Skoči na vsebino

GROBNIK malo drugače


marem

Priporočene objave

Jest pravim: bolje pasti na Grobniku in požreti tisto škodo ki nastane na motorju, kot pa pasti kje na cesti, kjer so posledice lahko veliko hujše..... vsi vemo kakšne.

Drugače pa: Kakšno je bilo vreme? Dež?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo se 100% strinjam, še vedno bolje iti po tleh na Grobniku kot na cesti, :( pa tudi zgodi se, kdor pač poizkuša narediti dober čas, gre jasno lahko po tleh. Samo razlika je pa vseeno kdo in kdaj gre po tleh. Če gre po tleh nekdo ki je bil na Grobniku že nekajkrat in proba pač narediti dober čas ok, :( ce gre pa po tleh začetnik, ki je prvič na Grobniku, in teh ni malo, je pa stvar drugačna. :BUA:

Pogoji na Grobniku so toliko boljši kot kjerkoli drugje, :OK: da nekdo, ki ima v glavi vse na svojem mestu in je prvič na stezi, NE MORE iti po tleh :OK: (razen, če ga kakšen teleban ne zbije). :fight2: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Profi ali kdo izkušeni,

ali bimalo opisali pravila obnašanja na pisti, recimo prosti trening? Me ima, da bi tudi jaz se enkrat poskusil na pisti, ker razen oranja na dveh republiških dirkah v motokrosu v daljnih 80 -ih nimam pojma o cestnih dirkališčih.

Popravljeno . Popravil ceco
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa: Kakšno je bilo vreme? Dež?

V bistvu je zelo obcasno rahlo prsilo. Vecino dneva je sijalo sonce, pihala je mocna burja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obnašanje na pisti:

Prvo in predvsem: na pisti si na lastno odgovornost in ogovarjaš za posledice, ki si jih morebiti povzročil sebi ali drugim.

Na dirkališču se nikoli ne vijuga! Vedno vozi svojo linijo, ne oziraj se kje, kdaj in kako te bo hitrejši prehitel. Če se že umikaš, se vedno umakni izven idealne linije - v pravem času, nikoli, ko je hitrejši že tik za teboj (v zavoju na zunanjo stran, na ravnini ostani v poziciji, kjer si).

Na pisti upoštevamo vsako zastavico, ki nam je dana iz strani varnostnika na progi, zato je dobro, da se, predno se gre na pisto, dobro nauči, kaj določena zastavica pomeni.

Pista ima samo one-way, nikoli ne poskušaj iti na pisto z obratne smeri (Grobnik je, tako imenovana, pista v levo, se pravi, da se vozi levi krog)

Preberi pravilnik ob plačilu računa za pisto.

No nekaj hitrih nasvetov, ostalo pa drugi strokovnjaki ;)

Lep dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo pomembno za začetnika, se mi zdi , da izbere pravi čas za prvi obisk steze od znotraj. Pametno je izbrati tak dan, ko je na stezi malo voznikov in nikakor ne takega ko se ve, da Grobnik obiščejo razne, bolj ali manj organizirane skupine. Več boste imeli od vožnje, če na stezi ne bo tistih, ki so stezo spoznali pol leta pred vami. Ne obremenjujte se s tem, da bi vam moral nekdo ki "zna" pokazati pravo linijo, ampak si vzemite čas in stezo spoznajte SAMI. Za finese je čas pozneje.

Od splošnih pravil sem se spomnil še tole: ko zavijate v boks, to že na stei z roko ali nogo nakažite, da za vami vozeči pričakujejo, da zavijate v boks (v boksu je omejena hitrost).

Za malo hitrejše pa naslednje: ne dokazujte počasnim, kako ste hitri s tesnim prehitevanjem, če ste hitrejši in boljši(bolj izkušeni na stezi) prehitevajte obzirno in dovolj na široko.

Vozite s svojo glavo, logika "če gre lahko on grem lahko tudi jaz" se hitro maščuje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je pametno, da si ob prvem obisku priskrbiš mentorja? Ali obstaja kakšna bolj organizirana varianta obiska dirkališča (Grobnik) za začetnike? Začetnik na pisti, ne na motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je pametno, da si ob prvem obisku priskrbiš mentorja? Ali obstaja kakšna bolj organizirana varianta obiska dirkališča (Grobnik) za začetnike? Začetnik na pisti, ne na motorju.

