gebre Objavljeno Oktober 14, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2003 Taka barva za tavelko hornetko :blink: , hja to je amerika :lol1: LP by gebre
ceco Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 Jasno je kdo nadzira področje motociklov, ampak moti me dejstvo da japonci gledajo na motociklizem(in ostalo) zgolj z ekonomskega vidika :BUA: :BUA: ! Premalo pa imajo posluha za ostale stvari in male kupce. Zakaj šele zdaj Honda na veliko uvaja ABS v svojo paleto. To bi lahko naredili že pred 10 leti in s tem rešili nešteto življenj!!!! Ne, ekonomsko gledano je bilo to za njih prevelik strošek oz.zmanjšanje dobička. Šele po velikih pritiskih predvsem iz Nemčije in Italije so se odločili za ta korak-in spet iz ekonomskega vidika ker so se motorji slabo prodajali. Omejene serije(limited edition) motorjev.....kaj je to?????, če japonci ne prodajo vsaj 20000kom sploh ne grejo v razvoj teh modelov, razen za salone. Bobo, Honda je globalni igralec. Mali kupci so za njih v Aziji in če si pogledaš modele za te trge, se boš smejal. ABS? Gonijo ga samo v Evropi, ampak Evropa je od resnih trgov zanje mali trg. BMW ima ABS, ampak kot opcijo in ne kot serijski izdelek povečini. Ker pa so ti motocikli že tako dragi, kupci (denarno močnejši) dokupijo še ABS. Honda je ponujala in še ponuja tudi integralni sistem zaviranja, ki je krepko cenejši od ABS-a. ABS se za velike mrcine da dokupiti (Pan European, GW). ABS na športnem motorju? Doubt so. Limited edition motorji in Honda? Ni potrebe, saj se butične proizvodnje do sedaj niso šli kot Italijani na primer. Razen in po Honda megalomansko Valkyrie RUNE, ki je čista študija v redni proizvodnji, podobno kot je bila NSR 750 (z ovalnimi bati). Lahko kupiš tudi 50 ccm repliko dirkalnika iz 60. ih let. Lahko si tudi sestaviš VTX po svojih željah že v tovarni. Honde kot globalnega igralca pa ne boš prepričal, da model, ki je namenjen enemu trgu, ponudi tudi na drugem trgu. Kaj vse je bilo treba narediti v 90. ih, da si prišel do Gold Winga (s simetričnimi lučmi, stalno gorečimi žmigavci in radiom, ki ni delal za evropske postaje). Valkyrie nisi dobil v drugi verziji kot gole. O Tourer ali Interstate modelu ni bilo niti dovoljeno jih povprašat. To pa so problemi urejenosti po škatlah.
andrej Objavljeno Oktober 15, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2003 1. Če je evropa majhen trg, kateri je (razen ZDA?) velik? Kitajci še vedno preferirajo bicikle, indijci avtobuse, ... Ergo? 2. ABS je pri BMW res opcija, predvidevam pa da je % prodanih motorjev z njim krepko čez 50 %, vsaj če gledaš večje modele (od 850 naprej). V nekaj letih ali desetletju (pa naj kdo reče da gre razvoj hitro (!)) jih bomo videli tudi na športnikih. Prirastek v masi je zanemarljiv. Kje ste pa zadnje čase videli Porscheja brez ABSa? 3. Integralni sistem ni nadomestek za ABS. Na regionalki NM-LJ ti lahko pokažem okoli 7m dolgo zavorno sled (blokiranje obeh koles), ki jo je naredil hondin CBS. 4. Ne razumem zakaj modela za en trg ne bi ponujali na drugem trgu, če je seveda povpraševanje. Smisel diferenciranja proizvodov so ravno specifični okusi na različnih trgih. Če pa nekdo hoče, zakaj ne? Sicer pa so razlike večinoma marginalne. Športniki se razlikujejo le v barvnih kombinacijah in detajlih zaradi razlik v predpisih (npr. bočni odsevniki v ZDA). Andrej
ceco Objavljeno Oktober 16, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2003 Ledeni, če bi pisalo novosti Honda Europe, bi ti še dal slabo 2 za tale tvoj off topic, tako pa .... Moderatorji naj usmerjajo debato, ne pa kikirikajo off topic. Ceco, uporabnik dveh Hond brez ABSa in CBSa.
