Skoči na vsebino

Nezgoda Na Grobniku


Gregs

Priporočene objave

Hheheheehe Binca sej ti že pod nickom piše de si vajenc... hahhahahhaha

SF, če bi ti vedu kaki "vajenec" je Binca, ti nebi blo do smeha verjemi. Binca se je na Grobniku peljal mislim da okoli 1.34 :OK: če se ne motim, zato mislim da kot večkratni državni prvak Binca pač ne more biti vajenec.

Rabi Binca advokata, ali se samo bahaš z poznanstvom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Master007: ehehehehe... se eden s smislom za humor. Sicer pa: kdaj se vidiva?

Čez vikend lahko kak krog naredimo. Maš kej pametnega v mislih? Sporoči na PM ali GSM pa se dogovoriva. B)

p.s. V nedeljo smo se preganjali na Mobi krogu, pa te nisem klical, ker sem mislu, da še nisi zrihtu motorja. :( :unsure:

Popravljeno . Popravil master 007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za podporo 007 :yea2: ,saj se poznamo in smo sami tišači! Je tako "mojster otroških motorčkov" :P :P :D ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da še jaz eno resno dodam. Kakorkoli je že blo pri kakšnem padcu, ve samo tisti, ki ga je vrglo (včasih tudi ne, ker se vse skupaj zgodi tako hitro, da se ni mogoče spomnit kaj pravzaprav si zajebu). :kva1: :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Binca: Nisem napisal, da brez zavor, samo z zmanjsano mocjo. Ce bi bil brez zavor, potem mi samo se sreca pomaga, da se ne razlimam v hribu. Sicer je res, da sem bil sele drugic na Grobniku in da je mozno, da bi se precenil, vendar TOCNO vem, kdaj mi zavore ne delujejo tako, kot bi morale

Ej, Gregs, če nimaš dvokrožnega zavornega sistema (kar mislim da 600F nima), ti ne more prijeti samo en disk zaradi spuščanja olja. Ali ti primeta oba, ali nobeden. Vseeno je kje ti pušča olje, pritisk v sistemu ne naraste, ker prej olje ven porine, kot premakne bate v zavorni čeljusti.

Howg.

:ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo Bartl...odlično poznavanje hidrodinamike ter mehanike :OK:

Sedi, 5! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za podporo 007 :yea2: ,saj se poznamo in smo sami tišači! Je tako "mojster otroških motorčkov" :P :P :D ?

Ma s tabo si še peš ne bi upal dirkat k si lansk let skor balanco od Huse zgrizu k si bil tolk divji... hehehhe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, Gregs, če nimaš dvokrožnega zavornega sistema (kar mislim da 600F nima), ti ne more prijeti samo en disk zaradi spuščanja olja. Ali ti primeta oba, ali nobeden. Vseeno je kje ti pušča olje, pritisk v sistemu ne naraste, ker prej olje ven porine, kot premakne bate v zavorni čeljusti.

Howg.

A tudi, ce sta cevi loceni?! :ph34r: Ker namrec moji nista skupaj... toliko v vednost... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, Gregs, če nimaš dvokrožnega zavornega sistema (kar mislim da 600F nima), ti ne more prijeti samo en disk zaradi spuščanja olja. Ali ti primeta oba, ali nobeden. Vseeno je kje ti pušča olje, pritisk v sistemu ne naraste, ker prej olje ven porine, kot premakne bate v zavorni čeljusti.

Howg.

A tudi, ce sta cevi loceni?! :ph34r: Ker namrec moji nista skupaj... toliko v vednost... :?

Tudi če imaš od zgoraj navzdol do vsake zavorne čeljusti posebej napeljano svojo lajtungo, je potisni bat, s katerim ustvarjaš pritisk, samo eden. Pri dvokrožnem je noter v bistvu en dvojni bat, ki ustvarja pritisk v dveh ločenih prostorčkih, ponavadi eden za drugim. In seveda so iz vsakega ločenega prostora potem napeljane cevke z zavornim oljem do čeljusti. Pri avtih je to tako, da štrlijo ven dve cevki iz enega in dve iz drugega cilindra, vezane po kolesih diagonalno.

