vsako učno uro imeti izdelano pripravo, ki mora vsebovati posamezni tematski sklop, učne teme, cilje, časovni okvir in metode dela.

(2) Teoretični del programa usposabljanja se izvede v najmanj 40 pedagoških urah. Trajanje posamezne učne teme določi učitelj tega usposabljanja v pripravi učne ure. Čas za izvedbo učnih tem po teoretičnem delu programa usposabljanja je najmanj ena učna ura na tematski sklop.

(3) Učne teme dodatnega dela teoretičnega usposabljanja za kandidate, ki imajo veljaven splošni del teoretičnega usposabljanja, se izvedejo za kandidate, ki se usposabljajo za pridobitev vozniškega dovoljenja kategorij AM, A1, A2, A, B1, BE, C, C1, CE, C1E, D1, D, D1E, DE in F, in sicer:

– najmanj 8 ur za kandidate, ki se usposabljajo za pridobitev vozniškega dovoljenja kategorij AM, A1, A2, A in B1;

– najmanj 12 ur za kandidate, ki se usposabljajo za pridobitev vozniškega dovoljenja kategorij BE, C, C1, CE, C1E, D1, D, D1E, DE in F.

(4) Čas za izvedbo učnih vaj po programu praktičnega dela usposabljanja je:

– vaje s prve učne stopnje: najmanj eno učno uro;

– vaje z druge učne stopnje: najmanj sedem učnih ur;

– vaje s tretje učne stopnje: najmanj dvanajst učnih ur, za kategorijo F pa najmanj osem učnih ur.

(5) Ne glede na prejšnji odstavek tega člena mora kandidat, ki že ima vozniško dovoljenje A1 ali A2 in se usposablja za pridobitev vozniškega dovoljenja kategorije A2 ali A, izvesti:

– vaje s prve učne stopnje: najmanj eno učno uro;

– vaje z druge učne stopnje: najmanj dve učni uri;

– vaje s tretje učne stopnje: najmanj šest učnih ur.

(6) Pri izvajanju učnih vaj s tretje učne stopnje se usposabljanje izvede najmanj trikrat, po dve učni uri skupaj. Pri tem mora kandidat za voznika pri vsaki izvedbi prevoziti razdaljo do najmanj 50 km oddaljenega kraja, pri čemer mora skupaj prevoziti najmanj 100 km. V tem času mora voziti najmanj dve učni uri v mraku ali temi (v nadaljnjem besedilu: ponoči) in najmanj dve učni uri po avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, razen če se usposablja za vožnjo vozil kategorij AM, A1, B1 in F.

Nov pravilnik o usposabljanju za izpite, sedaj bo potebno več ur kot je bilo dosedaj za kategorijo A2 ali A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj, ko imaš enkrat izpit in ga samo nadgrajuješ se verjetno pričakuje, da vožnjo vseeno bolje obvladaš kot nekdo, ki izpit komaj opravlja... Ne vem zakaj so potem kriteriji za nadgraditev strožji od kriterijev, ko izpit opravljamo prvič. Obrnjeno bi imelo večji smisel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj, ko imaš enkrat izpit in ga samo nadgrajuješ se verjetno pričakuje, da vožnjo vseeno bolje obvladaš kot nekdo, ki izpit komaj opravlja... Ne vem zakaj so potem kriteriji za nadgraditev strožji od kriterijev, ko izpit opravljamo prvič. Obrnjeno bi imelo večji smisel...

tisti ki nadgrajuje iz a1 ali a2 v A ima manj ur kot tisti ki dela na novo... strogo je pa čisto isto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živjo. Stara sem 22let. Zanima me za katero kategorijo lahko grem opravljat izpit? In za kakšen motor mi velja izpit za avto?

Lahko greš delat izpit za A2 s katerim lahko voziš motorje moči do 35 kw. Če se ta moč doseže z blokiranjem motorja, motor v neblokirani različici ne sme presegati dvakratnika blokirane moči.

Z izpitom za avto lahko voziš kolesa z motorjem. Verjetno veš, kaj so kolesa z motorjem ne? :)

Popravljeno . Popravil fp4492
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje jaz sem pa julija prejsnega leta sel iz A1 v A2 in v izpitu imam še vedno napisano do 25kw itd. imam tudi motor zx10r blokiran na 25kw, veljavnost izpita imam pa do julija 2012, sepravi ko bom 21.

kakšen je zdaj postopek zame, če kdo ve? a se mene obravna kot da mam ta tanov A2 sepravi neki do 35kw pa to?

ker pol sem v šitu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če imaš še vedno v izpitu napisano 25KW potem imaš še vedno 25 KW, ko boš pa zamenjal izpit ti bo pa pisalo nova A2 oz. 35 KW

če boš šel pa delat za neomejeno oz. A (pri 20. letni in ko imaš že izpit za A2 2 leti)pa boš mogu po novem zakonu odpeljat še 9 ur in glavno (če ne bojo spet kej spremenil)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje jaz sem pa julija prejsnega leta sel iz A1 v A2 in v izpitu imam še vedno napisano do 25kw itd. imam tudi motor zx10r blokiran na 25kw, veljavnost izpita imam pa do julija 2012, sepravi ko bom 21.

kakšen je zdaj postopek zame, če kdo ve? a se mene obravna kot da mam ta tanov A2 sepravi neki do 35kw pa to?

ker pol sem v šitu...

