exaGee Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Živjo! Mislite, da je mesec oktober še primeren za opravljanje izpita, ali je že malo premrzlo?
horn3t Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Če hitro napreduješ z vožnjo, imaš opravljen vsaj društveni cpp in boš glavno vožnjo opravljal nekje, kjer si relativno hitro na vrsti, pa da recimo ne voziš zgodaj zjutraj in ima po kakem čudežu tvoj šolski motor še gretje ročk... - potem ni prepozno. Jaz sem glavno vožnjo opravil 14. oktobra, če to kaj pomaga. LP exaGee 1
erch Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 (popravljeno) Tako nekako ja. Sam sem ga opravljal sicer konec septembra, nisem imel nekega "luksuza" kot je gretje ročk in podobno, ampak je kar šlo, vozil sem večinoma po 11 uri dopoldan, tako da ni bilo panike. Je pa mal odvisn, tisto leto je bilo res toplo. Popravljeno September 18, 2009. Popravil erch exaGee 1
macak333 Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Sej se da sam bolje si oblečen, sam sem glavno vožnjo naredil 15. novembra...NP exaGee in erch 2
exaGee Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Hehe, ste me mal potolažli zdej s temi odgovori. Zgleda, da se bom izpita res še letos lotil...
NejcZ Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 Zakaj ne, ko sem jaz delal za 50 kubikov nevemkdajže je bil sneg zuni.. exaGee 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 Jah nč, tkole je fantje in dekleta. 2 leti najmanj A2 potem praktični del in nato neomejeno. Ne ostane nam drugega kot da se sprijaznimo. Avtošole pa bodo še malo zaslužile na naš račun. Ne pozabi - na boljšem boste tudi vi. Bolj boste zreli, imeli boste boljšo izkušnjo učenja, zato bo vaše motoristično življenje (upajmo, da zato tudi naše!?) bolj varno. Pa srečno! Cartman, nejcgs, xyznanixyz in 1 other 2 2
Tonga Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 Pozdravljeni. Jaz sem pisal državne teste pred 13. julijem (ko se je zakon menjal), izpit pa sem naredil zdaj v sredo (16.9.), kar bo tudi napisano na vozniški, baje dobim kartico. In zdaj ne vem ali imam omejitev 25 ali 35 kw in če imam 25 kako bodo to znali policaji, saj bom imel datum izpita 16.9.
urssa Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 Pozdravljeni. Jaz sem pisal državne teste pred 13. julijem (ko se je zakon menjal), izpit pa sem naredil zdaj v sredo (16.9.), kar bo tudi napisano na vozniški, baje dobim kartico. In zdaj ne vem ali imam omejitev 25 ali 35 kw in če imam 25 kako bodo to znali policaji, saj bom imel datum izpita 16.9. če bi izpit naredil pred 13.7., bi imel omejitev 25kw, tako boš imel 35kw nejcgs in m147 2
Tonga Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 (popravljeno) če bi izpit naredil pred 13.7., bi imel omejitev 25kw, tako boš imel 35kw Se pravi da, potem nima veze, kdaj sem teste opravil? Popravljeno September 20, 2009. Popravil Tonga
horn3t Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 Važno je samo, kdaj si imel (in tudi opravil) izpitno vožnjo. Druga zadeva je tudi, kdaj je datum izdaje vozniškega dovoljenja. V opisanem primeru je bilo oboje po uveljavitvi novega zakona, torej velja novi zakon. Datum pisnega preverjanja CPP-ja nima s tem nobene zveze. LP
erch Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 Ne pozabi - na boljšem boste tudi vi. Bolj boste zreli, imeli boste boljšo izkušnjo učenja, zato bo vaše motoristično življenje (upajmo, da zato tudi naše!?) bolj varno. Pa srečno! To je pa druga resnica in se strinjam. ImenitnaPriložnost 1
Tonga Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Važno je samo, kdaj si imel (in tudi opravil) izpitno vožnjo. Druga zadeva je tudi, kdaj je datum izdaje vozniškega dovoljenja. V opisanem primeru je bilo oboje po uveljavitvi novega zakona, torej velja novi zakon. Datum pisnega preverjanja CPP-ja nima s tem nobene zveze. LP Tnx. Že povsod sem spraševal, tudi na upravni pa mi nobeden ni vedel povedati.
