3nity Objavljeno Maj 15, 2005 Opozori Objavljeno Maj 15, 2005 Po mojem mnenju je število ur najbolj odvisno od obvladovanja c.p.zakonov. Se pravi žmigavci, razvrščanje, omejitve, pozornost na znake ter njihovo upoštevanje, itd. Sama sem za 125 naredila s 16 urami (kar je minimalno), s tem da sem mesec prej opravila izpit za avto in posledično so bila pravila v moji betici še dokaj sveža :rolleyes:, kar se je pokazalo za veliko prednost. In mislim, da če si res zbran na vožnjah, upoštevaš inštruktorja in se trudiš, lahko brez vsakršnega problema narediš z minimalnim številom ur. Glede izpita.. do 11kW naj ne bi mogel sploh opravljat (ker si prestar), do 25kW je pa v tvojem primeru nesmiselno, saj je cena enaka kot za neomejeno, pri večini avtošol pa tudi voziš isti motor.
margo Objavljeno Maj 15, 2005 Opozori Objavljeno Maj 15, 2005 glede na tvojo starost 26 let, nimas druge ko da delas A izpit brez omejitev :) .Kaj pa bos pol vozil je pa tvoja odlocitev :grim
tomazsk1 Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 Živijo! Mene pa zanima, koliko bi me stalo opravljanje izpita za kategorijo a2, mislim vsaj. Star sem 19 let torej lahko delam za do 25kw. Prvo pomoč že imam, če kdo ve tak okvirno brez prve pomoči.Vse drugo bi pa moral ponovno delat. Če je kdo lani delal ali pa vsaj ve koliko so cene zdaj za opravljanje a2: Še nekaj, ali je res da zdaj menda ni treba obvezno imeti 18 prevoženih ur, da če znaš vozit lahko greš kar na uradno vožnjo? Hvala za odgovor! LP!
Tedybear Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 Najboljši odgovor boš dobil, če pokličeš najbližjo avtošolo. Kolk je danes ura vožnje, nimam pojma. In tudi ne vem natančno, kako je z urami. Mislim pa, da ni govora o urah, ampak vajah. Narediti - zvoziti moraš mislim da 12 vaj, nekatere od njih trajajo pa po dve uri. :( Pomagal ti res nisem, mogoče se bo pa le še kdo oglasil, ki je bolj "not".
MaraudeR Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 upam da sem prav seštel...skladno z novim pravilnikom je takole: TEORIJA ...najmanj ena učna ura na temo. 8 SPLOŠNIH TEM + DODATNA ZA KAT. H, A1, A = NAJMANJ 9 UR VOŽNJA ...v prvi in drugi učni stopnji: najmanj ena učna ura skupaj; ...v tretji učni stopnji: najmanj dve učni uri skupaj. - vsaka vaja mora biti izvedena vsaj enkrat, v tretji učni stopnji pa vsaj dvakrat. – prva učna stopnja: neprometna površina (poligon); – druga učna stopnja: prometna površina z redkejšim prometom v naselju in izven naselja; – tretja učna stopnja: prometna površina z gostejšim prometom v naselju in izven naselja. ...upoštevati vrstni red predpisanih vaj in stopenj in pričeti z usposabljanjem v naslednji stopnji, ko kandidat obvlada učno snov predhodne stopnje...v učni uri je možno obravnavati več učnih vaj ali ponavljati že obravnavane učne vaje... 3 UČNE STOPNJE + DODATNA ZA KAT. H, A1, A = 1 + 1 + 2 + 1 = najmanj 5 ur PREIZKUS (DRUŠTVENI) + IZPIT = 1 + 1 = 2 uri
Zx_R Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 (popravljeno) Mislim, da boš moral zvozit 16 ur, 17 bo izpitna, cena ure je okoli 6800/7000 vsaj v mb, pa če boš teorijo opravil v prvo pa izpitno v prvo mislim da se boš olajšal za kakšnih 140 prešernov.(To je brez prve pomoči, ker praviš da jo že imaš, drugače je prva pomoč okoli 14 k če se ne motim). Tukaj so vštete že vse upravne taxe. To ti lahko povem iz izkušenj od kolega, ki ga ja opravljal lani jeseni sicer za A brez omenjitev, ampak cene in pogoji se ne spremenijo bistveno. Ur boš pa moral zvoziti 16 ker drugače te niti na izpiitni ne spustijo skozi. No vsaj pri nas v Mariboru je tako, če je kje drugače pa naj kdo drug pove. Popravljeno Februar 15, 2006. Popravil Zx_R
Tedybear Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 Lahko da bo zvozil manj kot 16-17 ur, skoraj verjetno paj ih bo tolk plačal.
tomazsk1 Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 Najlepša hvala za odgovore! Sem si mislil da bo to bolj počeni, pa zgleda ne bo :( LP!