Predlagam ti, da skrbno varuješ izpitno knjižico, ker ga s kartico ne bi smel več voziti legalno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem že parkrat napisal, pa še vedno si eni razlagate po svoje:

s 1.10.2009 je pričel veljati nov zakon, s katerim se spremenijo kriteriji v izpitu A2. To velja za vse imetnike izpita A2 ne glede na to, kaj piše v vašem rdečem kartončku. A2 do 25 kw ne obstaja več, a je to tako težko razumeti ??!!! To pomeni, da s tem izpitom ne smeš več (legalno) voziti motorja, ki ima v osnovni (neblokirani) različici večjo moč, kot je dvakratnik blokirane moči. Informacije so iz izpitnega centra v Celju in so (na žalost) preverjene.

Še enkrat, blokiranih SS motorjev z izpitom A2 ni več dovoljeno voziti!

@FlamE#7 žal s tvojim motorjem ne smeš več legalno na cesto. Če te ustavi policijska kontrola, si v milosti/nemilosti dotičnega policista.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo!

Da povem iz prve roke... čez 1 mesec bom 21 in mi ne velja več izpit, tako da bom šu še enkrat delat izpit. potrebnih je 21 (nekje tam) ur (ni jih obvezno zvozit, zvoziš jih lahko samo 5, vendar plačaš vse! (seveda po dogovoru z avtošolo)) . glede na to da so cene okvirno 35€ na uro si lahko zračunate koliko bo vsakega novega kandidata stala višja kategorija. Zanima pa me če morm res še enkrat teste pisat?? to mi je ful čudno ker sm slišu da rabm samo praktični del dans mi je pa inštruktor reku da morm tud teorijo pisat?!?! wtf? lahko kdo to obrazloži ali je to res??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo!

Da povem iz prve roke... čez 1 mesec bom 21 in mi ne velja več izpit, tako da bom šu še enkrat delat izpit. potrebnih je 21 (nekje tam) ur (ni jih obvezno zvozit, zvoziš jih lahko samo 5, vendar plačaš vse! (seveda po dogovoru z avtošolo)) . glede na to da so cene okvirno 35€ na uro si lahko zračunate koliko bo vsakega novega kandidata stala višja kategorija. Zanima pa me če morm res še enkrat teste pisat?? to mi je ful čudno ker sm slišu da rabm samo praktični del dans mi je pa inštruktor reku da morm tud teorijo pisat?!?! wtf? lahko kdo to obrazloži ali je to res??

Res je, tudi republiške teste je potrebno opravljati za prestop v višjo kategorijo, vsaj iz A1 v A2, saj sem tudi jaz dobil iste informacije v avtošoli. Ni ti pa treba vozit 21 ur ampak je obveznih samo 9 ur + izpitna ura. Tako da je vsa razlika med nami ki zvišujemo kategorijo in tistimi ki delajo izpit od začetka v tem da nam ni treba še enkrat hodit v avtošolo poslušat predavnja, ter da moramo obvezno opraviti 10 ur manj kot tisti ki ne zvišujejo.

Kar se mene tiče je to eden največjih nategov za polnjenje državne blagajne. Vse skupaj je bilo prikrito z vsemi mogočimi aferami, tako da javnost o tem sploh ni bila obveščena, edini namen spremembe zakona pa je polnjenje državne blagajne, da si bodo državni uradniki lahko še vedno izplačevali plače za vseh 5 služb ki jih opravljajo v državni upravi, ampak zdej sem že :topic:

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, tudi republiške teste je potrebno opravljati za prestop v višjo kategorijo, vsaj iz A1 v A2, saj sem tudi jaz dobil iste informacije v avtošoli. Ni ti pa treba vozit 21 ur ampak je obveznih samo 9 ur + izpitna ura. Tako da je vsa razlika med nami ki zvišujemo kategorijo in tistimi ki delajo izpit od začetka v tem da nam ni treba še enkrat hodit v avtošolo poslušat predavnja, ter da moramo obvezno opraviti 10 ur manj kot tisti ki ne zvišujejo.

