Skoči na vsebino

Statistika črnega Foruma


ceco

Priporočene objave

Pomislite vsi (razen all-season driverji), kako se je usesti zgodaj spomladi, po pol leta na motor...

ma ne samo po sezoni, letos poleti sem bil 3 tedne nemotoriziran :angry: , orva vožnja je bila kar čudna, pa še dosti bolj hitro se mi je zdelo kot ponavadi. no ampak dolgo ta previdnost pač ne drži....... <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kolegi iz VRCC so mi posredovali zanimivo statistiko črnih prometnih nesreč motoristov v ZDA in dveh zveznih državah, Missouriju in Illinoisu. Na nacionalni ravni (USA) raste število smrtnih nesreč motoristov v primerjavi z vsemi smrtnimi primeri (5,3% leta 95, 7,5% 2002). Rast števila motorjev v desetih letih je 25%, število smrtnih nesreč motoristov za 35%, (47% oz. 67% v Missouriju in Illinoisu). Resnih raziskav o vzrokih ni bilo narejenih!.

Enako kot pri nas je zaskrbljujoča povprečna starost mrtvega motorista - 42 let! To je tudi starostna skupina (middle age) z največjo rastjo aktivnega motorista. To je čas, ko se otroci odklopijo od gnezda in se pričenja filozofija : Z več denarja kupiti več konjskih moči, kot jih prenesejo izkušnje. Tipičen kupec motorja v ZDA je moški po 40 letu. Več kot polovica jih je že vozila motor v preteklosti. So uspešni v življenju in želijo ponovno voziti. Strokovnjaki opozarjajo, da se večina vozi le med vikendi in razumejo vožnjo podobno kot z avtom - od točke A do točke B, pri tem pa pozabljajo, da se motorno kolo vozi z obema rokama, nogama in zahteva izrazito večjo pozornost kot vožnja s štirikolesnikom. Govori se o občasni nepozornostni slepoti. Primerjava z opico - tudi opico lahko naučiš, da bo vozila motor. In ga bo (vozila) dokler česa ali se v kaj ne zaleti.

Polovica vseh prometnih nesreč motoristov s smrtnim izidom je povezana z udeležbo drugih vozil. Polovica nesreč brez udeležbe drugega vozila se zgodi v ovinkih, skoraj 60% pa ponoči.

Zdravila? Naučiti se gledati preteče nevarnosti in razmišljati 12 sekund vnaprej. Osnovna izobrazba (izpit) za pridobitev vozniškega izpita je enako piškava kot pri nas, zato tečaji varne vožnje. Še cene - dvodnevni tečaj osnov varne vožnje, ki poteka ob vikendih, ponavadi na lažjih motornih kolesih, stane 175$.

Čečo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enako kot pri nas je zaskrbljujoča povprečna starost mrtvega motorista - 42 let!

Ufff. Pol še mam cajta 13 let, da se brezskrbno vozim po cestah! :P :hmm: O:-) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Master,

zjutraj sem se še v mraku mimo Tobačne Ljubljana peljal. Zelo "lep" obroč sveže prižganih svečk okoli droga javne razsvetljave za mladim fantom motoristom. Pridelek vikenda, konkretneje ob 2.30 zjutraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Master,

zjutraj sem se še v mraku mimo Tobačne Ljubljana peljal. Zelo "lep" obroč sveže prižganih svečk okoli droga javne razsvetljave za mladim fantom motoristom. Pridelek vikenda, konkretneje ob 2.30 zjutraj.

Stari to je bil JOKE! Mater smo resni. :angry: :hmm: :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem šel na Tivolsko prižgat Iliju svečko. Jutri grem še na njegov pogreb.

Meni se zdi zadeva kar pofukano resna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V včerajšnjem Delu (ponedeljek) ugotavljajo, da se tudi Francozi množično razbijajo z motocikli.

Francoski analitiki pravijo, da je vzrok temu nestrpnost francoskih motorciklistov.

Dajejo primerjavo. Če se v Švici zaustavi kolona na cesti, motociklisti počakajo tam, kjer so, v Franciji pa začno takoj prehitevati kolono.

Pa tudi pomanjkljiva oblečenost Francozov. Pri njih, tako, kot pri nas, obvezna zgolj čelada, medtem, ko v Nemčiji, obvezna še ostala zaščitna oprema, pišejo.

Je to, glede Nemčije, res?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Članek oz. prevod/priredba je sicer mizerno skropucalo.

Glede dodatne zaščitne opreme obstaja ideja evropskih birokratov o obvezni uporabi "leg protectorjev". Na Femini strani kaj več o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se v Švici zaustavi kolona na cesti, motociklisti počakajo tam, kjer so, v Franciji pa začno takoj prehitevati kolono.

mene bolj zanima oz. skrbi ta podatek...ker v Sloveniji sledimo francoskemu primeru preveč dosledno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In v čem je fora, da tisti, ki zardi širine (enosledniki) lahko gre naprej, tega ne bi naredil??

Naredi se zastoj zaradi preveč pleha, potem je pa treba še tistim, ki bi lahko razbremenili zastoj, prepovedati odpeljati ven iz gužve. :cry: :cry: Pa to ni res, tudi po svetu imajo očitno idiote ki funkcionirajo zgolj na folšiji. :angry: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med temi državami in tudi ostalimi je razlika samo v (ne)kulturi motoristov na cesti ...

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med temi državami in tudi ostalimi je razlika samo v (ne)kulturi motoristov na cesti ...

