Climber Objavljeno November 17, 2003 Avtor Opozori Objavljeno November 17, 2003 Takole je nekaj km po totalno neumno postavljenem štartu naš LC-4 s Tomotom obstal sredi sipin in se je začelo Tomotovo "romantično" približno 8 urno čakanje pomoči v vetru.
D.J. Objavljeno November 17, 2003 Opozori Objavljeno November 17, 2003 (popravljeno) bravo banda, če odmisliš vse zajbavanje, troganje robe, ste mogli zelo uživat v peščenih prostranstvih :) aja, kaj pa je šlo po zlu na KTM-u :? Popravljeno November 17, 2003. Popravil D.J.
Noise Objavljeno November 18, 2003 Opozori Objavljeno November 18, 2003 aja, kaj pa je šlo po zlu na KTM-u :? Batni obročki zelo verjetno... kompresija šla v maloro, zmetalo olje ven... liter na 100km :o Še fotka ob pokvarjenem motorju...
GUMY Objavljeno November 18, 2003 Opozori Objavljeno November 18, 2003 Batni obročki zelo verjetno... kompresija šla v maloro, zmetalo olje ven... liter na 100km :o Še fotka ob pokvarjenem motorju... Jap, pucat zračni filter redno vsak dan v tistih krajih, pa na vsake par dni olje menat!
Noise Objavljeno November 18, 2003 Opozori Objavljeno November 18, 2003 Jap, pucat zračni filter redno vsak dan v tistih krajih, pa na vsake par dni olje menat! Pucal ga je vsak dan, moral tudi med dirko... a je kar vlekel in vlekel.. upam, da se bo kaj oglasil, ker so ga sedaj stari saharski mački naučili kako pripravit zadeve okrog filtra da mofa zdrži...
gidl Objavljeno November 23, 2003 Opozori Objavljeno November 23, 2003 (popravljeno) Ja ja......v puščavi se fura papirnat filter, na pa klasiko kot jo ima motor v seriji....na napakah se učimo... Sicer pa sm Tomota enkrat sreču v naših hribih na enih vlakah, bi se skor zaletela, on je treniru za tale rally jaz pa kr tko mal, ker je luštn.... nism ga hotu gnjavit z tehničnimi vprašanji, sm imel občutek da ve v kaj se spušča....žal ne zgleda tako.... Več sreče prihodnjič... Popravljeno November 23, 2003. Popravil gidl
Noise Objavljeno November 23, 2003 Opozori Objavljeno November 23, 2003 Ja ja......v puščavi se fura papirnat filter, na pa klasiko kot jo ima motor v seriji....na napakah se učimo... Sicer pa sm Tomota enkrat sreču v naših hribih na enih vlakah, bi se skor zaletela, on je treniru za tale rally jaz pa kr tko mal, ker je luštn.... nism ga hotu gnjavit z tehničnimi vprašanji, sm imel občutek da ve v kaj se spušča....žal ne zgleda tako.... Več sreče prihodnjič... Papirnat filter??? Hmm, niti ne. Goba + spray + mast rules. A problem je bil v tem, da so mu je eden od tekmovalcev prikazal točno kako ga je potrebno našpricati (NE tako kot piše v navodilih!) in kam mora aplicirati mast, da ne vleče noter peska. Je pa še cel kup drugih fint, ki se jih je sedaj naučil in jih prej nikakor ni mogel poznati. Hehehe, bo pa sedaj lahko konzultiral folk ki se bo še šel peljati po pesku... :D
GUMY Objavljeno November 24, 2003 Opozori Objavljeno November 24, 2003 Ja ja......v puščavi se fura papirnat filter, na pa klasiko kot jo ima motor v seriji....na napakah se učimo... Sicer pa sm Tomota enkrat sreču v naših hribih na enih vlakah, bi se skor zaletela, on je treniru za tale rally jaz pa kr tko mal, ker je luštn.... nism ga hotu gnjavit z tehničnimi vprašanji, sm imel občutek da ve v kaj se spušča....žal ne zgleda tako.... Več sreče prihodnjič... Sem preveru lansko leto pri Stanovniku v Tuniziji kako je z zračnim filtrom in se na lastne oči prepričal, da je čisto navaden (goba + olje), edina razlika je, da je na 660 rally replica, filter na vrhu okvirja, tam kjer ima normalen motor tank. Zrak se tako zajema bistveno višje, kjer je manj prahu. Pa seveda robove namazati z mastjo, da res tesni, to pa že tako ali tako delamo, mar ne?
gidl Objavljeno November 24, 2003 Opozori Objavljeno November 24, 2003 No jaz sm pa že kkšn relli po puščavi šraufu in vem da je papirnat filter kar uporabna zadeva...nič se ga ne maže, tako kot klasični filter...to pa pomeni da se nanj nič ne lepi, kar pa se pri naoljenem filtru dogaja, res pa je da se ga ne čisti, ampak samo menja...
GUMY Objavljeno November 25, 2003 Opozori Objavljeno November 25, 2003 No tut mene je mal začudl, ko sem vidu čist navaden filter, sem pričakoval kej specijalnega za puščavo. A uporabljajo samo papirnat filter ali v kombinaciji z mikrofiltrom iz vlaken, kot sem to videl pri avtomobilih? Ali se dobi papirnat filter potem v standardnih oblikah kot nadomestek za gobo?
gidl Objavljeno November 25, 2003 Opozori Objavljeno November 25, 2003 No tut mene je mal začudl, ko sem vidu čist navaden filter, sem pričakoval kej specijalnega za puščavo. A uporabljajo samo papirnat filter ali v kombinaciji z mikrofiltrom iz vlaken, kot sem to videl pri avtomobilih? Ali se dobi papirnat filter potem v standardnih oblikah kot nadomestek za gobo? Mislim da ne...papirnat se drugače montira in ima poseben air box....dobi se pa mikro prevleka za klasičen filter v kompletu treh kosov za 19.60€.Služi kot prevleka klasičnemu filtru in pobira res fin prah katerga klasičen filter ponavadi prepušča.
Noise Objavljeno November 25, 2003 Opozori Objavljeno November 25, 2003 dobi se pa mikro prevleka za klasičen filter v kompletu treh kosov za 19.60€.Služi kot prevleka klasičnemu filtru in pobira res fin prah katerga klasičen filter ponavadi prepušča. Noo... eee.... to ja... sem ravno razmišljal da bi se morala dobit kakšna taka zadeva ki bi pobirala fine delce... Kje se kaj tale zadeva dobi -- mikro prevleka za klasičen "goba" filter?
Noise Objavljeno December 3, 2003 Opozori Objavljeno December 3, 2003 Drugače pa je med članki sedaj tudi odličen Climberjev potopis in nekaj fotk iz letošnjega rallyja El Chott... http://www.motosvet.com/motoclanki.php?men...D=145&View=0003
marem Objavljeno December 3, 2003 Opozori Objavljeno December 3, 2003 Drugače pa je med članki sedaj tudi odličen Climberjev potopis in nekaj fotk iz letošnjega rallyja El Chott... http://www.motosvet.com/motoclanki.php?men...D=145&View=0003 Prebral članek, zelo lepo (skoraj romantično) napisan potopis. Priložene fotke so probale pričarati dirko in pogoje, morda manjka le ena slika s kake sipine kakega norca, ki tišči čez puščavo.....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se