Skoči na vsebino

Dan Brez Avtomobila - Kje Smo Pa Mi!?


Priporočene objave

Objavljeno

Torej, veste, da je prihodnji teden Evropski teden mobilnosti, ki pazi to, promovira alternativne načine prevoza. Povsod je govora o tem, da je treba avtomobile izriniti iz mesta. Ampak v drugi sapi se pa kot alternative omenjajo samo bicikli in javni prevoz. Kje so tu notri motoristi in mopedisti, ne vem. Bi bilo pa na to dobro opozoriti! motorji dokazano manj onesnažujejo, že zaradi manjše porabe, tudi prostora motorjem nikoli ne zmanjka. Ampak na nas nihče ne pomisli! Akcija bi bila, da bi zbrali vsaj 50-100 motoristov, ki bi na dan brez avtomobila prišli v Ljubljano in se kljub zaporam prebili do Mestne hiše, kjer bi županji predali opozorilo, da mi tudi obstajamo, da smo dobra alternativa, blablabla. Kar je res, je res, vsak ne živi v Ljubljani, da bi se lahko peljal v službo z biciklom (razen Kuščerja), z mopedom ali motorjem se pa lahko, s tem pa prometa ne obremenjuje toliko kot avti.

Vseeno pa me zanima, ali je to izvedljivo do srede 24. septembra?!

Objavljeno

Sem vido v MB kjer so ulice zaprte in usmerjajo promet policisti, da je mogo en fant tišat svoj motor, če je hotel mimo. Ga je policaj nadr, da nima kaj tu iskat z motorjem. :angry:

Objavljeno (popravljeno)

Na območju MOL bo od 16 - 22/9 2003 potekal TEDEN MOBILNOSTI, v sklopu katerega bo 22/9 potekala akcija DAN BREZ AVTOMOBILA.

Na spletnih straneh MOL piše, da bo za ves promet v ponedeljek, dne 22. septembra od 5.00 do 24.00 ure zaprto mestno središče razen za vozila LPP, Taxi, intervencijska vozila in vozila z dovoljenjem MOL...V projektu "mestno kolo", ki ga mesto organizira skupaj z Rogom bo organizirana vožnja po mestnih ulicah s kolesi na povabilo županje, za uslužbence Vlade, Državnega zbora ter svetnike Mestne občine Ljubljana, pri tem pa bo zanimivo videti ali se bo ta povorka podala tudi v mestno središče, ki bo zaprto za ves promet (vsa vozila) kamor se nedvomno prišteva tudi kolo...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

Fino, dejmo se mal skregat zarad biciklov :)

Jaz sem ZA :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

kdo se pa krega...samo takšen pristop MOL (zapora središča za ves promet) ne prispeva ravno k namenu tedna mobilnosti.

Osnovno namen Evropskega tedna mobilnosti, ki poteka pod geslom "Avto ni vse. Premakni se!" je vladnim in nevladnim organizacijam ter lokalnim skupnostim omogočiti organizirati širok obseg dejavnosti in z njimi opozoriti na koristi, ki jih trajnostna mobilnost prinaša okolju, zdravju in kakovosti življenja v urbanih središčih. Evropski teden mobilnosti spodbuja prenos inovativnih idej iz mesta v mesto in iz države v državo ter tako pomaga pri reševanju prometnih in drugih z mobilnostjo povezanih problemov s katerimi se spopadajo evropska mesta.

Ideja tedna mobilnost izhaja iz dejstva, da skoraj 40 odstotkov emisij CO2, ki nastajajo zaradi prometa, povzroča raba avtomobilov v mestih.

Cilj Evropskega dneva brez avtomobila je ozavestiti javnost o vprašanjih, povezanih z vse večjim avtomobilskim prometom v mestih (prometni zastoji, onesnaževanje, hrup, varnost... ), ter dovoliti prebivalcem in obiskovalcem mest, da na novo odkrijejo mesta ter dediščino v čistejšem in mirnejšem okolju. Obenem je to priložnost za občine, da uvedejo in preizkusijo nove načine prevoza, predstavijo načrte prometne ureditve mesta, čistejša vozila (na električni ali plinski pogon), območja za pešce, kolesarske poti itd.

Osnovne namene tedna mobilnosti bi dosegli tudi s spodbujanjem uporabe koles (za vožnjo na krajše razdalje) oz. koles z motorjem ter motornih koles (za vožnjo na daljše razdalje), saj se s tem poveča pretočnost prometa (manj zastojev), večja možnost parkiranja in posledično tudi zmanjša osesnaženje okolja s plini in hrupom ter poveča varnost, na kar pa odgovorni pri nas pozabljajo...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

Ne mi prosim lagat trajnostnega motociklizma :), ker motocikli prav tako onesnažujejo z emisijami in hrupom... Je pa res, da vsaj z emisijami nekoliko manj. S hrupom pa pogosto celo bolj, kot avtomobili.

