gregas Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Oj :) ...mene pa zanima primerjava, občutki, pripombe, vtisi, pohvale, graje tistih ki lastijo oz imajo izkušnje pri vožnji supermoto in "soft" enduro motorjev po cesti... ...naslednje leto sem nameraval nabaut eno soft enduro za vsakodnevne fure, celodnevne nedeljske izlete (kdaj pa kdaj tudi v dvoje), večdnevna poletna potepanja in tud v dolomite bi rad enkrat šou... redko kdaj bi šou na makadam... ...nekako sem ciljal na novo Yamaho XT660R ali KTM 640 LC4 ADVENTURE ...sedaj pa malo bolj spremljam supermoto sceno in se mi vse bolj zdi da so SM motorji veliko bolj vodljivi in "zabavni" na asfaltu...sam po drugi stran bi pa rad motor s katerim bi tud šou na kako večdnevno turo, za kar se mi zdi pa endura bolj primerna... ...ali se je že kdo kdaj z supermoto motorjem odpravil na večtdnevno turo, kako celodnevo turo v dvoje, je kdo kdaj vidu na kakem prelazu v dolomitih kakega motorista z supermoto motorjem...??? PS:ta tema ni ker je bol ktm vs yamaha ampak enduro vs. supermoto na cesti in v touringu Lp :)
-pero- Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 ...nism še furu supermota, sam po slikcah sodeč pr teh štirih za sopotnice ne bo razlike...majo vsi isti zic...glede voznih lastnosti bo pa kdo z izkušnjam povedu :)
Thomas Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Res je SM motocikel bolj zabaven za vožnjo. Jaz vidim prave SM motorje, kot frizirane endure. Oz. če primerjamo z avtomobili; serijski avti ali tunan avto. Ne vidim razloga, da s SM motociklom ne bi mogel na večdnevni izlet. Sam imam sicer hard enduro pa mislim, da tudi z njim ni problem potovat. Večkrat med dopusti pridejo k meni razni turisti in to z Hard enduro, letos celo dva s SM motocikli.
gregas Objavljeno September 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2003 ...popravte me če se motm ampak razlika med sm in enduro modeloma je samo in samo v kolesih ter bremzah ...menjalnik, motor, ogrodje, karoserija.... je vse isto :hmm:
gregas Objavljeno September 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2003 ...ok, sm si sprintu "detail and specs sheet" od xt660r in xt660x in ugutovu da... ma SM varjanta iste a za 25m bolj razmaknene spredne vilce in isto 9mm bolj razmakneno zadno nihajko in sprednje vilice ima pod manjšim kotom(25') kot enduro varjanta(28') zaradi česar se motorju malenkost spremenijo dimenzije (višji&krajši)...tolk o tehničnih razlikah... ...primerjave, občutki, pripombe, vtisi, pohvale, graje vožnje supermoto in "soft" enduro motorjev po cesti in touring še vedno dobrodšle lp :)
Zok Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 ker ima SM kolesi 17/17 col (spr/zad), enduro pa navadno 21/18 (ne vedno!), pomeni, da je SM bolj "nagnjen naprej", torej ima manjsi kot vilic in manjsi predtek. to pomeni, da je pri najvisjih hitrostih manj stabilen, je pa med ovinki zato veliko bolj okreten. ce tej okretnosti pristejes se odlicne zavore (navadno 320 mm disk spredaj) in lahkotnost upravljanja (ja rahlo je ze lazji od cestaka ko ma 200 kil), potem vidis, da je to res zabavna kombinacija. ze od nekdaj so me bolj privlacili SM kot pa endure. tudi gume imajo za po asfaltiranih cestah SM boljse, kar ti lahko tudi resi glavo. moja izbira (gmajna me ni nikoli kaj posebej privlacila) bi bila vsekakor SM. B) se neki off topic :) : glede piciklov bi mel pa najraj BMXa (SM med picikli!!), sam da bi mel prestave, 18 bi jih blo vec kot dovolj. :yea2:
Zok Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 morda zato, ker te tam nobena ne vidi a? :naughty: mogoc zato k nikol nisn mel endure. :)
GUMY Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Če praviš nič terena in zelo redko makadam, potem ni razloga za enduro. Sm je nižji, lažji za vozit, boljše zavore, varnejši na asfaltu. Pri enduru 21 colska in ozka prednja guma na asfaltu v hitrih ovinkih daje včasih zelo neprijeten občutek. Gre težje v zavoj in motor tudi kmalu začne dajati občutek podkrmarjenja.
gregas Objavljeno September 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2003 ker ima SM kolesi 17/17 col (spr/zad), enduro pa navadno 21/18 (ne vedno!), pomeni, da je SM bolj "nagnjen naprej", torej ima manjsi kot vilic in manjsi predtek... xt660x ma 17/17, xt660r pa 21/17, ampak očitno tist manjši kot tok dvigne da to zgliha, ker po podatkih je xt660x še višji od xt660r za 101,4mm pr balanc in 10mm pr zicu, medosna je pa za 15mm kraj :hmm: ...ja spredne bremze so pa 320mm :naughty:
cyc Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Enostavno - ce ne nameravas imeti vozenj vsaj po makadamu, endure ne potrebujes. Razen ce se govori o velikih potovalnih endurah, kar pa XT660 ni.
