Skoči na vsebino

Skurilne predelave


Noise

Priporočene objave

a je predelava sploh lahko lepa?! čisto moje osebno mnenje - najlepši je videt originalen motor (ok, sem ne štejejo izpuhi, vetrobranska stekla in podobne zadeve)...

ko smo pa že pri slikah; Kdor ve, kakšen je motor originalen, bo že vedel, zakaj sem jo pripopal...

gi55.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bo kdo kaj primal al bote sam flancali?

No, evo vam - najgrša predelava Yamahe V-max, kar sem jih našel ...

post-4-1062407349.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...airbrush na zadnji feltni... B)

kipajetakoalitakozeoriginalgrdapress :ph34r:

edina pametna stvar se mi zdi to, da so spredaj klasicne vilice od SPja, in ne original MonoTube.

post-4-1062409811.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

01c_sxl9.jpg

Specifications:

Owner:

Maik Morató Güell, Barna, Espania

Make & Model:

1988 Harley-Davidson Sportster 883

Engine:

Rebuilt 1988 4-speed Sportster 883 with gasflowed cylinder heads. S&S Super E carburettor and S&S air filter housing. Andrews high output ignition coil and 8mm silicon HT leads. Crane Hi-4 ignition. Engine powder-coated gloss black.

Exhaust:

SuperTrapp stainless steel 2-1 exhaust header pipes and aluminium racing spec 'shorty' end can.

Transmission:

One-off primary belt drive and outboard gearbox drive sprocket fabricated by Owner. Andrews gears, billet aluminium clutch basket and engine drive sprocket, heavy-duty kevlar clutch plates. Billet aluminium final drive sprocket.

Frame:

1988 Harley-Davidson Sportster 883 modified by Owner. Frame braced, strengthened and rear subframe removed. New aluminium box section rear subframe and seat mounting. Suzuki GSX-R750 swinging-arm modified by Owner to fit Sportster frame. White Power shock absorber, shock linkages fabricated by Owner.

Forks:

White Power Roma USD forks and yokes.

Front Wheel:

Pirelli tyre on Kawasaki ZXR750 wheel

Front Brake:

Kawasaki ZXR750 brake discs and 4-piston Tokico callipers. Billet aluminium brake calliper conversion brackets fabricated by Owner. Kawasaki ZXR750 master cylinder with Earl's stainless steel brake lines with aluminium anodised fittings. Kawasaki ZXR750 clutch lever.

Rear Wheel:

Pirelli tyre on Kawasaki ZXR750 wheel

Rear Brake:

Kawasaki ZXR750 brake disc, calliper and master cylinder. Earl's stainless steel brake line with anodised aluminium fittings.

Seat:

By owner.

Petrol Tank:

Stock 2-gal Sportster fuel tank modified to accept flush-fitting cap.

Oil Tank:

Fabricated by Owner

Paint:

By Owner

Handlebars:

Modified WP clip-on handlebars.

Wiring:

Modified 1988 Sportster wiring harness. Minimal switch gear.

Headlight:

Twin projector type

Tail light:

Scooter

Other mods:

Modified aftermarket scooter headlight fairing and belly pan. Aluminium seat, box section and oil tank. Billet aluminium rear-set footrest hangers and levers fabricated by Owner.

Španci so že od nekdaj na raziskovanja :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da še jaz enga RAT bike priložim, ki se mi zdi posrečeno skupaj dan!

y435-1dr.jpg

tudi v originalu ni bil nevemkak lepotec

1988_DR750-Big_blue_800.jpg

Popravljeno . Popravil bobek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bobek,

daj odpri topic pa se malo razpiši o tej temi, ker imam občutek, da stvar poznaš malce bližje.

Glej sem definitivno sem simpatizer RAT bike-ov ne pa tudi survival bikes.

Zdej ti govorim svoje osebno mnenje, saj teh stvari v Sloveniji skoraj da ni (razen bivši Satani so imeli podoben princip grajenja motorjev zaradi finančnih razlogov)

V glavnem je pri obeh tipih motorjev važno samo eno! Čim ceneje priti skozi z predelavo(če se lahko tako izrazim). V osnovi so vsi te fantje, ki to delajo, dobro orodjarsko podkovani! Za osnovo vzamejo neko mašino in geštel. Vse ostalo je stvar posameznika, saj na motorjih najdeš od blatnikov za avto do luči od traktorja...... skratka vse kar se na odpadu da kupiti! Potem vse skupaj primerno prebarvaš (mat črna) In zakurblaš in odpeleš.

Zdej razlika med njimi je po mojem mnenju ta, da je Ratbike vglavnem mat črn in je na njem samo tisto kar je potrebno za vožnjo na motorju! Recimo v MAD Maxu II so bili taki motorji!

primer RAT BIKA!!!

y519-1hon.jpg

http://ratbike.org/photos2/y519hon.jpg

http://ratbike.org/photos2/y520suz.jpg

http://ratbike.org/photos2/y520-1suz.jpg

Skratka ne marajo kroma in čiščenja motorja kajti vožnja je vse kar jih zanima :ph34r:

To kar si pa ti zgoraj pripel so pa v glavnem survival bikes.

Princip gradnje je približno isti, le da so ti motorji nadgradnja RAT bike-ov, zato na njih najdeš vse žive predmete, ki jih najdeš v vsakdanjem življenju. Tako da za temi motorji ne priporočam vožnje saj lahko marsikaj pade iz njih :lol:

So pa tudi v glavnem namenjeni za daljša potovanja in so tudi veliko grši motorji saj folk na njih vse živo tlači od košar, kovčkov, metl ,lopat ....

Primeri

http://ratbike.org/photos/y55diesel1.jpg

http://ratbike.org/photos/y55diesel3.jpg

http://ratbike.org/photos/y346hd.jpg

Definitivno pa so to motorji za ilegalno vožnjo po cestah, saj na registracije in razne holomogacije lahko kar pozabiš, ker če se pripelješ na tehnični pregled, lahko doživiš samo eno in to je :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi skuter ali vespa je lahko survival bike.

Poglejte kako se ima tale parček fino. Moto je 125ccm 4-takten. Za srečo res ne rabiš nevem kakšne mašine. Samo prtljage mora biti dosti. :yea2:

post-4-1062780785.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!