Ice Objavljeno Oktober 16, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2003 dvojni uporabnik hond brez abeesa in cebeesa, ce mislite tukaj dalje natepavati o razlikah v trgih to je potem kaj? .......sigurno ne povezano s to temo. ali se globalno, tako trzno razlicno receno, motim?
ceco Objavljeno Oktober 16, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2003 Just testing, if Off topic: Honda je ustavila proizvodnjo Pan European do nadaljnega. Za leto 2004 so potrebne spremembe zaradi pregrevanja agregata in težav z lego na cesti. Vir: Motociclismo, Julij 2003.
-pero- Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 (popravljeno) Honda Launches The New XR250 Motard Sport Bike Tokyo, April 18, 2003 --- Honda Motor Co., Ltd. has announced the introduction of the XR250 Motard, a new sport bike equipped with an easy-to-manage, powerful, air-cooled single-cylinder 250cc 4-stroke engine that delivers exceptional on-road driving performance. The XR250 Motard goes on sale Saturday, April 26th. The XR250 Motard is based on the XR250 off-road sport bike that underwent a model change in February this year. This new on-road sport model has 17-inch aluminum wheels (front/rear) and road tires, giving the bike a "Super Motard"* image. These modifications assure the XR250 Motard nimble handling and improved maneuverability when riding around town. The bike features a black body color scheme emphasizing a powerful look that will appeal to street bikers, who ride mainly in urban areas. Body color: Black == Main Features of the XR250 Motard == Powerful and dynamic exterior design • The XR250 Motard is fitted with 3.00x17-inch and 3.50x17-inch (front/rear) wide-rim wheels equipped with 110/70-17 and 130/70-17 (front/rear) wide on-road tires. The combination of small wheels and long-stroke suspension achieves a striking, new exterior design. The sharp looking tank shroud and upswept design of the rear fender augment the bike's dynamic appearance. The exterior expresses an overall feeling of power by virtue of its black body color highlighted with silver stripes. Combination of off-road bike design and small-diameter on-road tires generates a fresh handling feel • Combining a slim, lightweight off-road bike design with small diameter on-road tires provides comfortable handling distinguished by on-road agility and a tenacious road-holding feel. Inverted front forks for exceptional handling stability and ride comfort • The front suspension employs a 43mm diameter inverted cartridge type fork tube, achieving both comfortable handling and outstanding shock absorption. Seat designed for comfort • The two-tone black and gray seat features a slim design to facilitate rider body movements, together with a broad rider contact patch for assured comfort. Seat height is set 20mm lower than on the base XR250 model, enabling riders to assume an optimal position for on-road use. Digital CDI unit ensures optimal ignition timing • A digital CDI unit is employed for high-precision ignition timing optimally matched to throttle opening. Digital CDI boosts power at low throttle openings, giving riders easier control of the engine. Effective anti-theft equipment • Anti-theft protection includes a sturdy combination lock ignition key cylinder and pre-wiring for an alarm kit*, sold separately. * The alarm kit consists of an anti-theft system