ninochka Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 Men je sicr tut bolj fin analogni.. k vidm, kako se dviguje in spušča števc.. tista "palčka" notr v števcu :D ... k en fetiš se mi zdi.. :D .) .. Sicer pa tko kot pravjo: navada je..... Se bo počas treba navadt tut na digitalne zadevce.. k pa tut niso slabe.. samo včasih mal pretiravajo z obliko le-teh...tale prva slikca tmle gor, se mi zdi kr fina za pogledat :)
Noise Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 Mislim da digitalni merilnik hitrosti veliko bolj odvrača pozornost voznika s ceste. A to ti iz lastnih izkušenj al kar tja v tri dni? Mislim, če niste furali z obema števcema je brez pomena nabijat kolk so eni dobri in drugi slabi. Če je digitalni merilnik hitrosti dober, odčitaš zelo hitro. Itak prebereš samo prvo cifro :). Sicer pa -- saj ja ne gledaš non-stop merilnika hitrosti, da bi te to motilo??? Kakorkoli že - vozil sem motocikle z vsemi možnimi kombinacijami digitalnega/analognega. In dejstvo je, da je stvar v designu enega in drugega. Eni so pregledni, drugi pač niso. Ne vem, zakaj bi jih delili na digitalne in analogne. Moja mešanica digitalnega z analognim (obratomerom) se obnese fantastično.
Thundercat Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 Sploh ni res -- če je merilnik hitrosti dober, odčitaš zelo hitro. Itak prebereš samo prvo cifro. Sicer pa -- saj ja ne gledaš merilnika hitrosti toliko časa??? veš kaj mene moti pri števcih pri motorju...pri meni zgleda stvar tako..... 20 40 60 80 100 120 ......km/h.... med številkami pa 0,6 cm placa zdej pa odčitaj realno hitrost.... všeč mi je števec Audia A4 če poznaš kjer je števec analogen vendar ful natančen.... to je zagotovo prednost digitalca ....natančno odčitanje!
Roman Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 Ko smo ravno pri analogno - digitalno, me zanima, če kdo ve (vem, da vas je tukaj veliko zelo teoretično motoristično načitanih - kar sam nisem), zakaj H - Aftica twin nima serijsko na Trip masterju digitalnega pokazatelja hitrosti, čeprav ima v njem vso predpripravo in zadošča vgradnja neomembe vrednega uporčka na vnaprej pripravljeno mesto na vezju (kjer še celo piše - speed), da se na digitalnem števcu potem prikazuje trenutna hitrost (možnost izbiranja med km/h, ali mp/h)?
Nata Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 :hmm: Analogni majo res svoj čar in smo navajeni na njih :) je pa tudi res, da digitalni majo svega in svačega, kar ti pri daljšem potovanju še kako pride prav. Hmmm... človek se prej ali slej navadi na vse. Mislim, pa da tak hitro spet ne bodo izginili analogni kot tarnate. :D :rolleyes: :) :lol1:
YZFgeorge Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 Yzf george oz. kdo drug od katerega motorja so ti stevci 2004 R1.
Guest 1 Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 (popravljeno) no včeraj sem preizkusil med vožnjo še eno ZELO POMEMBNO PREDNOST ANALOGNIH ŠTEVCEV iz analognega števca po položaju kazalca lahko opaziš višino hitrosti ali obratov četudi števec NI V SAMEM CENTRU VIDNEGA POLJA številke so sicer ob takem "gledanju" sicer neraspoznavne, vendar položaj kazalca pove dovolj pri digitalnem tako gledanje (skoraj podzavestno zaznavanje ) ni mogoče :) Popravljeno September 26, 2003. Popravil 1
-pero- Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 ...sem glih to hotu napisat... do včeraj nisem imel praktičnih izkušenj z digitalnimi števci, včeraj sem pa dubu na test novega senica... ...pr analognih števcih lahko zaznaš položaj kazalca tudi če ne gledaš vanje z "centrom" vida ...ne do 1km točno ampakveš da se furaš 70-80 in ne 100km/h ...se pravi lahko gledaš mimo na cesto pa veš kolk furaš ...pr digitalnih pa to ne morš čeprav so ful velke cifre ne gre ...morš odmaknt oči z ceste in pogledat točno vanje....to lahko probate če mate digitalno uro v avtu ....probite odčitat minute ko gledate na cesto lp :) BTW: senicII je hudodobr avto, sploh dizlčka, mali me je presenetu z svojimi supr 80KM 1.9 z 120KM pa :OK:
ceco Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 Ljubitelji analognih obratomerov in preostanka digitalnih - ali vi na cesti vedno gledate obratomer, ko šaltate, da vam je tako pomemben?
