Skoči na vsebino

Digitalno Ali Analogno


Guzzila

Priporočene objave

V enem zadnjih Motorradov sem prebral zanimiv članek na temo števci in razni kazalci na motorjih.

Avtor je v glavnem zelo popljuval novi val digitalnih števcev, ki so sicer natančni nikakor pa ne lepi. Moram reči da se z njim popolnoma strinjam. Ni lepšega kot klasična armatura z okroglim

klasičnim merilnikom hitrosti in vrtljajev. Pa kaj če lažejo za kak kilometer. Nekateri digitalci so bolj podobni mišjemu kinu, kot čemu drugemu. Da o tem da se pri močni svetlobi nič ne vidi sploh ne govorimo.

Kakšno pa je vaše mnenje?

post-4-1064491251.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se mojega okusa tiče mora bit obratomer analogni in središče dogajanja.

Drugo pa naj bo kar digitalno - vsaj veliko podatkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da o tem da se pri močni svetlobi nič ne vidi sploh ne govorimo. Kakšno pa je vaše mnenje?

Moje mnenje je, da je tvoja zgornja trditev populistično flancanje 100 na uro. Jaz imam digitalni števec hitrosti in vidim ama baš ob VSAKI svetlobi nanj zelo dobro. Res slab digitalni števec je imel pred "davnimi" leti Suzuki Freewind, drugače pa sploh ni panike. Digitalni števci imajo ponavadi hkrati vgrajen tudi kakšen trip computer, tako, da je to še en plus. Mi je pa dejansko vseeno kakšen je...

No, če prav pomislim, moja trditev velja le za hitrost in ostale prčkarije (dnevni kilometri, skupni kilometri, ura itd.), obratomer pa skorajda mora biti analogen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm analogno mi je lepše a mi je digitalno bolj uporabno (sploh če maš "oplemeniten" z potovalnim računalnikom (trenutna poraba, ura, .......ima svega )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmnja, ni ga lepšga števca, kot pri Ducatijuevem 999 ali 749...

Ampak večina digitalcev je pa prav nagravnžnih... Kawa Z1000 in Z750 sta prva med njimi, tesno sledijo FZ6 in drugo...

f01.jpe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je lepo, če je števec digitalen, obratomer pa je vsekakor lepši, če je analogen. To mi je do sedaj edina napaka pri pri Kawasakiju Z1000, Z 750 in FZ6!!! Pa še prostor je lepše zapolnjen, če je vse skupaj večje! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma nekako so mi pri srcu stari tipični števci.Čeprav se to obdobje končuje in naši otroci jih žal ne bojo poznali tako ,da bo to kmalu zgodovina

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Človeški osebek ima analogno percepcijo in ne digitalno/številčno. Zato je vse, kar je pomembno, en dr.. , če je digitalno oz. ne prikaže razmerja.

In podatek o hitrosti je pomemben podatek na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yzf george oz. kdo drug od katerega motorja so ti stevci

P.S: analogno, lahko tako kot ima ta, strah me je prodati/zamenjati motor - ko bom sigurno pristal na kakem dig.

strom: ta armaturka mi je znana iz otroštva (veliko km naredil na "rezervuarju" z ocetom) :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Človeški osebek ima analogno percepcijo in ne digitalno/številčno. Zato je vse, kar je pomembno, en dr.. , če je digitalno oz. ne prikaže razmerja.

In podatek o hitrosti je pomemben podatek na cesti.

se absolutno strinjam

Švicarji so naredili raziskavo, zakaj še vedno prevladujejo analogne ure (digitalne pa le za posebne namene)

ugotovitev

človeškim možganom pri analognem števcu posreduje podatek položaj kazalcev

v tem primeru samo ena info (1 bit)

pri digitalnih urah pa je vsaka številka zase podatek in možgani (čeprav zelo hitro) morajo te podatke urediti in "prevesti" v stanje na uri (števcu) - to traja dlje, ne glede na genij opazovalca, ki se navdušuje nad digitalnim zapisom

poglejmo - hočemo telefonirati prijatelju v USA:

ura je v New Yorku 22:55

možgani morajo to cifro predelati v "pet do enajstih zvečer" - prepozno za klic

zato imajo dispečerji na letališčih velike ANALOGNE ure, ki kažejo čas v posameznih velikih mestih, saj dobesedno takoj in brez nepotrebnega razmišljanja dobe željeno info

poleg tega je verjetnost pomote pri branju cifer velikoo večja kot pri kratkem pogledu na analogno uro ali števec

na cesti je pa potrebno še veliiko hitrejše odločanje, kar lahko omogoči le ustrezen analogni števec - za tiste podatke kjer je tako odločanje seveda potrebo - ne recimo za trenutno porabo goriva, ali koliko km moramo še prevoziti do cilja..

:rolleyes:

digitalni števci - no f. way

ps

kdor ne verjame - naj si v kaki trgovini z urami pogleda razmerje med

analognimi in digitalnimi števci, ki merijo dolgost našega življenja

:D

Popravljeno . Popravil 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obratomer: OBVEEEEEZNOOOO!!!! analogen!! pa da ma nulo na dnu. B)

brzinomer: vsi tisti k mate zverine k grejo 280+: iz cesa je lazje ob taki hitrosti prebrat stevilke?? :)

ostalo niti ni nevemkako pomembno, samo da izgleda ql. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jes sem za kombinirano. obratomer analogen ostalo digitalno. drugac pa se nikol nisem imel problemov zaradi sonca da ne bi videl digitalnega stevca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ful so mi pri srcu analogni števci, sicer me digitalen ne bi motil, videl sem sicer samo enega, v twingotu, tist je kazal...54...58...64...68...osveževal je pri enakomernem pospeševanju na vsake 4km/h to je dosti kiljavo, sicer ne vem kako je s tem pri motorjih, a tud tko skače?

LP by gebre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma se za hitrospreminjajoče se parametre uporablja analogni števec bolša preglednost in ni ti treba biti tako pozoren na analognio števec kot digitalni ( ob pogledu nanj več časa porabiš z odčitavanjem).

Drugače pa je meni osebno čisto vseeno kakšen je in tudi vprašanje kako zanič bi mi bili analogni števci če bi začel voziti z digitalnimi števci in bi čez čas prešaltal na analogne! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

digitalnega še nisem uporabljal tako da ne morem reč...je pa res da imam od otroštva digitalne ure ker analogne ne prenesem....vsekakor bi rad sprobal digitalni števec :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!