Kar se mene tiče je to eden največjih nategov za polnjenje državne blagajne. Vse skupaj je bilo prikrito z vsemi mogočimi aferami, tako da javnost o tem sploh ni bila obveščena, edini namen spremembe zakona pa je polnjenje državne blagajne, da si bodo državni uradniki lahko še vedno izplačevali plače za vseh 5 služb ki jih opravljajo v državni upravi, ampak zdej sem že :topic:

s tem ko je obveznih 22 ur namesto starih 8 si žep napolni avtošola bol kot država... je pa po pravici povedano edino pravilno, da se ta izpit malo zaostri... zadnje čase lih vsaka mona (pa brez zamere) naredi izpit in si kupi 1000ccm SS motor... pa še to, v 8 urah se ti ne naučiš vožnje motorja, naučiš se lahko cestno prometnih predpisou, nikakor pa tehnike da ne govorimo o izkušnjah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, tudi republiške teste je potrebno opravljati za prestop v višjo kategorijo, vsaj iz A1 v A2, saj sem tudi jaz dobil iste informacije v avtošoli. Ni ti pa treba vozit 21 ur ampak je obveznih samo 9 ur + izpitna ura. Tako da je vsa razlika med nami ki zvišujemo kategorijo in tistimi ki delajo izpit od začetka v tem da nam ni treba še enkrat hodit v avtošolo poslušat predavnja, ter da moramo obvezno opraviti 10 ur manj kot tisti ki ne zvišujejo.

Kar se mene tiče je to eden največjih nategov za polnjenje državne blagajne. Vse skupaj je bilo prikrito z vsemi mogočimi aferami, tako da javnost o tem sploh ni bila obveščena, edini namen spremembe zakona pa je polnjenje državne blagajne, da si bodo državni uradniki lahko še vedno izplačevali plače za vseh 5 služb ki jih opravljajo v državni upravi, ampak zdej sem že :topic:

aha torej je res da je treba tud teorijo... jizskrist... spet to sranje :S

ja pa po 20.2. je obveznih 21 ur, pred tem je blo 11... to so mi lepo razložil. Drgač pa za "nove" voznike je prov da je zaostren, ne pa za mene ki se že 4 sezone vozm, mam čez 30K km, ter v 4ih letih niti ene nesreče/kazni :whistle: no ja za nagrado dobim pa to da moram še enkrat delat izpit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s tem ko je obveznih 22 ur namesto starih 8 si žep napolni avtošola bol kot država... je pa po pravici povedano edino pravilno, da se ta izpit malo zaostri... zadnje čase lih vsaka mona (pa brez zamere) naredi izpit in si kupi 1000ccm SS motor... pa še to, v 8 urah se ti ne naučiš vožnje motorja, naučiš se lahko cestno prometnih predpisou, nikakor pa tehnike da ne govorimo o izkušnjah...

To je res, vendar paje treba vedeti da so une ure obdavčene tako da polek avtošol služi tutdi država. Ampak o tem sploh nisem govoril. Tudi jaz se strinjam, da je dobra stvar da morajo začetniki, se pravi tisti ki prvič delajo izpit za motor naredit 20 oziroma 22 ur, ne zdi pa se mi fer da moramo tisti ki izpit že imamo praktično ponovno delati izpit.

Edino logično bi bilo da bi morali na poligonu pokazati da obvladamo težji motor, ne pa da moramo ponovno opravljati republiške teste, te dokazovati da se še vedno znamo ustaviti pri stop znaku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, tudi republiške teste je potrebno opravljati za prestop v višjo kategorijo, vsaj iz A1 v A2, saj sem tudi jaz dobil iste informacije v avtošoli.

Ne bluzi, za prestop v višjo kategorijo je potrebno odvoziti 9vaj (9ur) + glavna in te zadeve, ne rabiš nobenih republiških testov pisat, prav tako ne rabiš na novo delati zdravniškega pregleda. Razn če so se zdej spet kj nouga spomnl ampak mislm da ne... -_-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bluzi, za prestop v višjo kategorijo je potrebno odvoziti 9vaj (9ur) + glavna in te zadeve, ne rabiš nobenih republiških testov pisat, prav tako ne rabiš na novo delati zdravniškega pregleda. Razn če so se zdej spet kj nouga spomnl ampak mislm da ne... -_-

zdravniškega ne rabiš delat če ti ni poteku... men je torej sm ga mogu še enkrat... 20 ur +1glavna moraš odpeljat po 20.2. tako kot tudi republiški test, vsaj tako so meni povedali

Popravljeno . Popravil Racemaniak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To potrebuješ samo če delaš izpit na novo, če samo zvišuješ kategorijo (A1 v A2 ali A2 v A) ne rabiš 20 ur ampak samo 9. Glede zdravniškega nisem 100% ampak mislim da ti ga v nobenem primeru ni treba ponovno delat, tudi če ti je potekel. Drugače pa po novem zdravniški velja 3 leta in ne 2 tako kot včasih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!