Verjetno je najboljse, ce pac preprosto prides tja in se mogoce prvic vozis na turisticni voznji - kjer se naceloma ne prehiteva in je hitrost omejena na 120kmh, men se zdi. Vsaj prvih par krogov. Skupino vodi izkusen dirkac. potem lahko ostanes na pisti, ko se omejitev sprosti. Taka voznja ni vodena, ampak se tudi ne steje kot prosti trening. Tudi prosti trening ni taka panika naceloma, ceprav na njih ljudje vozijo za kvalifikacije in eni vozijo precej hitro. Sem vceraj videl npr. tipa z XJR 1300, ki niti kufra ni snel z motorja, vozit med prostim treningom, na pisti je bil med prostim treningom tudi en ER5 in en bandit 600 in tko naprej. BTW ER5 je vozil tudi dirko. Sicer je bil prepricljivo zadnji, ampak to je logicno glede na njegove performanse in po drugi strani svaka mu cast.

Mene je recimo po pisti prvic peljal bladzo na zadnjem zicu, kar je mogoce tudi dobra varijanta ce bi rad spoznal ovinke in te ne moti precej velika hitrost in skoraj obvezna voznja (za Blaza) po zadnjem kolesu cez ciljno ravnino :P. Tko, da je to tudi varijanta. Blaz je seveda ueber-car, ker se mu je dalo. :notworthy:

Drugace pa je to (vceraj) ze v bistvu precej organizirana varianta - imas najeta dva resilca, kombi za motorje, varnostnike ob pisti in v boksih, tranponder dobis za merit vmesne case...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vau, tole mi je pa vse bolj všeč. Po krosih, endurah, krujzerjih pa še cestne pošasti. Ampak slednje na pisti. Še letos grem si jaz to malce pobliže ogledati.

Eno vprašanje. Enodelni usnjen kombinezon in pošteni škornji je nuja in zahteva? Nuja za začetnika? Zahteva pa s strani uprave dirkališča?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vau, tole mi je pa vse bolj všeč. Po krosih, endurah, krujzerjih pa še cestne pošasti. Ampak slednje na pisti. Še letos grem si jaz to malce pobliže ogledati.

Eno vprašanje. Enodelni usnjen kombinezon in pošteni škornji je nuja in zahteva? Nuja za začetnika? Zahteva pa s strani uprave dirkališča?

Enodelnega kombinezona ne rabiš.

Z njimi pa sem jaz bil na Panonia ringu.

http://www.actionbike.de/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je najbolj pri srcu začetek kot sem ga opisal-brez mentorja, neobremenjeno z dosezenim časom, na kolikortoliko prazni stezi, da v miru spoznaš stezo,saj po stezi se zna peljat vsak, še lažje je kot po cesti.

Mnogi so me že prosili naj jim pokazem "linijo", a sem ugotovil, da če peljem počasi, niti sam ne vozim natančno po pravi liniji, pa še takrat nobeden ne pelje tam kjer sem pokazal,pač pa kolovratijo levo desno kakor, da me ni, zato ker so izgubljeni na stezi in imajo dovolj opravka z drugimi stvarmi, kaj šele, da bi me gledali in točno sledili. Če peljem malo hitreje, da je linija natančnejša in bolj gladka, me pa vidijo samo en ovinek.

Enako relativno nekoristno je, kot sem videl že mnogokrat, da mentor oz. mojster pelje spredaj ostali pa mu sledijo, edino to je dobro, da običajno pelje dovolj počasi, da tisti pretirano zagnani, ne iztirijo že prvi krog.

Toliko kot rabi popoln začetnik (na stezi), mu lahko povem preden gre na stezo, brez da se vozim pred njim. Če bo še uspel izbrati čas ko je na stezi zelo malo voznikov in se bo lahko v miru in sproščeno vozil, je to vse kar čisti začetnik rabi.

Ko pa se s stezo spoznamo, potem so pa nasveti raznih poznavalcev še kako dobrodošli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je zdelo zelo koristno, ko sem se na zadnjem zicu peljala par krogov. Potem, ko sem šla sama gor mi je blo veliko lažje.

Definitivno nameravam s svojo bodočo pridobitvijo v naslednji sezoni na Grobnik. Je pa res, da je težko vozit sproščeno, če padajo mimo tebe kot metki (in se razbijajo po vrstnem redu). Včeraj je bil res en čuden dan!!! <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje. Enodelni usnjen kombinezon in pošteni škornji je nuja in zahteva? Nuja za začetnika? Zahteva pa s strani uprave dirkališča?

