Skoči na vsebino

Novosti 2004: Honda


bobokrajnc

Priporočene objave

Slišim, da je nova Transalp zanimivih barv.

Kaka slikica slučajno?

Še dve fotki iz moje strani :wub:

TRANSALP 2004 (#1)

post-4-1063956887.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...matr ampak nevem no ...men tistih 20KM več k jih ma fazer niti ni več tolk pomembn :hmm:

Še to -- ne se odločiti samo na podlagi Symove fotke :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kakšna fotka novega Varaderota????? Bi prosil! :wub:

Črnega po možnosti-ragazza na njem ni ovira!!! :devil: :devil:

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi, da gre Hondi v nos vsak prodan mali Bandit, pa Fazerca tamala..... Imajo pa fenomenalno foro z ABSom. Tega pa nihče ne ponuja v tej klasi ( F650 :BUA: je kanta proti tem motorjem - vsaj za tiste, ki se občasno peljejo po avtocesti...). Treba bo počakat na ceno v SIT. Pohvalno Honda :OK: !!!

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...matr ampak nevem no ...men tistih 20KM več k jih ma fazer niti ni več tolk pomembn :hmm:

Hmm... po tem ko sem ga videl v zivo, se mi zdi ZELO budget kopija hornete. (res je pa tudi da se mi v zivo zdijo od fazerke stevci obpuno plasticni, v zivo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kratko vprašanje: Hornet 900 ostaja enak tudi za sezono 2004? A je mogoče kaj zaslediti o morebitnem modelu s poloklepom?

Ni enak, spremenili so vilice, sedež, armaturko, izpuh.........o poloklepu pa ne vem nič? :unsure:

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni enak, spremenili so vilice, sedež, armaturko, izpuh.........o poloklepu pa ne vem nič? :unsure:

Ni res.

Armatura je natancno ista - na digitalnem stevcu je se opcija za uro, ko pritiskas gumbek (aja pa pokrovi stevcev so pokromani)

Sedez je isti.

Krivine so prebarvane v srebrno namesto zlato, izpuh pa je isti.

Sprednje vilice imajo nastavitev za trdoto, drugace vizualno iste.

Poloklepa se vedno ni, kakor ga tudi nikoli ni bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni enak, spremenili so vilice, sedež, armaturko, izpuh.........o poloklepu pa ne vem nič? :unsure:

Ni res.

Armatura je natancno ista - na digitalnem stevcu je se opcija za uro, ko pritiskas gumbek (aja pa pokrovi stevcev so pokromani)

Sedez je isti.

Krivine so prebarvane v srebrno namesto zlato, izpuh pa je isti.

Sprednje vilice imajo nastavitev za trdoto, drugace vizualno iste.

Poloklepa se vedno ni, kakor ga tudi nikoli ni bilo.

Ni res II

1.sprednje vilice so nastavljive v obeh smereh!!!!! NOVO!

2. Zadnji amortizer nastavljiv!!!! NOVO!

3. Katalizator v izpuhu za dosego norme EURO 2!! NOVO!

4.Kromani števci + LCD ura!!!! NOVO!

5. Sedež pri sovozniku ojačan!!! NOVO

6. "Updatan" vbrizg goriva!! NOVO

7. Nova čepa za fiksiranje prtljage!! NOVO

8. Nove barve!! NOVO

Zgleda pa res 99% enak!!!

Vir Hondaitalia.com

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede, Honda je v juliju prodala svoj 15 milijonti motocikel na ameriškem tržišču (tam so 45 let). Avtov so tam prodali 20 milijonov.

In kdor pravi, da Honda ni dajalec ritma na področju motociklov, je ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res, saj če tudi gledaš prodajo- Honda naredi letno cca. 5miljonov raznoraznih dvokoles+ATV....sledi Yamaha cca.2.4 milj., Suzuki 1.6milj. in najmanjši Kawasaki 700000kom.....Harley 260000kom....................BMW 70000kom!

Jasno je kdo nadzira področje motociklov, ampak moti me dejstvo da japonci gledajo na motociklizem(in ostalo) zgolj z ekonomskega vidika :BUA: :BUA: ! Premalo pa imajo posluha za ostale stvari in male kupce. Zakaj šele zdaj Honda na veliko uvaja ABS v svojo paleto. To bi lahko naredili že pred 10 leti in s tem rešili nešteto življenj!!!! Ne, ekonomsko gledano je bilo to za njih prevelik strošek oz.zmanjšanje dobička. Šele po velikih pritiskih predvsem iz Nemčije in Italije so se odločili za ta korak-in spet iz ekonomskega vidika ker so se motorji slabo prodajali.

Omejene serije(limited edition) motorjev.....kaj je to?????, če japonci ne prodajo vsaj 20000kom sploh ne grejo v razvoj teh modelov, razen za salone.

Zgodba o Africi Twin, žalost brez primere-opustitev proizvodnje brez prenove zaradi premalega tržnega zanimanja( od začetka paradni konj, danes mula za odstrel)................Yamaha Super Tenere..........Model Varadero ima katalizator samo za nemško tržišče(ker vpliva na prodajni uspeh)..........................zgodb je nešteto, vse pa potrjujejo pravilo $$$$$ je sveta vladar!!!!

In kaj lahko naredi posameznik......, vključi se v raznorazne zveze,društva,forumske verige......., ki lahko stiskajo zastopnike, zahtevajo pojasnila......in se stvari počasi premaknejo-primer Nemčija.

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Evo pa se mal za off-road fane :OK:

2004 CRF450R

Of all the bikes Honda has built over the last 50 years, the CRF450R is easily one of the most talked about. Awesome four stroke power. Featherweight aluminum frame. Trick Showa suspension. Simply put, it's the best four stroke motocross machine on the market. And it's just about the closest thing you'll find to a full on factory ride.

$ 5999.00

2004 CRF250R

When the CRF450R burst on the motocross scene, it rocked the world. Get ready for the major aftershock: Introducing the new CRF250R the ultimate 250cc four stroke motocross bike for the 125 class. Unicam engine, aluminum frame, and ready to win in a very big way.

$ 5599

Price valid until November 1 2003 (est available Nov 2003)

2004 CRF250X

Off-road riders looked at our original CRF motocrosser and dreamed. We've made their dream a reality. Introducing a high-performance CRF made for the off-road rider: the new Honda CRF250X. And this CRF comes with the best feature yet, an effortless electric starter.

$ 5799

Price valid until January 1 2004 (est available Feb 2004)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj pa mene zanima zakaj se CBRke tako prodajajo a hornetke ne dobis dobene? :?

Motor pa je pri novih letnikih isti.

Zaradi cene!!! Hornet je v SLO za več kot 1000Eur dražji kot drugod v EU, medtem ko je cena za CBR tu nekje!

Motor ni isti!!!!!!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!