Si prepričan? Ali je mogoče še malo "korakajočega" efekta vmes?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se poigrajmo še malo s številkami, čeprav žal za prav vsakim številom stoji točno določena usoda posameznika in njegovih svojcev.

V današnjem Delu je zaslediti podatek, da na Zemljini krogli dnevno v povprečju za posledicami prometnih nesreč umre po 3500 ljudi.

Iz istega vira je zaslediti podatek, da je bilo takšnih nesrečnežev v letošnjih 280 dneh 187, kar povprečno pomeni pomeni 0,67 žrtve dnevno. Proti 3500 je to 0,019 %.

In če nas je v SLO 2 milijona, na Krogli pa 6 milijard, nas je 0,033 % od vseh.

Tako, da smo v SLO ta trenutek pod svetovnim povprečjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In če nas je v SLO 2 milijona, na Krogli pa 6 milijard, nas je 0,033 % od vseh. Tako, da smo v SLO ta trenutek pod svetovnim povprečjem.

In to, da se vec kot xx (ali kdo ve, koliko?) odstotkov Slovencev prevaza z avtomobilom, medtem ko je delez motoriziranih Kitajcev znatno manjsi, nima na statistike nobenega vpliva?

Kolikor je meni znano, smo v samem vrhu prometno-samomorilskih narodov na svetu. In to ob upostevanju dejstva, da imamo zelo dober vozni park ter v primerjavi z ostalimi neslavnimi na tej lestvici tudi zelo spodobne ceste.

LP,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imamo zelo dober vozni park ter v primerjavi z ostalimi neslavnimi na tej lestvici tudi zelo spodobne ceste.

Pa dirkališča nimamo baje, kljub temu pa tudi izrazito razvit čut za dirkalnost v bencinskih panogah :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor meni znano ne.

...koliko pa je meni znano pa drži!

Predvsem vožnja mimo kolone na avtocesti,

te zna lepo po žepku udariti.

V Nemčiji še majo taka pravila, da ne smeš met kakršnakoli

sončna očala poleti na nosu med vožnjo z avtom - zelo določene dimenzije majo.

O ostali dodatni in varni opremi na motorju pa tudi

picajzlajo. Vendar mislim, da je odvisno od posamezne regije in njihovih zakonov ter seveda moža v "zelenem" beri Polizei dein Freund und helfer.

:ph34r:

Popravljeno . Popravil Nata
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok nata samo zate:

v nemciji in avstriji je obvezna zascitna oprema samo celada.cool? (na to se je moj odgovor prvotno nanasal).

re prehitevanje po odstavnem pasu:

- v nemciji je to razlicno od dezele do dezele; nekatere tolerirajo druge aktivno kaznujejo. dovoljeno ni.

- v aut sicer ni dovoljeno vendar ce je stojeca kolona te naj ne bi kaznovali, ce si z motorjem (BTDT)

- v aut je izrecno dovoljeno _se prebijati_ mimo/skozi kolone (kjerkoli) v primeru, da kolona stoji in je "dovolj prostora". kaj je dovolj prostora pa nikjer ne pise.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In to ob upostevanju dejstva, da imamo zelo dober vozni park ter v primerjavi z ostalimi neslavnimi na tej lestvici tudi zelo spodobne ceste.

Ce me spomin ne vara, sem nekje zasledil drugacne podatke. Torej, da se je vozni park v zadnjih dveh destletjih zelo poboljsal, ceste pa so ostale iste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- v aut je izrecno dovoljeno _se prebijati_ mimo/skozi kolone (kjerkoli) v primeru, da kolona stoji in je "dovolj prostora". kaj je dovolj prostora pa nikjer ne pise.

Izgleda so v A bolj prakticni kot pri nas; ce prides mimo, je (bilo) dovolj prostora, ce podrgnes avto, si pa krsil zakon.

Pri nas pa voznja mimo samo ce imas 1 meter bocne razdalje. Zakaj ze ? :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce me spomin ne vara, sem nekje zasledil drugacne podatke. Torej, da se je vozni park v zadnjih dveh destletjih zelo poboljsal, ceste pa so ostale iste.

Govoril sem o primerjavi med nasimi cestami in med cestami ostalih drzav/narodov, ki so na vrhu lestvice drzav z najvecjim stevilom smrtnih prometnih nesrec na prebivalca. Kolikor mi je znano, na njej razen Portugalske in Madzarske ter nekaterih vzhodnih drzav ni nobene drzave, ki bi imela kolikor toliko spodoben standard; kaj sele ceste.

Kakor koli ze - z izboljsanjem voznega parka (ne glede na nespremenjene ceste) bi se moralo stevilo smrtnih prometnih nesrec zmanjsati. Pri nas pa je ta trend komajda opazen.

LP,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  nima na statistike nobenega vpliva?

Statistika je raztegljiva elastika in znana predvsem po tem, da lahko govori tako, kot računatelju prija.

Zato, če hočeš svoje rezultate, si najdi svoje številke in računaj. :P

V tistih 3500 na dan spada tudi tistih 95 Indijcev (ki sicer še naslednjih 250 let ne bi imeli šanse posedovati lastnega avtomobila), ki se peljejo v in na avtobusu, ki zdrkne v globok prepad s ceste, na kateri gre en avtobus dnevno v eno smer in en v drugo, drugega, razen nekaj vojaških kamionov, pa na tej cesti nič, zato sem si upal obračunati vseh šest milijard. :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!