gregas Objavljeno September 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2003 (popravljeno) Enostavno - ce ne nameravas imeti vozenj vsaj po makadamu, endure ne potrebujes. Razen ce se govori o velikih potovalnih endurah, kar pa XT660 ni. ...to že, kaj pa touring, celodnevna vožnja v dvoje, večdnevn roadtrip v dolomite, teden po hrvaški, korzika(=moje sanje) :? Popravljeno September 10, 2003. Popravil gregas
BC Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 jst sm imel prej husqvarno 125SM in je bil zakon motorček. za na morje je bil problem samo mašina (prešvoh) vse drugo - odlično...
cyc Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Supermoto ni motor za daljse ture. Vsaj do sedaj je to veljalo, ko so SM vecinoma KTMi in podobne brezkompromisne reci. Za XT660 varjanto supermoto pa mogoce ne bo tako. Je pa vsekakor skoda gum do tja. Motor v kombi/na prikolico, pa imas tam sveze gume :D Vprasaj suzukija ... on sicer nima SM, ima pa izkusnje s kraji tam doli ... Sardinija itd. :rolleyes:
GUMY Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Kar se tiče turanja oz. daljših potovanj v (ne)udobju pač ni razlike med enduro in SM. Rit in roke ti na enovaljniku zaradi vibracij v vsakem primeru kmalu odmrejo. Je pa, kot že rečeno, na potovanjih SM predvsem varnejši, zaradi cestnih gum, tršega vzmetenja in boljših zavor. Take so moje izkušnje.
gas gas Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Po mojih izkušnjah je SM dost manj vodliv kot enduro! :)
enduraš Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 SM je siguno bolj varna zadeva kot enduro. SM motor bo tud kako zaplato peska preživel (če boš že kdaj vozu po pesku). Z SM motorjem lahko delaš kar hočeš ,vendar boš moral bit v nekaterih primerih bolj potrpežljiv z njem (prtljaga npr., (ne)udobje, ...). Mah... sej so ti že vse povedal... Zame biser med SM motorji : :notworthy: :yea2: :OK: :devil:
GUMY Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Po mojih izkušnjah je SM dost manj vodliv kot enduro! :) To se je izkazalo na spretnostnih vožnjah, torej v ekstremno počasnih in ostrih zavojih.
gregas Objavljeno September 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2003 (popravljeno) ...glede korzike, 1. ni problema mam kombi, 2. vrjem da če kupm SM zanj ne plačam za 1m avtoceste (beri:ne bom se fural po avtocest) :D ...a se lohka prosm vzdržite komentarjev kateri sm je naj, da ne bo ta tema ratala "ker motor je boljši" <_< ...glede samega udobja je jasno da če je SM samo predelana endura da je samo udobje enako...mene bolj zanima kako se obnese v vožnji na dolge proge in v dvoje.. :hmm: ...iz prvega posta teme: ...ali se je že kdo kdaj z supermoto motorjem odpravil na večdnevno turo, kako celodnevo turo v dvoje, je kdo kdaj vidu na kakem prelazu v dolomitih kakega motorista z supermoto motorjem...??? :huh: lp :) Popravljeno September 10, 2003. Popravil gregas
gas gas Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Zame biser med SM motorji : Men je pa modificiran model full bol zakon!!! :devil: :yea2:
-pero- Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 (popravljeno) Men se zdi tale xtx mal bl civiliziran in ne tolk športn supermoto...mislm da se da znjim zelooo lepo po serpentinah kakega prelaza v dolomitih furat.... ...vem pa tud da če bi kaj takega ubodu bi zihr dal prošno na občino za dva debeeela ležeča policaja na vsakem koncu naše ulice :OK: Popravljeno September 10, 2003. Popravil -pero-
Leteči Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 SM je motor na katerega se popoldne po šihtu usedeš in se greš streljat iz ovinka v ovinek. Če bi pa rad potoval pol je pa enduro mnogo boljša izbira. LP Leteči
Dave Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 O vprasanju v dolomitih - ko smo bili tam sem se kar veckrat srecal s skupinami SM (3-5 motorjev). Zdej ne vem ce so jih dal na prikolce al kaj, sam definitivno so se tam vozil - s standardno nogo naprej v ovinkih in tko :) Tudi v istri sem jih videl kar precej (razmerje mogoce 1:25 glede na navadne motorje). Spet pravim, da ne vem kako so prisli dol in ali so bili tujci.
gregas Objavljeno September 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2003 ...lepo... ...sej do dolomitov in istre je iz Lj še kr cesta za SM...problematične bi ble avtoceste... :D lp :)
BC Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 ...lepo... ...sej do dolomitov in istre je iz Lj še kr cesta za SM...problematične bi ble avtoceste... :D lp :) zakaj naj bi bile avtoceste problematične?
gregas Objavljeno September 11, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2003 ...lepo... ...sej do dolomitov in istre je iz Lj še kr cesta za SM...problematične bi ble avtoceste... :D lp :) zakaj naj bi bile avtoceste problematične? ...z sm na ac :hmm: ...men bi blo škoda gum in cajta če ne druzga :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se