Skoči na vsebino

Ugašanje motorja


marem

Priporočene objave

Zanima me kako ugašate svoj motor. Z ključem ali kill switchem. Sem se pogovarjal z bivšim inštruktorjem vožnje pa mi je rekel da je to stikalo le v sili oz. nesreče, drugače KLJUČ!!! Pa vi ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oboje je cist isto. masini vzames iskro, in motor ugasne. js ponavad uporabljam kill switch, ker ostane v kill poziciji, in ce pustim kljuc not mi ga ne more zalaufat vsak hepan ko mu pustim da gor sedi. pa se blokado vziga mam (skrit switch).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izkljucno s kljucem. S tem odklopis strom in preprecis, da v primeru, da pozabis kljuc v motorju, ne izpraznis akumulatorja. Se mi je to ze zgodel, tko da to je moja sola :( ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj najprej Kill switch in potem kjuč, če lahko samo ključ? Al pustite kontakt kar na On? :blink:

@ desmo:mojster je očitno čisto pozabil na ključ tako da je šel akomulator,.....

no meni so rekli, da z ugašanjem na stikalo škodujem motorju, je to res ?? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s stikalom! zakaj?

ker mi je mehanik rekel, da v primeru, da moreš motor vžgat na potisk je boljše če si ga pred tem z stikalom ugasnil, je manj možnosti, da ti pri potisk vžigu kaj skuri (baje da ni glih dobro to delat pri novejših zadevah). če ga ugasneš z ključem baje ni priporočljivo na potisk vžigat.

zakaj pa naj bi bilo tako in če je to res (neverjamem da bi me glih nasral ker sem bil v tej situaciji) pa nimam pojma!

evo vam spet kost za modrovanje! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno kakor kdo. Jaz s ključem, če pa se slučajno zvrnem, pa v prvem trenutku kill switch, da prekine dovod goriva itd., potem pa, ko pridem do kluča, še s ključem seveda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ga ugašam vedno s ključem, kar je za sam motor popolnoma isto, kot če ga ugašaš s stikalom, vendar pa sem pred (veliko) leti bral v Motorradu, da zasilno stikalo ni narejeno za večkrat dnevno ugašanje motorja, čeprav je po drugi strani tudi res, da ne poznam nikogar, ki bi mu zaradi tega stikalo crknilo. Sem pa v Ljubečni na dirki posodil kolegu motor, da se je odpeljal v trgovino po malico in ga je ugasnil s stikalom, pri tem pa pri AT ostanejo prižgane luči, tako da je ob odhodu sledilo porivanje :( . Spet drugič smo pri kolegu, ki ima Huso LT skoraj začeli z razdiranjem, ker je štarter vrtel, motor pa ni vžgal - stikalo je bilo na OFF :blink: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno s kilskim swičkom,ker je tako priročen .Odkar imam večji rezervar je pa ključ še bolj nerodno skrit tam nekje down under.Gorivo moram tako ali tako zapirat kot vino v sodu,zaganjač mi ne vrti ne v polno ne v prazno(ga ni),baterije ne morem na noben način izpraznit (ker je ni),bi se pa čudo tehnike ustavlo tudi če bi v brzini spustil stojalo...LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest ga vedno z kill switch ugašam... včasih pa z tačko... naprimer ko se nekam pripelem se ustavim in in dam tačko dol da bi motor postavu poj pa zarad varnostnega sistema stvar ugasne ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vedno uporabljam ključ, če pa ni časa ali pa so roke zasedene pa stikalo ...

... sem pa že rinil motor, ker sem pozabil stikalo na off in šele po 100m švicanja ugotovil, kje je težava. Od takrat nimam več težav ;) ...

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snamem zadnji sedez, vzamem prilozeno orodje, nakar odvijem nekaj vijakov. Vzamem jakno, ki jo ima s seboj, jo polozim na tla in na njo dam spodnji del oklepa. Dam v prvo prestavo, spustim sklopko, in ko crkne, obračam ključ toliko časa v skrajno levo, dokler mi občutek ne pove, da ga lahko vzamem ven iz ključavnice, pol ga dam v zep! Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

treba razlikovat killswitch in stikalo, ki ostane v off legi, medtem ko je prvi le gumb, ki ga prtisneš, nato pa skoči nazaj

jaz imam le killswitch, čeprav dostikrat pustim kar v prestavi in sklopko spustim, brez škode

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj frend ma AXa 1.4 dizl, ko mu na kluc noce vzgat, vrze v prestavo pa spusti kuplungo da mu vgasne. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj frend ma AXa 1.4 dizl, ko mu na kluc noce vzgat, vrze v prestavo pa spusti kuplungo da mu vgasne. :D

Zoook!

zakaj ga pa VGAŠA, če mu NOČE VGŽAT

:hmm:

a je bil tako pijan ali kaj

:beer2: = :wacko:

štajerskapress

:D :D :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje ce ga s kill switcham pride u gistel el. in to ni dobr za motor. Ce ga pa s klucem pa sam prekines kontakt. Drgac so pa usi tomosi nareni na kill switch, pa ne delajo prow dobr :lol1: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje ce ga s kill switcham pride u gistel el. in to ni dobr za motor.

Kva ni dobr. Počakaš da je geštel poln el. (tko za ene dva žakla) pa ga kreš pol u Krhko prodat pa maš pol keš. :blink: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kill switch, potem ključ. Zakaj?

Imam pač ponavadi navado z obema nogama stopit na tla, z eno roko držim sklopko, z drugo bremzo, ugasnem s killswitchom, motor je v brzini, mi ne odleze nekam v 3pm (jebiga, 285kg poln, pa še mojih 100 gor),....

Ključ sem samo enkrat pozabil v motorju, pa še takrat ni imel kontakta.

Se je pa že zgodilo, da sem pri guzziju ven pošraufal svečke ker ni vžgal.... ja... killswitch. Rešuje me edinole to, da sem ga imel kakšen teden šele... :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!