Igorr Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 (popravljeno) Ne pozabi - na boljšem boste tudi vi. Bolj boste zreli, imeli boste boljšo izkušnjo učenja, zato bo vaše motoristično življenje (upajmo, da zato tudi naše!?) bolj varno. Pa srečno! Precej naivno... Spomni se malo koliko uporabnega si se naučil (govorim o takem znanju, ki ti koristi pri tehniki vožnje in ne o CPP), ko si naredil izpit. Povsem drugačno mnenje bi imel o celotni zadevi, če bi za preskok med kategorijami, namesto drkanja križišč uvedli 10 ur šole varne vožnje. Popravljeno September 21, 2009. Popravil Igorr Miha27 in malakai 1 1
Cartman Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Precej naivno... Spomni se malo koliko uporabnega si se naučil (govorim o takem znanju, ki ti koristi pri tehniki vožnje in ne o CPP), ko si naredil izpit. Povsem drugačno mnenje bi imel o celotni zadevi, če bi za preskok med kategorijami, namesto drkanja križišč uvedli 10 ur šole varne vožnje. ja, o tem bi se dalo razpravljat. definitivno bi trening vožnje bol pomagal kot "odločno nakaži da si pogledal u ogledalo in de gledaš u desno. . . " Varna vožnja? men se tisto med stožci zdi bol spretnostna vožnja. . . Ne smemo pa spregledat, kolk se človek u dveh letih na cesti nauči. se mal strezni in podobno. zato se mi zdi, de bi bil izpit za avto zelo dobro delat pr 16ih, in dve leti vozit pod mentorstvom osebe ki ima vozniško recimo najmanj XY let. s tem bi se naučili obnašanja u prometu, in pr 18ih bi bil resnično usposobljen za samostojno vožnjo. sam kaj qurc k je pr nas kultura totalno u qurcu.
Igorr Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 (popravljeno) ja, o tem bi se dalo razpravljat. definitivno bi trening vožnje bol pomagal kot "odločno nakaži da si pogledal u ogledalo in de gledaš u desno. . . " Varna vožnja? men se tisto med stožci zdi bol spretnostna vožnja. . . Ne smemo pa spregledat, kolk se človek u dveh letih na cesti nauči. se mal strezni in podobno. zato se mi zdi, de bi bil izpit za avto zelo dobro delat pr 16ih, in dve leti vozit pod mentorstvom osebe ki ima vozniško recimo najmanj XY let. s tem bi se naučili obnašanja u prometu, in pr 18ih bi bil resnično usposobljen za samostojno vožnjo. sam kaj qurc k je pr nas kultura totalno u qurcu. Pri AMZS "tisto med stožci" oglašujejo kot tečaj varne vožnje. Obvezna udeležba prav tega tečaja recimo, bi bila precej boljša rešitev, kot učenje pogleda v ogledalo. Vožnjo s spremljevalcem za B kategorijo že dovoljuje 139. člen ZVCP: Vožnja s spremljevalcem 139. člen (1) Ne glede na določbi druge in tretje alineje prvega odstavka prejšnjega člena in določbo tretje alineje 150. člena tega zakona sme voziti osebni avtomobil ali štirikolo tudi oseba, starejša od 17 let: – ki se je v avtošoli po predpisanem programu usposobila za voznika motornih vozil kategorije B in je po končanem usposabljanju opravila pred komisijo avtošole preizkus znanja predpisov o varnosti cestnega prometa in vožnje motornega vozila; – ki ji vozniško dovoljenje ni odvzeto oziroma se ji ne izvršuje izrečena sankcija prepovedi vožnje motornega vozila določene vrste ali kategorije oziroma se ji ne izvršuje varnostni ukrep odvzema vozniškega dovoljenja oziroma ji ni izrečeno prenehanje veljavnosti vozniškega dovoljenja in v evidenci nima nobene kazenske točke v cestnem prometu, če ima vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil druge kategorije; – če jo med vožnjo spremlja spremljevalec. (2) Spremljevalec je lahko eden od staršev, posvojiteljev, skrbnikov ali rejnikov osebe iz prejšnjega odstavka, ki je star najmanj 30 let in ima veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije B najmanj sedem let in v evidenci nima več kot pet kazenskih točk. Pod enakimi pogoji so lahko spremljevalci tudi stari starši, strici in tete ter bratje in sestre osebe iz prejšnjega odstavka, če s tem pisno soglašajo starši, skrbniki ali rejniki. Spremljevalec mora biti vpisan v evidenčni karton vožnje. Vpis opravi izpitni center na podlagi ustreznih dokazil. Pred vpisom v evidenčni karton vožnje mora