Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Nekaj casa sem razmisljal, ali bi sploh kaj rekel, ampak dovolj imam vseh teh mutibab, radovednezev, opravljivcev, branjevk, kvazizaskrbljenezev in podobnih, da vam povem, KAJ in KAKO se je zgodila moja nesreca na Grobniku, na dnevu AMDjevcev. Ce bo doticni, ki je edini se v igri, tole bral, naj ve, da to ni obrekovanje in da ne mislim omenjati imen.

Ampak enostavno ne zelim, da se motajo okoli kaksnakoli ugibanja in nocem, da VEDNo na Motosvetovi vasi pride iz miske slon...

Skratka, naredil se je super dan, ko smo Tomas, Bladzo in jaz pripeljali z vrha Kotorja proti Grobniku. Tomasu je ze bilo zal, da ni imel tudi svojega motorja v kombiju, ampak takrat je bilo ze prepozno (mogoce celo bolje, da ga ni imel, glede na velik % nesrec tisti dan :rolleyes: ), nama pa so se zacele sline cediti. Hitro smo razlozili Fejzrko in Prasicko, potem pa na pisto. Prva ugotovitev je bila ta, da piha... in vedno bolj je. No, jaz se po 10. krogu nisem vec toliko sekiral, koliko piha, ker se je zgodilo naslednje. Namrec, proti koncu glavne ravnine (to je tam, kjer je cagar kazal kaksnih 230+) sem namrec zapeljal naravnost cez pesek, nato preko asfalta se enkrat na pesek in potem na koncu, tik pred travo, polozil motor. Motor je utrpel kozmeticne poskodbe (zlomljen nosilec tacke, zvita rocica sklopke in podrsan bok), kombinezon zelo rahlo ctro, jaz pa eno modrico. Prakticno nic hudega, ce ne bi bil nosilec zlomljen, bi sel cez kaksno uro nazaj na pisto. Hja, CE...

Zakaj CE? Ker po temeljitem pregledu motorja in po rekonstrukciji dogodkov sem ugotovil, da desni disk ni opravil naloge, za katero je poklican. Po domace bi rekli, da se je uscal... :hmm: To tudi pojasni, zakaj sem zapeljal naravnost, saj ko sem ugotovil (recimo kaksnih 0,5 s), da imam se "rahlo" preveliko hitrost, sem bil ze na robu steze... in takrat je bilo kaksnokoli popravljanje nemogoce... samo spustiti zavore in drzati krmilo naravnost... kar mi je ZELO dobro uspelo, da nisem ubrisal pri 230, ampak sele pri kaksnih 50-60. Do dogodka je prislo zaradi tehnicne napake.

Torej, sedaj veste. Ugibanj je konec. Vse je ze urejeno in dogovorjeno. Strasti pomirjene. Ziv sem. Ne razmisljam, kaj bi bilo, ce bi bilo to na cesti. Tudi vi ne razmisljajte.

Pa lep pozdrav. :OK:

Objavljeno

Gregs, lepo, da se je vse to končalo s srečnim koncem (sej lahko temu rečemo srečni konec ane). Praviš, da desni disk ni opravil svoje naloge? Kaj s tem misliš, se je pregrel al kaj? Al so se pregrele ploščice?

Jeba, da ti tkole tehnika odpove takrat, ko je najmanj treba :angry:

Objavljeno

Če ne bi napisal, sploh ne bi vedel, da se ti je kaj zgodilo.

Honda, praviš.

Ma ne bi dal življenja v roke japanarjem. Nikoli. :angry:

Objavljeno
Če ne bi napisal, sploh ne bi vedel, da se ti je kaj zgodilo.

Honda, praviš.

Ma ne bi dal življenja v roke japanarjem. Nikoli. :angry:

Si prepričan? Zarečenega kruha se največ poje :P Si pomislil kdaj, koliko stvari na tvojem motorju ali pa avtu je "made in Japan"? :)

Kolikor je meni znano, je japonska tehnika precej izpopolnjena. Vsekakor se take stvari ne bi smele dogajati, niti Japoncem, niti Evropejcem in tudi ne Korejcem :angry:

Sej nič ne rečem, glede tehnike sem tut jest dosti nezaupljiv. Dostikrat pomislim, kaj pa če... karkoli ne bi zdržalo (npr. zavore). Ampak pol si rečem, da je to le neutemeljen strah, pa se peljem dalje :)

@gregs, kater letnik pa je tvoja Honda, če ni skrivnost? :) Že mel kdaj kakšne probleme z zavorami, si jih v kratkem kaj servisiral al pa kaj podobnega?

Objavljeno

Hja,

tole je bolj za nadaljevanje vseh mogočih govoric in klevetanj kot pa za razlago. Opiši tehnično okvaro in vzrok zanjo.