Špilferderber Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 da naši otroci ne bodo vedeli, kaj je to analogen števec? ne verjamem, vse se vrača... poglej naokoli.. nosijo se cote, kakršne so bile moderne 30 let nazaj, oblikovalci avtomobilov in motorjev kar naprej iščejo neke retro variante (primer zadnjega triumpha).. tudi analogni števci ne bodo zginal kar tako.. jaz osebno ne nameravam kupit motorina, če ne bo imel hitrosti in obratomerov v analogni obliki (pa uro tudi :devil: ) sicer pa.. vsi vemo zgodbo o zarečenem kruhu in preobjedenosti slednjega... ne vem... po moje je brezveze vsako nakladanje in poglobljeno analiziranje, kaj vidiš in kaj ne.. vozimo se, da uživamo in ne, da delamo na motorju in racionaliziramo vsak gib... že sam motor ni racionalna odločitev... če ti je všeč analogija, boš glavo v trenutku obrnu, ko boš videl na motorinu množico digitalije, in obratno... (manjkamisamoanalogenprikazstanjabencinajebojimmaterbavarsko :angry: B) press)
Zok Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 Ljubitelji analognih obratomerov in preostanka digitalnih - ali vi na cesti vedno gledate obratomer, ko šaltate, da vam je tako pomemben? vedno ko kamikaziram. :) vzrok: tik pred najvisjimi obrati se fuuuul zmanjka, pol ko pride do max ga pa v pol sekunde totalno zmanjka, tak da je treba bit pozorn. ce 500 rpm prehitr saltas pa med prvo in drugo al pa med drugo in tretjo prestavo spet rabi cas da dobi turo, ko sem mel se RAVE ventil aktiven mi ga je nazaj zaprlo, in pol je rabl 2 sekunde da mi ga je spet odprl da je spet potegnu (razlog zakaj sem ventil odklopil). :) edini digitalen obratomer k mi je vsec je od VTR SP, pa se to sam zato k mal na formulo spominja. .)
YZFgeorge Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 vedno ko kamikaziram. :) vzrok: tik pred najvisjimi obrati se fuuuul zmanjka, pol ko pride do max ga pa v pol sekunde totalno zmanjka, tak da je treba bit pozorn. ce 500 rpm prehitr saltas pa med prvo in drugo al pa med drugo in tretjo prestavo spet rabi cas da dobi turo, ko sem mel se RAVE ventil aktiven mi ga je nazaj zaprlo, in pol je rabl 2 sekunde da mi ga je spet odprl da je spet potegnu (razlog zakaj sem ventil odklopil). :) Razen tega, da si nezrel iz tvojega pisanja ne znam razbrat in ne vem, kaj si hotel povedat.
Guest 1 Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 Ljubitelji analognih obratomerov in preostanka digitalnih - ali vi na cesti vedno gledate obratomer, ko šaltate, da vam je tako pomemben? če bi prečital gornje pisanje in se potrudil razumeti sem in tja nametane črke, bi videl, da analogni obratomer ali števec za hitrost vidiš ob gledanju na cesto (je v vidnem polju) in približno lahko oceniš oba podatka, ne da bi odmaknil center vidnega polja s ceste ... kar se pri digitalnem absolutno ne da no poizkusi boš videl da je res :)
SiR Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 polju) in približno lahko oceniš oba podatka, ne da bi odmaknil center vidnega polja s ceste ... kar se pri digitalnem absolutno ne da za natančno odčitavanje je treba glavo še vedno skloniti, ali vsaj zasukati oči dol, proti števcu... Za diagonalno-pavšalno oceno pa števca niti ne rabimo, kajne?