izpitni center spremljevalcu posredovati ustrezna navodila. (3) Usposabljanje iz prve alineje prvega odstavka, sme pričeti oseba, ko ji ne manjka več kot šest mesecev do dopolnjenega 17. leta starosti. Usposabljanje iz vožnje motornega vozila ne sme biti krajše od 20 ur, preizkus znanja pa mora biti opravljen po programu in kriterijih za opravljanje vozniškega izpita pred dvočlansko komisijo avtošole. Najmanj eden od članov komisije, ki ocenjuje praktični del preizkusa znanja, mora imeti opravljen preizkus iz šestega odstavka 173. člena tega zakona. (4) V obdobju vožnje s spremljevalcem morata oseba iz prvega odstavka tega člena in spremljevalec opraviti vsaj dve uri vožnje z učiteljem vožnje. (5) Med vožnjo motornega vozila mora imeti oseba iz prvega odstavka tega člena pri sebi evidenčni karton vožnje in veljavno zdravstveno spričevalo, spremljevalec pa veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo vozil kategorije B. Te listine morata na zahtevo izročiti policistu na vpogled. (6) Pod pogoji, navedenimi v tem členu, sme oseba iz prvega odstavka tega člena voziti osebni avtomobil in štirikolo, dokler ne opravi vozniškega izpita za vožnjo motornih vozil kategorije B oziroma največ šest mesecev po dopolnjenem 18. letu starosti. (7) Ne glede na določbi druge in tretje alineje prvega odstavka prejšnjega člena in določbe tretje alineje 150. člena tega zakona sme voziti osebni avtomobil ali štirikolo s spremljevalcem tudi oseba, starejša od 17 let, ki se usposablja v tuji državi za voznika motornih vozil ob pogoju vzajemnosti. (8) Z globo najmanj 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik ali spremljevalec, ki ravna v nasprotju s prvim, petim, šestim ali sedmim odstavkom tega člena. (9) Z globo najmanj 4.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju z določbo tretjega odstavka tega člena ali če usposabljanja ali preverjanja znanja iz tretjega odstavka tega člena ne izvaja v skladu s predpisanim programom, odgovorna oseba pravne osebe pa z globo najmanj 400 eurov. Popravljeno September 21, 2009. Popravil Igorr
Cartman Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Pri AMZS "tisto med stožci" oglašujejo kot tečaj varne vožnje. Obvezna udeležba prav tega tečaja recimo, bi bila precej boljša rešitev, kot učenje pogleda v ogledalo. Vožnjo s spremljevalcem za B kategorijo že dovoljuje 139. člen ZVCP: ja, o istem govoriva. nism vedu da je trening varne vožnje prav trademark. za to de dovolijo 16karjem za volan pa nism vedu. govorilo se je precej o tem, de se dogaja, nekako nimam občutka oziroma tega ne opažam.
macak333 Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Danes sem dobil podatke, da po ta novem velja zdravniški pregled 3 leta in ne več 2 leti (preverjeno na upravni enoti). Tko da, vsi tisti, ki ste pred dvemi leti naredili izpit do 125ccm oz. a2, vam ni potrebno na novo delati zdravniškega pregleda...kdor pravi, drugače laže
Igorr Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 (popravljeno) za to de dovolijo 16karjem za volan pa nism vedu. govorilo se je precej o tem, de se dogaja, nekako nimam občutka oziroma tega ne opažam. Zakaj? Go figure- pri 17 letih narediš izpit, uporaben s spremljevalcem (od tega ga uporabiš petkrat letno, ko se Fotru pač da zraven vozit) in za celo proceduro plačaš 1000EUR+. Čez eno leto (pri 18 letih), najbrž odpelješ še nekaj ur (nekih 10, recimo) + izpitno vožnjo, kar ti spet pobere nekaj časa, živcev in denarja (200EUR+). A se splača? Popravljeno September 21, 2009. Popravil Igorr bajkr88 1
Cartman Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Zakaj? Go figure- pri 17 letih narediš izpit, uporaben s spremljevalcem (od tega ga uporabiš petkrat letno, ko se Fotru pač da zraven vozit) in za celo proceduro plačaš 1000EUR+. Čez eno leto (pri 18 letih), najbrž odpelješ še nekaj ur (nekih 10, recimo) + izpitno vožnjo, kar ti spet pobere nekaj časa, živcev in denarja (200EUR+). A se splača? splača ne splača. težko je to sodit. prepričan sem, da je to del vzgoje. dobra vzgoja pa se definitivno splača. vsem vpletenim.