Foggy Objavljeno Februar 16, 2006 Opozori Objavljeno Februar 16, 2006 Leta 2000 me je izpit za A kategorijo prišel dobrih 40.000, 00 SIT. Ura je bila 3.700,00 SIT opravljenih sem imel 9 ur in to je bilo to :OK: Kje so tisti časi. Se ne spomnim da bi se plača v zadnjih 6 letih povečala za 200% :? ali pač..... LP
tomazsk1 Objavljeno Februar 16, 2006 Opozori Objavljeno Februar 16, 2006 dans sm klicav na amd Ravne na Koroškem pa mi je rekla da za 70000 sit dobim 13 ur, pa pol izpitno še plačam, pa bog ve kaj še vse. Pa zgleda da cpp-ja mi tud nebo treba delat ker sem ga naredu za avto pred enim letom pa pol. Pomojem bo kar pod 100k prišel ta izpit :D :D :D
Zx_R Objavljeno Februar 16, 2006 Opozori Objavljeno Februar 16, 2006 (popravljeno) :grrr :grrr :grrr Dečko teorija ti niti ne velja tako dolgo, plus tega so še druge pole, plus tega kje je še zdravniški, izpitna ura....., pa glede ur je tud tako kot je ze nekdo zgoraj napisal, plačal jih boš ziher 16 vozil pa pač po tvojih sposobnostih, ampak mislim, da če boš da 7k za uro jo boš tudi zvozil, ali pač..... Popravljeno Februar 16, 2006. Popravil Zx_R
hajoktejn Objavljeno Februar 16, 2006 Opozori Objavljeno Februar 16, 2006 Leta 2000 me je izpit za A kategorijo prišel dobrih 40.000, 00 SIT. Ura je bila 3.700,00 SIT opravljenih sem imel 9 ur in to je bilo to :OK: Kje so tisti časi. Se ne spomnim da bi se plača v zadnjih 6 letih povečala za 200% :? ali pač..... LP Zato pa je zdaj dosti bolj dodelan program vožnje in vaj ( nekatere avtošole ga celo izvajajo, kar je pohvalno :OK: ), da se bodoči voznik motornega kolesa nauči vsaj nekih osnov manevriranja in tehnike vožnje skozi zavoje, pa zaviranja in še kaj; in vse se odvija pod budnim očesom inštruktorja. Kar se pa plač in cen ur zadeva, pa je rešitev na dlani: če si lahko privoščiš - izvoli ( izpit je minimalen strošek, v primerjavi z vzdrževanjem in reg. motorja ), če si ne moreš - jebat ga, pač ne boš vozil motorja ( vsaj legalno ne ), še vedno se lahko voziš zadaj. :grim
Matic7 Objavljeno Februar 16, 2006 Opozori Objavljeno Februar 16, 2006 Pomojem bo kar pod 100k prišel ta izpit :D :D :D hihi... a potem sem se jaz totalno "zaračunal", ko sem naračunal ca. 150 čukov, če ne naberem preveč ur? CPP NE velja isti kot za avto, zdravniki tudi ne. prizna pa se ti prva pomoč :)
Tex Objavljeno Februar 16, 2006 Opozori Objavljeno Februar 16, 2006 hihi... a potem sem se jaz totalno "zaračunal", ko sem naračunal ca. 150 čukov, če ne naberem preveč ur? CPP NE velja isti kot za avto, zdravniki tudi ne. prizna pa se ti prva pomoč :) zdravnisko spricevalo velja 2 leti..tudi ko si bil na pregledu za B kategorijo ti velja, ce so ti oznacili takrat da velja tudi za A kategorijo..meni je teta v belem oznacila vse kategorije (se za traktor :D ).. CPP je pa posebej za A..ni isto kot B.. septembra je blo 85k za ure + 11k zdravniski, 3.4k koleki za teorijo, 3.3k prijava teorija, 3.7k prijava izpitna voznja, 6k poligon, 3.7k dvig vozniske..