PS: ne bi si želel še ene "svete vojne".

Objavljeno (popravljeno)

nisem napisal, da so motorji manj hrupni napram avtomobilom, se pa z uporabo motorjev namesto avtomobilov poveča pretočnost prometa in skrajša čas iskanja parkirnega mesta icon11.gifzmanjša se emisija hrupa in onesnaženoti

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

MAkSi ... organizira, objavi, pridemo ... ??? brez jasne komande ali besede ne bo nič ...

Objavljeno

motor je ravntko motorno vozilo in če akcija izključuje vsa motorna vozila z izjemo nujnih, ne vidim poante, zakaj bi se spravljali na slab glas s svojimi konjiči

raje na bicikl, pa gas, bojo vsaj noge malo delale

če pa je tolk hudo, si nabavite nalepke CITY EXPRESS, pa bojo veljaki mogoče zamižali na eno oko :)

Objavljeno
motor je ravntko motorno vozilo in če akcija izključuje vsa motorna vozila...

akcija ne izključuje vsa motorna vozila...22/9 bo center Ljubljane zaprt za ves promet t.j.tudi za vozila, ki niso na motorni pogon (kolesa)...

cilj te akcije pa je iskanje in uporaba drugih prevoznih sredstev, kot alternativa avtomobilom

Objavljeno

th_femasticker.jpg

Powered Two Wheelers

The road to beat traffic jams and pollution

1. INTRODUCTION

Powered Two Wheelers (PTWs) are an ideal means of transportation in modern traffic. Some background and suggestions for and examples of congestion reducing measures involving PTWs follow.

2. BACKGROUND

+ Whilst a PTW takes approximately 16 to 46% less time to cover the same urban trip as a car (due to congestion), 17 out of 20 car rides in cities are made with only one occupant.

+ A report of the Motor Vehicle Emissions Group of the Commission states that PTWs have a share of 14,6% of all powered vehicles in the EU, but produce less than 3,8% of the CO, less than 1,1% of the CO 2 and less than 3,8% of the NOx of the total output of air-pollution. Furthermore, PTWs consume between 55% and 81% less fuel than cars on the same distance, and they require far less use of resources to manufacture.

+ Increased use of cars and public transport will result in costly investment in infrastructure, yet an increase in use of PTWs will have the opposite effect. PTWs cause a fraction of the damage to roads compared to other motorised transport, and thus is responsible for only a tiny percentage of the maintenance costs.

+ PTWs occupy far less space on the road and four or more motorcycles can be parked in a single car parking space. A Vienna City Council investigation in 1985 found that every day 1.5 million km are driven just to find parking places for cars, and that in 1992 in one day 180,000 litres of fuel are used in this way in the one city. Similarly a Viennese University found that Austrian congestion costs 6.75 billion ecu per year.

+ PTWs play an essential role as private economical means of transportation for those who cannot afford a car. e.g.: for the young, for women with their lower disposable incomes than men: they also benefit from a degree of immunity against assault, etc.

+ PTWs' accident record is commonly exaggerated, and the causes of PTW casualties could be better understood. Their accident rates are comparable with cars, no worse than pedal cycles and are improving faster than for any other mode of transport. They also present less of a threat to most other road users than other powered transport. The major cause of all road accidents is still bad car driving.

+ PTWs are often used in tourism, furthering the aims of the CTP to encourage tourism in remote parts of Europe (e.g..Norway's North Cape).

3. SUGGESTIONS

Low-cost traffic administration measures for PTWs

+ Some minor low-cost improvements in infrastructure will help encourage safe use of PTWs. For example, taxi and bus lanes can be immediately opened to use of PTWs. This is already allowed in Barcelona, Rome, Bristol (UK) and in Sweden.

+ High occupancy vehicle lanes should be opened to PTWs, as recommended by the US federal government in the 1991 Inter Modal Surface Transportation Efficiency Act, and operated in States of California, Minnesota, Texas, Washington and Virginia. Virginia's recent survey showed motorcycles to be safer in HOV lanes.

+ PTWs should be allowed access where cars are forbidden. In Rome, PTWs are allowed to enter the historic city centre, where car traffic is limited to residents. In Barcelona, all PTWs are allowed access to the city centre with public transport and taxis.

+ Inner city PTW parking areas should be increased. They already exist in numerous towns and cities in the UK, Rome (where 3000 new places have just been installed), Milan and Barcelona. Many of these have, or will have soon, anti provision (i.e.: strong bars to which machines can be locked). In Milan special lockers exist in which helmets can be locked, which are also planned in Rome. PTWs should be exempt from parking fees, unless special coin -operated security wheel clamps are provided.

+ Motorcycles should be allowed to park on pavements where no obstruction to pedestrians is caused, and where the pavement is large enough, as allowed in Paris and Barcelona.