erch Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Ja, z ekonomskega vidika se dfefinitivno ne splača. Če pa dobiš kakšno izkušnjo s tem pa mogoče se. Stvar posameznika. Enmu k ma dnar ni problem. Itak se najde kakšen ki bo vozil počasi ko bo foter zraven, ko bo pa sam pa si bo dal duška. Sky 1
Cartman Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Ja, z ekonomskega vidika se dfefinitivno ne splača. Če pa dobiš kakšno izkušnjo s tem pa mogoče se. Stvar posameznika. Enmu k ma dnar ni problem. Itak se najde kakšen ki bo vozil počasi ko bo foter zraven, ko bo pa sam pa si bo dal duška. ma sej je res. neč se ne splača. trešt u drevo je še najbolš rešitev. itak de se najde kašan k bo vozu počasi ki bo fotr zravn. ja počasi. sam bo šele čez dve leti!! če se bo u tem času vsaj mal navadu na varnostno razdalijo, vsaj mal navadu predvidevat, in opazu da on ni najboljši šofer na svetu, da je promet živa in nepredvidljiva zadeva, da je marsikaj odvisno od njega, pol bo na cesti manj mrtvih in sesutih. iskanje izgovora za čist vse na svetu, predvsem pa za lenobo in prestavlanje odgovornosti na druge, je cmeravo. jez se negrem več te debate.
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Precej naivno... Spomni se malo koliko uporabnega si se naučil (govorim o takem znanju, ki ti koristi pri tehniki vožnje in ne o CPP), ko si naredil izpit. Povsem drugačno mnenje bi imel o celotni zadevi, če bi za preskok med kategorijami, namesto drkanja križišč uvedli 10 ur šole varne vožnje. Tisto bi bilo šele drago ... nejcgs 1
Igorr Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Tisto bi bilo šele drago ... ... ampak plodno.
LooLekSLO Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Zakaj? Go figure- pri 17 letih narediš izpit, uporaben s spremljevalcem (od tega ga uporabiš petkrat letno, ko se Fotru pač da zraven vozit) in za celo proceduro plačaš 1000EUR+. Čez eno leto (pri 18 letih), najbrž odpelješ še nekaj ur (nekih 10, recimo) + izpitno vožnjo, kar ti spet pobere nekaj časa, živcev in denarja (200EUR+). A se splača? No je podobno kot si napisal. Sam sem delal ta izpit in če bi ga delal še 1x se ne bi odločil za ta način. Preden sem lahko "samostojno" vozil, sem moral narediti 25 ur (pri toliko urah pri nas v povprečju že naredijo izpit). Nato sem vozil vsepovsod (okoli 5000 km), policaji me sicer niso štopali nikdar, vendar ne vem kaj bi bilo, če bi me. Najbrž ne bi vedeli kako je to mogoče, kot to niso vedeli na zavarovalnici (mladi voznik da/ne). Vsake 3 mesece bi naj tudi šel pokazat znanje inštruktorju (s spremljevalcem vred), da on oceni kako napredujem in da kakšen nasvet. Vendar jaz nisem šel Ko pa je prišel čas za izpit, pa spet v avtošolo. In spet navajanje na šolsko vožnjo, ki se zelo razlikuje od tiste "nešolske". Kajti, če bi vsepovsod vozil po šolsko bi že tako končal v kakšnem avtu (ali pa on v meni). No tukaj ni bilo zahtevano koliko ur bi moral narediti, zato sem naredil 4 in s 5 šel na izpit. S tem, da inštruktorju sploh ni bilo všeč, da nisem vozil več ur. Toda takrat je bila možnost, da si se prijavil na izpit brez inštruktorja (pred tem te je moral on, zdaj ne vem kako je). Torej zvozil sem 30 ur, malce več sem odštel za izpit, vendar je bilo drugih komplikacij dovolj, da tega ne bi več ponovil.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se