Skoči na vsebino

Tunizija In El Chott Z Mamut Raid


Climber

Priporočene objave

Takole je nekaj km po totalno neumno postavljenem štartu naš LC-4 s Tomotom obstal sredi sipin in se je začelo Tomotovo "romantično" približno 8 urno čakanje pomoči v vetru.

post-6-1069079383.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bravo banda, če odmisliš vse zajbavanje, troganje robe, ste mogli zelo uživat v peščenih prostranstvih :)

aja, kaj pa je šlo po zlu na KTM-u :?

Popravljeno . Popravil D.J.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, kaj pa je šlo po zlu na KTM-u :?

Batni obročki zelo verjetno... kompresija šla v maloro, zmetalo olje ven... liter na 100km :o

Še fotka ob pokvarjenem motorju...

post-6-1069147983.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Batni obročki zelo verjetno... kompresija šla v maloro, zmetalo olje ven... liter na 100km :o

Še fotka ob pokvarjenem motorju...

Jap, pucat zračni filter redno vsak dan v tistih krajih, pa na vsake par dni olje menat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, pucat zračni filter redno vsak dan v tistih krajih, pa na vsake par dni olje menat!

Pucal ga je vsak dan, moral tudi med dirko... a je kar vlekel in vlekel.. upam, da se bo kaj oglasil, ker so ga sedaj stari saharski mački naučili kako pripravit zadeve okrog filtra da mofa zdrži...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja......v puščavi se fura papirnat filter, na pa klasiko kot jo ima motor v seriji....na napakah se učimo...

Sicer pa sm Tomota enkrat sreču v naših hribih na enih vlakah, bi se skor zaletela, on je treniru za tale rally jaz pa kr tko mal, ker je luštn.... nism ga hotu gnjavit z tehničnimi vprašanji, sm imel občutek da ve v kaj se spušča....žal ne zgleda tako....

Več sreče prihodnjič...

Popravljeno . Popravil gidl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja......v puščavi se fura papirnat filter, na pa klasiko kot jo ima motor v seriji....na napakah se učimo...

Sicer pa sm Tomota enkrat sreču v naših hribih na enih vlakah, bi se skor zaletela, on je treniru za tale rally jaz pa kr tko mal, ker je luštn.... nism ga hotu gnjavit z tehničnimi vprašanji, sm imel občutek da ve v kaj se spušča....žal ne zgleda tako....

Več sreče prihodnjič...

Papirnat filter??? Hmm, niti ne.

Goba + spray + mast rules. A problem je bil v tem, da so mu je eden od tekmovalcev prikazal točno kako ga je potrebno našpricati (NE tako kot piše v navodilih!) in kam mora aplicirati mast, da ne vleče noter peska.

Je pa še cel kup drugih fint, ki se jih je sedaj naučil in jih prej nikakor ni mogel poznati. Hehehe, bo pa sedaj lahko konzultiral folk ki se bo še šel peljati po pesku... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja......v puščavi se fura papirnat filter, na pa klasiko kot jo ima motor v seriji....na napakah se učimo...

Sicer pa sm Tomota enkrat sreču v naših hribih na enih vlakah, bi se skor zaletela, on je treniru za tale rally jaz pa kr tko mal, ker je luštn.... nism ga hotu gnjavit z tehničnimi vprašanji, sm imel občutek da ve v kaj se spušča....žal ne zgleda tako....

Več sreče prihodnjič...

Sem preveru lansko leto pri Stanovniku v Tuniziji kako je z zračnim filtrom in se na lastne oči prepričal, da je čisto navaden (goba + olje), edina razlika je, da je na 660 rally replica, filter na vrhu okvirja, tam kjer ima normalen motor tank. Zrak se tako zajema bistveno višje, kjer je manj prahu. Pa seveda robove namazati z mastjo, da res tesni, to pa že tako ali tako delamo, mar ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz sm pa že kkšn relli po puščavi šraufu in vem da je papirnat filter kar uporabna zadeva...nič se ga ne maže, tako kot klasični filter...to pa pomeni da se nanj nič ne lepi, kar pa se pri naoljenem filtru dogaja, res pa je da se ga ne čisti, ampak samo menja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tut mene je mal začudl, ko sem vidu čist navaden filter, sem pričakoval kej specijalnega za puščavo.

A uporabljajo samo papirnat filter ali v kombinaciji z mikrofiltrom iz vlaken, kot sem to videl pri avtomobilih?

Ali se dobi papirnat filter potem v standardnih oblikah kot nadomestek za gobo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tut mene je mal začudl, ko sem vidu čist navaden filter, sem pričakoval kej specijalnega za puščavo.

A uporabljajo samo papirnat filter ali v kombinaciji z mikrofiltrom iz vlaken, kot sem to videl pri avtomobilih?

Ali se dobi papirnat filter potem v standardnih oblikah kot nadomestek za gobo?

Mislim da ne...papirnat se drugače montira in ima poseben air box....dobi se pa mikro prevleka za klasičen filter v kompletu treh kosov za 19.60€.Služi kot prevleka klasičnemu filtru in pobira res fin prah katerga klasičen filter ponavadi prepušča.

pc-racing-filterskins-2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobi se pa mikro prevleka za klasičen filter v kompletu treh kosov za 19.60€.Služi kot prevleka klasičnemu filtru in pobira res fin prah katerga klasičen filter ponavadi prepušča.

pc-racing-filterskins-2.jpg

Noo... eee.... to ja... sem ravno razmišljal da bi se morala dobit kakšna taka zadeva ki bi pobirala fine delce... Kje se kaj tale zadeva dobi -- mikro prevleka za klasičen "goba" filter?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa je med članki sedaj tudi odličen Climberjev potopis in nekaj fotk iz letošnjega rallyja El Chott...

http://www.motosvet.com/motoclanki.php?men...D=145&View=0003

Prebral članek, zelo lepo (skoraj romantično) napisan potopis. Priložene fotke so probale pričarati dirko in pogoje, morda manjka le ena slika s kake sipine kakega norca, ki tišči čez puščavo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!