that sounds an alarm if the bike is rocked or moved. Specifications Model Name XR250 Motard Model Type Honda BA-MD30 L x W x H (m) 2.110 x 0.790 x 1.150 Wheelbase (m) 1.425 Ground Clearance (m) 0.2400 Seat Height (m) 0.855 Vehicle Weight (Kg) 134 Dry Weight (Kg) 120 Number of Riders 2 Min. Turning Radius (m) 2.2 Engine Type MD17E (air-cooled 4-stroke OHC single-cylinder) Displacement (cm3) 249 Bore x Stroke (mm) 73.0 x 59.5 Compression Ratio 9.3:1 Maximum Power (kW[PS]/rpm) 21[28]/8,000 Maximum Torque (N·m[kg·m]/rpm) 25[2.6]/7,000 Fuel Consumption (km/) 40.0 (60 km/h low-altitude driving) Carburetor Type VE88 Starting Self-starting type Ignition CDI battery ignition Lubrication System Pressure feed (dry sump) Fuel Tank Capacity () 9.7 Clutch Wet-type, multi-plate and coil spring Gearbox Constant mesh, 6-speed return Gear Ratio 1st 2.769 2nd 1.882 3rd 1.380 4th 1.083 5th 0.923 6th 0.814 Differential (primary/secondary) 3.100/3.000 Castor Angle (degrees)/Trail (mm) 25°15’/71 Tire Size Front 110/70-17 M/C 54H Rear 130/70-17 M/C 62H Braking System Front Hydraulic disc Rear Hydraulic disc Suspension Front Telescopic Rear Swing arm (Pro-Link) Frame Semi double cradle vir Popravljeno Oktober 20, 2003. Popravil -pero-
premza Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 Pri novih CBF500 in CBF600 bo ABS na voljo za 600EUR! :OK: Če se bodo pri nas sploh prodajale? :angry:
SiR Objavljeno December 30, 2003 Opozori Objavljeno December 30, 2003 Pri novih CBF500 in CBF600 bo ABS na voljo za 600EUR! :OK: Če se bodo pri nas sploh prodajale? :angry: se prodajajo pri nas ... TC ima že cenike online.
brko Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 se prodajajo pri nas ... TC ima že cenike online. Cene v Nemčiji: Preis* € 5.390,-- (cca 1.270.000,00 SIT) ABS* € 600,-- Cena v TC : Koda: HON-CBF 500 Naziv: HONDA CBF 500 Cena na spletu: 1.449.000,00 SIT in to brez ABS Se splača počakati do 1. maja pa kupiti v Nemčiji......
SiR Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 Cene v Nemčiji: Preis* € 5.390,-- (cca 1.270.000,00 SIT) ABS* € 600,-- Cena v TC : Koda: HON-CBF 500 Naziv: HONDA CBF 500 Cena na spletu: 1.449.000,00 SIT in to brez ABS Se splača počakati do 1. maja pa kupiti v Nemčiji...... a v nemčiji stane 1.270.000 tolarjev z ABS ali brez? če je brez, potem je z ABS cirka 1.400.000 SIt... če se ti splača za 50 jurjev rinit v tujino in potem plužit s papirji zaregistracijo in komplicirat ...
brko Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 a v nemčiji stane 1.270.000 tolarjev z ABS ali brez? če je brez, potem je z ABS cirka 1.400.000 SIt... če se ti splača za 50 jurjev rinit v tujino in potem plužit s papirji zaregistracijo in komplicirat ... Cena je brez ABS - ABS v Nemčiji pa še dodatnih 600 € V TC pa je cena brez ABS 1.450.000 !!!! Za ABS pa še ni cene - če pa primerjaš ceno motorja potem bi bil ABS lahko tudi še dodatnih 150 do 200 jurjev !!!!! Za ta denar se pa splača v Nemčijo !!!!
nihče Objavljeno December 14, 2005 Opozori Objavljeno December 14, 2005 (popravljeno) 11 Sep 2003 @ 14:41'] Hmmm CBF 600 rulz, mater, kaj morm kupit drugo leto? seznam se veča, dnarja pa zmeri glih... pa še traktor glih ni bil tko poceni :yea2: če te tolk muči kupi hondo cbf600s s pol oklepom .) glej datum objave. ice Popravljeno December 14, 2005. Popravil Ice
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se