Guest 1 Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 polju) in približno lahko oceniš oba podatka, ne da bi odmaknil center vidnega polja s ceste ... kar se pri digitalnem absolutno ne da za natančno odčitavanje je treba glavo še vedno skloniti, ali vsaj zasukati oči dol, proti števcu... Za diagonalno-pavšalno oceno pa števca niti ne rabimo, kajne? se strinjam - nekateri ne rabite ampak veliko nas je, ki nismo tako vešči vožnje z motorjem kot drugi, ki se s svojim znanjem že približujejo dirkačem.. posebej, če smo motor kupili pred kratkim in še nismo dobili v uho vseh zvokov, po katerih je tudi mogoče oceniti višino vrtljajev - in to precej natančno, se mi zdi (info - Habat Miro)
Zok Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 (popravljeno) jada jada jada... Razen tega, da si nezrel iz tvojega pisanja ne znam razbrat in ne vem, kaj si hotel povedat. a ti mas pa YZF zato da se po omejitvah furas al ka?? my ass! sam svoj podpis poglej! <_< kratka, poenostavljena razlaga sam zate: na obratomer vedno gledam, ko hocem iz motorja potegniti vse, ker je pri konkretno mojem motorju natancnost trenutka prestavljanja se kako pomembna, ker ce saltas 500 obratov prehitro ali 100 obratov prepozno, masina ne bo dala od sebe vsega, kar v tistem trenutku zmore. zdaj razumes?? al rabis se enostavnejso razlago? :ph34r: Popravljeno September 26, 2003. Popravil Zok
ceco Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 če bi prečital gornje pisanje in se potrudil razumeti sem in tja nametane črke, bi videl, da analogni obratomer ali števec za hitrost vidiš ob gledanju na cesto (je v vidnem polju) in približno lahko oceniš oba podatka, ne da bi odmaknil center vidnega polja s ceste ... kar se pri digitalnem absolutno ne da no poizkusi boš videl da je res :) Moj Broj jedan, kam si pa ti zašajtal s temle. To te itak vsak Brane Legan uči v poglavju o izogibanju oviri (zorni kot, fiksiranje pogleda in podobna jajca, ki so drugače zelo pomembna). Meni kaj prav dosti tako ni potrebno poizkušati. Moje vprašanje je bilo namenjeno vsem tistim, ki pravijo, da "absolutno in pod nujno" rabijo obratomer v analogni obliki. Na cesti in ne na dirkališču. Bom pa nehal, ker je opis topica - kaj je lepše.
Leteči Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 A to ti iz lastnih izkušenj al kar tja v tri dni? Mislim, če niste furali z obema števcema je brez pomena nabijat kolk so eni dobri in drugi slabi. Iz lastnih izkušenj LP Leteči
perimund Objavljeno September 26, 2003 Opozori Objavljeno September 26, 2003 Mah... dramatiziramo mal a ne? .. jest itak sam obratomer rabim pa dnevni ševec kilometrov. Ostalo je pa tko tko -- dobr ce je pa ce je ze mam rad da je hitro zaznavno (ne znam brat)
Guzzila Objavljeno September 26, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 26, 2003 Ja, ko bi bili vsaj obratomeri še naprej analogni. Lep primer da analogno in digitalno paše skupaj je armatura MV AUGUSTE F 4 in ostalih njihovih modelov. :D :BUA: :BUA: Med najnagravžnejšimi pa je po mojem mnenju armatura nove Honde Wallkyrie Rune in Bimote Tesi (tista z futurističnim prednjim kolesom). Če ima kdo slike na zalogi jih naj naloži.
Aleron Objavljeno September 27, 2003 Opozori Objavljeno September 27, 2003 Lepše je analogno! Digitalno edino števec km, dnevnih km itd. Torej dva tista mala displaya, eden v analognem števcu hitrosti, drugi v obratomeru.
urbi Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 Moja mešanica digitalnega z analognim (obratomerom) se obnese fantastično. Kakopak! :devil: če je pa tvoja Urbi
urbi Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 Lepše je analogno! Lepše in bolj berljivo! Urbi p.s.: a kdo ve kak bi naj bil uradni razlog za zamenjavo analognih števcev (za katere se velika večina strinja, da so vsaj tako uporabni - če ne bolj - od digitalnih)? Natančnost? (high tech) estetika?
Zok Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 estetika, high tech look, pa manjsa masa. sicer pa so my favuorite digitalni z analognim prikazom (analogni, sam da na kable namest na zajle). .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se