Evo slikica...

master-brake3.jpg

In če bi imel recimo iz levega cilindra (ali pa desnega) speljani dve cevi, ravno tako nebi prijel en disk, ampak oba malo oz. nič.

Razen če si še zgornji cilinder zamenjal, v kar pa dvomim.

Še malo dodatnega branja

http://auto.howstuffworks.com/master-brake1.htm

LP, El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cev gotovo ni spustila ob padcu, sploh pa, ker ni bil ravno hud padec in se to na levo stran.

Lahko povem, da po eni izkušnji, ki sem jo tudi sam doživel, namreč nekoč na Hungaroringu sem se v šikani odpeljal po travi, kjer me je tudi malce premetavalo in ravno tam mi je popustila zavora, tako, da verjamem da ima Binca prav, ko pravi, da je spustila cev pri zavori....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da smem izraziti moje mnenje, kljub temu, da ne spadam v klub cestakov in ljubiteljev hitrosti... :notworthy: :D

Gregs, važno je da si ti cel in živ, pa pika. Če je motor malo poškodovan, ga boš pa zrihtal. Ne vem zakaj bi se sploh moral zagovarjati pred komerkoli, če si odletel. Na žalost se zgodi. Kolikor si opisal, ti ni nič hujšega - le to je važno.

Zlobni jeziki pa potem itak vedno opletajo... To te ne sme motiti, razen če hočeš dobiti naziv popolnega in nezmotljivega voznika superhitrega motorja (kar pa ne obstaja).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zlobni jeziki pa potem itak vedno opletajo... To te ne sme motiti, razen če hočeš dobiti naziv popolnega in nezmotljivega voznika superhitrega motorja (kar pa ne obstaja).

Mustang, imas prav. Na koncu se je tako ali tako sprevrglo v teoretiziranje, pa naj bo to to od izkusenih ali malo manj izkusenih. :notworthy:

V bistvu bi bilo najbolje, da bi napisal, da sem fu*nil zato, ker sem kreten gonil kot utrgan, da blage veze nimam o voznji motorjev in da naj ga kar prodam. :P A kdo kupi motor??? :naughty:

Kdor je zelel slisati moj vidik, ga je, za ostale se mi pa fučka. Mejte se fajn, grem gledat, ce bo lepo vreme danes za kaksno furco. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teoretiziramo?

Kakopak.

Smo, ali nismo, virtualni motoristi! :lol:

Je že tako, da smo vsi tisti, ki smo vsaj malo prisotni na tem forumu, "podpisali", da se damo v zobe vsakomur, kdor si najde 5 minut časa za ta forum.

Zato, priznajte vsak padec, vsako drobno prasko na parkirišču, vsako bruhanje v OTP, OLP ali Indijancu, ali kjerkoli drugje, vsako nosečnost in oh in sploh vse.

Bolje sami, kot pa da to pride na dan dan ali dva za vami.

Ker, motormarsovci smo prisotni povsod in vedno in kadarkoli.

Ga ni ovinka, ki ga boste slabo speljali, da tega ne bi kdo videl in na forum zapisal.

Če boste ovinek speljali odlično, pa motormarsovci rečemo: može to i bolje.

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu bi bilo najbolje, da bi napisal, da sem fu*nil zato, ker sem kreten gonil kot utrgan, da blage veze nimam o voznji motorjev in da naj ga kar prodam. :P A kdo kupi motor??? :naughty:

Pa še moje mnenje: Na Gobnik greš (tudi) zato, da lahko poiščeš meje zmogljivosti - svoje in od motorja. Če padeš, si šel čez mejo in rečeš "Še dobro, da sem na dirkališču in ne na cesti, kjer ni izletnih con". Ampak fino je, če veš, zakaj si padel. In če sumiš na okvaro zavor, pomisli, kaj bi bilo, če bi ti zavore odpovedale v res kritičnem trenutku na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem ti rekel že na Grobniku. Veliko bolje da se ti je to zgodilo na Grobniku pri 230+ kot na cesti pri 50 km/h. Si pa imel tudi malo sreče (znanje in izkušnje tudi ne smem zanemarit) da nisi v koga zapel ko si prečkal pisto ali pa še kje prej :rolleyes: , ker potem bi pa boloj bolelo, kar pa si nihče ne želi. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!