romar Objavljeno September 7, 2003 Opozori Objavljeno September 7, 2003 :doze: :doze: :doze: :doze: :doze: :doze: :doze: :topic:
Klo Objavljeno September 8, 2003 Opozori Objavljeno September 8, 2003 se bom zgleda tud jaz mogla navadit ugašat ga na ključ..ker se mi prevečkrat zgodi, če že pustim ključ notri, da ga pozabim v kontakt poziciji O:-) na srečo ga še ni blo treba tišat :OK: vsaj zarad tega ne no :OK: :naughty:
Thundercat Objavljeno September 8, 2003 Opozori Objavljeno September 8, 2003 vedno s ključem da ga not ne pozabim.... O:-)
Damian Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 najprej motor polijem z vodo........ce se ni ugasnil z gasilno peno in ce se to ne pomaga s peskom.potem vecinoma ugasne. aja,misljeno je bilo ce ne gori...... kljuc. Jaz pa ne tako, ker je treba pol celega pucat. Jaz samo svečke polijem z vodo, da ugasnejo
miha600 Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 Navadno ga ugasnem na ključ.
BC Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 nekateri ga ugasnejo kar z zemljo: :blink: :grrr
lasagna Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 S kill switchem ali tačko, ki ima stikalo je kar prav, saj načeloma ni treba spustit balance in je manj šans, da se aparat kam odkotali (klanci, sopotnik, ki se mu mudi na WC ali druge bruke). Pol ko je mir pa še ključ, ki ga ni napak s seboj jemati. Če pa aparat malo žre, pa pač pustiš laufat B)
Hanzi Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Ice vidiš kako smo hitro našli tvoj motor ugasnjen s peskom in zemljo! :P Off topic :hmm:
Ice Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 @ lasagna: ti ustavljas in parkiras motor v klancu?! :? .......svasta. :blink: @ hanzi: stacionarnega agregata jaz ne vozim ;) (guzzitudigoripress)
Noise Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Ne vem zakaj potem rdečemu stikalu v vseh navodilih, ki sem jih dosedaj prebral za motocikle, rečejo EMERGENCY SWITCH. In zakaj je rdeče barve. Hint hint!??!?!
romar Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Ja,kak bi pa bilanca zgledla brez rdečega knofa. Mogoče ..........
Zok Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 pa da vse skup zgleda bolj varno. :P BTW, Unknown ga ugasa z vodo. :hmm: :naughty: sm ze studiru, glede na to da mam js tud aprilio, da bi uvedel se knof "extinguisher"... :lol1: :OK: :D :)
Damian Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Kaj pa, če bi kable s svečk snel?? Bi tud ugasnu.
Max Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 (popravljeno) Ponavadi ugasnem na kljuc. Popravljeno September 10, 2003. Popravil Max
HHV Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Ok, ok, šalter, ključ, isti k...c! To ste menda že pogruntali. No mrbet se motim, samo meni se zdi pomembneje izvedeti, kaj pomeni, da z mopedom na ful obratih prletiš do doma in mu takoj vzameš iskro ali pa da se lepo zadnjih nekaj kmjev pripelješ dokaj umirjeno in ga šele potem daš v mižale. No pa mi to razložite!
Zok Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 bols je, da se pocas prpeles. tud turbino mors pred teranjem ogret pa po teranju ohladit. masina sicer ni tak nevemkako hudo obcutljiva, sam neki tud mora bit na tem. js sm vedno takoj po teranju laufal masino kakih 20-30 sekund pod standgasom preden sm jo ugasnu, da se je mal umirila. ceprav logicne razlage pa za to ne vidim. sam ze filing je cist drug, da nimas motorja sam za razbijat. :ph34r:
Ice Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 za "nepolnjene" masine (i.e. zaugerje ali einspritz) je cisto vseeno.za turbinsko ali kompresorsko polnjene je tukaj drugi problem: turbina/kompresor se namrec lahko tako segreje,da ko ce po "vroci" voznji takoj ugasnes masino se lahko olje,ki ostane v turbini,strdi in s tem povzroci okvaro turbine.zato je priporocljivo voziti ali pustiti na mestu masino obratovati 1-2 min.
lasagna Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 @ lasagna: ti ustavljas in parkiras motor v klancu?! :? .......svasta. :blink: Valjda, zakaj pa je pol ročna zavora ? Edino prodajalec bi lahko priložil tisti drat, ki sem ga moral sam naredit :naughty:
bLuZoNdEr Objavljeno Maj 25, 2004 Opozori Objavljeno Maj 25, 2004 Na viragotu, ko je bil ključ nekje spodaj pri levi nogi, sem ga ugašal s stikalom; na TDM-i je pa ključ lepo na balanci in ga ugašam s ključem. Včasih ga nenamerno ugasnem tudi s tačko, ampak to so redki trenutki, ko se mi tolk mudi da že skor ne vem al moram prej sklopko spustit al prej motor ugasnt al ga kar na steno naslont pa lavfat :P
Thundercat Objavljeno Maj 25, 2004 Opozori Objavljeno Maj 25, 2004 zadnje čase vedno več s stikalom.....ne vem zakaj :hmm:
-pero- Objavljeno Maj 26, 2004 Opozori Objavljeno Maj 26, 2004 ...inštruktor mi je reku na kluč, tko da na kluč, v čem je pa razlika pa nimam pojma :hmm:
premza Objavljeno Maj 26, 2004 Opozori Objavljeno Maj 26, 2004 Ko se ustavim pustim v prvi in izvlečem nogo, da crkne! Preden odpeljem zložim nogo, stisnem sklopko in vžgem. Tko si prihranim iskanje prostega teka, škrtanje pri prestavljanju v prvo pa še motor v prestavi bolj varno stoji. :P
Raa Objavljeno Maj 26, 2004 Opozori Objavljeno Maj 26, 2004 prislonim ga na drevo(po možnosti naj bi to bila to lipa, ker je mehka in se na tanku bolj malo pozna) in pocakam, da bencina zmanjka :rolleyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se