Skoči na vsebino

Skurilne predelave


Noise

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

V tujini so najprej bile predelave motorjev v chooperje, zatem so sledili streetfighterji, tukaj pa opažam čedalje več slik ratbike motorjev. Posebna značilnost tako predelanih motorjev je ta, da so ti po izgledu kakor da so narejeni na smetišču. Ravno v tem je čar tega, pač da zopet pritegnejo nase pozornost. Verjemite pa, da je tudi na take motorje vloženo veliko časa, veselja in truda, pa čeprav izgled vara. Spodaj pa še ena slikca takega motorja-guzzi seveda.

post-4-1065545905.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

En mačkoljubi gurman pa si je omislil tole. Škoda da sem pred petnajstimi leti prodal svojo

PX 200. Bi imel vsaj čez zimo kaj za delat.

post-4-1066740624.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po fenomenalnem uspehu Tomosa v Ameriki je Avstrijski PUCH pripravil proti udarec.

Prihaja Automatickiller3ML (o uporabi USD vilice še premišljujejo, ker je težja od celega štela)

post-4-1066911860.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

eheheheh.... ta zgoraj je bil pred nekaj leti nagrajen za najboljso predelavo. streetfighters ali bikers live, ne vem katera od teh dveh revij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
A še vedno bla bla bla o delu drugih.Dajte raj pokazat kaj ste naredili sami. :yea2:

ja, se vedno. :)

ok, tole je pa moje delo.

ima razlog, da je med najgrsimi predelavami. cilj je bil spremeniti motocikel (ki je bil tako ali tako v poraznem stanju) v raw-bike, kjer skoraj da ni stvari, ki bi se jo dalo uniciti, hkrati pa naj bi bil na asfaltu kar se le da obvladljiv - zaradi tega sem spustil prednje vilice do nule (vzmetenja spredaj torej ni - pa saj ga na minibajkih tudi ni .) ), balanco spustil, tako da je tezisce kar se le da nizko in spredaj, da guma drzi stik z asfatom, pa se kot vilic sem zmanjsal - zdej kar sam pade v ovinek! :wub: sedez se mi je zdel odvec :D, zato sem ga nadomestil z manjso descico (ki se ne more napojiti vode od snega, dezja, izd., kar se je zgodilo originalnem sedezu), blatnike, luci, in vso ostalo nepotrebno kramo pa sem odstranil. cilj je dosezen - motocikel je lazji od avtomatika, gre bolj od navadnega elektronika (ker je lazji + elko 48 bat), je pa tako robusten, da po vsej verjetnosti zdrzi vec kot jaz. :yea2:

ko se mi zahoce gmajne in offroada dvignem vilice in balanco, pa gasa - nastane dirt bike. :yea2:

imam ga pa za razbijat - z aprilio se seveda ne bom vozil kao dirtbike. skoda motorja. O:-)

post-4-1069534997.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!