Skoči na vsebino

Praska (was: RIS)


Bosti

Priporočene objave

maska je iz cesa? GfK,policarbonat? lahko si pomagas z silikonom (bolj zacasno),katerega prebarvas.ali poliester z maso.

vprasaj v trgovini z autodeli,ce imajo kaksen "filler" za rise na odbijacih,mogoce ti lahko tisti kaj pomaga.

drugace pa malo stopljene/tekoce plastike pocasi nanesti (pazi,da se ti ne naredi luknja!) in prebarvati.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ja, Hotschko, to je pa čist od tega odvisno, kje je ris. Če je na sredi je še najboljš, sam mal manj leti, pa več pokur. Če je pa pr stran je pa že hudič. Vleče, vleče, se je treba kontra nagibat. :lol: :lol:

Najboj je počakat, da si še enpar risov nebereš, potlej pa k ličarju. Po Murphyju imaš tako še največ šans, da to ostane edini ris. Če boš vsako prasko rihtal, se pa hitr nove pridelajo. Sorry, ne da bi prvošu, ampak temule Murphyju zmeraj bolj verjamem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti belina risa močno ven udarja iz obarvane okolice, lahko razo začasno, dokler ne pridelaš še kaj prask, da se potem to splača organizirano in kakovostno popraviti, pobarvaš s flumastrom ustrezno podobne barve. Da ti barva ob vsakem dežju ne bo izginila, naj bo flumaster na alkoholni osnovi.

To je samsvojmojstrsko najceneje in najenostavneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se kaj slabše pelješ zdaj, ko je praska na motorju ??

To najbrž ne. Ampak nekateri imajo radi svoje mopede brezhino ohranjene in spolirane. In jih vsaka praska moti. Mene tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za popravilo risov na kovinski podlagi obstajajo nekakšne ''voščenke''!Ali ima kdo kaj izkušenj s tem?S čim naj se ris do kovine zavaruje pred rjo če ga ne mislimo takoj popravljat?

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Voščenke dokaj dobro zamaskirajo praske, vendar popravilo ni trajno. Za zaščito pred rjo pa je najbolje prasko čimprej (takoj) popraviti. Sicer se da prasko pred rjo (npr. v zimskem času, ko je na cesti veliko soli) dobro zaščititi kar z mastjo za ležaje, tako, ki se čimbolj "vleče", vendar ti tega ne bi priporočal. Odstranjevanje masti pred barvanjem je namreč razmeroma težavno. Če površine popolnoma ne razmastiš, ne bo z uspehom naknadnega barvanja praske nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem jo letos kar prešprical z WD-40!! :wink:

Jo mam na tanku do kovine in dolga 10 cm od tank torbe!!!

:x :cry:

ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prezimitev bo WD-40 OK, pa še zlahka gre stran. Škoda, ker nisi pred uporabo tank torbe prelepil delov rezervoarja z močnejšo prozorno samolepilno folijo, da bi zavaroval lak. Je tvoja TA navadne ali metalno črne barve? Z nekaj potrpljenja bi se najbrž dalo lepo popraviti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem jo letos kar prešprical z WD-40!! :wink:

Jo mam na tanku do kovine in dolga 10 cm od tank torbe!!!

:x :cry:

ciao,by Pero

Kaj a to se lahko pozna ce imas tank torbo gor, a nima to nic oblecene magnetke......al so tud take da ne poskodujejo tanka..

LP, Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prezimitev bo WD-40 OK, pa še zlahka gre stran. Škoda, ker nisi pred uporabo tank torbe prelepil delov rezervoarja z močnejšo prozorno samolepilno folijo, da bi zavaroval lak. Je tvoja TA navadne ali metalno črne barve? Z nekaj potrpljenja bi se najbrž dalo lepo popraviti...

Ja, res Transalp??

Dej prosim povej kako loh se pa javiš da ti narediš!!!

Rock veš sem dobu kamenček med tank in torbo pa sem na hiter zadevo dol potegnu!! :cry: Brihtno ni kej!! :lol: :o :wink: Nam več spljoh!! :idea:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kamenček si dobu med torbo in tank?

Zato pa obstaja Bagster- usnjena prevleka za tank, kjer tank torbo nanjo le pripneš. Pol ti lahko nameče eno lopato peska, pa ti ne pride do živega.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej prosim povej kako loh se pa javiš da ti narediš!!!

Pero, se bova zmenila, da si ogledam to prasko. A barvo imaš (touch-up)? Če ne, bo treba dati namešat, po kodi barve (nalepka pod sedežem). Ponavadi je minimalna količina 2dl. Sicer je verjetno na motorju čez še prozoren lak, ki pa ga pri ročnem popravilu ne bi dajal čez, ker bo samo grše izgledalo. Najbolje je vzeti dvokomponentni avtolak (npr. Max Meyer, Sikkens, DuPont ali pa kar domači Mobihel - pol cenejši, pa več kot dovolj kvaliteten).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!