+ In stationary and slow-moving congested traffic, PTWs should be allowed to "filter through" the lanes. This practice is safe and accepted in most countries. Those countries with a ban on filtering, e.g.. Germany, should repeal.

+ In Japan, Netherlands, Belgium and France, two stop lines at relatively large intersections have been introduced with the front line for bicycles and PTWs and the rear one for other vehicles.

+ In Florence, a ban on all cars is operated when ozone levels rise. However PTWs are not included in the ban, in recognition that PTWs are part of the solution.

+ Positive references to PTWs should be made in all relevant road transport documents from the EU's Common Transport Policy (CTP) through to local town plans.

+ Ferry companies should receive incentive to allow PTWs free passage, and adopt the same policy as north Sea Ferries in charging riders and pillion passengers just the normal pedestrian fare.

+ PTWs and bicycles should be exempt from all purchase, possession and use taxes in line with the opinion of the European Parliament (document A3-0150/92). Helmets and other equipment worn often for safety reasons should be subject to a lesser VAT or nil VAT rate.

Federation of European Motorcyclists' Associations, Rue des Champs 62, 1040 Brussels, Belgium.

Tel: + 32 2 736 9047 Fax: + 32 2 736 9401 E-mail: fema@chello.be

Objavljeno
MAkSi ... organizira, objavi, pridemo ... ??? brez jasne komande ali besede ne bo nič ...

SE popolnoma strinjam

Objavljeno

preberi si malo bolje plan za 22.9.

kolesa so dovoljena, kaj dovoljena, poleg rolerašov in pešcev so predvidena

Objavljeno

DA se ne bodo motoristi osmešili drug teden slučajno... Pri poznavanju slovenskih politikov bi rekel, da si je županja drug tedn rezervirala za kolesarje in pešce in motoristi nimajo šans... No, mogoče jih majo kak teden pozneje... :devil:

Hočem rečt - previdno, da ne bo smešno izpadlo ...

Objavljeno
DA se ne bodo motoristi osmešili drug teden slučajno... Pri poznavanju slovenskih politikov bi rekel, da si je županja drug tedn rezervirala za kolesarje in pešce in motoristi nimajo šans... No, mogoče jih majo kak teden pozneje... :devil:

Hočem rečt - previdno, da ne bo smešno izpadlo ...

No ce se najde dovolj ljudi, potem je to tezko smesno - sam zoprn moras bit dovolj, verjetno.

Objavljeno

Letos je, kar je.

Zadnji trenutek je težko kaj pametnega skombinirati.

Zato raje pričeti s pripravami za drugo leto in to tako, da bodo v sklopu v akciji dovoljenih vozil vsa enosledna vozila (na nožni ali na motorni pogon).

Najprimernejša za pristop k akciji je kakšna "uradna" ceremonija, pri kateri bodo veljaki letošnje in tam se jim morajo glavešine Maksija predstaviti in jim predstaviti koncept, da jih bodo drugo leto, če bo kaj sreče, povabili zraven.

Na silo ne bo nič.

Objavljeno
preberi si malo bolje plan za 22.9.

kolesa so dovoljena, kaj dovoljena, poleg rolerašov in pešcev so predvidena

...dopuščam sicer možnost, da so pri zapori prometa mislili na motorni promet (motorna vozila) vendar je v uradnem programu aktivnosti objavljena zapora za VES PROMET icon13.gificon14.gif

Objavljeno

Tudi pešci so, mimogrede, "promet", predvsem tisti, ki se dejansko premikajo. :)

Objavljeno

No, ali ste videli današnji dan brez avtomobila v Ljubljani? Ožje mestno središče (Slovenska, Resljeva, Trg OF in grad ga omejujeo) sicer prazno, okoli tega ringa pa štala? In, kaj so dosegli s tem? Ali je kdo pustil avto doma? Jaz sem ga, in danes naredil 2 km peš do službe. In, motorjev in skuterjev caj mimo zapore ni spuščal. Ali nima manifestacija imena dan brez avtomobila, svetovni dan mobilnosti? In, s čim si v mestu bolj mobilen, kot z kolesom, mopedom, motorjem? Ostale evropske prestolnice so to že davno ugotovile, naša županja bo pa očitno potrebovala malo našega marketinga. Samo škoda, ker MakSi ni imel dovolj časa na priprave. Pa drugo leto....

Objavljeno
cilj te akcije pa je iskanje in uporaba drugih prevoznih sredstev, kot alternativa avtomobilom

In to je... (če je zaprto za VSA vozila) ??? Pešhonda in roler-zuki?

Objavljeno

Škoda, ja, za Maksi... Drugače pa sem isto zadevo začutil tudi med vikendom v Mariboru... Kjer sicer niso zaprli mestnega jedra, ampak najbolj prometen most od mestnega trga proti bolnišnici... tudi z mopedom ni šlo čez... na drugi strani pa je vahtal tudi policaj(ka) :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!