Jasmin Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 jst sm delu izpit za katergorijo A neomejeno aprila 2004 in me je vse skupaj prišlo 145000 sit sm naredu pa vse v prvo lp
Thundercat Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 145000 sit sm naredu pa vse v prvo lp še dobro....če padeš, useče bolj po žepu kot ponosu....
Zx_R Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 Potem se zadeve v zadnjem letu in pol niso prav nič cenovno spremenile, ker je kolega delal lani oktobra(tudi za polno) pa je tudi naredil vse v prvo pa mu je tudi zneslo okoli 140/145 sit!
Jasmin Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 hvala bogu bi se lahko rekl :) po tistih dvigih cen je blo pricakovat uro voznje nad 10000 sit :)
Zx_R Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 (popravljeno) hvala bogu bi se lahko rekl :) po tistih dvigih cen je blo pricakovat uro voznje nad 10000 sit :) Ja saj slej ko prej se bo nekaj spremenilo, glede urnih postavk, števila ur predvsem pa števila ur predavanj teorije ker o tem se res že kar nekaj časa govori! Če ne druga si bodo zmislili še kakšen davek! :eek: :eek: Popravljeno Februar 23, 2006. Popravil Zx_R
Avatar Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 Kar se pa plač in cen ur zadeva, pa je rešitev na dlani: če si lahko privoščiš - izvoli ( izpit je minimalen strošek, v primerjavi z vzdrževanjem in reg. motorja ), če si ne moreš - jebat ga, pač ne boš vozil motorja ( vsaj legalno ne ), še vedno se lahko voziš zadaj. :grim Izpit je minimalni strošek? Glej, za 300 čukov že lahko dobiš kakšen star motor, ki pelje. Okej, glede registracij se jim pošteno trga, kmalu bodo višje od nabavne cene mopedov. Ampak...problem je ta, dragi moj, da na vsakem koraku cvilijo o državi blaginje in kako gre na bolje, sploh pa naj bi bilo blagostanje cilj moderne. Kot kaže gre vse v kurac, oz. v 19. stoletje totalno surovega kapitalizma, kjer bodo mopedirali kvečjemu plemiči (preden jih v novi oktoberski revoluciji ponovno pobijemo) in bogati buržoazi (ki jih ponovno ne bomo pobili). Pomisli malo kako bo, ko boš imel otroka in recimo, da ne boš ravno bogat? No, užitki motorjev bodo očitno večini mladine postopno prikrajšani. Sicer pa...dobro si dejal, ne delati izpita, ne registrirati pa ko jebe vse skupaj. Samo upam, da se kakšen vročekrvnež ne bo treščil vame, ker se potem vidimo na sodišču.
hrčo Objavljeno Februar 23, 2006 Opozori Objavljeno Februar 23, 2006 Jaz sem naredila lani junija za neomejeno. Da sem imela izpit v rokah me je vse skupaj prišlo 160 tisoč. Od prej sem imela priznano samo PP, vse ostalo sem morala delat še enkrat. Delala sem pri AMD Zvezda v Lj, ker je bila cena ure najugodnejša za Ljubljano. Narejeno vse v prvo. Spravi se delat izpit čimprej (vsaj teoretične stvari), če se hočeš že letos kaj vozit, ker traja in traja, ker so inštruktorji full zasedeni, razen, če nimaš kakšnih vez. Pa srečno! :)
djeZo Objavljeno Marec 26, 2007 Opozori Objavljeno Marec 26, 2007 ok mam eno specificno vprasanje, za katerega mi do zdaj se ni uspel odgovorit oz. nisem nasel odgovora, ker se ti zakoni spreminjajo zelo hitro. letos bom star 21 let, pa se zanimam za izpit A kategorije. zdaj pa mam vprasanje, na kaksnem motorju se mi najbolj splaca to delat? najraje bi na 125cc, ker so manjsi stroski in motor je lazje obvljadljiv. ampak, ali bom potem imel pri 21 letih v bistvu izpit za neomejeno? al morm it delat direkt za nekaj mocnejsega? hvala za odgovor :)
m@dness Objavljeno Marec 26, 2007 Opozori Objavljeno Marec 26, 2007 za 125 lahko greš delat če boš 125 kubičnega potem vozil 2 leti, po dveh letah se ti pa vpiše za neomejeno.. da bi pa delal za 125 in dobil za neomejeno.. tak lepo pa neboš skozi prišel :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se