Skoči na vsebino

Ugašanje motorja


marem

Priporočene objave

Meni je Vombergar rekel, da naj ga kar s ključem vgašam (in prav ima), saj si edino na ta način siguren, da si izklopil vse porabnike energije in da ti ga ne bo treba porivat, čež nekaj časa, ko si akumulator znucal.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnje čase vedno več s stikalom.....ne vem zakaj :hmm:

nekaj je čudnega v deželi Postojnski ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A cvikarc n'ben ne uporablja? O:-)

Laho na tvojem, če želiš .) :ph34r: .) .

Drugače pa stikalo, zatem pa še ključ (ziher je ziher .) ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa preden ga ugasnem, zaprem pipco za bencin, nato ene dvakrat gas dam, poj ga pa ugasnem. Vsaj tako pise v users manual.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nacini ugasanja smo videli so razlicni in tudi razlogi za te nacine so razlicni. mene pa bolj zanima ce mi lahko v tejle temi kdo pojasni kaj se zgodi v enem in kaj v drugem primeru (knof in kljuc)?

mislim, da bi to bilo bolj zanimivo kot kdo koga kaj na kaksen nacin...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preprosto, če ugasniš na knof vsaj pri italijanskih motorjih še gorijo luči in ostali porabniki... posledica je prazen akumulator, če ugasneš s ključem, tega praviloma ni (razen če zavrtiš pri tem v pozicijo za parkirne luči in vzameš ven, potem ti isto gre akumulator).

Je pač pri 4T motorjih brez kurbla treba dosti bolj paziti na akumulator, saj jih je zelo težko poriniti, še posebej mojo kravo. :yea2:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri vecini motorjev z akumulatorjem je tako kot pravis. vendar nisem tega spraseval. sprasujem kaj se dogaja z elektricno napeljavo, kaj se dogaja z racunalniki, z vbrizgom goriva, skratka s celim motorjem pri ugasanju na dva nacina.

verjetno rdec knof ne sluzi kot okrasek na krmilu, se manj pa verjamem, da je za nekaksno ugasanje v sili, ceprav je tako poimenovan v knjizicah. sprasujem torej kaksna je razlika med dvema nacinoma ugasanja med samim ugasanjem in ne to kaj ostane prizgano po tem ko se bati ustavijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem bi pri kakih vbrizgih znal bit problem, ker z rdečim knofom samo iskro vzameš, šobe pa še kar ta svoje pljuvajo, kar lahko zalije motor :?

Če pa cel kontakt vzameš, pa vse naenkrat ugasne. :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, ja tudi to, pri motorjih z elektronskim vbrizgom (vsaj pri mojem Capotu) v primeru, da izklopiš z rdečim knofom, izklopiš vbrizg, ko rdeč knof prižgeš, motor spet začne s testno proceduro in melje in piska.

Sam pri mojmemu v navodilih nikjer ne piše, da bi morla ugašat s knofom/ključem in da karkoli od tega škodi vbrizgu al pa elektroniki.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
A mašine vam "vergljajo" če je stikalo na OFF? Pri Yamahi v tem primeru zaganjač niti ne trzne. Problem z nepotrebno inspekcijo svečk tako odpade.

Tudi pri hondi ne.. tako da prišpara kakšno uro šraufanja za primer "nisi pogledal kill switcha" :P

Mal obujam stare teme (obletnicazadnjeobjave.press), ker me je tole zanimalo in vidim da bom ostal kar pri ugašanju s ključem.

Popravljeno . Popravil maXXXimum
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nacini ugasanja smo videli so razlicni in tudi razlogi za te nacine so razlicni. mene pa bolj zanima ce mi lahko v tejle temi kdo pojasni kaj se zgodi v enem in kaj v drugem primeru (knof in kljuc)?

Vse isto - motor ugasne. Kje v sistemu prekineš krogotok elektrike je čist vse eno! Tipka ti samo ugasne motor, ko pa še izvlečeš ključ iz ključavnice je pa 100% vse OFF!

Na tak ali drugačen način - vse je OK! Tiipka je bolj pri roki, ključi so pa saj veste - povsod!

Jaz ugašam na ključ, tako sem se navadil ne pa, da bi bilo to boljše.

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi da je čisto vseno kako ga ugasneš. Jaz ga enkrat s ključem enkrat z knofom pa za zdej še vedno pelje :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

direkt iz owners manual:

the engine stop switch is for emergency use.If some emergency requires stopping the engine, move the engine stop switch to the x(off) position.

note: Although the engine stop switch stops the engine, it does not turn off all the electrical circuits. Ordinarily, the ignition switch should be used to stop the engine.

kratek prevod: un tardeč gumb je uglavnm nekakšno stikalo za izklop u sili

ajd :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vedno ugasnem s stikalom, nato pa še ključ ven vzamem. To delam že na tretjem motorju, pa nikoli nobenih problemov. Zakaj ugašam na stikalo čeprav 2 sec za tem vzamem ključ ven? Ker sem se ugašanja na stikalo navadil na ATX-u, ki ni imel ključa! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!