mim Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 Zanima me, če ima kdo kakšne izkušnje z lepljenjem bloka motorja z tekočim aluminijem. Mam problem z razpoko dolgo nekaj centimetrov od karterja navzgor. Predvsem kako prenaša obremenitve, ki nastanejo v bloku motorja. Sem se pozanimal za varjenje, sam bi bilo potrebno razdreti motor pa še povrh vsega lahk pride do deformacij. (glavni problem: ležaji na gredi+ kup ostalih stroškov)
Rock-46 Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 ce je to tisti aluminij ki ga imam jaz doma, kupil sem ga v Merkurju potem je to en shit....namrec ko sem jaz s tistim zalepu ga je mal stran padlo oz ni drzal niti malo.....pa se svetujem ti da podres motor narazen in vzames dol blok motorja oz karter ter das varit enmu ki to zna, bolje je podreti ker nikoli ne ves kaj je padlo v motor in ti lahko kaj zmelje...ce odpres in spucas si lahko siguren da noter ni nic...tako da veselo na delo.. :D LP, Rock
easyrider Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 ... tekoči aluminij ... škoda časa in denarja ... ... razdreti motor, zavariti, ustrezno obdelati (strojno in toplotno) ... potem lahko upaš, da bo zadeva narejena tako, kot mora biti ... ... v skrajnem primeru (ki pa je meni ljubši zaradi varnosti) pa zamenjaj počen del z novim (in se v tem primeru poslovi od nekaj $$$, ampak vsaj popravljeno boš imel tako, kot se spodobi ...
D.J. Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 tist kao aluminij, ki se kupi v plastičnem tulcu in se zgnete dokler ne občutiš toplote je res en k., obstaja pa malo boljša opcija, ki je dejansko dvokomponentni alu in se dobi v dveh ločenih posodicah v tekočem stanju, proizvajalec pa je eno podjetje v okolici Domžal, Mengeš, ...tm nekje jaz sem zaradi večje poškodbe dna mašine nesel švasat, mašine nisem podiral, le snel iz okvirja, pobral ven plastične dele (drsnik verige odmične gredi) in zaščitil vse oljne pretoke, ostalo so naredili na institutu za varilstvo - o njih dobiš podatke tudi na netu zavarjena poškodba
Zok Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 ... v skrajnem primeru (ki pa je meni ljubši zaradi varnosti) pa zamenjaj počen del z novim (in se v tem primeru poslovi od nekaj $$$, ampak vsaj popravljeno boš imel tako, kot se spodobi ... tudi rabljen del je boljsi od popravljanjega! ;)
bobek Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 (popravljeno) Žal ti pride v poštev samo švasanje. KLE je povezava kjer smo v švasanju že govorili. Seveda je pomembno vedeti kje je ta razpoka. LP Popravljeno Avgust 25, 2003. Popravil boboxsi
bobek Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 še en link o neki dobri zadevi, samo je bol za raufnke namenjen!
strom Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 Odvisno kje je ta razpoka. Pa zaradi česa je nastala... Moja malenkost ima dvokomponentno loctite zadevo. Prime se kakor na kej. Poliesterski kestl je zadihtal, blok mašine pa bolj tko-tko zagrabl. Za zadihtat je OK, za kakšno strukturno trdnost pa ni. Ne pozabit prej razmastit zadeve s triklorom (trikloretilen, dobiš v mavrici, košta neki čez jurja, pa osebno vzem sabo). Objavi kšno fotko. LP
Leteči Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 Jaz sem kupil v Metalki tekoči aluminij, dvokomponentna zadeva. Proizvaja pa ena slovenska firma. Zadevo segreješ in zmešaš skup. Popravljal sem: Hladilnik pri krosli (držalo) Blok motorja pri izstopni gredi kjer pride gor prednji zobnik za ketno je bil odbit ker je utrgalo ketno,poškodovantudi sedež semeringa (poravil in drži verjetno še danes. Livarski model ker je bil odlitek za obdelavo porozen in so se na koncu pojavile razpokice. Zamazal, spoliral zadeva deluje.. LP Leteči
BlazS Objavljeno Avgust 26, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 Jaz mam pa blok ze popravljen z tekocim aluminijem cca 15 cm bol dol od izpusnega kanala ravno tam k prideta bloka skupej. Odkar je nova ojnica mi na tistem delu mal olje ven tece( ene par kapljic na voznjo). Razpoke se sploh ne vid. Mene pa sam zanima ce je to resna zadeva? Men se ne zdi. Itak skor vsakic preverim nivo olja v masini.
mim Objavljeno Avgust 27, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 27, 2003 Razpoka nastala pri karambolu. Karter uničen (beri zdrobljen), blok počen. Sama razpoka ne bi smela bit problem, bolj me skrbi kako spraviti skupaj naležni površini med karterjem in blokom, saj je del bloka rahko deformiran (stopnica pri razpoki nekaj mm). Kako je z obdelovalnimi lasnosti t.i. tekočega aluminija?
Leteči Objavljeno Avgust 27, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2003 Kako je z obdelovalnimi lasnosti t.i. tekočega aluminija? LAhko normalno obdeluješ, sicer pa lahko prej sam poskusiš da se prepričaš. LP Leteči
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se