Za dirko je obvezen leder, za panoramsko voznjo je dovolj cordura. Vceraj je imelo kar precej ljudi dvodelne kombinezone, tudi na dirki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za dirko je obvezen leder, za panoramsko voznjo je dovolj cordura. Vceraj je imelo kar precej ljudi dvodelne kombinezone, tudi na dirki.

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kje vidiš leder?

post-14-1063278942.gif

(razen na rokah in okoli gležnjev)

Je pa res, da sem bil ko padalo, cotalo me je ko v centrifugi, spljoh ko je burja potegnila, pa hitrost in čas na krog ti tudi krade. Ampak če nimaš, nimaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tečko z vprašanji. Ali se da kje najeti motocikel za preganjanje po pisti? Ne za dirkat, za samodirkat (dirkati sam s sabo in svojo pametjo).

Pri nas ne da bi vedel.

V Italiji, Nemciji in Angliji pa lahko dobis R6 ali ZX-6r v terminih, ki jih ima zakupljene Keith Code za solo sportne voznje.

Ce te zanima kdo je Keith Code.

Tukaj imas termine s cenami. Na hitro - enodnevno solanje pride 485 EU, motor 195 FUNTOV (plus crash deposit 500 Funtov). Drago, ampak Keith Code je ucil ljudi kot npr. Tommy Hayden, Eric & Ben Bostrom in podobni. Imenovan tudi carovnik ovinkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dave, hvala. raziskujem dalje.

BTW: sinoči sem končno uspel v miru prelistati vse Tutto moto in njim podobne revije, nakupljene na 3 tedenskem potepanju po Italiji ter našel vse piste v Italiji, kjer se je mogoče drajsati na takle način. Za vsako stezo je opis zahtevnosti proge, dostop, cene in kaj nudijo zraven. Če koga zanima ... halo ceco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta vikend bo na Grobniku zadnja dirka za državno prvenstvo v CHD in mislim da tudi zadnja za Alpe Adria cup. Že res, da naše tekmovalce lahko preštejemo na prste ene roke, toda lepo bi bilo, če bi prišli mal navijat za njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta vikend bo na Grobniku zadnja dirka za državno prvenstvo v CHD in mislim da tudi zadnja za Alpe Adria cup. Že res, da naše tekmovalce lahko preštejemo na prste ene roke, toda lepo bi bilo, če bi prišli mal navijat za njih.

v nedeljo če bo vreme....morebiti...da vidimo to čudo... :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem nekatere na zadnjem zicu videl v kavbojkah (brez podloge iz kevlarja) v supergah in v nekakšni vetrovki. seveda sta se res precej turistično peljala samo če nekdo z tvojo 2x brzino prileti v vate :wacko:

Kaj več pa v torek ko bo več časa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdrav vsem skupaj.

Me zanima če je se je možno kdaj (recimo ob turistični vožnji) na pisti pojavt z enduro ala BMW650?

Drugače me pa zanima kje bi lahko zvedu kdaj se organizira na Grobniku vožnja za malo manj izkušene?

Da ob morebitnem prihodu nebi na profije trofu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem skupaj.

Me zanima če je se je možno kdaj (recimo ob turistični vožnji) na pisti pojavt z enduro ala  BMW650?

Drugače me pa zanima kje bi lahko zvedu kdaj se organizira na Grobniku vožnja za malo manj izkušene?

Da ob morebitnem prihodu nebi na profije trofu .)

Absolutno lahko prides z BMWjem. Tut na treningu si lahko, ce hoces. Lohk tut dirkas v svojem hitrostnem razredu, ce hoces.

O tem, kako so obicajno organizirani dnevi na grobniku je bilo precej napisano. Lahko si tut pogledas na strani od Grobnika.

Res je tut, da je mogoce skor boljs, da te prehitevajo ljudje, ki se znajo peljat, kot da se vate zaletavajo popolni amaterji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljša prilika je za začetek vsekakor dva krat na leto "motoheppening". Vse poteka v gosjem redu (ta hitre kulirajo redarji), hitrosti od 80-140, vse skupaj pa traja cca pol ure, se je pa treba sprijaznit z obrabo gum :hmm: .

Temu rečejo "rekreativna vožna" in od zaščite obvezno zahtevajo čekado in motoristično jakno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!