@Brmm. Statistika okvar na japonskih "strojih" versus drugim pravi drugače. Mislim, da tegale ni za posploševati. Na moji Hondi piše Made in USA pa je hudo bolj šlampasto sestavljena kot bi bila verjetno na Japonskem.

Objavljeno
Hja,

tole je bolj za nadaljevanje vseh mogočih govoric in klevetanj kot pa za razlago. Opiši tehnično okvaro in vzrok zanjo.

@Brmm. Statistika okvar na japonskih "strojih" versus drugim pravi drugače. Mislim, da tegale ni za posploševati. Na moji Hondi piše Made in USA pa je hudo bolj šlampasto sestavljena kot bi bila verjetno na Japonskem.

Potem pa prosim, če lahko zakleneš temo, da ne bomo začeli ugibat in sestavljat teorij zarote....me je že melo, da bi napisal kaj več....

El B.

Objavljeno

Ma, saj tisto o japoncih sem zapisal v radosti nad dejstvom, da se somotoratorju Gregsu ni pripetilo nič hujšega, kot nekaj bušk.

Tema, kaj je kakovosto boljše in politično bolj primerno, japanarji in korejarji, ali ostali svet, je itak neizpeta Jara Kača.

Gregs, resno vprašanje. Ali si imel na motorciklu že poliesterske oklepe, kot si spomladi načrtoval, ali si po tleh položil original?

Objavljeno

Brrrm, saj smo te prvič prečitali, ali se ti roka trese :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Spoliral je pa nahbau poliestre.

Objavljeno
Hja, tole je bolj za nadaljevanje vseh mogočih govoric in klevetanj kot pa za razlago. Opiši tehnično okvaro in vzrok zanjo.

....me je že melo, da bi napisal kaj več....

El B.

Hmmm.... sva na isti preizkusnji :hmm:

Ampak :( , slika pove vec kot 1000 besed O:-)

Objavljeno

Fantje, zasli ste s teme, ampak naj vam bo. Pa tisti, ki ste bili zraven: vzdrzite se vseh komentarjev, prosim. Naj vam notranji glasek tiho sepeta, da ni potrebno razlagati... B)

@ Aleron: Vzrok je bilo puscanje jeklenih cevk za zavore oz. samo desnega diska.

@ Brrrm: Jaz pa se vedno cenim japanarje. Niso nic napacnega naredili. Vzrok je bil v zazeljeni ojacitvi zavor.

@ Aleron2: Honda je letnik 2002. Da, zavore so bile tik pred Grobnikom servisirane oz. ojacane. To je bil tisti zoprni sment, ki ni zdrzal. Na sreco motor ni nic zvit, tiste plastike bodo pa tudi popravljene. Ali pa tudi, ce ne, saj so temu namenjene. B)

@ ceco: Vzrok opisan se bolj podrobno, da razjasnim negotovosti. Vec pa ne bom opisoval, ker ni potrebno, kot sem ze dejal.

@ elbarto: Hvala, ker ne pises nic vec in te je minilo, da bi pisal. B)

@ Brrrm2: Da, na pozno pomlad sem koncno dobil poliestre. In da, so ze zamortizirani... B)

@ Max: Hvala tudi tebi, da se ti je jezik ustavil. Sploh pa, ker te ni bilo. B)

Objavljeno
@ Aleron2: Honda je letnik 2002. Da, zavore so bile tik pred Grobnikom servisirane oz. ojacane. To je bil tisti zoprni sment, ki ni zdrzal. Na sreco motor ni nic zvit, tiste plastike bodo pa tudi popravljene. Ali pa tudi, ce ne, saj so temu namenjene.  B)

Pohvalno, da tole ni šlo v temo o slabih in dobrih serviserjih. :OK:

A zaklenemo , da ne bo še kaj naprej flancov. ?

Objavljeno

Če ni ravno poslovna ali pa davčna skrivnost, koliko sta stali poliestrski plastiki?

Objavljeno
Nekaj casa sem razmisljal, ali bi sploh kaj rekel, ampak dovolj imam vseh teh mutibab, radovednezev, opravljivcev, branjevk, kvazizaskrbljenezev in podobnih, da vam povem, KAJ in KAKO se je zgodila moja nesreca na Grobniku, na dnevu AMDjevcev.

Gregs,

v izogib ugibanjem in izmišljotinam prihodnjič takoj napiši kaj in kako ...

npr:

"ej ful dobr na grobniku, sam u enmu uvinku pri 230 so mi bremze odpovedale, potem sem pa letu čez dva makedama in se kot pravi frajer zložil pri 50 na uro v pesek ... pa rečte če nisem dasa :D :D"

B)

Objavljeno

@ Sym: ne, pusti. Med serviserje pa to, jasno, ne bo slo... ;)

@ Brrrm: mislim, da sem nekje ze pisal, ampak ni panike, bom se enkrat. Vse, kar je srebrno plasticnega bilo na CBRi, torej prvi blatnik, maska, oba prednja boka in zadnja plastika + dodatno povisana sipca + 6 hitrih spojk, potem rezanje maske za originalno luc, opasanje luci na masko (ker je luc pri CBRi pritrjena samo na masko), barvanje z metalno srebrno barvo, sestavljanje na motor, zamenjava utripalcev za manjse (samo delo) me je prislo natanko 139.000 SIT. Za primerjavo: vsa originalna plastika, ki sem jo zamenjal za cenejso, je cca. 450.000 SIT. Se mi je izplacala menjava? DA. :yea2:

@ Hotschko: tvoj smisel za humor je neomajen... :OK:

Objavljeno

A bi ti nam mogoče povedal kam ne smemo iti rihtat bremz da se to ne bi še komu pripetilo?

Objavljeno

Gregs, si pa AS, da si se brez zavor ustavil pred ograjo :notworthy: . Zadnji, ki sem ga jaz vidu priletet po ciljni brez zavor, je bil M. Malec. Kljub temu, da je profesionalno položu motor na tla še v pesku, je trščil s hrbtom v ograjo (cc 70km/h) :lol1:

Ker smo tvojo salto videli, bi jaz reku da si se mal precenu in napačno odreagiru. Zavorna cev ti je pa lohk spustila ob padcu :? , kaj ne?!

Pa ne zamert :fight2: , tudi meni se je kaj takega že zgodilo... B)

Objavljeno
Gregs, si pa AS, da si se brez zavor ustavil pred ograjo :notworthy: . Zadnji, ki sem ga jaz vidu priletet po ciljni brez zavor, je bil M. Malec. Kljub temu, da je profesionalno položu motor na tla še v pesku, je trščil s hrbtom v ograjo (cc 70km/h) :lol1:

Ker smo tvojo salto videli, bi jaz reku da si se mal precenu in napačno odreagiru. Zavorna cev ti je pa lohk spustila ob padcu :? , kaj ne?!

Pa ne zamert :fight2: , tudi meni se je kaj takega že zgodilo... B)

Hheheheehe Binca sej ti že pod nickom piše de si vajenc... hahhahahhaha

Objavljeno

Na zadnji dirki za AA in DP Slovenije je Berto Camlek v Superbike (neuradno) odpeljal krog okoli 1.31.600 :notworthy: :notworthy:

Objavljeno

Hheheheehe Binca sej ti že pod nickom piše de si vajenc... hahhahahhaha

SF, če bi ti vedu kaki "vajenec" je Binca, ti nebi blo do smeha verjemi. Binca se je na Grobniku peljal mislim da okoli 1.34 :OK: če se ne motim, zato mislim da kot večkratni državni prvak Binca pač ne more biti vajenec.

Objavljeno

hehehe vem... mal norce brijem... malč provociram de bo stric še kakšno prjavu.. hehehe... poglej kaj piše pod njegovim nickom in sličico...

Objavljeno
Zavorna cev ti je pa lohk spustila ob padcu :? , kaj ne?!

Ne mislim ugibat kaj se je zgodilo, ker nisem bil tam; le tole kot zanimivost: na prijateljevi hondi sta se ob trku & padcu odvili obe zavorni napeljavi.

Andrej

Objavljeno

Nauk te zgodbe je...... ne kupi Honde. :OK: :BUA: :lol: :P :kva1:

Objavljeno

@ SF: Na zalost ne. Ni v mojem kontekstu.

@ Binca: Nisem napisal, da brez zavor, samo z zmanjsano mocjo. Ce bi bil brez zavor, potem mi samo se sreca pomaga, da se ne razlimam v hribu. Sicer je res, da sem bil sele drugic na Grobniku in da je mozno, da bi se precenil, vendar TOCNO vem, kdaj mi zavore ne delujejo tako, kot bi morale... ce drugega ne: na tem motorju imam letos preko 20.000 km, pa si upam trditi, da sem res vedel, da nekaj ni v redu. Cev gotovo ni spustila ob padcu, sploh pa, ker ni bil ravno hud padec in se to na levo stran. Gledati od dalec ali pa biti na motorju pa sta dve razlicni stvari, ceprav ne oportuniram tvojim dolgoletnim dirkaskim izkusnjam (ker je moj ego pomirjen, bi mirne duse priznal, da sem naredil napako, vendar je tokrat nisem). Samo ti povem, da zavore (desna zavora) niso prijele tako, kot bi morale.

@ Andrej: v mojem primeru se je vse zgodilo ze prej.

@ Master007: ehehehehe... se eden s smislom za humor. Sicer pa: kdaj se vidiva?

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!